مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

استفاده از معماري داخلي

امروزه با پيشرفت كردن جوامع و روي كلز آمدن ايده هاي زيبا و آرامش بخش ؛ كم كم سليقه ي مردم نيز از ايجاد فضاهاي شلوغ كه در گذشته باب بوده است ؛ به سمت ايجاد فضاهايي با كم ترين وسيله ها و يا اصطلاحا خلوت ؛ ولي در عين حال زيبا و آرامش بخش گزايش پيدا كرده است .

همين امر باعث به وجود آمدن مقوله ي معماري داخلي براي ساختن و بهينه كردن استفاده از فضاهاي مختلف مسكوني و كاري شده است .

چيزي كه باعث شده با به كارگيري روش ها و ايده ها خاص , امكان استفاده از فضاها و متراژ هاي كوچك ؛ در بهترين و زيبا ترين حالت به وجود بيايد .

استفاده از معماري داخلي :

 

 به نظر مي رسد كه با توجه به كوچك شدن فضاها ، استفاده از معماري داخلي براي رسيدن به محيطي مطلوب و كار آمد ، بسيار مفيد باشد واما در اين ميان افرادي هم هستند كه علي رغم گرايش به استفاده از تجارب معماران داخلي , به علت نداشتن توان مالي و يا رغبت داشتن به كسب تجربه در اين زمينه ؛ سعي مي كنند كه كارها را خودشان انجام دهند .

مسلما زماني كه كاري به كاردان آن سپرده شود ؛ نتايج خوب و هيجان انگيزي را به بار مي آورد . اما چنان كه گفته شد اگر كسي تمايل به اين استفاده نبود ؛ كافي است كه ميزان خلاقيت در خود را بالا برده و تناسب ميان مواد و ابزار و رنگ ها را مد نظر قرار دهد و توازن در آن ها را رعايت نمايد تا در نهايت به ايجاد محيطي مطلوب براي زندگي و يا كار خود برسد .

در ايام كنوني ثابت شده است كه استفاده از معماري داخلي در محيط هاي كاري توانسته است كه ميزان بهره وري كارمندان را افزايش دهد . چرا كه به دليل تناسبي كه در چيدمان و ساخت و تركيب رنگ ها ايجاد شده است ؛ محيط سرزنده تر وشاداب تري را در اختيار كارمند قرار داده كه اين خود توانسته است به ميزان زيادي درروحيه ي وي تاثير مثبت بگذارد .

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۹:۳۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 1678
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب