مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

انواع سبك هاي دكوراسيون منزل

براي ايجاد يك دكوراسيون جالب در منازل لازم است يك سري راز ها درباره ي چيدمان منازل بدانيد. ايرانيان معمولا به دكوراسيون هاي خاص براي استفاده از آن ها در منازل خود علاقه ي زيادي دارند. چيدمان منازل تا حد  زيادي به سليقه ي افراد  و همچنين سن و ويژگي هاي روحي آن ها بستگي دارد. بيشتر افراد ميانسال از دكوراسيون هايي استفاده مي كنند كه به سبك سنتي است علي رغم آن ها افرادي كه از قشر جوان جامعه هستند علاقه ي زيادي به دكوراسيون هاي سبك مدرن و يا اروپايي دارند.

انواع سبك هاي دكوراسيون منزل

اولين سبك دكوراسيون كه افراد زيادي از آن در منازل استفاده مي نمايند سبك دكوراسيون كلاسيك است. استفاده از اين نوع سبك باب ميل جوانان است. ويژگي هاي اين دكوراسيون استفاده از كار هاي هنري و تابلو هاي شاعرانه و يا نقاشي است. البته بيشتر افراد ميانسال نيز به اين طرح علاقه نشان داده و از آن در منازل خود استفاده مي كنند.

سبك مدرن نيز يكي از سبك هاي مورد پسند در دنياي امروز است. امروزه در اكثر خانه هاي ايراني اين سبك در چيدمان منازل ديده مي شود. ويژگي مهم در سبك مدرن سادگي و بي آلايش بودن اين نوع سبك است. رنگ هايي كه اصولا در سبك چيدمان مدرن از آن استفاده مي شود به رنگ سفيد است.

سبك سوم، سبك كلاسيك اروپايي است. اين سبك شامل استفاده از گل و گياه براي منازل است. همچنين استفاده از ابزار چوبي در منازل افرادي كه به اين سبك علاقه داشته و منازل خود را بر طبق اين سبك چيده اند ديده مي شود. رنگ هاي مورد استفاده در اين سبك بيشتر شامل كرم و قهوه اي است.

سبك اسكانديناوي سبك چهارم است كه  اين سبك براي افرادي مناسب است كه داراي روحيه اي سرزنده و تنوع طلب هستند. رنگ غالبي كه در اين سبك استفاده مي شود بيشتر شامل رنگ سفيد بوده و ويژگي هاي خاص در سبك اسكانديناوي روشنايي و سادگي در آن است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۳:۱۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1801
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب