مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

قوانين دكوراسيون منزل

دكوراسيون منزل يكي از عوامل بسيار مهم در امر چيدمان منزل است. آيا تا به حال دقت كرده ايد كه چرا بسياري از افراد داراي دكوراسيون شيك و بي نظيري براي منازل خود هستند؟ آيا تا به حال از خود سوال كرده ايد كه اين دسته از افراد چگونه اين ايده هاي بي نظير را براي منازل خود انتخاب مي كنند؟ در ادامه نكاتي را برايتان خواهيم گفت كه شما نيز بتوانيد از اين ايده ها بهره مند شده و راز زيبايي چيدمان منزل اين دسته از افراد را بفهميد.

براي اين كه يك دكوراسيون زيبايي براي منزل داشته باشيم چه نكاتي را بايد بدانيم؟

راز چيدمان منزل به نحو احسن رازي پيچيده و در عين حال آسان است فقط كافي است كه از اين راز ها مطلع شده و آن ها را در حين تغيير دكوراسيون منزل به كار ببنديد در ادامه توصيه هايي در رابطه با چيدمان منزل آورده شده است:

  1. كارشناسان دكوراسيون داخلي بر اين عقيده اند كه يكي از بهترين راهكار ها براي يك دكوراسيون ايده آل نقاشي كردن ديوار ها است. نقاشي ديوار ها به صورتي كه داراي رنگ هاي شاد و يا تيره بنابر سليقه ي افراد باشد بهترين و ارزان ترين راه براي داشتن دكوراسيون ايده آل است.
  2. وسايل منزل خود را به صورت جفت بچينيد اين طرح مي تواند به منزل شما علاوه بر هديه دادن نظم باعث ايجاد دكوراسيون حرفه اي و منظمي شود.
  3. يكي از عوامل مهم در چيدمان منزل استفاده از تزئينات طبيعي است. كارشناسان دكوراسيون بر اين عقيده هستند كه استفاده  از اين تزئينات همچون گل ها و يا سنگ هاي زيبا مي تواند به منزل شما روح ببخشد و دكوراسيوني ايده آل را فراهم نمايد.
  4. تغيير دكوراسيون دهيد گاهي مبل ها و يا صندلي ها را از كنار ديوار به وسط پذيرايي منتقل كرده و به صورت طرحي جالب بچينيد.
  5. استفاده از قاب عكس هاي خانوادگي در دكوراسيون منزل تاثير زيادي دارد. قاب عكس هايي با طرح جالب انتخاب كرده و آن ها را در طرح هاي گوناگون روي ديوار نصب نماييد.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۳:۳۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1665
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب