مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

تسكين روح به كمك LED هاي قابل تنظيم

نورپردازي مدرن با استفاده از سيستمهاي نورپردازي سنتي آغازو بوسيله طراحي هاي پيچيده و بسيار خلاقانه تكوين يافت.امروزه گستره و تنوع نورپردازي مدرن به شخص، فرصت ابراز شخصيت منحصر بفردخود را مي دهد و از مفهوم نورپردازي مدرن فراتر مي رود.ازآنجايي كه تلاش براي صرفه جويي در مصرف انرژي امري ضروري است ،جزءديگري كه بايد به آن توجه شود استفاده از لامپهاي مناسب است.

 Tobias طراح روشنايي،مفهوم نورپردازي براي يك منزل مسكوني شامل استخر ويك پاركينگ براي چند ماشين رادر سوئيس توسعه داده است. چالش طراحي در منطقه سلامتي فضايي آرامش بخش با الهام از طبيعت است.منطقه آبگرم شامل رختكن، دوش، اتاق ماساژ، سونا،ودر بخش ديگر داراي استخر شناي سرپوشيده است. جز اصلي طراحي، سازه چوبي موجي شكل و رنگ شده بالاي استخر است كه با الهام ازحركت امواج طراحي شده است .اين موج از فضاي داخلي آن به سمت سقف مي درخشد و بطور غيرمستقيم كل اتاق را روشن مي كند.

روشنايي عمومي سفيد با اثرات رنگ پويا تركيب شده و يك محيط جذاب ايجاد مي كند.علاوه براين نور، معماري و بافت (ديوار سنگي) اطراف محيط استخر را برجسته مي كند.

طراح نورپردازي اين پروژه ،سيستم را روي 4حالت تنظيم كرده است كه عبارتست از:1.حرارت از جريان گدازه،2.جريان اقيانوس سرد 3.چمنزار4.نور سفيد،كه قابليت انتخاب حالتهاي مختلف وجود دارد.

براي قسمت پاركينگ خطوط منحني شكل نوري روي سقف با الهام از مسيرحركت ماشين در يك جاده يا ماشين مسابقه طراحي شده است.اشباع رنگهاي مختلف و اثرات تغيير رنگ در فضابه طور مستمر سبب مي شود هر لحظه تجربه جديدي از بازي با نور و رنگ احساس شود.علاوه براين Tobias با تلفيق نورپردازي گذشته و آينده به دليل علاقه صاحب خانه به ماشينهاي كلاسيك و همچنين اسپرت به جذابيت فضا افزوده است.

 

Tobias در واقع با تركيب طيف وسيعي از تكنولوژي و محصولات ،پروتكل DMX حامل كنترل داده ها، تجهيزات و نرم افزار از Traxon و Osramبراي كنترل سيستم روشنايي و استفاده از متريال چوب طراحي سيستم نورپردازي را انجام داده است.تصوير روبرو سيستم لمسي شيشه ايt6r است كه براي تنظيم رنگ ،سرعت و يا هر تابع ديگري از نور استفاده مي شود.پايانه هاي لمسي شيشه اي نيز با يك سنسور مادون قرمز مجهز شده است،كه كنترل از راه دور را ممكن مي سازد.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۰:۵۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 1679
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب