مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دكوراسيون منزل سبك مدرن

آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه چه نوع دكوراسيون را براي منزل خود مي پسنديد؟ آيا تا به حال با اين موضوع مواجه شده ايد كه چرا منازل ديگران داراي دكوراسيون بسيار شيكي است اما شما چرا دكوراسيون منزل خود را دوست نداريد؟ در اين مقاله ما قصد داريم نوعي از دكوراسيون را به شما معرفي نماييم كه احتمالا باب ميل بسياري از افراد بوده و سبكي از دكوراسيون است كه جوان پسند است. يعني مورد پسند نسل هاي امروزي بوده و دكوراسيون حاكم در خانه ي بسياري از افراد ايراني است.

دكوراسيون منزل به سبك مدرن

دكوراسيون مدرن به عنوان يك دكوراسيوني امروزي و باب ميل بيشتر افراد معرفي مي شود. البته بيشتر افرادي كه ميانسال هستند اين نوع دكوراسيون را براي منزل خود نمي پسندند چرا كه بيشتر از ابزار و لوازم خانگي مدرن و اروپايي در اين نوع چيدمان  استفاده مي گردد. يكي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نوع دكوراسيون اين است كه در صورتي كه بخواهيد از آن استفاده نماييد بايد خيلي از خورد و ريز هاي منازل را كنار گذاشته و منزلي خلوت و منظم براي خود طراحي نماييد. بنابراين اين سبك باب ميل كساني است كه دوست دارند خانه اي خلوت و در عين حال شيك داشته باشند.

استفاده از  سبك مدرن دكوراسيون منزل موجب مي شود تا وسايل طوري قرار بگيرند كه رفت و آمد را در منزل محدود نكنند. در خانه هاي ايراني قالب چيدمان اكثر خانه ها از اين نوع دكوراسيون است. اگر چنين دكوراسيوني را براي منزل خود مي پسنديد بايد بدانيد كه رنگ قالب در اين دكوراسيون سفيد است. رنگ سفيد به خانه روحيه اي بالا بخشيده و منزل را منظم نشان مي دهد. همچنين از خصوصيات بارز اين نوع چيدمان مي توان به سادگي آن اشاره نمود بنابراين استفاده از اين دكوراسيون براي منزل افرادي كه سبك ساده را مي پسندند بسيار گزينه ي مناسبي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۴:۵۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دكوراسيون منزل كلاسيك

براي طراحي منزل خود مي توانيد وسايل و لوازم منزل خود را با توجه به سليقه ي خود و مدل هاي مدرن امروزي در آوريد. امروزه دكوراسيون هايي با سبك هاي متنوع وارد عرصه ي چيدمان منزل شده اند كه هر يك با توجه به سليقه ي افراد متفاوت بوده و ممكن است در طرح هاي مختلفي در آورده شوند. يكي از سبك هايي كه در چيدمان منزل امروزه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد طرح دكوراسيون به شيوه ي كلاسيك است. اين طرح باب ميل سليقه ي افراد زيادي است. چرا كه ويژگي هاي خاصي داشته كه با روحيات بيشتر مردم سازگار است. اين طرح تقريبا كامل شده ي طرح هاي ديگر بوده و براي چيدمان منزل سبك دوست داشتني و جذابي است.

طرح دكوراسيون داخلي به سبك كلاسيك

سبك كلاسيك در كشور ايران در منازل افراد به چشم مي خورد. اين طرح را مي توان با طرح مدرن نيز تركيب كرده و سبك دكوراسيون جالبي براي منزل انتخاب نمود. معمولا افرادي كه روحيه ي شاد و هنري دارند از اين طرح براي دكوراسيون داخلي منازل خود استفاده مي نمايند. چرا كه طرح جالبي بوده و روحيه ي هنري مي طلبد. افرادي كه اين سبك از دكوراسيون را براي منزل مي پسندند بايد بدانند اين سبك از دكوراسيون رنگ هاي روشن مي طلبد منظور از رنگ هاي روشن رنگ هاي كرم و يا سفيد است. يعني طوري بايد اسباب را انتخاب نمود كه بيشتر اين رديف رنگي در آن ها ديده شود. استفاده از وسايل بزرگ در اين رنگ ها مي تواند خانه اي باب ميل شما ايجاد نمايد. همچنين استفاده از اين سبك و رنگ هاي گفته شده به منزل روحيه و نظم مي بخشد. از طرفي در صورت استفاده از اين طرح بهتر است كار هاي هنري را در آن دخالت دهيد. يعني سعي كنيد از تابلو هاي زيبا و طرح قديمي و يا اشعار مختلف استفاده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۴:۲۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دكوراسيون منزل صنعتي

دكوراسيون داخلي منازل يكي از دغدغه هاي بسياري از افراد به ويژه تازه عروس ها مي باشد. براي اين كه بتوان يك منزل خوب و شيك داشت بايد از اصول چيدمان منازل مطلع شد. سبك چيدمان دكوراسيون داخلي منازل متنوع است و بستگي به سليقه ي افراد دارد كه با توجه به روحيات خود چه نوع سبك دكوراسيوني را انتخاب نمايند. يكي از انواع سبك هايي كه بيشتر افراد براي منازل خود ممكن است برگزينند دكوراسيون به سبك صنعتي است. اين سبك دكوراسيون همانند سبك هاي ديگر ويژگي هاي خاص خود را داشته و زيبايي منحصر به فردي را به منازل هديه مي دهد. البته با توجه به سليقه ي افراد ممكن است بيشتر افراد به اين سبك علاقه اي نداشته باشند.

سبك صنعتي چه نوع سبكي از دكوراسيون است؟

هر يك از سبك هاي منازل داراي ويژگي هاي منحصر به فرد خود هستند. دكوراسيون صنعتي همان طور كه از نامش پيداست به دكوراسيوني گفته مي شود كه بيشتر به صورت صنعتي و تقريبا اداري چيده مي شود  اما ابزاري كه در دكوراسيون صنعتي منازل استفاده مي گردد به صورت سبك مدرن و صنعتي است به صورتي كه تركيبي از اين دو سبك مي باشد. در سبك دكوراسيون صنعتي بيشتر از رنگ هايي استفاده مي شود كه حالت خنثي و روشن دارند. از ويژگي هاي اين سبك مي توان به توجه به فضاي كاربردي را نام برد.

افرادي كه علاقه مند به چيدمان منزل بر اساس سبك دكوراسيون صنعتي هستند اصولا به دكوراسيون خود يك كتاب خانه ي طبقه دار چوبي به همراه ميز تحرير اضافه مي نمايند. همچنين سبك صندلي هايي كه در اين دكوراسيون استفاده مي نمانيد به صورت مبله ي اداري و مدرن است. اين نوع سبك از دكوراسيون هاي داخلي نظم زيادي به منزل بخشيده و باعث ايجاد فضايي مرتب خواهند شد. بايد توجه كرد در صورتي كه اين سبك را مي پسنديد كم تر از رنگ هاي تيره استفاده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۳:۴۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

انواع سبك هاي دكوراسيون منزل

براي ايجاد يك دكوراسيون جالب در منازل لازم است يك سري راز ها درباره ي چيدمان منازل بدانيد. ايرانيان معمولا به دكوراسيون هاي خاص براي استفاده از آن ها در منازل خود علاقه ي زيادي دارند. چيدمان منازل تا حد  زيادي به سليقه ي افراد  و همچنين سن و ويژگي هاي روحي آن ها بستگي دارد. بيشتر افراد ميانسال از دكوراسيون هايي استفاده مي كنند كه به سبك سنتي است علي رغم آن ها افرادي كه از قشر جوان جامعه هستند علاقه ي زيادي به دكوراسيون هاي سبك مدرن و يا اروپايي دارند.

انواع سبك هاي دكوراسيون منزل

اولين سبك دكوراسيون كه افراد زيادي از آن در منازل استفاده مي نمايند سبك دكوراسيون كلاسيك است. استفاده از اين نوع سبك باب ميل جوانان است. ويژگي هاي اين دكوراسيون استفاده از كار هاي هنري و تابلو هاي شاعرانه و يا نقاشي است. البته بيشتر افراد ميانسال نيز به اين طرح علاقه نشان داده و از آن در منازل خود استفاده مي كنند.

سبك مدرن نيز يكي از سبك هاي مورد پسند در دنياي امروز است. امروزه در اكثر خانه هاي ايراني اين سبك در چيدمان منازل ديده مي شود. ويژگي مهم در سبك مدرن سادگي و بي آلايش بودن اين نوع سبك است. رنگ هايي كه اصولا در سبك چيدمان مدرن از آن استفاده مي شود به رنگ سفيد است.

سبك سوم، سبك كلاسيك اروپايي است. اين سبك شامل استفاده از گل و گياه براي منازل است. همچنين استفاده از ابزار چوبي در منازل افرادي كه به اين سبك علاقه داشته و منازل خود را بر طبق اين سبك چيده اند ديده مي شود. رنگ هاي مورد استفاده در اين سبك بيشتر شامل كرم و قهوه اي است.

سبك اسكانديناوي سبك چهارم است كه  اين سبك براي افرادي مناسب است كه داراي روحيه اي سرزنده و تنوع طلب هستند. رنگ غالبي كه در اين سبك استفاده مي شود بيشتر شامل رنگ سفيد بوده و ويژگي هاي خاص در سبك اسكانديناوي روشنايي و سادگي در آن است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۳:۱۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

قوانين دكوراسيون منزل

دكوراسيون منزل يكي از عوامل بسيار مهم در امر چيدمان منزل است. آيا تا به حال دقت كرده ايد كه چرا بسياري از افراد داراي دكوراسيون شيك و بي نظيري براي منازل خود هستند؟ آيا تا به حال از خود سوال كرده ايد كه اين دسته از افراد چگونه اين ايده هاي بي نظير را براي منازل خود انتخاب مي كنند؟ در ادامه نكاتي را برايتان خواهيم گفت كه شما نيز بتوانيد از اين ايده ها بهره مند شده و راز زيبايي چيدمان منزل اين دسته از افراد را بفهميد.

براي اين كه يك دكوراسيون زيبايي براي منزل داشته باشيم چه نكاتي را بايد بدانيم؟

راز چيدمان منزل به نحو احسن رازي پيچيده و در عين حال آسان است فقط كافي است كه از اين راز ها مطلع شده و آن ها را در حين تغيير دكوراسيون منزل به كار ببنديد در ادامه توصيه هايي در رابطه با چيدمان منزل آورده شده است:

  1. كارشناسان دكوراسيون داخلي بر اين عقيده اند كه يكي از بهترين راهكار ها براي يك دكوراسيون ايده آل نقاشي كردن ديوار ها است. نقاشي ديوار ها به صورتي كه داراي رنگ هاي شاد و يا تيره بنابر سليقه ي افراد باشد بهترين و ارزان ترين راه براي داشتن دكوراسيون ايده آل است.
  2. وسايل منزل خود را به صورت جفت بچينيد اين طرح مي تواند به منزل شما علاوه بر هديه دادن نظم باعث ايجاد دكوراسيون حرفه اي و منظمي شود.
  3. يكي از عوامل مهم در چيدمان منزل استفاده از تزئينات طبيعي است. كارشناسان دكوراسيون بر اين عقيده هستند كه استفاده  از اين تزئينات همچون گل ها و يا سنگ هاي زيبا مي تواند به منزل شما روح ببخشد و دكوراسيوني ايده آل را فراهم نمايد.
  4. تغيير دكوراسيون دهيد گاهي مبل ها و يا صندلي ها را از كنار ديوار به وسط پذيرايي منتقل كرده و به صورت طرحي جالب بچينيد.
  5. استفاده از قاب عكس هاي خانوادگي در دكوراسيون منزل تاثير زيادي دارد. قاب عكس هايي با طرح جالب انتخاب كرده و آن ها را در طرح هاي گوناگون روي ديوار نصب نماييد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۳:۳۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

عوامل مهم در دكوراسيون اداري

بدون شك طراحي دكوراسيون مدرن و جذاب براي يك اداره يا سازمان ؛ داراي فاكتورهاي مهمي مي باشد كه رعايت كردن استانداردهاي جز به جر آن ها مي تواند در نهايت به داشتن محيطي دلپذير و زيبا براي انجام فعاليت هاي اداري منجر شود .

نكات كليدي در دكوراسيون اداري :

 

عواملي نظير نور – رنگ – وسايل كاربردي – مبلمان و... مي توانند در صورت هارموني داشتن با يكديگر ؛ محيطي سرزنده و پويا را براي افراد و كاربران به وجود آورند .

نور : يكي از اصلي ترين و تاثير گذار ترين مولفه ها در طراحي دكوراسيون هاي اداري مي باشد كه مي توان استفاده از آن را به مبلمان – سقف و ديوار و وسايل كاربردي و ... تسري داد . هر چقدر كه رنگ مورد استفاده در اين مورد ؛ شادتر باشد ؛ محيطي پويا تر را به وجود مي آورد .

كمد ديواري و قفسه ها : استفاده از اين كمد ها در نهايت علاوه بر زيبايي محيطي ، مي تواند استفاده هاي كاربردي داشته و مي تواند باعث نظم بخشي به محيط كار شود .

ميز و صندلي : استفاده از ميز و صندلي هاي استاندارد ؛ علاوه بر به ارمغان آوردن راحتي در كار ؛ مي تواند به عنوان مولفه هاي زيبايي در اداره نيز شناخته شود .

وسايل تزييني : استفاده از كف پوش ها – كاغذ هاي ديواري – پوستر ها و قاب عكس ها , كناف كاري و ...  ؛ يكي از ضروريات ساخت ظاهر در دكوراسيون اداري مي باشد .

عايق يندي سمعي و بصري با استفاده از ابزارهلي مدرن : محيط هاي اداري را مي توان با هماهنگ كردن رنگ ها و تناسب ها و ... به محيط هايي زيبا و در عين حال بهينه تبديل كرد . تا كارمندان بتوانند با طيب خاطر و رضايت مندي و راحتي در محيط ، بازدهي كاري بيشتري داشته باشند  .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۲:۵۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دكوراسيون اداري مدرن

فضاي اداري يكي از عمده ترين محل هايي است كه فرد حدود زيادي از تايم خود را در آ« جا مي گذراند ، امروزه از شيوه هاي مدرن و كلاسيك براي طراحي دكوراسيون هاي اداري استفاده مي شود كه هر كدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند .

دكوراسيون اداري مدرن :

 

عمده ترين مسائل در رابطه با دكوراسيون اداري مدرن اين است كه بتوان فضا و ابزارها را به گونه اي طراحي كرده و بسازيم كه بتوانيم حداكثر بهره وري را از آن ها داشته باشيم و در عين حال ؛ فضايي شاداب و زيبا را براي انجام فعاليت هايمان به وجود آوريم تا بتوانيم در اين محيط پويا فعاليت هاي كاري به سزا و خوبي انجام داده و بازدهي مفيد براي مجموعه ي كاري خود باشيم .

در اين راستا علاوه بر بهينه سازي فضا ؛ ميزان كاربردي كردن فضا و ابعاد صوتي و تصويري آن ، اهميت زيادي دارد .

 به عنوان مثال براي اين كه فضايي بازتر و بدون هرج و مرج و منظم تر داشته باشيم ؛ مي توانيم خميزان قفسه ها و باكس بندي ها را در دكوراسيون اداري افزايش داده و براي لوكس تر به نظر رسيدن آن ها از مبلمان و صندلي هاي ست آن ها كه داراي تناسب طرحي و رنگي با يكديگر هستند ؛ ستفاده كنيم .

اهميت نورپردازي در فضاي كاري به اندازه اي است كه مي توان گفت ؛ تاثير و ارتباط مستقبيمي با روحيه كارمندان دارد و مي توان به عنوان عامل محرك آن ها عمل نمايد .

استفاده از گل ها و درختچه هاي سبز و تازه يكي ديگر از عوامل زيبا كننده ي محيط و دكوراسيون اداري است كه مي تواند جلوه اي خاص و در عين حال مدرن و زيبا به فضاي اداري مان بدهد .

ايتفاده از كاغذ ديواري هاي سه بعدي ، ايده ي ديگري براي دكوراسيون اداري است كه مي تواند آن را از حالت معمولي به فضايي مدرن و شيك تبديل كند .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۲:۱۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

انتخاب مبلمان در دكوراسيون اداري

حال كه شركتي راه اندازي شده است و قرار است استارت فعاليت در آن جا زده شود ؛ يكي از مهم ترين و جدي ترين دغدغه هاي مديران ؛ انتخاب مبلمان اداري مي باشد. چرا كه همان گونه كه مي دانيم ؛ نوع دكوراسيون در يك اداره ؛ مي تواند تاثير زيادي بر روي اعتماد اوليه ي مشتريان به آن اداره داشته باشد .

در انتخاب مبلمان براي ادارات ؛ چند نكته حائز اهميت است كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم .

ملزومات انتخاب مبلمان اداري :

 

  • انتخاب مبلي كه با فضاي موجود در اختيار ما ؛ هماهنگي اندازه اي داشته باشد . به اين معنا كه مسير رفت و آمد و ارتباط با ساير بخش هاي اداره را مسدود نكند و در زمان هاي اضطراري بتوانيم راه خروج به بيرون داشته باشيم . و يا اين كه چنان تناسبي با محيط داشته باشند كه بتوانيم به راحتي كشوي ميز ها را باز و بسته كرده و آن ها را مورد استفاده قرار دهيم .
  • راحتي لازم را داشته باشد : راحتي مبلمان يكي از مساله هايي است كه اغلب در حاشيه قرار مي گيرد و به همين دليل به شدت بر روي كيفيت كار افراد ؛ تاثير گذار مي شود . چرا كه افراد در طول روز ساعت هاي زيادي را بر روي آن ها نشسته و مشغول فعاليت هستند . به همين دليل علاوه بر زيبايي به مساله ي راحتي مبلمان نيز ، بايد نگاه ويژه اي داشت .
  • مناسب هزينه كنيد : ارزان تر بودن ؛ هميشه به معناي بهترين بودن نيست و يا برعكس ! اما بايد به اين مهم توجه داشته باشيم كه اغلب موارد ؛ مبلماني كه داراي كيفيت بالاتري هستند ؛ مي توانند هزينه هاي بيشتري را در بر بگيرند .   بنابر اين به صرف اين كه اداره اي را تازه راه اندازي كرده ايد ؛ و قرار است كه در هزينه ها صرف جويي كنيد ؛ از انتخاب مبلمان با كيفيت ؛ چشم نپوشيد .
  • توچه به ارگونومي : بايد باور كنيد كه رعايت ارگونومي مبلمان ؛ مي تواند در رفاه و بهره وري كاري كارمندان و مديران تاثير گذار باشد . به اين معنا كه برخي از ميزها و صندلي ها مثلا يا بسيار بالا يا پايين هستند – مواد سفتي در آن ها به كار رفته و يا ... كه اين باعث ايجاد كمر درد و كردن درد براي افراد مي شو.د . به همين دليل بايد بدانيد كه هزينه كردن براي رعايت ارگونومي ؛ يك سزمايه گذاري ايده آل در اداره مي باشد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۱:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دكوراسيون اداري

يكي از مهم ترين اقدامات در راستاي معرفي يك شركت يا اداره و فعاليته هاي انجام شده توسط آن ها ، استفاده از دكوراسيون اداري براي نمايش دادن غير مستقيم اين موضوع مي باشد.

اهميت استفاده از دكوراسيون اداري براي پويا كردن محيط و روح بخشي به آن جا بر كسي پوشيده نيست . از آن جا كه كارمندان يك اداره ميزان زيادي از وقت خود را در محيط كاري سپزي مي كنند ، لذا لازم است كه محيطي را براي آن ها فراهم آوريم كه ضمن سهولت در انجام كارهايشان ؛ بتوانند از فعالت در آن مجموعه لذت ببرند .

تحقيقات نشان داده است كه به هر ميزان كه محيطي فرح بخش و پويا براي افراد وجود داشته باشد ؛ مي توان انتظار بازدهي كاري بيشتري از كارمندان و مديران آن اداره داشت . همين امر مي تواند به ادعاي ما در رابطه با لزوم كاربرد دكوراسيون داخلي براي اداره ها ؛ صحه بگذارد .

از طرف ديگر استفاده از دكوراسيون خاص و مرتبط با فعاليت ؛ براي ادارات و شركت ها مي تواند به صورت غير مستقيم و در عين حال تاثير گذار و ماندگار ؛ معرف نوع فعاليت مجموعه نيز باشد . چرا كه حافظه ي بصري ، يكي از قوي ترين حافظه ها ؛ براي ثبت ديده ها مي باشد .

به علاوه نحوه ي استفاده از اين دكوراسيون براي بخش هاي مختلف اداره مي تواند تا حد زيادي حس اعتماد مرجوعان را نسبت به آن محيط ، بر انگيزد .

به عنوان مثال مي توان از دكوراسيون زيبا و يكپارچه با اندك تمايز خاص و ويژه اي ، از متناسب با فعاليت براي منشي شركت استفاده كرده و يادكور اتاق مدير را به گونه اي طراحي كرد كه علاوه بر يكپارچگي با كارمندان بخش هاي ديگر ، حس مديريتي را نيز القا نمايد .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۶:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

تريينات جانبي در دكوراسيون اداري

همه ي ما به كرات در محط هايي قرار گرفته ايم كه نوع خاصي از دكوراسيون ها براي آن ها طراحي شده است و باعث شده كه ما حس خوبي به آن فضا داشته باشيم و به اصطلاح شيك بودن را در آن محيط درك نماييم .

دكوراسيون داخلي يكي از موضوعاتي است كه مي تواند جلوه ي بسيار خوبي را به محيطي كه در اختيارمان قرار دارد ؛ بخشيده و به تعبير عاميانه تر پويايي و سرزندگي را در آن مكان بيشتر كند.

علاوه بر كارها و اقداماتي كه به صورت كلي براي هر دكوراسيون اداري انجام مي شود ؛ يه سري از كارها و ابزارهايي هستند كه تحت عنوان جوانب در ئكوراسيون شناخته شده و به زيبايي دو چندان محيط كمك مي كنند . در دكوراسيون ادارات نيز اين دسته از اقدامات قابل انجام شدن است كه در ادامه به آن ها مي پردازيم .

انواع تزيينات جانبي در دكوراسيون اداري :

 

مهم ترين كار در اين بحث ؛ استفاده از پنل كوبي ديوارها به وسيله ي متريال ام ادي افي و يا پي وي سي مي باشد كه هر كدام از آن ها در رنگ هاي متنوع و طرح هاي متفاوت و متناسب با محيط ؛ مي تواند در هر دكوراسيوني ؛ مورد استفاده قرار بگيرد .

اقدام ديگر استفاده از انواع پاركت و كف پوش ها مي باشد كه مي توان از آن ها در مسيرهاي رفت و آمدي و يا براي پوشاندن تمام سطح زمين ، استفاده كرد.

استفاده از نرهاي مخفي . هالوژن ها بر روي سقف و ديواره و يا حتي مثلا روي كتاخانه ها و ... تزيين زيباي ديگري در محيط اداري مي باشد.

كناف كاري يكي ديگر از اقدامات در اين زمينه است كه مي توان به وسيله ي آن ، ديوارها و سقف هاي به اصطلاح خام را به اشكال زيبا درآورده و آ« ها را جايگزين رنگ كاري و اقدامات ديگر نمود .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۶:۰۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 1682
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب