مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

عوامل مهم در دكوراسيون اداري

بدون شك طراحي دكوراسيون مدرن و جذاب براي يك اداره يا سازمان ؛ داراي فاكتورهاي مهمي مي باشد كه رعايت كردن استانداردهاي جز به جر آن ها مي تواند در نهايت به داشتن محيطي دلپذير و زيبا براي انجام فعاليت هاي اداري منجر شود .

نكات كليدي در دكوراسيون اداري :

 

عواملي نظير نور – رنگ – وسايل كاربردي – مبلمان و... مي توانند در صورت هارموني داشتن با يكديگر ؛ محيطي سرزنده و پويا را براي افراد و كاربران به وجود آورند .

نور : يكي از اصلي ترين و تاثير گذار ترين مولفه ها در طراحي دكوراسيون هاي اداري مي باشد كه مي توان استفاده از آن را به مبلمان – سقف و ديوار و وسايل كاربردي و ... تسري داد . هر چقدر كه رنگ مورد استفاده در اين مورد ؛ شادتر باشد ؛ محيطي پويا تر را به وجود مي آورد .

كمد ديواري و قفسه ها : استفاده از اين كمد ها در نهايت علاوه بر زيبايي محيطي ، مي تواند استفاده هاي كاربردي داشته و مي تواند باعث نظم بخشي به محيط كار شود .

ميز و صندلي : استفاده از ميز و صندلي هاي استاندارد ؛ علاوه بر به ارمغان آوردن راحتي در كار ؛ مي تواند به عنوان مولفه هاي زيبايي در اداره نيز شناخته شود .

وسايل تزييني : استفاده از كف پوش ها – كاغذ هاي ديواري – پوستر ها و قاب عكس ها , كناف كاري و ...  ؛ يكي از ضروريات ساخت ظاهر در دكوراسيون اداري مي باشد .

عايق يندي سمعي و بصري با استفاده از ابزارهلي مدرن : محيط هاي اداري را مي توان با هماهنگ كردن رنگ ها و تناسب ها و ... به محيط هايي زيبا و در عين حال بهينه تبديل كرد . تا كارمندان بتوانند با طيب خاطر و رضايت مندي و راحتي در محيط ، بازدهي كاري بيشتري داشته باشند  .

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۲:۵۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 4
افراد آنلاین : 2
همه : 1825
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب