مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

تريينات جانبي در دكوراسيون اداري

همه ي ما به كرات در محط هايي قرار گرفته ايم كه نوع خاصي از دكوراسيون ها براي آن ها طراحي شده است و باعث شده كه ما حس خوبي به آن فضا داشته باشيم و به اصطلاح شيك بودن را در آن محيط درك نماييم .

دكوراسيون داخلي يكي از موضوعاتي است كه مي تواند جلوه ي بسيار خوبي را به محيطي كه در اختيارمان قرار دارد ؛ بخشيده و به تعبير عاميانه تر پويايي و سرزندگي را در آن مكان بيشتر كند.

علاوه بر كارها و اقداماتي كه به صورت كلي براي هر دكوراسيون اداري انجام مي شود ؛ يه سري از كارها و ابزارهايي هستند كه تحت عنوان جوانب در ئكوراسيون شناخته شده و به زيبايي دو چندان محيط كمك مي كنند . در دكوراسيون ادارات نيز اين دسته از اقدامات قابل انجام شدن است كه در ادامه به آن ها مي پردازيم .

انواع تزيينات جانبي در دكوراسيون اداري :

 

مهم ترين كار در اين بحث ؛ استفاده از پنل كوبي ديوارها به وسيله ي متريال ام ادي افي و يا پي وي سي مي باشد كه هر كدام از آن ها در رنگ هاي متنوع و طرح هاي متفاوت و متناسب با محيط ؛ مي تواند در هر دكوراسيوني ؛ مورد استفاده قرار بگيرد .

اقدام ديگر استفاده از انواع پاركت و كف پوش ها مي باشد كه مي توان از آن ها در مسيرهاي رفت و آمدي و يا براي پوشاندن تمام سطح زمين ، استفاده كرد.

استفاده از نرهاي مخفي . هالوژن ها بر روي سقف و ديواره و يا حتي مثلا روي كتاخانه ها و ... تزيين زيباي ديگري در محيط اداري مي باشد.

كناف كاري يكي ديگر از اقدامات در اين زمينه است كه مي توان به وسيله ي آن ، ديوارها و سقف هاي به اصطلاح خام را به اشكال زيبا درآورده و آ« ها را جايگزين رنگ كاري و اقدامات ديگر نمود .

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۶:۰۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 16
دیروز : 9
افراد آنلاین : 2
همه : 1844
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب