مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

خريد اقساطي كالاهاي خواب امروزه بسيار مورد توجه واقع شده است. براي خريد اقساطي كالاهاي خواب بايستي از شرايط ويژه فروش آن اطلاع داشته باشيد.

اطلاعاتي در مورد خريد اقساطي كالاهاي خواب

خريد اقساطي كالاهاي خواب امروزه بسيار مورد توجه و پسند افراد واقع شده است. براي خريد اقساطي كالاهاي خواب ابتدا به صورت آنلاين و اينترنتي راهنماي خريد را مورد مطالعه و مشاهده قرار دهيد؛ و با شرايط خريد اقساطي كالاهاي خواب آشنا شويد.

خريد اقساطي كالاهاي خواب

كالاهاي خواب از جمله ضروري ترين و پركاربردترين كالاهاي امروزي در منازل مي باشند و افراد براي تغيير دكوراسيون منزل خود ابتدا با تغيير سرويس خواب خود شروع مي كنند. خريد كالاهاي خواب امروزه از جمله پرفروش ترين محصولات منازل به شمار مي آيد و با توجه به  تنوع در سليقه و پسند آنها انواع طرح ها و مدل هاي مختلف از كالاهاي خواب را مي توان در بازار فروش مشاهده نمود. كالاهاي خواب از اجزاي مختلفي همچون تشك، بالشت و لحاف تشكيل مي شود.

اگر قصد خريد كالاهاي خواب را در سر داريد مي توانيد در كنار خريد نقدي امكان خريد اقساطي كالاهاي خواب را نيز داشته باشيد. براي اين امر بايستي به فروشگاه هاي مربوطه مراجعه كنيد و با كمترين و ارزان ترين سود در جهت خريد اقساطي كالاهاي خواب اقدام نماييد. همچنين در خريد اقساطي كالاهاي خواب مي توانيد چند فقره چك نيز ارائه دهيد.

خريد اينترنتي اقساطي كالاهاي خواب

براي داشتن سرويس خواب مناسب با دكوراسيون منزل خود مي توانيد به صورت اينترنتي انواع طرح هاي مختلف را مشاهده كنيد؛ و براي خريد اينترنتي اقساطي كالاهاي خواب بايستي به صورت آنلاين و اينترنتي به وب سايت هاي مربوطه مراجعه نماييد و شرايط فروش اقساطي و راهنماي خريد اقساطي كالاهاي خواب را مشاهده نماييد.

 با توجه به شرايط اقتصادي جامعه امروزه اغلب افراد سعي بر آن دارند تا با خريد اقساطي محصولات مورد نياز خود بتوانند هزينه هاي مربوطه را بدون مواجه شدن با مشكل مالي تقبل نمايند. با توجه به اين امر فروشگاه هاي مبلمان و سرويس خواب با ارائه فروش اقساطي كالاهاي خواب بسياري از مشتريان را به سوي خود جذب كرده اند.

كيفيت و مرغوبيت كالاهاي خواب بسيار مد نظر و موضوع بسيار مهمي مي باشد كه فروشگاه ها با توجه به اين امر در فروش و ارائه كالاهاي باكيفيت به مشتريان و مراجعه كنندگان خود تمام سعي و تلاش خود را به كار مي برند تا از اين طريق رضايت مشتريان را به دست آورند. شما با خريد مستقيم و يا اقساطي اين كالاها مي توانيد از خريد با كيفيت اين كالاها نهايت اطمينان را داشته باشيد.

راهنماي خريد اقساطي كالاهاي خواب

همان طور كه در بخش قبلي نيز اشاره كرديم سود بسيار پاييني كه در خريد اقساطي كالاهاي خواب اخذ مي شود باعث مي شود كه افراد بسياري در خريد و تهيه اقساطي سرويس خواب اقدام كنند. براي خريد اقساطي كالاهاي خواب ارزان ابتدا بايستي به وب سايت فروشگاه مربوطه مراجعه كنيد و از طريق دسته بندي هاي مورد نظر عكس و قيمت انواع كالاهاي خواب را مشاهده كنيد و پس از پسنديدن مدل مورد نظر سرويس خواب سفارشي خود را ثبت كنيد.

در ثبت سفارش خود بسيار دقت كنيد و مشخصات مربوطه را به صورت صحيح وارد كنيد تا سفارش شما اشتباها به ثبت نرسد. بعد از ثبت سفارش خود مسئولين مربوطه با شما تماس برقرار مي كنند و بر اساس شرايط خاص خود جهت فروش اقساطي كالاهاي خواب صحبت هاي لازم را خواهيد داشت. در صورتي كه چك ارائه شده به نام فرد ديگري باشد بايستي تمامي مشخصات آن فرد را درج نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۹:۲۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

با خريد اقساطي صندلي، صندليهاي مدنظرتان را انتخاب و هزينه آن را به صورت اقساط بپردازيد.امكان خريد اقساطي صندلي با سود كم و شرايط مناسب در شركت ما وجود دارد

راهنماي خريد اقساطي صندلي مناسب

انتخاب يك صندلي مناسب تاثير زيادي بر سلامت فرد دارد كه مساله قيمت موجب شده اكثرا به دنبال صندلي‌هاي غيراستاندارد و ارزان بروند. اما نگران قيمت نباشيد، چرا كه براي خريد اقساطي صندلي با قيمت مناسب به سايت ما سر بزنيد. امكان خريد اقساطي صندلي با شرايط مناسب و سود كم براي شما فراهم شده است. در ادامه به معرفي يك صندلي خوب و شرايط خريد آن مي‌پردازيم.

خريد اقساطي صندلي

 امروزه افراد ساعات زيادي از شبانه‌روز را در حال نشستن بر روي صندلي سپري مي‌كنند.  چنانچه فرد شاغل باشد، بايستي حداقل روزي پنج شش ساعت بر روي صندلي و پشت ميز كار بنشيند و همچنين هنگام حضور در خانه براي كار با رايانه يا استراحت از صندلي استفاده مي‌كند. خوب است بدانيم كه استفاده از صندلي نامناسب فشار زيادي به ستون فقرات و مفاصل بدن وارد كرده و مي‌تواند موجب اختلال در سيستم گردش خون بدن شود.

استفاده طولاني‌ مدت از صندلي‌هاي نامناسب موجب آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به ستون فقرات و ايجاد مشكلاتي همچون كمردرد مي‌گردد. لذا هزينه براي خريد اقساطي صندلي‌هاي مناسب براي محيط كار يا خانه امري كاملا عاقلانه به نظر مي‌رسد.

راهنماي خريد اقساطي صندلي

صندلي‌هاي اداري بسته به نوع كا‌ركردشان و محيط استفاده در طرح‌ها و كاربردهاي مختلف طراحي و توليد مي‌شوند كه شما مي‌توانيد بسته به نيازتان اقدام به خريد اقساطي صندلي‌هاي مدنظرتان از شركت ما نماييد. در انتخاب نوع صندلي به نكات زير توجه نماييد.

صندلي‌هاي مديريتي داراي اندازه بزرگ و بلندي هستند و راحتي بيشتري نسبت به ساير انواع صندلي دارند كه طبيعتا قيمت بالاتري نسبت به ساير صندلي‌ها دارند. صندلي‌هاي كامپيوتر براي استفاده در كنار ميز كامپيوتر طراحي شده‌اند و  استفاده از پايه چرخان موجب حركت و گردش راحت‌تر صندلي مي‌شود.صندلي‌هاي كنفرانس مناسب استفاده كوتاه مدت در جلسات و كنفرانس‌ها هستند و به همين دليل تنظيمات زيادي براي راحتي بيشتر ندارند.

 صندلي ارگونوميك كه به آن صندلي طبي  هم گفته مي‌شود، داراي طراحي خاصي براي ستون فقرات است، به نحوي كه حالت طبيعي انحناي كمر و ستون فقرات را حفظ كند. اين نوع صندلي بهترين گزينه براي افرادي كه داراي كمردرد هستند،مي باشد.

نكات خريد اقساطي صندلي مناسب

پس از انتخاب نوع صندلي به نكات زير نيز توجه نماييد.

طراحي صندلي بايستي به گونه‌اي باشد كه انحناي طبيعي بدن و قسمت تحتاني كمر را حفظ نمايد. در برخي صندلي‌ها بالشتك گودي كمر قابل تنظيم است تا فرد بتواند منطبق با شرايط بدني خود آن را تنظيم نمايد.

 روكش صندلي بايستي به نحوي باشد كه هنگام استفاده طولاني مدت موجب عرق كردن بدن نشود. همچنين نشيمنگاه و پشتي صندلي ضخامت مناسبي داشته باشد تا فرد بر روي آن احساس راحتي نموده و سفتي صندلي را احساس نكند.

در يك صندلي استاندارد حداقل بايستي ارتفاع نشيمنگاه، وضعيت و ارتفاع دسته صندلي و زاويه تكيه گاه صندلي قابل تنظيم باشد تا فرد بتواند بهترين حالت ممكن براي انطباق با بدن خود را انتخاب نمايد.

شرايط خريد اقساطي صندلي

اگر به دنبال خريد اينترنتي اقساطي صندلي  با شرايط و قيمت مناسب براي محيط كار يا خانه خود مي‌گرديد، به سايت شركت ما سر بزنيد. 

امكان خريد اقساطي صندلي ارزان با تعداد اقساط و شرايط مناسب با سود كم  بدون نياز به چك كارمندي براي شما فراهم گرديده است. پس از مشاهده و انتخاب صندلي‌هاي مدنظرتان، مبلغي از كل فاكتور را پرداخت و بقيه را به صورت اقساطي پرداخت نماييد. همچنين مي‌توانيد به ازاي هر چند قسط، يك چك صادر نماييد و با چند فقره چك صياد، خريد خود را انجام دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۹:۵۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد اقساطي صندلي اداري امروزه مورد توجه افراد واقع شده است. براي خريد اقساطي صندلي اداري مي توانيد از طريق اينترنتي و آنلاين اقدام نمايد.

توضيحاتي در مورد خريد اقساطي صندلي اداري

براي خريد اقساطي صندلي اداري مي توانيد به صورت اينترنتي و آنلاين از فروشگاه هاي مربوطه اقدام نماييد. در خريد اقساطي صندلي اداري مي توانيد چند فقره چكه سياد با تقبل سود ارزان خريد خود را انجام دهيد. در خريد صندلي اداري بهترين و مرغوب ترين جنس اين محصول را خريداري كنيد.

خريد اقساطي صندلي اداري

امروزه با توجه به راه اندازي اداره و شركت هاي مختلفي نياز به صندلي اداري نيز روز به روز رو به افزايش مي باشد هم چنين برخي از مديران براي تعويض صندلي هاي اداري خود در جهت خريد صندلي اداري شيك و مدرن اقدام مي كنند. اگر قصد خريد و تعويض صندلي اداري را داريد و سرمايه كافي براي پرداخت هزينه در همان وهله اول را نداريد مي توانيد در جهت خريد اقساطي اين محصول اقدام نماييد.

 برخي از فروشگاه ها با توجه به نياز افراد و هم چنين شرايط حاكم در اقتصاد جامعه به صورت اقساطي محصولات خود را به فروش عموم مردم مي رسانند. افراد مي توانند با خريد اقساطي صندلي اداري در يك مدت زمان تعيين شده بدون مواجه شدن با مشكل مالي هزينه مربوطه را پرداخت كنند.

در خريد اقساطي صندلي اداري مي توانيد چند فقره چكه سياد ارائه داده و با توجه به شرايط فروش اقساطي خريد خود را انجام دهيد. با توجه به اين امر كه در خريد اقساطي صندلي اداري سود بسيار كمي را بايستي متقبل شد مورد پسند و تائيد افراد واقع شده است.

خريد اينترنتي اقساطي صندلي اداري

اگر قصد خريد اقساطي صندلي اداري را داريد ابتدا به شما توصيه مي شود به صورت اينترنتي و آنلاين انواع صندلي هاي اداري را در وب سايت هاي مربوطه مشاهده نماييد و بعد از پسند محصول مورد نظر خود در جهت خريد اينترنتي اقساطي صندلي اداري اقدامات لازم را انجام دهيد.

از انواع صندلي اداري مي توان به صندلي كنفرانس، صندلي مديريتي، صندلي كامپيوتر و صندلي ارگونوميك اشاره كرد. در بخش بعدي جهت راهنماي خريد اقساطي صندلي اداري براي شما عزيزان توضيحات لازم داده شده است. صندلي اداري در انواع طرح ها و مدل هاي طراحي و توليد مي شود شما مي توانيد با توجه به مقدار بودجه و نيز سليقه خود از ميان طرح هاي مختلف اين محصول خريد خود را انجام دهيد.

 هم چنين توصيه مي شود در خريد اقساطي صندلي اداري سعي بر آن داشته باشيد بهترين و باكيفيت ترين نوع محصول را خريداري كنيد؛ زيرا با توجه به اين موضوع كه صندلي اداري از لوازم ضروري و پركاربرد در تمامي شركت ها و اداره ها مي باشد و كارمندان و مشتريان بيشتر اوقات خود را بر روي صندلي مي گذرانند به همين دليل بايستي در تهيه مرغوب ترين جنس آن حساسيت لازم را به كار ببريد.

راهنماي خريد اقساطي صندلي اداري

براي خريد اقساطي صندلي اداري ابتدا به وب سايت فروشگاه مربوطه مراجعه كرده و از ميان دسته بندي هاي مختلف محصولات فروشگاه محصول مد نظر خود را انتخاب و وارد صفحه محصولات شويد. در اين صورت شما مي توانيد ليستي از قيمت هاي مختلف صندلي اداري را همراه با تصاوير مشاهده نماييد و در صورت پسند محصول مدنظر با افزودن در سبد خريد خود در جهت خريد اينترنتي اقساطي صندلي اداري اقدام نماييد.

 بعد از ثبت سفارش خود مسئولين مربوطه جهت پاسخگويي به سفارش شما تماس برقرار خواهند كرد و با شرح شرايط فروش خود به شما اطلاعات كافي را خواهند داد؛ و شما مي توانيد با در نظر گرفتن تمامي شرايط ارائه شده براي خريد اقساطي صندلي اداري اقدامات لازم را انجام دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۴:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد اقساطي صندلي اپن امروزه بسيار مورد توجه افراد واقع شده است. براي خريد اقساطي صندلي اپن ابتدا در مورد مشخصات محصول اطلاعات كافي از اينترنت به دست آوريد

اطلاعاتي در مورد خريد اقساطي صندلي اپن

در خريد اقساطي صندلي اپن به شما توصيه مي شود مرغوب ترين جنس اين محصول را تهيه نماييد و هم چنين از فروشگاه هاي معتبر جهت خريد اقساطي اين محصول اقدام نماييد. با توجه به سود ارزان و مناسبي كه در قبال فروش اقساطي اخذ مي شود اين نوع خريد بسيار مورد تائيد و پسند واقع شده است.

خريد اقساطي صندلي اپن

صندلي اپن يكي از لوازم پرمصرف و مورد نياز در هر منزلي مي باشد. هم چنين علاوه بر مصرف اين صندلي در منازل، به عنوان صندلي كانتر در اداره ها و شركت ها نيز به مصرف مي رسد. در برخي از طراحي ها اين صندلي امكان تنظيم ارتفاع وجود دارد كه امناسب براي پشت ميز كانتر در شركت ها مي باشد.

معمولاً صندلي اپن مخصوص منازل از جنس چوب مي باشند و در ارتفاع مختلفي توليد و عرضه مي شود. افراد مي توانند براي تهيه صندلي اپن به صورت اقساطي اين محصول را خريد كنند. خريد اقساطي صندلي اپن ارزان امروزه توجه عموم افراد را به سوي خود جلب كرده است چرا كه در خريد اقساطي صندلي اپن با ارائه ي چند فقره چك سياد مي توان اين محصول را تهيه كرد.

هم چنين فروشگاه هاي مربوطه بهترين و باكيفيت ترين جنس صندلي اپن را با قيمت بسيار ارزان و مناسب به فروش مي رسانند كه اين امر سبب شده است افراد تمايل بسياري در خريد اقساطي صندلي اپن ارزان داشته باشند. صندلي اپن در انواع مدل ها و طرح ها توليد مي شوند كه از انواع مدل هاي اين محصول مي توان به صندلي اپن مدل تي، صندلي اپن مدل تونت و صندلي اپن فلزي مدل بونساي اشاره كرد.

خريد اينترنتي اقساطي صندلي اپن

انتخاب صندلي اپن مناسب و شيك براي آشپزخانه خود يكي از مواردي مي باشد كه در دكوراسيون و طراحي داخلي آشپزخانه شما تأثير به سزايي دارد. به همين دليل صندلي اپن بايستي زيبايي و تناسب خوبي با طراحي آشپزخانه و اپن شما داشته باشد. در خريد اقساطي صندلي اپن سعي بر آن داشته باشيد تا محصولي را تهيه نماييد كه از بهترين كارايي و كيفيت برخوردار باشد.

شما مي توانيد از طريق اينترنت و به صورت آنلاين مشخصات مختلف صندلي اپن را مورد مشاهده قرار داده و اين محصول را در سبك هاي مختلف و قيمت هاي متغير خريداري كنيد. توليد صندلي اپن در سبك هاي مختلف اين امكان را براي افراد مهيا مي كند كه براساس دكوراسيون منزل و نيز سليقه ي خود بهترين انتخاب را انجام دهند. خريد اينترنتي اقساطي صندلي اپن امروزه بسيار مورد توجه واقع شده است و اغلب افراد از اين طريق در جهت خريد اقساطي صندلي اپن ارزان اقدام مي كنند.

راهنماي خريد اقساطي صندلي اپن

شما مي توانيد به كمك راهنماي خريد اقساطي صندلي اپن ارزان به راحتي سفارش خود را ثبت نماييد. در خريد اقساطي صندلي اپن ارزان به شما توصيه مي كنيم به فروشگاه هاي معتبر در اين زمينه مراجعه نماييد و خريد خود را انجام دهيد.

 هم چنين توجه داشته باشيد كه مرغوب ترين جنس و مدل صندلي اپن را در اولويت انتخاب خود قرار دهيد تا كارآيي مناسبي داشته و در مدت زمان كوتاهي خراب نشود. برخي از مدل هاي اين محصول داراي كيفيت پايين بوده و بعد از مدت كوتاهي استفاده با مشكلات مختلفي مانند شكستگي در پايه يا پارگي در جاي نشيمن مواجه مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۶:۴۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد اقساطي يكي از انواع خريد و فروش ها مي باشد. در خريد اقساطي پول وسيله خريداري شده به صورت اقساط در زمان معين و با سود معين پرداخت مي شود.

خريد اقساطي و ويژگي هاي اين نوع از خريد

خانواده ها براي اينكه وسايلي اعم از وسايل منزل، لوازم اداري، خودرو و ... را خريداري كنند مي توانند از روش هاي مختلفي اين كار را انجام دهند. يكي از اين روش ها خريد نقدي است و روش ديگر آن نيز خريد اقساطي وسايل مختلف مي باشد.

در اين مقاله قصد داريم تا در مورد خريد هاي اقساطي و مشخصات و ويژگي هاي آن صحبت كنيم و اطلاعاتي را براي علاقمندان به اين نوع خريد بيان كنيم.

خريد اقساطي چيست؟

خريد اقساطي يكي از روش هاي معامله كردن وسايل مختلف مي باشد كه در آن به جاي پرداخت وجه وسيله و يا جنس به صورت نقد به صورت قسطي اين كار انجام مي شود. در خريد هاي اقساطي مبلغ كل در مدت زمان معلوم اقساط شده و با سود معيني كه براي آن تعيين مي شود بازپرداخت مي شود.

ويژگي هاي خريد اقساطي

خريد اقساطي داراي ويژگي هاي زيادي است كه از جمله آن مي توان به عدم پرداخت يكجا مبلغ وسيله، آزاد بودن در ماه هاي پرداخت، تملك وسيله در ابتدا قرارداد و .... اشاره كرد. در اين روش خريد شما در ابتدا وسيله را دريافت مي كنيد و كم كم و به مرور زمان هزينه آن را پرداخت مي نماييد.

در صورتي كه با فروشنده به توافق برسيد مي توانيد تعداد ماه هاي بازپرداخت را بيشتر كنيد تا مبلغ پرداختي شما به ازاي هر ماه كمتر شود. البته در بعضي از موارد خريد هاي اقساطي افراد مي بايست يك يا چند ضامن معرفي نمايند و يا حداقل براي بازپرداخت اقساط چك ارائه دهند.

معايب و مزاياي خريد اقساطي

براي خريد اقساطي محصولات مختلف معمولا قوانين مشخصي وجود ندارد و براي همين اين امر داراي مزايا و معايب گوناگوني مي باشد.

از مزاياي خريد اقساطي محصولات خانگي و يا اداري اين است كه شما فرصت بيشتري براي  پرداخت پول آن خواهيد داشت و با پرداخت مبالغي به صورت ماهانه صاحب آن وسيله خواهيد شد. يكي ديگر از مزاياي روش خريد هاي اقساطي براي افراد با بودجه كم اين است كه آن ها مي توانند بيشتر وسايل مورد نياز خود را با اين روش خريداري نمايند.

اين روش خريد داراي معايبي نيز مي باشد. از معايب خريد اقساطي مي توان تعلق گرفتن سود به آن و گرانتر شدن محصول در طولاني مدت اشاره كرد يعني شما وسيله مورد نظر خود را با قيمتي بالاتر از قيمت نقد مي بايست خريداري كنيد كه در اصل همان سود محاسبه شده براي آن مي باشد.

در بسياري از موارد شما تا كامل پرداخت نكردن وجه آن وسيله حق فروش آن را نداريد و تنها با تسويه حساب كامل با شركت مي توانيد آن را به شخص ديگري واگذار نماييد. يكي ديگر از اين موارد داشتن ضامن و يا دسته چك است كه براي افرادي كه اين دو مورد را ندارند قطعا اوضاع سخت خواهد بود.

البته شايان ذكر است كه در خريد اقساطي هميشه مزايا بر معايب آن برتري بيشتري دارد و با اين كار افراد زيادي مي توانند وسايل مورد نياز خود را تهيه كنند و براي پرداخت پول آن نيز با مشكل مواجه نمي شوند و مي توانند با سود بسيار كمي و دادن مبلغي به صورت ماهانه اين وسايل را خريداري نمايند.

امروزه سايت هاي اينترنتي زيادي براي اين كه به افراد جامعه در تامين نيازمندي شان كمك نمايند به روش خريد اقساطي محصولات خود را به فروش مي رسانند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۶:۲۳ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد اقساطي چگونه است؟

از سوالات اصلي افراد براي محصولات متفاوت مي باشد. امروزه بيشتر سوال هاي مردم در پيرامون خريد اقساطي چگونه است؟ مي باشد.

اطلاعاتي مختصر در مورد خريد اقساطي چگونه است؟

خريد اقساطي چگونه است؟ شايد همه شما با خريدهاي اقساطي آشنا هستيد ولي نكات ويژه اي در خريد اقساطي وجود دارد. به گونه اي كه با در نظر گرفتن آنها مي توانيد هم شما و هم مشتريان خود را از يك سود خوب بهره مند كنيد.

خريد اقساطي چيست؟

خريد اقساطي چگونه است؟ و شما چگونه مي توانيد محصول مورد نظر خود با اقساط بلند مدت خريداري كنيد؟ اين ها از جمله سوالاتي هستند كه براي همه افراد عمومي ممكن است پيش بيايد؛ اما در مورد پاسخ سوال خريد اقساطي چگونه است؟ بايستي بيان كرد كه خريد اقساطي به معني تهيه يك محصول است كه به صورت نقدي نمي باشد.

در خريدهاي اقساطي افراد درصدي از قيمت نقدي كالا و محصول را پرداخت مي كنند و مابقي هزينه را به چند قسط تقسيم مي كنند تا در زمان معين شده پرداخت شود. خريدهاي اقساطي معمولا با يك درصد بسيار كم نرخ بهره همراه مي باشد كه مورد قبول فروشنده و خريداري مي باشد و هر دو طرف با رضايت كامل آن را مي پذيرند. امروزه با توجه به وضع اقتصادي و نوسانات فراوان در امور اقتصادي كشور، بسياري از افراد توان خريد نقدي محصول مورد نظر خود را ندارند كه به همين دليل به سمت خريدهاي اقساطي روي مي آورند.

شرايط خريد اقساطي

در خريد اقساطي شرايط ويژه اي وجود دارد كه بايستي مورد توجه قرار بگيرد. نكته مهمي كه در فروش هاي اقساطي وجود دارد، اين است كه معمولا مشتريان به يك شرايط اقساطي خاص عادت دارند و در صورت تغيير در شرايط اقساطي مطرح شده امكان اين وجود دارد كه از اقدام به خريد خودداري كنند. معمولا بايد در فروش هاي اقساطي يك روند ويژه و خاص را در نظر بگيريد. شما مي توانيد در صورت تغيير در شرايط اقساط حتما مزاياي ويژه اي را در نظر بگيريد كه براي مشتريان جذاب باشد.

خريد اقساطي معمولا به نفع مشتريان است زيرا سبب مي شود افرادي كه داراي حقوق هاي ماهانه هستند به راحتي محصول مورد نظر خود را تهيه و خريداري كنند. همچنين با شرايط اقساطي مي توانند تمامي كالاهاي مورد نياز خود را بدون فشارهاي مالي شديد خريداري كنند.

به همين دليل در راستاي سوال خريد اقساطي چگونه است؟ مي توان به راحتي گفت كه خريد اقساطي به نفع دو طرفه معامله مي باشد. معمولا شرايط اقساطي و روش هاي خريد اقساطي محصولات مختلف، با يكديگر متفاوت خواهد بود به طوري كه انتظار شرايط اقساطي يك خودرو با شرايط اقساطي يك فرش يكي نخواهد بود چرا كه از لحاظ ارزش قيمتي در يك سطح قرار ندارند.

خريد اقساطي از فروشگاه هاي اينترنتي

امروزه با توجه به افزايش خريدها و فروش هاي اينترنتي خريد اقساطي در فضاي اينترنتي نيز بسيار رايج شده است، به گونه اي كه بسياري از سايت هاي فروش اينترنتي طرح هاي ويژه اي را براي مشتريان خود در نظر گرفته اند. در نظر داشته باشيد شما با استفاده از خريدهاي اقساطي از فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد از شرايطي با نرخ بهره كمتر و مدت اقساط بلند بهره مند شويد. همچنين در خريدهاي اينترنتي پرداخت هاي مربوط به هزينه هاي اقساطي بسيار آسانتر مي باشد.

 در فروشگاه هاي اينترنتي شرايط خريد اقساطي چگونه است؟ و چگونه صورت مي پذيرد، از موضوعات بسيار نوين در دنياي تجارت امروزه مي باشد كه براي بسياري از مشتريان و بازاريابان بحث برانگيز مي باشد. در اين مقاله توضيحات مختصري در مورد خريد اقساطي چگونه است؟ بيان شد. شما با خواندن مطالب بالا شناخت كلي از خريد اقساطي چگونه است؟ و ويژگي هاي خريد اقساطي خواهيد داشت. خريد اقساطي چگونه است؟ براي محصولات گوناگون، متفاوت خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۰۸:۱۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خوشبختانه امروزه امكان سفارش ساخت خانه چوبي مطابق با سليقه شما فراهم شده است. سفارش ساخت خانه چوبي را مي توان به صورت آنلاين انجام داد.

بهترين سايت سفارش ساخت خانه چوبي

با سفارش ساخت خانه چوبي از شركت هاي متخصص، مي توانيد جزييات ريز طراحي را مطابق با سليقه خود سفارش دهيد. هرگونه ايده اي براي طراحي داخلي و بيروني خانه چوبي با كمك شركت هاي فعال در اين زمينه قابل اجرا شدن مي باشد.

سفارش ساخت خانه چوبي

در طي سال هاي اخير با وجود گروه هاي متخصص و مهندسين صنايع چوب شرايط ساخت خانه هاي چوبي زيبا و رويايي طبق استاندارد هاي بين المللي فراهم شده است. اين شركت ها با به كاربردن چوب هاي مختلف مناسب با تنوع آب و هوايي ايران خانه هاي چوبي را براي شهرهاي مختلف ايران مي سازند. اگر قصد ساخت خانه چوبي را داريد با سفارش ساخت خانه چوبي مي توانيد، در مدت زماني كمتر از 6 ماه كليد خانه سفارش داده شده را دريافت كنيد.

مراحل سفارش ساخت خانه چوبي

در سفارش ساخت خانه چوبي فاكتورهاي متعددي را بايد در نظر گرفت. هزينه ساخت خانه چوبي يكي از اين موارد مي باشد. هزينه ساخت با توجه به متراژ و چوب به كار برده شده و طرح انتخابي متفاوت خواهد بود. معمولا سفارش ساخت خانه چوبي براي مساحت هاي ۱۲ متر به بالا قابل اجرا شدن مي باشد و ساخت اين خانه ها از نظر مساحتي هيچ گونه محدوديتي نخواهند داشت.

 اگر قصد ساخت خانه چوبي ايده آل را داريد، ساخت اين خانه ها براي مساحت هاي بالاتر از ۶۰ متر مناسب تر مي باشد. همچنين سفارش ساخت خانه چوبي را مي توان از يك طبقه تا سه طبقه ارائه داد. البته خانه هاي چوبي را مي توان بيشتر از سه طبقه نيز ساخت، اما اين خانه ها با وجود افزايش هزينه ها به خاطر به كار بردن ستون ها و تيرهاي مكعبي در تعداد بالا معمولا در ايران طرفداران زيادي ندارند.

اگر مي خواهيد متراژ خانه چوبي را مطابق با هزينه و نياز خود انتخاب كنيد، بهتر است با مشخص كردن نيازمندي هايتان سفارش ساخت خانه چوبي را به شركت هاي متخصص بسپاريد. پس از اينكه متراژ ساخت خانه چوبي را تعيين كرديد وارد مرحله كشيدن طرح اوليه خواهيد خواهيد شد.

در اين مرحله بايد جزئيات مربوط به دكوراسيون داخلي و خارجي خانه را معلوم كنيد. امكان انتخاب سبك هاي مدرن و روز دنيا براي سفارش ساخت خانه چوبي وجود دارد. البته بايد در نظر داشت كه اين ايده ها و طرح ها بايد طبق استانداردهاي موجود قابليت اجرا شدن را داشته باشد. انتخاب آشپزخانه مورد دلخواه شما از موارد ديگر در طراحي دكوراسيون داخلي خانه هاي چوبي است.

مي توان انواع كابينت ها را براي آشپزخانه سفارش داد. كابينت هاي تمام چوب موجب رقم خوردن قيمت مناسب براي ساخت خانه چوبي مي شود. يكي ديگر از مراحل سفارش ساخت خانه چوبي نورپردازي آن است. در ساخت خانه چوبي نورپردازي هاي مختلف قابل اجرا شدن هستند و مي توانيد مطابق با سليقه خود هر گونه نورپردازي را انتخاب كرد.

سفارش اينترنتي ساخت خانه چوبي

همانطور كه گفته شد گروه هاي كاري در زمينه خانه چوبي پيش ساخت و همچنين مطابق با سليقه شما وجود دارد. شما مي توانيد با انتخاب نوع چوب، رنگ، طرح آشپزخانه، نورپردازي، ديوارها و عايق ها ساخت خانه چوبي را مطابق با سليقه خود سفارش دهيد. همچنين شرايط سفارش آنلاين ساخت خونه چوبي از طريق اين شركت ها وجود دارد.

كافي است طرح مورد نظر خود را انتخاب كنيد. اين خانه در هرجاي ايران كه بخواهيد براي شما قابل ساخت خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۶:۱۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

قيمت ورق ام دي اف ملامينه با توجه به نوع و كيفيت آن متفاوت است.براي اطلاع از قيمت ورق ام دي اف ملامينه با كارشناسان باتجربه در اين زمينه تماس بگيريد.

انواع ورق ام دي اف ملامينه و قيمت آن

امروزه خريد ورق ام دي اف ملامينه جهت روكش ام دي اف ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. قيمت ورق ام دي اف ملامينه با توجه به جنس آن متفاوت است. شما مي توانيد با خريد اينترنتي اين محصول تجربه اي عالي از يك خريد را داشته باشيد. براي آشنايي با ورق ام دي اف ملامينه و نحوه خريد و قيمت ورق ام دي اف ملامينه با اين مقاله همراه شويد.

كاربردهاي ورق ام دي اف ملامينه

ملامينه نوعي روكش است كه بر روي چوب ام دي اف كشيده مي شود. در اين روش كاغذ نقش دار كه آغشته به چسب است با حرارت و فشار بر روي تخته چسبانده مي شود تا علاوه بر ايجاد زيبايي، دوام آن نيز بيشتر شود. اين روكش بايد به هر دو طرف ام دي اف با حرارت يكسان چسبانده شود و پس از انجام اين كار بايد تخته روكش شده را در جايي قرار داد تا خنك شود و دماي آن به زير 50 درجه برسد تا بعدا دچار مشكل نشود.

كاربرد اين نوع ام دي اف جهت ساخت  كف كشوها، پشت كابينت‌ هاي آشپزخانه، رويه درها، سرويس خواب، مبلمان، تي وي رك، پارتيشن، روكوب ديوار و غرفه فروشگاه ها مي باشد. از مزاياي آن مي توان به دوام و مقاومت بالاي آن در برابر آب، حرارت و رطوبت و تنوع بالا در طرح و رنگ اشاره نمود كه زيبايي اين نوع روكش را نيز نمي توان ناديده گرفت.

اما اين ملامينه معايبي نيز دارد مانند مقاومت كم آن در برابر مواد اسيدي و قليايي، يكنواخت و صاف نبودن سطح آن، عدم شفافيت اين نوع روكش بر خلاف روكش هايي مانند پي وي سي و اكرليك، تخصصي بودن انجام اين كار. به علت سرمايه بالاي مورد نياز اين كار و ارزش افزوده بالاي آن معمولا كارخانه هاي توليد ام دي اف خط مخصوص ملامينه كردن را دارند و آن را به مشتريان عرضه مي نمايند.

قيمت ورق ام دي اف ملامينه

قيمت ورق ام دي ملامينه بر اساس اندازه آن به صورت پالت يا ورق و نوع كارخانه سازنده آن، متفاوت است. در برخي از تخته ها فقط يك طرف تخته روكش مي شود كه اين موضوع بر روي قيمت ورق ام دي اف ملامينه تاثير مي گذارد. همچنين نوع كاغذ استفاده شده كه ساده يا طرح دار است بر روي قيمت ورق ام دي اف ملامينه  نيز تاثير مي گذارد.

معمولا اگر سفارش براي خريد به اندازه تريلي باشد در قيمت ورق ام دي اف ملامينه  براي اين منظور تخفيفي از طرف فروشنده براي خريدار در نظر گرفته مي شود. قيمت ورق ام دي اف ملامينه براق  سفيد با سايز 16*1830*3660 به طور ميانگين براي هر ورق بين 148.000 تا 155.000 تومان است .اين قيمت براي ام دي اف ملامينه رنگي با سايز 16*1830*3660 بطور ميانگين براي هر ورق بين 185.000 تا 226.000 تومان است. براي اطلاع از قيمت ورق ام دي اف ملامينه مي توانيد با كارشناسان با تجربه در اين زمينه تماس بگيريد.

راهنماي خريد ورق ام دي اف ملامينه

براي اطلاع از نحوه خريد ورق ام دي ملامينه، قيمت و جزئيات ديگر در اين رابطه، به سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي مراجعه نماييد. بهره مندي از تخفيفات ويژه، امكان تحويل در محل و از همه مهمتر تضمين اصالت و كيفيت ورق ام دي اف خريداري شده از مزاياي  خريد اينترنتي ورق ام دي اف ملامينه  مي باشد. شما مي توانيد با خيالي آسوده سفارش خريد ورق ام دي اف خود را ثبت نمايد و يك خريد راحت و عالي را تجربه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۵:۱۳ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

براي خريد ورق ام دي اف ملامينه از طريق سايت و اينترنتي مي توانيد اقدام كنيد. با خريد ورق ام دي اف ملامينه از سايت آن را دركوتاه ترين زمان دريافت خواهيد كرد

اطلاعاتي درباره خريد ورق ام دي اف ملامينه

خريد ورق ام دي اف ملامينه به دليل كاربردهاي فراواني كه اين روكش دارد با استقبال روبرو شده است. انواع روكش ملامينه مغز خارجي و مغز ايراني در سايت وجود دارد و بدين گونه براي خريد ورق ام دي اف ملامينه به راحتي مي توانيد اقدام كنيد. در هنگام خريد ورق ام دي اف ملامينه به قيمت هر يك توجه كنيد و مورد مناسب خود را خريداري كنيد. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره نحوه خريد ورق ام دي اف ملامينه خواهيم پرداخت.

خريد ورق ام دي اف ملامينه

ورق ام دي اف ملامينه ابعاد مختلفي دارد كه هر يك ضخامت و قيمت مختلفي دارند. در هنگام خريد ورق ام دي اف ملامينه بايد به نياز و بودجه خود دقت كنيد و مورد مناسب خود را خريداري نماييد. كارشناسان ما آماده هستند تا در رابطه با خريد و ابعاد هر يك از ورق هاي ام دي اف ملامينه راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما قرار دهند. ضخامت روكش هاي ملامينه از 0.35- تا 0.25 ميلي متر متغير است و چسب ام دي اف را شامل مي شود. در انواع ملامينه هاي نرم كه قرار است به حالت رول درست شوند اين ضخامت كمتر خواهد بود. ابعاد اين نوع روكش ها كه بسيار پركاربرد نيز هستند 1.83*3.66 ، 3.66*2.10 و  1.83*2.44 خواهد بود.

كاربردهاي ورق ام دي اف ملامينه

از جمله دلايلي كه استقبال از خريد ورق ام دي اف ملامينه بسيار زياد است و به روكش هاي ديگر ترجيح داده مي شود، مقاومت بالاي آن در برابر عواملي چون حرارت، رطوبت، سايش و آب است و براي موارد مختلف تزييني استفاده خواهند شد. از اين روكش ها براي انواع مبلمان منزل، اداري و مبلمان بچه استفاده مي شوند. از ام دي اف ملامينه در پارتيشن، لوازم اتاق خواب، بدنه كابينت، درب ها، تخت خواب و موارد بسيار ديگري مي توان استفاده كرد.

اين روكش ها به صورت نوار لبه چسبان نيز توليد مي شوند تا براي چسباندن به سطوح مختلف مناسب باشند. قيمت اين روكش ها با توجه به ضخامت و ابعاد در سايت مشخص شده است. كار با اين نوع روكش نسبت به موارد ديگر راحت تر است و بسياري از كارخانجات خط توليد آن را راه انداخته اند. اين روكش را با روش پرس هاي طبقه اي باستيل كوتاه و يا روكش زني پيوسته به ام دي اف مي چسبانند. اين روش ها تخصصي است و به سرمايه بالايي احتياج دارد تا بتوان ابعاد مختلف آن را عرضه كرد. تنوع محصولات ام دي اف به دليل داشتن اين روكش بسيار بالا مي رود و براي اينكه سطوح آن را صاف كنند اقدام به سنباده زني مي كنند. دو طرف ام دي اف براي چسباندن اين روكش گرماي برابر دريافت مي كند تا تاب برندارد.

راهنماي خريد ورق ام دي اف ملامينه

براي خريد ورق ام دي اف ملامينه از طريق سايت و اينترنت مي توانيد اقدام كنيد و اين گونه در زمان كمي محصول مورد نظر خود را سفارش دهيد. ابعاد و ضخامت هر يك از انواع روكش ملامينه روي ام دي اف در سايت مشخص شده است تا براي خريد آنها مشكلي نداشته باشيد و اطلاعات لازم را درباره هر يك داشته باشيد. با خريد اقساطي ورق ام دي اف ملامينه آن را در كوتاه ترين زمان دريافت خواهيد كرد. در صورت نياز به راهنمايي درباره خريد اينترنتي ورق ام دي اف ملامينه از كارشناسان ما مي توانيد بهره مند شويد و سوالات خود را بپرسيد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۵:۱۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد تيغه فرز پروفيل علاوه بر بازارهاي سنتي به روش اينترنتي نيز امكان پذير مي باشد. با خريد تيغه فرز پروفيل از سايت هاي معتبر قيمت مناسب تري را بپردازيد.

خريد تيغه فرز پروفيل

فرز يكي از ابزار پركاربرد و رايج در برش قطعات مي باشد از اين رو در حال حاضر خريد تيغه فرز پروفيل به صورت اينترنتي و سنتي نيز بسيار رونق گرفته است. اين تيغه ها داراي انواع مختلفي بوده كه در ادامه به توضيح بيشتري در مورد آن خواهيم پرداخت.

آشنايي باتيغه فرز پروفيل

خريد تيغه فرز پروفيل امري الزامي است چرا كه اين محصول يكي از تجهيزات كاربردي در جوشكاري ها، صنايع در و پنجره، ساختمان سازي ها، نجاري ها، مبلمان سازي ها و .... مي باشد كه با استفاده از اين تيغه مي‌توان قطعات را در سريعترين زمان ممكن به اشكال دلخواه برش زد. با توجه به اينكه خريد تيغه فرز پروفيل در حال حاضر رونق چشمگيري گرفته است مشاهده مي شود كه برندهاي مختلفي اقدام به توليد انواع اين تيغه كرده از اين رو لازم است به راهنماي خريد تيغه فرز پروفيل قبل از تهيه اين محصول توجه نماييد.

مثلا مشاهده ميشود كه براي ارزانتر شدن قيمت تيغه بعضي از شركت ها اقدام به باريك تر كردن قطر شفت تيغ كرده اند اين امر باعث مي شود تيغه در هنگام كار شكننده شده و كيفيت لازم خود را از دست بدهد. با توجه به اين موارد لازم است در هنگام خريد تيغه فلزي پروفيل به كيفيت آن توجه زيادي كنيد و با متخصصين اين زمينه مشورت نماييد.

انواع تيغه فرز پروفيل

از آنجايي كه در حال حاضر تيغه فرز پروفيل داراي انواع گوناگوني است لازم است قبل از خريد تيغه فرز و پروفيل انواع آن را مورد بررسي قرار داده و با توجه به نياز و سليقه خود اقدام به خريد آن كنيد. مهمترين انواع تيغه پروفايل كه به شما امكان ساخت طرح هاي سفارشي و خاص براي كابينت ها، مبلمان و تمامي قطعات را مي دهد شامل تيغه فرز پروفيل شيار زن و كف بردار، تيغ هاي پرداخت، تيغ اتصال و تيغ هاي ست و متقابل مي باشد كه نوع شيار زن ها از جمله مفيدترين تيغه هاي فرز بوده كه وجود آن براي كارگاه ها الزامي است.

 اتصال دو قطعه در حال حاضر با استفاده از تيغ هاي اتصال به راحتي هرچه تمام تر انجام مي گيرد و همچنين تيغه هاي ست، تيغه هايي هستند كه بايد با يكديگر استفاده شوند تا موجب طراحي بي نظير قطعات شود. مي‌توان گفت تيغه ي پرداخت در نگاه اول مشابه تيغه هاي شيار زن بوده در حالي كه اين تيغه ها يك بلبرينگ داشته و نقشه راهنمايي تيغ را بر عهده دارد.

خريد اينترنتي تيغه فرز پروفيل

اگر شما هم قصد خريد تيغه فرز پروفيل را داريد بهتر است بدانيد كه در حال حاضر خريد و فروش اينترنتي اين محصول از طريق سايت هاي اينترنتي و فروشگاه هاي مجازي آغاز شده و افراد مي‌توانند در سريعترين زمان ممكن با هزينه بسيار مناسبي اقدام به خريد تيغه فرز پروفيل كنند. مهمترين دليل مناسب بودن قيمت اين دستگاه در سايت هاي اينترنتي و فروشگاه  هاي مجازي با حذف واسطه ها و از ميان برداشتن آن ها مي باشد كه از اين رو مشتري مي‌تواند به صورت مستقيم با توليد كننده ارتباط برقرار كرده و ديگر نياز به سرازير كردن پول به جيب دلالان نميباشد.

 از جمله مزيت هاي خريد تيغه فرز پروفيل به صورت اينترنتي استفاده از امكاناتي چون خدمات پس از فروش و گارانتي اين محصول است. در خريد تيغه فرز پروفيل به صورت آنلاين اين دستگاه بايد بسيار به معتبر بودن فروشگاه توجه كرد كه براي اين منظور توجه به نماد الكترونيك الزامي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۲:۰۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1832
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب