مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

چگونه يك تشك را انتخاب كنيد:  

راهنماي زير براي كمك به فرآيند تصميم گيري جهت انتخاب درست تشك براي شما  ارائه شده است.
كه مهمترين عوامل در انتخاب يك تشك جديد در زير ذكر شده است.

تشك شما چگونه است؟

سن تشك شما نقش مهمي در انتخاب يك تشك ديگر دارد، البته اگر نياز باشد. به عنوان يك قاعده كلي، اگر تشك شما بيش از 8 سال داشته باشد احتمالا به عنوان يك ايده، بد نيست كه اگر مي توانيد يك تشك جديد را جايگزين كنيد.
 با اين حال، اين قانون براي تمام تشك ها اعمال نمي شود. قطعا برخي از آنها قادر هستند حتي فراتر از 8 سال خدمت كنند و همچنان عملكرد هاي مشابهي را هم ارائه  دهند. بهترين راه براي قضاوت تشك خواب شما، اين است كه   به  الگوهاي خواب شما رجوع شود.

الگوهاي خواب شما بحث مفصل تري را مي طلبد كه در مقاله هاي اينده حتما به ان پرداخته خواهد شد تنها اين موضوع را مد نظر قرار دهيد كه در صورتي كه نمي توانيد خوب بخوابيد، يا نيمه شب از خواب بيدار مي شويد ان هم به خاطر ايرادات تشك،  وقت ان است كه تجديد نظري كنيد.

چه نوع تشكي بايد داشته باشيم؟

تشك ها انواع گوناگوني دارند كه در قسمت زير ان ها را دسته بندي كرده ايم:

تشك هيبريد:
اين تشك ها تركيبي از لاتكس، حافظه، فوم پلي يورتان، كويل ها و ديگر مواد ساخته شده اند. اين تشك ها معمولا براي به حداكثر رساندن مزاياي خاص طراحي شده اند، در حالي كه حداقل موارد خاصي را به حداقل مي رسانند. به عنوان مثال، تركيبي از لاتكس و فوم حافظه قادر است از گرماي زياد جلوگيري كند و پاسخگوي  لازم براي ايمني ستون فقرات از طريق لاتكس باشد، اما همچنين فشرده سازي حافظه و پشتيباني از فشار زياد را هم فراهم مي كند كه شايد مناسب براي همه افراد نباشد.
تشك لاتكس:
اين تشك به طور انحصاري از فوم لاتكس ساخته شده است كه داراي  خواصيت خنك كننده ،  راحتي و اسايش است. لاتكس براي پاسخگويي به  راحتي، خنكي كاملا شناخته شده است.
 تشك فوم حافظه:
اين تشك ها تنها از فوم حافظه تشكيل شده اند. تشك هاي فوم حافظه براي كاهش فشار و شكل دادن به بدن شناخته شده اند. از لحاظ تاريخي، فوم حافظه شهرت بدي به عنوان داشتن  "خواب داغ" داشته است. با اين حال، بسياري از فوم هاي جديد پيشرفته تر  با ويژگي هاي خنك كننده طراحي شده اند و مشكل گذشته را ندارند
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۰:۳۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1800
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب