مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دكوراسيون اداري مدرن

فضاي اداري يكي از عمده ترين محل هايي است كه فرد حدود زيادي از تايم خود را در آ« جا مي گذراند ، امروزه از شيوه هاي مدرن و كلاسيك براي طراحي دكوراسيون هاي اداري استفاده مي شود كه هر كدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند .

دكوراسيون اداري مدرن :

 

عمده ترين مسائل در رابطه با دكوراسيون اداري مدرن اين است كه بتوان فضا و ابزارها را به گونه اي طراحي كرده و بسازيم كه بتوانيم حداكثر بهره وري را از آن ها داشته باشيم و در عين حال ؛ فضايي شاداب و زيبا را براي انجام فعاليت هايمان به وجود آوريم تا بتوانيم در اين محيط پويا فعاليت هاي كاري به سزا و خوبي انجام داده و بازدهي مفيد براي مجموعه ي كاري خود باشيم .

در اين راستا علاوه بر بهينه سازي فضا ؛ ميزان كاربردي كردن فضا و ابعاد صوتي و تصويري آن ، اهميت زيادي دارد .

 به عنوان مثال براي اين كه فضايي بازتر و بدون هرج و مرج و منظم تر داشته باشيم ؛ مي توانيم خميزان قفسه ها و باكس بندي ها را در دكوراسيون اداري افزايش داده و براي لوكس تر به نظر رسيدن آن ها از مبلمان و صندلي هاي ست آن ها كه داراي تناسب طرحي و رنگي با يكديگر هستند ؛ ستفاده كنيم .

اهميت نورپردازي در فضاي كاري به اندازه اي است كه مي توان گفت ؛ تاثير و ارتباط مستقبيمي با روحيه كارمندان دارد و مي توان به عنوان عامل محرك آن ها عمل نمايد .

استفاده از گل ها و درختچه هاي سبز و تازه يكي ديگر از عوامل زيبا كننده ي محيط و دكوراسيون اداري است كه مي تواند جلوه اي خاص و در عين حال مدرن و زيبا به فضاي اداري مان بدهد .

ايتفاده از كاغذ ديواري هاي سه بعدي ، ايده ي ديگري براي دكوراسيون اداري است كه مي تواند آن را از حالت معمولي به فضايي مدرن و شيك تبديل كند .

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۲:۱۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1671
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب