مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

انتخاب مبلمان در دكوراسيون اداري

حال كه شركتي راه اندازي شده است و قرار است استارت فعاليت در آن جا زده شود ؛ يكي از مهم ترين و جدي ترين دغدغه هاي مديران ؛ انتخاب مبلمان اداري مي باشد. چرا كه همان گونه كه مي دانيم ؛ نوع دكوراسيون در يك اداره ؛ مي تواند تاثير زيادي بر روي اعتماد اوليه ي مشتريان به آن اداره داشته باشد .

در انتخاب مبلمان براي ادارات ؛ چند نكته حائز اهميت است كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم .

ملزومات انتخاب مبلمان اداري :

 

  • انتخاب مبلي كه با فضاي موجود در اختيار ما ؛ هماهنگي اندازه اي داشته باشد . به اين معنا كه مسير رفت و آمد و ارتباط با ساير بخش هاي اداره را مسدود نكند و در زمان هاي اضطراري بتوانيم راه خروج به بيرون داشته باشيم . و يا اين كه چنان تناسبي با محيط داشته باشند كه بتوانيم به راحتي كشوي ميز ها را باز و بسته كرده و آن ها را مورد استفاده قرار دهيم .
  • راحتي لازم را داشته باشد : راحتي مبلمان يكي از مساله هايي است كه اغلب در حاشيه قرار مي گيرد و به همين دليل به شدت بر روي كيفيت كار افراد ؛ تاثير گذار مي شود . چرا كه افراد در طول روز ساعت هاي زيادي را بر روي آن ها نشسته و مشغول فعاليت هستند . به همين دليل علاوه بر زيبايي به مساله ي راحتي مبلمان نيز ، بايد نگاه ويژه اي داشت .
  • مناسب هزينه كنيد : ارزان تر بودن ؛ هميشه به معناي بهترين بودن نيست و يا برعكس ! اما بايد به اين مهم توجه داشته باشيم كه اغلب موارد ؛ مبلماني كه داراي كيفيت بالاتري هستند ؛ مي توانند هزينه هاي بيشتري را در بر بگيرند .   بنابر اين به صرف اين كه اداره اي را تازه راه اندازي كرده ايد ؛ و قرار است كه در هزينه ها صرف جويي كنيد ؛ از انتخاب مبلمان با كيفيت ؛ چشم نپوشيد .
  • توچه به ارگونومي : بايد باور كنيد كه رعايت ارگونومي مبلمان ؛ مي تواند در رفاه و بهره وري كاري كارمندان و مديران تاثير گذار باشد . به اين معنا كه برخي از ميزها و صندلي ها مثلا يا بسيار بالا يا پايين هستند – مواد سفتي در آن ها به كار رفته و يا ... كه اين باعث ايجاد كمر درد و كردن درد براي افراد مي شو.د . به همين دليل بايد بدانيد كه هزينه كردن براي رعايت ارگونومي ؛ يك سزمايه گذاري ايده آل در اداره مي باشد .

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۱:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 1794
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب