مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دكوراسيون منزل سبك مدرن

آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه چه نوع دكوراسيون را براي منزل خود مي پسنديد؟ آيا تا به حال با اين موضوع مواجه شده ايد كه چرا منازل ديگران داراي دكوراسيون بسيار شيكي است اما شما چرا دكوراسيون منزل خود را دوست نداريد؟ در اين مقاله ما قصد داريم نوعي از دكوراسيون را به شما معرفي نماييم كه احتمالا باب ميل بسياري از افراد بوده و سبكي از دكوراسيون است كه جوان پسند است. يعني مورد پسند نسل هاي امروزي بوده و دكوراسيون حاكم در خانه ي بسياري از افراد ايراني است.

دكوراسيون منزل به سبك مدرن

دكوراسيون مدرن به عنوان يك دكوراسيوني امروزي و باب ميل بيشتر افراد معرفي مي شود. البته بيشتر افرادي كه ميانسال هستند اين نوع دكوراسيون را براي منزل خود نمي پسندند چرا كه بيشتر از ابزار و لوازم خانگي مدرن و اروپايي در اين نوع چيدمان  استفاده مي گردد. يكي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نوع دكوراسيون اين است كه در صورتي كه بخواهيد از آن استفاده نماييد بايد خيلي از خورد و ريز هاي منازل را كنار گذاشته و منزلي خلوت و منظم براي خود طراحي نماييد. بنابراين اين سبك باب ميل كساني است كه دوست دارند خانه اي خلوت و در عين حال شيك داشته باشند.

استفاده از  سبك مدرن دكوراسيون منزل موجب مي شود تا وسايل طوري قرار بگيرند كه رفت و آمد را در منزل محدود نكنند. در خانه هاي ايراني قالب چيدمان اكثر خانه ها از اين نوع دكوراسيون است. اگر چنين دكوراسيوني را براي منزل خود مي پسنديد بايد بدانيد كه رنگ قالب در اين دكوراسيون سفيد است. رنگ سفيد به خانه روحيه اي بالا بخشيده و منزل را منظم نشان مي دهد. همچنين از خصوصيات بارز اين نوع چيدمان مي توان به سادگي آن اشاره نمود بنابراين استفاده از اين دكوراسيون براي منزل افرادي كه سبك ساده را مي پسندند بسيار گزينه ي مناسبي است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۴:۵۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 1677
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب