مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كمد و فايل هاي اداري چوبي

كمد ها و فايل هاي اداري از ابزار مهمي هستند كه براي استفاده هاي شخصي و اداري به ويژه براي كارمند ها مورد استفاده قرار مي گيرند. در صورتي كه شما مي خواهيد به كار هاي خود سر و سامان داده و مكاني مناسب براي پرونده هاي خود انتخاب نماييد پيشنهاد ما به شما استفاده از كمد ها و فايل هاي اداري است.

كمد ها و فايل هاي اداري

كمد ها و فايل هاي اداري شامل كمد هاي كشو دار و يا طبقه دار افقي و عمودي هستند. اين كمد ها با توجه به ساختاري كه دارند بهترين ابزار در محيط هاي اداري براي نگهداري پرونده ها و فايل هاي اداري هستند. اين كمد ها و فايل ها از گم شدن پرونده هاي اداري جلوگيري مي كنند. يعني با توجه به ساختاري كه دارند پرونده ها در آن ها طوري قرار مي گيرد كه به صورت مرتب شده نمايان مي شوند.

كمد ها و فايل هاي اداري چوبي

همان طور كه گفته شد كمد ها و فايل هاي اداري در انواع و طرح هاي گوناگوني هستند يكي از انواع كمد ها و فايل هاي اداري كمد هاي چوبي هستند. اين طرح از كمد هاي اداري طرح هاي جديد تر از طرح هاي فلزي هستند. كمد هاي فلزي اداري چوبي بيشتر از نوع ام دي اف بوده و طرح آن ها امروزي است. بيشتر اين كمد ها به صورت طبقه اي و بدون درب هستند. اما كمد هاي فلزي به صورت درب دار ساخته مي شوند. كمد هاي چوبي اداري يا به شكل طبقه اي و بدون درب بوده و يا به صورت كشويي هستند. نوع كشويي كمد هاي چوبي به صورت افقي و عمودي ساخته مي شود نوع افقي اين كمد ها داراي حجم زيادي بوده و فضاي بيشتري را اشغال مي كنند اما نوع عمودي آن ها فضاي كم تري اشغال مي كنند و مناسب براي اتاق  ها و فضا هاي كوچك است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۳:۲۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد فايل و كمد اداري

شايد شما به عنوان يك كارمند هميشه به دنبال وسيله اي بوده ايد كه بتوانيد به كمك آن پرونده ها و كاغذ هاي اداري خود را در آن نگهداري نماييد. در ساير اداره ها و مكان هاي اداري پر رفت و آمد نيز از كمد ها و فايل هاي اداري استفاده مي شود. يكي از كار هايي كه شما مي توانيد براي نگهداري پوشه ها و پرونده هاي اداري خود و پرونده هايي كه مربوط به كار شماست استفاده از فايل ها و كمد هاي مربوط به نگهداري به پرونده هاي اداري است.

خريد كمد و فايل اداري

در خريد فايل هاي اداري و يا كمد هاي اداري شما بايد چند موضوع را در خاطر داشته باشيد. شما براي اين كه بتوانيد يك كمد يا فايل اداري مناسب انتخاب نماييد مي بايست در اولين مرحله به ابعاد مكاني كه مي خواهيد كمد را براي آن جا تهيه نماييد دقت كنيد.

كمد هاي اداري در دو نوع افقي و عمودي وجود دارند. كمد هاي افقي معمولا داراي حجم زيادي هستند و شمار زيادي از پرونده هاي شما را پوش مي دهد بنابراين اگر كمد را براي محيط اداري خواسته و داراي حجم زيادي از پرونده هستيد اين كمد ها بسيار مناسب هستند. در صورتي كه كمد را براي منزل و اتاق كاري خود مي خواهيد انتخاب كمد عمودي بهترين گزينه است كمد ها و فايل هاي عمودي حجم بسيار كمي را اشغال مي كنند اما داراي ظرفيت كم تري براي نگهداري پرونده نسبت به كمد هاي افقي هستند.

بنابراين شما در صورتي كه قصد خريد كمد براي محيط بزرگ و پر رفت و آمدي كه داريد پيشنهاد ما به شما اين است كه از كمد هاي اداري افقي كه داراي حجم زياد تر و ظرفيت زياد تري هستند استفاده كنيد اما اگر براي اتاق كاري خود مي خواهيد مي توانيد از كمد هاي عمودي كه حجم كم تري را اشغال ميكنند استفاده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۲:۳۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

فايل و كمد فلزي

فايل و كمد اداري يكي از لوازم مهم و ضروري در هر اداره بوده و توسط بسياري از اداره ها مورد استفاده قرار مي گيرد. كمد هاي اداري ابزاري هستند كه براي نگهداري اسناد مورد استفاده قرار مي گيرند. اين فايل ها و كمد ها داراي انواع مختلفي بوده و هر كدام حجم هاي مختلفي را براي نگهداري اسناد و پرونده ها نگهداري مي كنند.

 شما به عنوان يك كارمند براي سر و سامان دادن به پرونده ها بايد داراي يك كمد و فايل اداري باشيد. اين ابزار به شما كمك مي كنند تا به راحتي پرونده ها را در درون اين كمد ها نگهداري نموده و از آن ها مراقبت نماييد.

فايل و كمد اداري فلزي

فايل ها و كمد هاي فلزي به شيوه اي طراحي شده اند كه حالت طبقه مانند بوده و يا شامل كشو هاي سه تايي يا پنج تايي مي باشند. اين كشور ها عرض هاي بزرگي داشته و امكان جا دهي پرونده ها به صورت منظم و پشت هم را براي شما فراهم مي كنند. فايل ها و كمد هاي فلزي اصولا شكل قديمي تر بوده و هم اكنون نوع چوبي و ام دي اف آن استفاده ي بيشتري دارند. اما جنس اين كمد ها از فلز بوده و براي استفاده در اداره ها مناسب تر هستند چرا كه مقاومت بيشتري دارند و مي توان سال هاي زيادي از آن ها استفاده نمود.

فايل و كمد هاي اداري كه از جنس فلز بوده  و داراي كشو هستند به صورتي طراحي شده اند كه شما با باز نمودن كشو به راحتي مي توانيد به پرونده هايي كه مرتب چيده شده اند دسترس داشته و هر پرونده اي را كه بخواهيد به راحتي جست و جو نماييد. نوع كمدي آن ها نيز داراي دو درب به همراه طبقاتي مخفي است كه شما مي توانيد پرونده ها را به ترتيب از چپ به راست چيدمان كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۹:۵۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

فايل و كمد اداري عمودي

احتمالا شما به عنوان فردي كه شاغل بوده و در اداره اي شلوغ مشغول به كار هستيد داراي پرونده هاي زيادي بوده و روزانه با هزاران كاغذ و پرونده  سر و كار  داريد. اين موضوع شايد بيشتر مواقع براي شما ايجاد سردرگمي كرده و يا به دليل ازدحام زياد پرونده ها براي پيدا كردن پرونده اي مجبور باشيد ساعت هاي ساعت به دنبال يك پرونده باشيد. از اين رو استفاده از كمد ها و فايل هاي اداري امري مهم و ضروري براي شركت ها و اداره ها مي باشد. همچنين در صورتي كه در منزل نيز گاهي اوقات مجبور به كار كردن مي شويد بهتر است از كمد ها و فايل هاي اداري به منظور جلوگيري از شلوغي و منظم بودن استفاده نماييد.

فايل و كمد اداري عمودي

يكي از انواع كمد هاي اداري كمد هاي اداري عمودي هستند. كمد هاي اداري عمودي در نوع خود داراي خصوصيات ويژه اي هستند. كمد هاي اداري عمودي از  سنتي ترين كمد ها هستند كه در اداره ها مورد استفاده قرار مي گيرند. كمد هاي اداري عمودي معمولا طوري ساخته و طراحي مي شوند كه داراي دو تا پنج كشو بوده و فضاي كوچك تري نسبت به كمد هاي اداري افقي دارند.

در كمد هاي اداري عمودي با باز كردن كشو ها پرونده هايي كه در آن چيده و جا سازي نموده ايد به صورت رديفي در مقابل شما قرار مي گيرند. كمد هاي اداري عمودي يك خصوصيت ويژه اي كه دارند اين است كه فضاي كم تري از ديوار را به خود اشغال مي كنند و از اين جهت عالي هستند. اين كمد ها براي مكان هاي پر رفت و آمد و براي استفاده ي روزانه و مداوم چندان مناسب نيستند و بيشتر براي مكان هاي كم رفت و آمد و يا منازل مورد استفاده قرار مي گيرند. در صورتي كه مي خواهيد از اين نوع كمد استفاده نماييد بايد ارتفاع آن را در نظر بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۸:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كمد و فايل اداري افقي

امروزه بسياري از اداره ها و كارمند هايي كه در اداره ها مشغول به كار هستند از كمد ها و فايل هاي اداري استفاده مي نمايند. كمد هاي اداري امروزه ابزاري مهم به حساب مي آيند كه بايد در شركت ها و اداره  ها وجود داشته باشند. كمد ها و فايل هاي اداري از انباشته شدن پرونده ها بر روي يك ديگر و يا گم شدن آن ها جلوگيري مي نمايند چرا كه طوري ساخته شده اند كه مي توان پرونده ها را به راحتي در آن ها جا سازي نموده و جدا نمود.

كمد ها و فايل هاي اداري افقي

يكي از انواع كمد ها و فايل هاي اداري كمد هاي افقي هستند. اين كمد ها داراي خصوصياتي منحصر به فرد بوده و براي استفاده از آن ها در منزل و يا محل كار بسيار مناسب هستند. كمد هاي اداري افقي فضاي زياد تري را از ديوار نسبت به كمد هاي اداري عمودي اشغال مي كنند. به همين دليل اين نوع فايل ها و كمد ها شامل 20 اينچ عمق دارند. اين موضوع موجب مي شود كه به فضاي كم تري براي باز شدن نياز داشته باشند.

اين كمد ها در اداره هايي كه بسيار شلوغ بوده و بزرگ هستند استفاده ي فراواني دارند. اين را از اين جهت مي گوييم چرا كه كمد هاي افقي داراي حجم زيادي بوده و پرونده هاي زيادي را در خود جاي مي دهد و اين كمد ها براي اداره هايي كه حجم كاري بالايي داشته و شامل هزاران پرونده هستند مناسب بوده و استفاده ي زيادي دارند. شما مي توانيد پرونده هاي مربوطه را از كنار ديواره هاي كشور و از چپ به راست به راحتي مرتب نموده و آن ها را سازماندهي نماييد.

كمد ها و فايل هاي اداري افقي با وجود اينكه حجم زيادي را اشغال مي كنند اما همان طور كه گفته شد داراي حجم داخلي زيادي بوده و پرونده هاي  فراواني را در خود جاي مي دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۶:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

چگونگي بايد يك كمد و فايل اداري مناسب انتخاب نمود؟

شايد شما به عنوان يك كارمند اداري بار ها به دنبال چيزي بوده ايد تا بتوانيد به كمك آن پرونده هاي خود را سر و سامان داده و آن ها را مرتب كنيد تا دچار سردرگمي نشده و هر چيزي كه مي خواهيد را سريعا انتخاب نماييد. بيشتر افراد كارمند در منزل خود نيز داراي مكاني هستيد كه در آن جا به كار مي پردازيد از اين رو مجبوريد پرونده ها و كاغذ هاي اداري را در منزل خود نگهداري نماييد. اين امر موجب مي شود كه منزل شما اندكي شلوغ شود. پس لازم است در منزل خود كمد و يا فايل اداري داشته باشيد تا از انباشته شدن آن ها جلوگيري نماييد.

چگونه مي توان كمد و يا فايل مناسبي انتخاب نمود؟

همان طور كه گفته شد داشتن يك فايل و يا كمد اداري براي شما كه يك كارمند هستيد ضروري است.  ابتدا بايد به اين موارد توجه نماييد كه دفتر شما شامل چند اتاق است؟ و يا در هر كمد بايد چند پرونده نگهداري نماييد. حتي در صورتي كه قصد داريد يكي از اين كمد ها را براي منزل خود به منظور نگهداري پرونده ها انتخاب نماييد بايد ابعاد اتاق خود را نيز در نظر بگيريد. كمد هاي اداري به طور كلي در دو نوع افقي و عمودي ساخته مي شوند. كمد هاي افقي به صورت طويل ساخته مي شود و فضاي بيشتري را اشغال مي كند از طرفي اين كمد ها به دليل ابعاد زيادي كه دارند پرونده هاي بيشتري را در خود خود جاي مي دهند پس براي محل كار نيز مناسب هستند. كمد هاي  عمودي داراي ارتفاع زيادي هستند اما فضاي كم تري را اشغال مي كنند از طرفي ابعاد داخلي كم تري داشته و عمق زيادي ندارند. بنابراين اگر مي خواهيد كمدي براي منزل خود انتخاب نماييد اين كمد ها بهتر هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۴:۰۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

انواع كمد ها و فايل هاي اداري

كمد و يا فايل اداري ابزاري هستند كه براي نگهداري پرونده ها و كاغذ هاي مهم اداري مورد استفاده قرار مي گيرند. در صورتي كه شما شخصي هستيد كه شغل شما با هزاران پرونده و كاغذ سر و كار دارد داشتن اين كمد ها براي استفاده ي شما اجباري است. اين كمد ها به شما كمك مي كنند تا پرونده هاي مهم و اداري را جدا سازي نموده و ديگر دچار سردرگمي نشويد. اين كمد ها و فايل هاي اداري به با جدا سازي پرونده ها امكان تنظيم و مرتب سازي پرونده ها به شما كمك مي كنند تا راحت تر  و در محيطي كاملا منظم كار كنيد. كمد ها و فايل هاي اداري شامل كشو هايي هستند كه براي هر يك از پرونده ها به صورت جداگانه تنظيم شده اند.

انواع كمد ها و فايل هاي اداري

فايل ها و كمد هاي اداري در طرح ها و شكل هاي گوناگوني وجود دارند. كه با توجه به سليقه و كاربردي كه دارند توسط فرد انتخاب مي شوند. يكي از انواع كمد هاي اداري كمد هاي افقي هستند. اين كمد ها طوري طراحي شده اند كه به حالت دراز بوده و داراي ارتفاع كمي هستند. يكي از مزيت هاي اصلي اين كمد ها عرض بودن  و داشتن عمق زياد در آن ها است. كه اين موضوع موجب مي شود بتوانيد پرونده هاي بيشتر را در آن ها جاي بدهيد البته اين كمد ها جاي بيشتري را نسبت به نوع عمودي آن ها اشغال مي نمايند. از انواع ديگر كمد ها و فايل هاي اداري كمد هاي عمودي هستند. اين كمد ها بر عكس كمد هاي افقي فضاي بسيار كمي را در زمين و روي ديوار اشغال مي كنند. ارتفاع اين كمد ها بيشتر بوده اما پهناي كم تري دارند اين نوع كمد ها و فايل هاي اداري شامل كشو هايي هستند كه معمولا  كشو هاي آن به شكل طويل هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۲:۵۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كمد و فايل

كمد و فايل ابزاري هستند كه معمولا براي نگهداري پرونده ها و كاغد هاي اداري مهم مورد استفاده قرار مي گيرد. براي اين كه وسايل و پرونده هاي مهم روي هم انباشته نشود و همچنين براي جلوگيري از پخش شدن پرونده هاي اداري از كمد ها و فايل هاي كشو دار استفاده مي شود. در صورتي كه شما در منزل خود نيز مجبور به كار بوده و نيازمند نگهداري پرونده ها و كاغذ هاي كاري در منزل خود هستيد استفاده از فايل هاي اداري امري ضروري است. اين فرآيند به شما كمك مي كند تا فضاي منزل و محل كار خود را همواره مرتب نگه داريد و ديگر مجبور نباشيد هر روز آن ها را پراكنده نماييد.

كمد ها و فايل هاي اداري

فايل هاي اداري داراي كشور هايي هستند كه مي توان به كمك آن ها پرونده ها را جدا سازي نموده و از تركيب شدن آن ها با يك ديگر جلوگيري نمود. شايد در خانه و يا محل كار خود به عنوان يك كارمند داراي كمد هاي قديمي و فرسوده باشيد و به دنبال ابزاري باشيد كه بتوانيد به كمك آن ها به كار هاي خود سامان داده و آن ها را سازماندهي نماييد. بنابراين استفاده از فايل ها و كمد هاي اداري كشو دار بهترين انتخاب براي شما است. فايل هاي اداري در انواع گوناگون و در طرح هاي متنوعي ساخته مي شوند.

كمد هاي اداري در دو نوع افقي و عمودي هستند كه هر يك از آن ها داراي مزايا  و معايب ويژه اي هستند. مثلا استفاده از كمد هاي عمودي حجم كمي از فضا و ديوار را به خود اشغال كرده و اندازه ي مناسبي دارند. كمد هاي افقي نوع ديگري از كمد ها هستند كه با وجود اين موضوع كه فضاي بيشتري را نسبت به كمد هاي عمودي اشغال مي كنند اما داراي ارتفاع كمتري بوده اين نوع كمد ها و فايل ها داراي عمق به اندازه ي 50 سانتي متر هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۲:۲۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

قيمت ماژيك وايت برد شارژي

در گذشته از تخته سياه و گچ براي نوشتن و آموزش دادن در مكان هاي عمومي و مدارس استفاده مي شد امروزه با توجه به مزايايي كه استفاده از ماژيك وايت برد نسبت به گچ دارد استفاده از گچ كاهش پيدا كرده است به طوري كه ديگر از گچ و تخته سياه استفاده نمي شود و جاي خود را به ماژيك وايت برد و تخته وايت برد داده است.

انواع ماژيك وايت برد و قيمت آن ها

ماژيك هاي وايت برد در دو نوع معمولي و يا غير شارژي و قابل شارژ وجود دارند هر يك از اين ماژيك ها داراي قيمت هاي متفاوتي هستند اما چندان اختلاف قيمت با هم ندارند و تقريبا در يك قيمت نرمال هستند. ماژيك هاي وايت برد معمولي اولين ماژيك هايي بودند كه وارد بازار شدند اين  ماژيك ها در جنس هاي مختلفي وجود دارند اما معمولا جنس خوبي داشته و مي توان تا چند ماه از آن ها استفاده نمود. از طرفي اين ماژيك ها پس از استفاده و تمام شدن جوهر بايد دور ريخته شوند و نمي توان از آن ها استفاده ي مجدد نمود. دومين نوع ماژيك هاي وايت برد ماژيك هاي قابل شارژ هستند. اين ماژيك ها طوري طراحي شده اند كه قابل شارژ بوده و در صورت تمام شدن يك جوهر مي توان از جوهر ديگر استفاده نمود. قيمت جوهر ماژيك شارژي ها نيز چندان بالا نبوده و مي توان آن ها را با قيمت مناسب و به صورت بسته اي تهيه نمود.

محلول ماژيك هاي شارژي و غير شارژي به صورت تركيب جوهر و محلول الكل است كه به راحتي در حين نوشتن با يك ديگر تركيب مي شوند و بلا فاصله جوهر بر روي تخته پراكنده مي شود. در صورتي كه بخواهيد اثر ماژيك را از روي تخته وايت برد ها پاك نماييد از دستمال نمناك استفاده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۱:۵۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

تخت وايت برد دست دوم

با به وجود آمدن تخته هاي وايت برد ديگر از تخته سياه استفاده نمي شود امروزه در هر مكان عمومي كه وارد مي شويد به ويژه در مكان هاي آموزشي و مدارس تخت وايت برد هاي سفيد رنگ نمايان مي شوند همچنين در دنياي امروزه با توجه به پيشرفت تكنولوژي و استفاده از پروژكتور ها تخته وايت برد امري ضروري بوده و بايد بر روي آن ها پروژكتور ها را تنظيم نمود.

تخته وايت برد هاي دست دوم

ابتدا بايد به شما بگوييم كه بهتر است در صورتي كه قصد خريد تخته وايت برد را داريد به ويژه براي امري مهم مي خواهيد از آن استفاده نماييد از تخته وايت برد هاي دست اول و نو استفاده نماييد و سعي كنيد تخته وايت برد دست دوم نخريد. اما امروزه با توجه به قيمت بالاي تخته هاي وايت برد عده اي تعداد بالا از اين تخته ها مي خواهند و يا بودجه ي مورد نظر براي تخته وايت برد هاي دست اول را ندارند. از اين رو مي توان از تخته وايت برد هاي دست دوم استفاده نمود.

براي خريد تخته وايت برد دست دوم بايد خوب به آن توجه نماييد چرا كه تخته وايت برد ها نيازمند مراقبت هاي خاصي هستند كه متاسفانه عده اي از افراد آن را رعايت نمي كنند به طور مثال براي پاك سازي تخته وايت برد ها بيشتر افراد از الكل و مواد مشابه استفاده مي نمايند كه اين امر به شدت لايه هاي رويي تخته وايت برد را تخريب مي نمايد. شما بايد دقت نماييد تخته وايت برد دست دومي كه قصد خريد آن را داريد بيش از حد تخريب نشده باشد اين كار را مي توانيد با كشيدن ماژيك بر روي آن مشخص كنيد اگر ديديد ماژيك به راحتي از روي آن پاكسازي شد بدانيد هنوز لايه هاي زيادي از روي آن تخريب نشده است و تخته وايت برد قابل استفاده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۱:۱۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1842
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب