مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ساخت دستگاه دوركن چوب از خدمات عرضه شده توسط توليدي‌ هاي دستگاه صنعتي است. در ساخت دستگاه دوركن چوب از بهترين تجهيزات استفاده مي‌شود.

ساخت دستگاه دوركن چوب و نحوه خريد آن

در حال حاضر در حوزه ساخت دستگاه دوركن چوب در سراسر كشور شركت‌هاي متعددي فعاليت دارند كه از بهترين مواد اوليه جهت توليد انواع ايت دستگاه بهره مي‌برند. گسترش ساخت دستگاه دوركن چوب توسط توليدي‌ها سبب دسترسي خريداران به نمونه‌هاي درجه يك و استاندارد اين دستگاه‌ها جهت برش انواع چوب و مصنوعات چوبي شده است.

 سايت‌هاي خريد اينترنتي دستگاه دوركن چوب بهترين راهكار جهت دريافت نمونه‌هاي اصل اين تجهيزات با نرخ فروش مناسب مي‌باشد.

با توجه به استفاده گسترده از انواع دستگاه‌هاي دوركن چوب در صنايع ساخت دستگاه دوركن چوب توسط شركت‌هاي معتبر در حال انجام مي‌باشد. در حال حاضر از انواع روش ساخت دستگاه دوركن چوب براي تهيه بهترين نمونه اين دستگاه‌ها بهره گرفته مي‌شود كه منجر به ارائه بهترين نمونه اين كالا در بازار شده است. با بهره‌گيري از انواع اين دستگاه‌هاي استاندارد و پركاربرد صنايع مختلف اقدام به برش انواع چوب و مصنوعات چوبي جهت مصارف گوناگون مي‌نمايند.

ساخت دستگاه دوركن چوب

دستگاه دوركن چوب از دستگاه‌هايي است كه عمدتا در صنايع جهت برش ساده و خطي انواع چوب با ضخامت‌هاي متنوع مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با كمك اين دستگاه پركاربرد انواع و اقسام چوب در قطعات و با ضخامت متنوع به خوبي برش مي‌خورد و در صنايع به كار مي‌رود.

براي ساخت دستگاه دوركن چوب علاوه بر بهره‌ گيري از طرح‌هاي استاندارد از بهترين قطعات اصل و باكيفيت بهره گرفته مي‌شود. از فاكتورهاي مهم در ساخت دستگاه دوركن چوب به كارگيري تجهيزات و قطعات اصلي است كه برخي توليد صنايع داخلي مي باشند و بخشي از آن نيز جزء قطعات وارداتي دسته‌بندي مي‌گردد.

توجه به نوع كاربرد و نيز دقت در كاركرد از جمله نكاتي است كه در ساخت دستگاه دوركن چوب مدنظر توليدكنندگان قرار دارد. از جمله خدمات سازندگان انواع دستگاه‌هاي دوركن چوب و مصنوعات چوبي ارائه راهنماي جامع دستگاه دوركن چوب است كه حاوي اطلاعات لازم در مورد مشخصات دستگاه دوركن چوب، نوع ساخت و نحوه كاربرد آن مي‌باشد.

خريد دستگاه دوركن چوب

با ساخت دستگاه دوركن چوب با تنوع در ابعاد و ظرفيت كاركرد در توليدي‌هاي صنعتي در تيراژ بالا و ارائه آن به بازار امكان خريد اين دستگاه‌ها در حجم بالا و با نرخ مناسب فراهم شده است.

از اينرو كساني كه خريدار و نيز مصرف كننده دستگاه دوركن چوب هستند مي‌توانند از نمايندگي‌هاي معتبر از ارزان‌ ترين تا گران‌ ترين اين دستگاه‌ها را با كيفيت عالي و نرخ فروش مناسب تهيه نمايند. با توجه به نياز خريدار انواع اين دستگاه استاندارد از جمله دستگاه دوركن برش چوب معمولي و نيز دستگاه دوركن برش چوب خط زن به همراه ضمانت‌ نامه معتبر و خدمات پس از فروش از طريق مراكز خريد به دست مشتري مي‌رسد.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن چوب

فروش انواع دستگاه‌هاي صنعتي از طريق سايت‌هاي معتبر اينترنتي يكي از اقداماتي است كه سبب دسترسي خريداران به انواع اين كالا با قيمت مناسب مي‌گردد. براي تهيه انواع دستگاه دوركن چوب درجه يك توليد داخل و نيز نمونه‌هاي وارداتي راهكارهاي مختلفي وجود دارد كه از بهترين آنها خريد اينترنتي دستگاه دوركن چوب مي‌باشد.

شركت‌هايي كه در حوزه ساخت دستگاه دوركن چوب فعاليت دارند بخش اعظم توليدات خود را از طريق شبكه‌ها و سايت‌هاي مجازي به دست مصرف كننده مي‌رسانند. در سايت‌هاي خريد اينترنتي دستگاه دوركن چوب نمونه‌هاي مدرن اين كالا با نرخي پايين تر از قيمت بازار و ارزان تر ارائه مي‌گردد. از مزاياي خريد اينترنتي اين دستگاه مي‌توان به كاهش هزينه‌هاي جانبي از قبيل رفت و آمد اشاره كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۰:۲۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ريل دستگاه دوركن يكي از قطعات اصلي دستگاه دوركن مي‌باشد. براي تهيه ريل دستگاه دوركن با نرخ فروش استاندارد بهترين كار سر زدن به شبكه‌هاي اينترنتي است.

ريل دستگاه دوركن و خريد اينترنتي آن

از قسمت‌هاي مهم و قابل تعويض دستگاه دوركن كه نمونه‌هاي مختلف آن در بازار عرضه شده ريل دستگاه دوركن مي‌باشد.

با توجه به كاركردهاي انواع ريل دستگاه دوركن حجم بالايي از اين تجهيزات دستگاه دوركن به روش‌هاي مختلف خريد و فروش مي‌شود. با دسترسي به مدل‌هاي متنوع اين ريل‌ها از جمله ريل واگني و ساچمه‌اي مي‌شود از آن در انواع دستگاه‌ها بهره برد. جهت خريد انواع ريل‌هاي دستگاه دوركن اصل با قيمت خريد مناسب جديدترين راهكار اقدام از طريق شبكه‌هاي مجازي و سايت‌هاي معتبر اينترنتي است.

ريل دستگاه دوركن

از تجهيزات استاندارد جهت برش چوب با ضخامت هاي گوناگون انواع دستگاه دوركن مي‌باشد كه تركيبي از برندهاي ايراني و خارجي است. در ساخت دستگاه دوركن از تجهيزات مختلفي استفاده مي‌شود كه از آن جمله مي‌توان ريل دستگاه دوركن را نام برد. بر روي ريل دوركن انواع تخته و ساير مصنوعات چوبي براي برش جابه جا مي‌گردد. از اينرو ريل‌هاي دستگاه دوركن بسته به نوع برند داراي ضخامت‌هاي مختلف مي‌باشد كه از طريق آن مي‌توان انواع چوب را براي برش انتقال داد.

انواع ريل دستگاه دوركن

با توجه به تنوع دستگاه‌هاي دوركن موجود در بازار در توليدي‌هاي قطعات اين دستگاه انواع ريل با كيفيت عالي تهيه مي‌شود. در ساخت انواع ريل دوركن از فلزات درجه يك از جمله آلومينيوم استفاده مي‌گردد كه سبب افزايش كارايي و ماندگاي بالاي اين تجهيزات شده است. از بين انواع اين ريل‌ها مي‌توان به ريل واگني و ريل ساچمه‌اي اشاره كرد.

 ريل واگني كه عمدتا براي برش انواع مصنوعات چوبي از قبيل ام دي اف به كار برده مي‌شود داراي مدل و طول‌هاي متنوع با طول 2200 تا 3800 ميليمتر مي‌باشد. ريل واگني از پركاربردترين و بهترين نمونه ريل‌هاي دستگاه دوركن است كه از بهترين مواد اوليه تهيه مي‌گردد. ريل دوركن ساچمه‌اي از ديگر طرح‌هاي ريل دوركن است كه در طول‌هاي مختلف و با قدرت 22 تا 38 وات مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

خريد ريل دستگاه دوركن

از آنجايي كه از انواع ريل در دستگاه‌هاي دوركن در صنايع استفاده مي‌شود توليد و فروش تجهيزات اين دستگاه از جمله ريل دوركن در حجم گسترده و توسط صنايع معتبر در حال انجام است. از موارد مهم در خريد اين تجهيزات كيفيت محصول عرضه شده در كنار قيمت خريد مناسب آن مي‌باشد.

دريافت نمونه اصل ريل دوركن با كيفيت مرغوب از جمله دغدغه‌هاي خريداران خرده و عمده اين تجهيزات است. با سر زدن به مراكز پخش و توزيع معتبر مي‌توان بهترين اين ريل‌ها را با قيمت مناسب تهيه كرد.

خريد اينترنتي ريل دستگاه دوركن

از ميان راهكارهاي مختلف براي تهيه نمونه‌هاي جديد ريل دوركن اقدام از طريق سايت‌هاي معتبر اينترنتي در فضاي مجازي است. در اين سايت‌هاي اينترنتي مشخصات انواع اين ريل‌ها در كنار راهنماي خريد ريل دستگاه دوركن در دسترس خريداران عمده و خرده قرار مي‌گيرد.

 با سر زدن به اين درگاه‌هاي اينترنتي معتبر ضمن آشنايي با مشخصات و ويژگي‌هاي انواع ريل دوركن مي‌توان مناسب‌ترين اين تجهيزات پركاربرد را با توجه به نياز خود تهيه كرد. از مزاياي خريد اينترنتي ريل دوركن اين است كه قيمت فروش ريل‌هاي دستگاه دوركن از طريق سايت‌هاي اينترنتي نسبت به دريافت اين كالا از بازار ارزان تر مي‌باشد. از طرف ديگر نيازي به رفت و آمد و صرفه هزينه‌هاي جانبي براي خريد اين تجهيزات به صورت حضوري نيست. بنابراين در هر نقطه از كشور كه هستيد مي‌توانيد جديدترين اين ريل‌ها را با نرخ استاندارد و در كوتاه ترين زمان ممكن از طريق فضاي مجازي دريافت كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۳:۳۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دوركن پايون از جمله پركاربردترين دستگاه ها در صنايع چوب به شمار مي آيد. افراد مي توانند به صورت آنلاين اقدام به خريد دوركن پايون كنند

راهنماي خريد دوركن پايون به صورت آنلاين

دوركن پايون يكي باكيفيت ترين انواع اين دستگاه مي باشد كه افراد مي توانند به صورت اينترنتي و آنلاين اقدام به خريد و تهيه آن كنند. در خريد اينترنتي اين دستگاه مي توانيد انواع مختلف دوركن پايون و قيمت هاي مختلف اين دستگاه را مشاهده نماييد.

دوركن پايون

دوركن يكي از ماشين آلات مهم و بسيار پركاربرد در صنعت چوب سازي مي باشد. اين دستگاه با توجه به فضاي مكان مورد نظر بايستي در سايزهاي مناسبي تهيه و خريداري شود. در تمامي كارخانه هايي كه محصولات چوبي تهيه و توليد مي كنند مي توان اين دستگاه را مشاهده كرد. دوركن در انواع برندها و طرح هاي مختلف توليد مي شود كه افراد مي توانند با توجه به انتخاب و خواست خود اين دستگاه را تهيه نمايند.

دور كن پايون يكي از باكيفيت ترين و پركارايي ترين نوع اين دستگاه محسوب مي شود. اين دستگاه بدنه اي كوچك اما وزن بسيار سنگيني را دارا مي باشد و افرادي مجرب بايستي با اين دستگاه مشغول به كار باشند زيرا در اثر اندكي حواس پرتي برايشان بسيار خطر آفرين خواهد بود. اين دستگاه با توجه به شركت ساخت آن داراي ويژگي هاي متفاوت و خاصي مي باشد كه شما بايستي در هنگام خريد به تمامي آن ويژگي ها دقت داشته باشيد و بعد از پسند اقدام به خريد نماييد.

خريد دوركن پايون

براي خريد دوركن پايون مي توانيد به صورت اينترنتي و آنلاين اقدام نماييد. در خريد اينترنتي دوركن پايون مي توانيد ليستي از قيمت هاي مختلف اين دستگاه را مشاهده نماييد. همچنين با كمك راهنماي خريد دوركن پايون مي توانيد به راحتي و آساني در مدت زمان بسيار كمي اين دستگاه را خريداري و سفارش خود را ثبت كنيد. همان طور كه در بخش قبلي نيز اشاره كرديم اين دستگاه از نظر كيفيت در رده مناسب ترين دوركن ها به شمار مي آيد.

با توجه به اين امر در سال هاي اخير خريد و فروش دوركن پايون بسيار بيشتر از ديگر مدل هاي دوركن شده است؛ و به دليل كارايي و كيفيت بسيار عالي مورد پسند افرادي كه با اين دستگاه كار مي كنند واقع شده است. همچنين در هنگام خريد اين دستگاه به مدت زمان گارانتي آن نيز توجه نماييد.

انواع دوركن پايون

اين مقاله در زمينه راهنماي خريد دوركن پايون براي عزيزاني كه قصد خريداري اين دستگاه را دارند تهيه شده است. از انواع مختلف اين دستگاه نيز مي توان به دوركن پايون 320 و  پايون 380 و  پايون 220 اشاره كرد. مشخصات فني انواع دستگاه هاي ذكر شده در قسمت پايين توضيح داده شده است.

دوركن پايون 220: ارتفاع برش در وضعيت 90 درجه 75 ميلي متر، وضعيت برش در وضعيت 45 درجه 55 ميلي متر، سيستم ريل واگني، طول ريل 2200 ميلي متر، عرض ريل 420 ميلي متر مي باشد.

دوركن پايون 320: سيستم ريل واگني، عرض ريل 420 ميلي متر، طول ريل 3200 ميلي متر، قابليت برش در زواياي 0-45، قطر اره اصلي 300-350 ميلي متر، قطر اره خط زن 120 ميلي متر، تنظيم زاويه تيغه ها دستي و تنظيم ارتفاع تيغ اره دستي مي باشد.

دوركن پايون 380: قدرت موتور خط زن 1 اسب زن، سرعت اره اصلي 3800-5200 دور در دقيقه، سرعت اره خط زن 10000 دور در دقيقه، قدرت موتور اصلي 7/5 اسب، برق دستگاه سه فاز، قطر اره خط زن 120 ميلي متر و وزن خالص 950 كيلوگرم مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۶:۲۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دوركن ام دي اف دست دوم يكي از كاربردي ترين لوازم در صنعت چوب و كابينت است. براي خريد بهترين دوركن ام دي اف دست دوم با ما در اين مقاله همراه شويد

دوركن ام دي اف دست دوم

آيا مي‌توان با پرداخت هزينه‌اي مناسب دستگاه دور كن ام دي اف دست دوم را خريداري كرد؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه اگر به دنبال خريد دوركن ام دي اف دست دوم هستيد مي‌توانيد به راحتي نمونه‌هاي دست دوم اين دستگاه را پيدا كنيد و آن را خريداري نماييد.

فقط بايد قبل از خريد دوركن ام دي اف دست دوم نوع دستگاهي را كه مي‌خواهيد خريداري كنيد مشخص كنيد و ويژگي‌هايي را كه مد نظر داريد در زمان خريد دستگاه دوركن ام دي اف دست دوم لحاظ كنيد.

دور كن ام دي اف

دستگاه دوركن اي دي اف وسيله‌اي براي برش چوب و ام دي اف در سايزها و اندازه‌هاي متفاوتي مي‌باشد. دستگاه‌هاي برش با توجه به پيشرفت تكنولوژي داراي انواع مختلفي هستند كه هر كدام از دستگاه‌هاي دور كن ام دي اف داراي ويژگي‌هاي خاص خود مي‌باشند. دستگاه دور كن ام دي اف داراي دو نوع كلي دستي و اتوماتيك مي‌باشد. دستگاه‌هاي اتوماتيك در بازار با نام C N C  CUT شناخته مي شوند و دستگاه‌هاي دستي را با نام دوركن ام دي اف مي‌شناسند.

 كار كردن با دستگاه دوركن ام دي اف بسيار ساده و راحت است و تنظيمات برش براي اين دستگاه به وسيله اپراتور انجام مي‌شود. براي اينكه دوركن ام دي اف دست دوم داراي بازده بيشتري باشند معمولا 2 يا 3 نفر به صورت همزمان در كنار دستگاه مشغول به فعاليت هستند. قيمت اين دستگاه بين 3.000.000 تا 50.000.000 تومان متغير است و بسته به نوع و قابليت‌هاي آن متفاوت مي‌باشد.

خريد دوركن ام دي اف دست دوم

اگر نياز به دوركن ام دي اف داريد و نمي‌توانيد هزينه زيادي را براي خريدن اين دستگاه بپردازيد مي‌توانيد اقدام به خريد دوركن ام دي اف دست دوم كنيد. نمونه‌هايي از دوركن ام دي اف دست دوم در بازار وجود دارد كه قابليت‌هاي فراواني دارد و چيزي از نمونه‌هاي نو كم ندارد و شما مي‌توانيد با قيمت مناسب‌تري آنها را خريداري كنيد.

راهنماي خريد دوركن ام دي اف دست دوم

در صورت تمايل به خريد دستگاه دوركن ام دي اف دست دوم بايد به نكاتي توجه داشته باشيد و با قابليت‌ها و ويژگي‌هاي دوركن آشنا باشيد. مثلا بدانيد كه:

  • مدل و كلاس دستگاه دوركن ام دي اف دست دوم كه قصد خريد آن را داريد چيست.
  • قدرت موتور خط زن دوركن ام دي اف دست دوم مورد نظر شما چقدر است.
  • آشنايي و داشتن اطلاعات دقيق از قدرت موتور اصلي
  • حتما به ميزان سرعت اره اصلي و قطر اره اصلي توجه داشته باشيد.
  • بهره مندي دستگاه دوركن ام دي اف دست دوم از هود
  • توجه به ميزان ارتفاع برش نيز از نكات اصلي و قابل توجه در زمان خريد دوركن ام دي اف دست دوم مي‌باشد.

خريد اينترنتي دوركن ام دي اف دست دوم

براي اينكه بتوانيد دستگاه دور كن ام دي اف دست دوم مناسبي را خريداري كنيد مي‌توانيد به سايت هايي كه فروش لوازم دست دوم را بر عهده دارند مراجعه كنيد و با مشاهده نمونه‌هاي مختلفي از دستگاه دوركن ام دي اف دست دوم و مقايسه قيمت آن انتخاب دقيق و درستي داشته باشيد.

خريد اينترنتي اين مزيت را دارد كه شما نيازي به گشتن و مراجعه حضوري به مكان‌هاي متفاوت نخواهيد داشت و تنها با كمك گرفتن از سايت هاي اينترنتي مي‌توانيد نمونه‌هاي بسياري را مشاهده كنيد و از بين آنها گزينه مناسب خود را انتخاب و خريداري نماييد و در وقت و زمان خود صرفه جويي كنيد.#mce_temp_url#


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۸:۱۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

از بهترين ابزار برش انواع چوب و مصنوعات چوبي دستگاه دوركن مي‌باشد. در حال حاضر مي‌توان انواع دستگاه دوركن را به صورت اقساطي و ارزان خريداري نمود.

خريد اقساطي دستگاه دوركن استاندارد

دستگاه دوركن از تجهيزاتي است كه در صنايع مختلف جهت برش انواع مواد اوليه از قبيل چوب و مصنوعات چوبي به صورت گسترده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با بكارگيري انواع دستگاه دوركن در حال حاضر انواع چوب و مصنوعات با راحتي و در زماني كوتاه برش داده مي‌شود.

يكي از موارد مهم در خريد اين دستگاه اطلاع از قيمت فروش آن مي‌باشد كه از راه هاي مختلف امكان‌پذير شده است. از بين روش‌هاي متنوع خريد اين دستگاه مي‌توان يه خريد اينترنتي دستگاه‌هاي دوركن اشاره كرد كه از نظر قيمت خريد و كاهش هزينه‌هاي جانبي به صرفه مي‌باشد.

دستگاه دوركن

چوب و مصنوعات چوبي از جمله مواد اوليه كاربردي در صنايع مختلف است كه براي سهولت استفاده توسط دستگاه‌هاي مربوطه برش زده مي‌شود. انواع دستگاه دوركن از جمله تجهيزات مخصوص برش انواع چوب و ساير مصنوعات چوبي محسوب مي‌گردد كه در مدل‌هاي متنوع در بازار عرضه مي‌شود.

اين دستگاه استاندارد كه در ساخت آن از قطعات باكيفيت بهره گرفته شده است قابليت برش انواع مواد اوليه به صورت ساده و خط زن را دارا مي باشد و منجر به سرعت در روند كار خواهد شد. از طرف ديگر نحوه كاربرد اين دستگاه آسان است و نيازي به آموزش خاص ندارد.

خريد دستگاه دوركن

يكي از دغدغه‌هاي خريداران دستگاه دوركن دسترسي به جديدترين اين كالا با قيمت خريد استاندارد مي‌باشد. در حال حاضر در نمايندگي عرضه دستگاه‌هاي صنعتي مدل‌هاي متنوع و جديد دستگاه‌هاي دوركن استاندارد با تجهيزات جانبي آن عرضه مي‌شود.

 با خريد انواع دستگاه‌هاي دوركن استاندارد با نرخ مناسب مي‌توان از آن به صورت هدفمند و براي برش انواع چوب و ديگر مواد اوليه مشابه در حجم بالا بهره گرفت. براي خريد انواع دستگاه‌هاي دوركن درجه يك و اصل بهترين راهكار اقدام از طريق نمايندگي فروش مي‌باشد كه برندهاي گوناگون اين دستگاه صنعتي پركاربرد و مفيد را گرد آورده اند.

خريد اقساطي دستگاه دوركن

با توجه به بالا بودن هزينه خريد دستگاه دوركن موجود در بازار خريد نقدي اين محصول مخصوصا براي خريداران عمده كار آساني نيست. از جمله خدمات ارائه شده توسط مراكز فروش اين كالا امكان خريد اقساطي دستگاه‌هاي دوركن در اقساط كوتاه و بلند مدت مي‌باشد كه كار را براي خريداران آسان نموده است.

با روش خريد اقساطي هر خريدار عمده و خرده مي‌تواند متناسب با نياز خود از ارزان‌ترين تا گران‌ترين نمونه دستگاه‌هاي دوركن را تهيه نمايد و در صنايع مختلف مورد استفاده قرار دهند. از مزاياي روش خريد اقساطي مي‌توان به كاهش هزينه خريد و سرعت در بازگشت سرمايه اشاره كرد.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن

براي خريد و فروش انواع دستگاه اصل دوركن روش‌هاي مختلفي توسط كارشناسان پيشنهاد مي‌شود. از بهترين راهكارها جهت تهيه انواع دستگاه‌هاي دوركن استاندارد موجود سر زدن به سايت‌هاي خريد اينترنتي دستگاه دوركن مي‌باشد كه مدل‌هاي متنوع اين كالا را در اختيار دارند. از طريق سايت‌هاي اينترنتي پرفروش‌ ترين برندهاي دستگاه‌هاي دوركن بدون واسطه به بازار عرضه مي‌گردد. مزاياي متعدد خريد اينترنتي سبب شده است كه امروزه اقشار مختلف جامعه از طريق فضاي مجازي اقدام به تهيه نيازهاي خود بنمايند.

از اينرو در حال حاضر بخش قابل توجهي از انواع كالا به ويژه انواع دستگاه‌هاي دوركن اصل از طريق سايت‌هاي اينترنتي معتبر و با نرخ مناسب به دست خريدار مي‌رسد. با سر زدن به سايت‌هاي خريد اينترنتي مي‌توان جديدترين نمونه دستگاه اصل دوركن را با نرخ ارزان و پايين تر از قيمت بازار خريداري نمود. همچنين توسط برخي از سايت‌ها امكان خريد اقساطي انواع اين تجهيزات برش چوب فراهم آمده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۷:۵۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دستگاه دوركن و لبه چسبان داراي انواع مدل هاي گوناگون براي صنايع مختلف مي باشد. شما مي توانيد دستگاه دوركن و لبه چسبان را به صورت اينترنتي خريداري كنيد.

توضيحاتي در مورد دستگاه دور كن و لبه چسبان

دستگاه دوركن و لبه چسبان  داراي فوايد بسيار زيادي در صنايع مختلف بخصوص كار با چوب مي باشد كه از جمله اين فوائد مي توان به سرعت عمل بيشتر و مصرف انرژي كمتر اشاره كرد. شما مي توانيد انواع گوناگون اين محصول بي نظير را به صورت اينترنتي و آنلاين از وب سايت ما خريداري كنيد.

دستگاه دوركن و لبه چسبان

دستگاه دوركن و لبه چسبان  از پركاربردترين وسيله هاي صنعتي مي باشد كه در بيشتر صنايع از جمله صنعت پي وي سي و ام دي اف مورد استفاده قرار مي گيرد. امروزه به كمك اين محصول پيشرفته مي توان نوارهاي پليمري و فلزي را بر روي قطعه مورد نظر چسباند. اين محصول جايگزين بسيار خوبي براي اتوهايي كه برچسب ها را بر روي قطعات مي چسبانند، است.

در صنعت ام دي اف بعد از تراش و برشكاري چوب براي از بين بردن لبه هاي تيز چوب از دستگاه لبه چسبان استفاده مي كنند. امروزه انواع بسيار مختلفي از اين محصول را مي توانيد در صنايع گوناگون مشاهده كنيد. كه در بخش بعدي در مورد انواع آن و فوايد و كاربرد اين محصول بيشتر صحبت شده است.

انواع و فوايد دستگاه دوركن و لبه چسبان

از فوايد استفاده اين محصول مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

1.      چسباندن انواع پوشش هاي مختلف بر روي سطوح گوناگون

2.      زيباتر و شيك تر شدن محصولات توليد شده

3.      مقاوم تر و مستحكم به نظر رسيدن محصول توليد شده

4.      بيشتر شدن عمر مفيد محصول مورد نظر

5.      تعويض پوشش در صورت آسيب ديدگي و از بين رفتن

6.      سرعت عمل بسيار بالا در هنگام دوركن و يا چسباندن پوشش ها

7.      هم تراز و فرز كردن سطوح محصولات توليد شده

8.      مصرف انرژي كم و راحتي در جابجايي آن

از انواع اين دستگاه مي توان به لبه چسبان و دوركاري چهار ايستگاه، منحني، پي وي سي و غيره اشاره كرد. كه شما مي توانيد با توجه به نوع نياز و صنعت خود يكي از اين مدل ها و انواع دستگاه دوركن و لبه چسبان  را خريداري كنيد. دستگاه دوركن و لبه چسبان  داراي مدل هاي گوناگون با طراحي متفاوت مي باشد.

كه برخي از اين مدل ها محصول كشورهاي خارجي مانند آلمان مي باشند. البته در حال حاضر در كشور ما نيز اين محصول توليد و طراحي مي شود. به چگونگي راهنماي خريد دستگاه دوركن و لبه چسبان در بخش بعدي اشاره شده است.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن و لبه چسبان

در سال هاي اخير  خريد دستگاه دوركن و لبه چسبان  با توجه به كاربرد و فوايد آن بسيار زياد شده است. شما مي توانيد براي خريد اينترنتي دستگاه دوركن و لبه چسبان  به وب سايت اصلي ما مراجعه نماييد و اين محصول بي نظير را به آساني و به راحتي تهيه كنيد.

براي اين كار فقط كافي است تا از انواع مدل ها و طرح هاي گوناگون اين محصول ديدن كنيد و با توجه به بودجه و نياز خود يكي از اين مدل ها  و انواع اين دستگاه را انتخاب كنيد و در بخش ثبت سفارش فرم مخصوص سفارش را پر كنيد و محصول سفارش داده خود را تحويل بگيريد. حمل و ارسال اين محصول به صورت رايگان مي باشد و داراي ضمانت نامه هاي بسيار معتبري براي زمان مشخصي مي باشد. به شما توصيه مي شود در زمان تحويل سفارش خود از سالم بودن دستگاه دوركن و لبه چسبان  اطمينان  پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۷:۰۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دستگاه دوركن نجاري يكي از مهمترين دستگاه هايي است كه در نجاري هاي مورد استفاده قرار مي گيرد دستگاه دوركن نجاري در مدل هاي اتوماتيك و دستي مي باشد.

آشنايي با دستگاه دوركن نجاري و خريد آن

دستگاه دوركن نجاري يكي از مهمترين دستگاه هايي است كه در نجاري هاي مورد استفاده قرار مي گيرد به همين دليل در اين مقاله قصد داريم كه به ارائه اطلاعاتي در مورد دستگاه دوركن نجاري و نحوه خريد دستگاه دوركن نجاري بپردازيم اگر به دنبال اين هستيد كه در اين زمينه اطلاعاتي را بدست آوريد تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد. دستگاه دوركن نجاري در حال حاضر از اجزا جدا ناشدني نجاري ها محسوب مي شود و انواع مختلفي دارد.

دستگاه دوركن نجاري

يكي از دستگاه هايي كه از ديرباز در ميان نجاران و كساني كه در صنايع چوبي فعاليت داشته اند مورد استفاده قرار مي گرفته است دستگاه دوركن نجاري بوده و مي باشد. در همه كارگاه ها و كارخانه هايي كه در آنها انواع چوب ها برش داده مي شود از دستگاه دوركن نجاري استفاده مي شود.

از اين دستگاه براي برش انواع ورق هاي چوب، پي وي سي، ام دي اف و ... در ابعاد بزرگتر و به صورت دقيق استفاده مي شود. استفاده از دستگاه دوركن اين مزيت را دارد كه نسبت به روش هاي سنتي در زمان صرفه جويي مي كند و همچنين برش هاي بسيار دقيقي را به دست مي دهد.

انواع دستگاه دوركن نجاري

 دستگاه دوركن داراي انواع مختلفي است كه در حالت كلي مي توان آن را در دو مدل كه دستي و اتوماتيك مي باشد دسته بندي كرد. دستگاه هاي اتوماتيك نسبت به دستگاه هاي دستي بسيار پيشرفته هستند و مناسب براي كارگاه هايي هستند كه در سطح وسيع فعاليت مي كنند.

اين دستگاه هاي دوركن مجهز به صفحه لمسي هستند كه از طريق آن به راحتي مي توان زاويه اره و خط زن را مشخص كرد و برش دقيقي را انجام داد. دستگاه هاي دوركن نجاري از لحاظ اندازه نيز در انواع مدل ها هاي كوچك و بزرگ نيز موجود هستند، دستگاه هاي دوركن نجاري كه استفاده از آنها به منظور برش صفحات بزرگ است در مدل هاي واگني، لوكوموتيوي و ريل دار نيز مي باشند.

اجزاي دستگاه دوركن نجاري

مهمترين اجزاي دستگاه دوركن موارد ذيل هستند:

  • گونيا: اين ابزار در پشت اره جلويي تعبيه شده است و با استفاده از آن مي توان قطعه مورد نظر را اندازه گرفت.
  • گونياي وسط: از اين گونيا زماني استفاده مي كنند كه برش مثلثي لازم باشد.
  • ميز پشت گونيا: از آن براي استفاده بخشي از كار بهره گرفته مي شود.
  • ميز برش جلو: از آن براي گونيا كردن قطعه كار استفاده مي كنند.
  • موتور: براي حركت دارد تيغ اره است.
  • تيغ اره: وظيفه برش دادن قطعه را بر عهده دارد.
  • ريل دستگاه: براي حركت قطعه كار در حين برش مي باشد.

راهنماي خريد دستگاه دوركن نجاري

اگر به دنبال خريد اينترنتي دستگاه دوركن نجاري هستيد مي توانيد خريد آن را از سايت ما انجام دهيد در هنگام خريد اينترنتي دستگاه دوركن بايد به چند نكته توجه داشته باشيد در ابتدا بايد ميزان هزينه خود را در نظر بگيريد و بر اساس آن اقدام به خريد دستگاه دوركن بكنيد.

سپس با توجه به انتظار و كاربردي كه دستگاه دوركن نجاري براي شما خواهد داشت مي توانيد براي انتخاب دوركن مورد نظر اقدام كنيد. اگر برش چوب شما زياد است و در واقع سطح كار شما وسيع مي باشد انتخاب دستگاه هاي دوركن اتوماتيك براي شما مي توانيد يك گزينه مناسب باشد كارگاه هايي كه در سطح كوچكتري فعاليت دارند نيز مي توانند نوع دستي را خريداري كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۳:۲۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دستگاه دوركن روبلند از پرفروش‌ترين دستگاه‌هاي مخصوص برش انواع چوب شناخته مي‌شود. خريد اينترنتي دستگاه دوركن روبلند بهترين راه براي خريد ارزان آن است.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن روبلند اصل

دستگاه دوركن روبلند با دارا بودن ويژگي‌هاي منحصر بفرد و برندهاي مختلف از جمله دستگاه‌هاي پركاربرد و اصلي براي برش چوب در بازار شناخته مي‌شود.

در توليد دستگاه دوركن روبلند از بهترين قطعات استاندارد استفاده مي‌گردد. با كمك اين دستگاه ‌مي توان انواع چوب با ضخامت مختلف را به راحتي برش داد. قيمت خريد مناسب اين دستگاه يكي از فاكتورهاي مثبت در جذب استقبال مشتري است. براي دريافت جديدترين مدل اين دستگاه راهكار مناسب اقدام از طريق سايت‌هاي معتبر اينترنتي مي‌باشد كه از توان و تجربه كافي در اين حوزه برخوردار هستند.

دستگاه‌ دوركن روبلند

امروزه از بهره‌گيري از چوب و مصنوعات چوبي به صورت گسترده در صنايع شيوع يافته است. در صنايع مصرف كننده چوب و مصنوعات چوبي از انواع دستگاه‌هاي دوركن استاندارد بهره گرفته مي‌شود كه از ميان آنها مي‌توان دستگاه‌هاي دوركن روبلند را نام برد. دستگاه‌هاي مذكور كه ساخت شركت‌هاي معتبر داخلي و از نمونه‌هاي وارداتي است به صورت گسترده در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

از ويژگي‌هاي اين دستگاه استاندارد مي‌توان به قابليت تنظيم ارتفاع اشاره كرد كه كار را براي مصرف كنندگان  جهت برش انواع چوب آسان مي‌كند. از ديگر قطعات اين دستگاه كه قابليت تنظيم و تغيير ارتفاع دارد زاويه تيغ اره دستگاه و نيز خط زن آن مي‌باشد. براي برش قطعات باريك و بلند انواع چوب و ... دستگاه دوركن مجهز به گونياي كمكي است كه سبب دقيق شدن كار برش مي‌شود.

انواع دستگاه دوركن روبلند

اگر به مراكز عرضه دستگاه‌هاي صنعتي مراجعه كنيد انواع دوركن روبلند را مشاهده خواهيد كرد كه داراي تنوع در نوع تيغه و نيز طول ريل مي‌باشد. انواع دستگاه‌هاي دوركن روبلند بر اساس توان، ظرفيت و مدل درجه‌بندي شده‌اند كه متناسب با حجم كار مي‌توان بهترين آنها را دريافت كرد. با كمك مدل‌هاي مختلف اين دستگاه باكيفيت در هر ساعت مي‌توان حجم قابل توجهي از چوب و مصنوعات چوبي را به اشكال مختلف جهت كاربرد در صنايع توليدي برش داد.

از مزاياي انواع اين دستگاه دارا بودن هود جمع كننده خاك اره در قسمت بالا و پايين مي‌باشد كه از بروز آلودگي جلوگيري مي‌كند. با توجه به اينكه انواع دستگاه‌هاي دوركن روبلند به سيستم‌هاي حفاظتي روز دنيا مجهز هستند مي‌توان با اطمينان كامل و بدون نگراني از صدمه ديدن از آن بهره گرفت. از كاربردي ترين انواع اين دستگاه مي‌توان به دوركن روبلند z3200، e2500 و nz3200 اشاره كرد.

خريد دستگاه دوركن روبلند

با در نظر گرفتن كاربردهاي متنوع دستگاه دوركن از جمله مدل‌هاي روبلند صنايع مختلف اقدام به خريد عمده و خرده اين تجهيزات استاندارد مي‌نمايند. براي خريد دستگاه‌ دوركن روبلند بايد موارد متعددي را مدنظر قرار داد كه از آن جمله نوع كالاي عرضه شده و قيمت خريد اين دستگاه‌ها مي‌باشد.

قيمت خريد اين تجهيزات برش بسته به نوع قطعات مورد استفاده در ساخت، كيفيت دستگاه، نوع برند سازنده و نيز ميزان استقبال خريداران متفاوت خواهد بود. از ديگر موارد در حوزه خريد دستگاه دوركن روبلند اطمينان از اصل بودن كالا و نيز آكبند بودن آن است كه سبب شده خريداران از طريق مراكز توزيع معتبر اقدام نمايند.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن روبلند

در حال حاضر و با در نظر گرفتن استقبال كاربران از خريد اينترنتي انواع كالا بخش قابل توجهي از انواع دستگاه دوركن روبلند از طريق سايت‌هاي معتبر اينترنتي در دسترس مصرف كننده قرار مي‌گيرد. اگر به فضاي مجازي سر بزنيد مي‌توانيد جديدترين و مدرن‌ترين مدل‌هاي اين دستگاه را پس از دريافت راهنماي خريد دستگاه دوركن روبلند تهيه نماييد.

از طريق راهنماي خريد ارائه شده در سايت‌هاي اينترنتي اطلاعات لازم از جمله مشخصات كالا، نحوه كاربرد و قيمت خريد آن را مي‌توان به دست آورد. همچنين بهترين راه براي دريافت ارزان انواع دستگاه دوركن روبلند اصل با گارانتي معتبر و خدمات پس از فروش سايت‌هاي معتبر اينترنتي مي‌باشد. در حال حاضر درصد بالايي از اين دستگاه‌هاي استاندارد از طريق شبكه هاي مجازي پخش و توزيع مي‌گردد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۸:۰۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دستگاه دوركن درب چوبي يكي از ابزارهاي پركاربرد براي ايجاد برش به شمار مي رود. دستگاه دوركن درب چوبي در نجاري ها و كارگاه هاي توليدي لوازم چوبي كاربرد دارد.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن درب چوبي

دستگاه دوركن درب چوبي يكي از پيشرفته ترين تجهيزات نجاري مي باشد كه داراي انواع مختلفي بوده از اين رو اگر قصد خريد آن را داريد ابتدا لازم است انواع آن را بشناسيد. با اين وجود ما در ادامه توضيحاتي درباره دستگاه دوركن درب چوبي خواهيم داد تا به راحتي بتوانيد نوع كاربردي  اين محصول را تهيه كنيد.

دستگاه دوركن درب چوبي

دستگاه دور كن درب چوبي يكي از پركاربردترين انواع دستگاه هاي برش در نجاري ها و  اغلب كارگاه هاي توليدي مصنوعات چوبي به حساب مي‌آيد. اين ابزار پركاربرد مي‌تواند هر قطعه اي را در ابعاد مورد نظر برش داده و به حالات خواسته شده دربياورد. از جمله مهم ترين مزاياي استفاده از اين دستگاه عملكرد ساده و بسيار دقيق آن مي باشد. از طرفي ديگر اپراتوري آسان اين وسيله سبب شده تا كار با آن ساده و آسان باشد.

لازم است بدانيد استهلاك اين دستگاه پايين مي باشد و همين امر موجب شده تا اين دستگاه از گذشته هاي دور در صنعت چوب پر كاربرد به حساب بيايد. انواع دستگاه دوركن درب چوبي را مي توان به نوع اتوماتيك و نوع دستي تقسيم بندي كرد. كاركرد دستگاه هاي اتوماتيك به اين صورت است كه يك صفحه نمايشگر لمسي وجود دارد و به وسيله آن به راحتي مي توان زاويه اره اصلي و اره خط زن را تعيين كرد.

اما مدل دستي دستگاه دور كن اين ويژگي را ندارد و بايد به صورت دستي توسط اپراتور برش را ايجاد كرد. دستگاه دوركن درب چوبي كه براي ايجاد برش در صفحات بزرگتر استفاده مي شود به سه مدل واگني، ريل دار و  همچنين لكوموتيوي تقسيم مي شود  هر يك از اين دستگاه ها از نظر كاركرد بسيار مناسب و كارآمد بوده و سرعت عمل بالايي دارند.

مهمترين اجزاي دستگاه دوركن درب چوبي

مهمترين اجزاي تشكيل دهنده دستگاه دوركن درب چوبي عبارت است از:

  • موتور اصلي: موتور اصلي به گردش در آوردن تيغ اره را بر عهده دارد و عمليات برش را انجام مي دهد كه در انواع پيشرفته اين وسيله دو موتور اصلي وجود داشته كه يكي براي انجام عمليات استفاده شده و ديگري توان كمتري دارد كه براي انجام پروژه خط زني مي باشد.
  • تيغ اره: دو تيغ اره در دستگاه وجود دارد كه تيغه اصلي براي انجام برش كاري بوده و تيغ اره خط زن براي ظرافت و كيفيت كار مورد استفاده قرار مي گيرد.
  • گونياي پشت:  اين اجزا در دستگاه باعث مي‌شود كه برشكاري با دقت بيشتري صورت پذيرد. زيرا با قرار گرفتن گونيا بر روي ميز و پشت گونيا مي توان قطعات را به سايز هاي متفاوت در آورد.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن درب چوبي

با توجه به آنچه در بالا ذكر شد شايد شما هم نياز مي بينيد كه براي كارگاه نجاري خود يك دستگاه دور كن درب چوبي تهيه نماييد تا برش قطعات مختلف به راحتي هرچه بيشتر انجام گيرد.

 يكي از روشهاي نوين در خريد دستگاه دوركن درب چوبي تهيه اين محصول از طريق سايت هاي اينترنتي مي باشد، كه اين روش با توجه به راحت بودن خريد، بسيار مورد توجه مشتريان قرار گرفته است؛ همچنين در خريد آنلاين اين دستگاه مي توانيد از مشاورين سايت ها كه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت هستند مشاوره گرفته و اطلاعات جامعي در مورد انواع دستگاه دور كن درب چوبي به دست بياوريد.

خريد اقساطي دستگاه دوركن درب چوبي يكي ديگر از مزيت هاي خريد اينترنتي دستگاه مي باشد كه مشتريان عزيز مي توانند اين محصول را از فروشگاه مجازي به صورت قسطي نيز تهيه كنند. توجه داشته باشيد كه قيمت اين دستگاه در سايت هاي اينترنتي به دليل حذف واسطه ها بسيار مناسب بوده زيرا در اين روش مي توانيد دستگاه دوركن درب چوبي را مستقيم از توليد كننده تهيه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۲:۱۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دستگاه دوركن يكي از اصلي ترين دستگاه هاي برش در كارگاه هاي نجاري است. كاربري ساده و استفاده بالاي دوركن باعث شده تا هر كارگاهي به آن نياز داشته باشد.

فروش دستگاه دوركن به صورت اقساطي

دستگاه هاي دوركن جزء اساسي ترين دستگاه ها و ابزارها در صنعت نجاري و كارگاه هاي ام دي اف است. از اين دستگاه همچنين در كارگاه هايي كه با مصنوعات چوبي كار مي كنند نيز مي توان استفاده كرد. دليل كاربرد بالاي اين دستگاه در كارگاه هاي نجاري، استفاده آن در برش زني كار است. در ادامه بيشتر درباره اين موضوع توضيح خواهيم داد.

دستگاه دوركن چيست؟

اين دستگاه از پركاربردترين دستگاه هايي است كه براي برش زدن چوب و مصنوعات چوبي از آن استفاده مي شود. براي برش زني در اين دستگاه از يك تيغ اره مركزي استفاده شده است. اهميت اين دستگاه در صنايع چوبي به اين خاطر است كه رابط كاربري ساده اي داشته، شيوه عملكرد آن بسيار ساده بوده و كار با آن نياز به آموزش زيادي ندارد.

دستگاه هاي دوركن از گذشته هاي دور توليد و ساخته مي شده و مورد استفاده قرار مي گرفته است. امروزه و با پيش روي تكنولوژي، دستگاه هاي دوركن نيز از اين اتفاق بي نصيب نمانده و پيشرفته تر شده اند. پيشرفتي كه به سادگي، دقت و همين طور استهلاك پايين تر آن كمك كرده است.

راهنماي خريد دوركن

اگر قصد داشته باشيد اين دستگاه را خريداري كنيد، لازم است در ابتدا شيوه كار آن، اجزاء اصلي آن و همچنين اجزاي ديگري كه مي تواند روي دستگاه سوار شود را به خوبي بشناسيد. ابتدا از انواع اين دستگاه شروع كنيم كه به دو دسته زير تقسيم بندي مي شوند:

 ساده

 خط زن دار

كه نوع خط زن دار آن به خاطر استفاده هاي بيشتري كه دارد بيشتر هم مورد توجه خريداران است. اجزاي اصلي يك دستگاه دوركن به شرح زير است.

  1. موتور اصلي دستگاه: موتور وظيفه چرخش تيغ اره را به عهده دارد. و اغلب در زمان خريد به قدرت و توان آن توجه زيادي مي شود. دستگاه هاي دوركن به طور معمول با توجه به قدرت موتورشان نام گذاري مي شوند.
  2. ريل دوركن: ريل دستگاه مكاني است كه قطعاتي كه نياز به برش دارند روي آن قرار مي گيرند. ريل ها دسته بندي هاي متفاوتي داشته و داراي تكنولوژي هاي خاصي مي باشند. اخيراً يك نوع ريل واگني توسط كمپاني آلتندورف آلمان توليد شده كه بهترين نوع موجود در بازار است.
  3. گونيا و ميز پشت گونيا: ميز پشت گونيا، ناحيه اي است كه قطعات چوب روي آن قرار گرفته و با استفاده از گونيا سايز مي شود.
  4. نگهدارنده: نگهدارنده قسمتي است كه براي ايمني كاربر مورد استفاده قرار مي گيرد و كارش ثابت كردن قطعات روي ريل است.

در كنار اين اجزائي كه ذكر شد البته اجزاي ديگري نيز مي تواند وجود داشته باشد كه كار را براي اپراتور ساده تر مي كند. ولي جزء اجزاي اصلي دسته بندي نمي شود. از جمله ميز برش جلو، گونياي وسط ريل، پنل ديجيتال، محل حفظ اضافات، يونيت ليزري و غيره.

خريد اينترنتي و اقساطي دستگاه دوركن

اگر قصد داريد براي تجهيز كارگاه خود يك دستگاه دوركن خريداري كنيد و نياز به مشاوره و راهنمايي داريد، شركت ما مي تواند در اين زمينه اطلاعات خوبي در اختيار شما عزيزان قرار دهد.شما مي توانيد انواع دستگاه ها را در سايت ما مشاهده كرده و  با مشاورين ما مشورت كنيد و در نهايت با ثبت سفارش، به صورت نقد يا اقساط اقدام به خريد اينترنتي دوركن كنيد.

همچنين اين امكان براي صاحبان كارگاه ها فراهم شده كه بتوانند به صورت اقساط خريد خود را انجام دهند. اگر قصد خريد اقساطي را داريد مي توانيد جزئيات كامل آن را از مشاورين ما جويا شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۷:۴۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1818
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب