مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

تخت وايت برد دست دوم

با به وجود آمدن تخته هاي وايت برد ديگر از تخته سياه استفاده نمي شود امروزه در هر مكان عمومي كه وارد مي شويد به ويژه در مكان هاي آموزشي و مدارس تخت وايت برد هاي سفيد رنگ نمايان مي شوند همچنين در دنياي امروزه با توجه به پيشرفت تكنولوژي و استفاده از پروژكتور ها تخته وايت برد امري ضروري بوده و بايد بر روي آن ها پروژكتور ها را تنظيم نمود.

تخته وايت برد هاي دست دوم

ابتدا بايد به شما بگوييم كه بهتر است در صورتي كه قصد خريد تخته وايت برد را داريد به ويژه براي امري مهم مي خواهيد از آن استفاده نماييد از تخته وايت برد هاي دست اول و نو استفاده نماييد و سعي كنيد تخته وايت برد دست دوم نخريد. اما امروزه با توجه به قيمت بالاي تخته هاي وايت برد عده اي تعداد بالا از اين تخته ها مي خواهند و يا بودجه ي مورد نظر براي تخته وايت برد هاي دست اول را ندارند. از اين رو مي توان از تخته وايت برد هاي دست دوم استفاده نمود.

براي خريد تخته وايت برد دست دوم بايد خوب به آن توجه نماييد چرا كه تخته وايت برد ها نيازمند مراقبت هاي خاصي هستند كه متاسفانه عده اي از افراد آن را رعايت نمي كنند به طور مثال براي پاك سازي تخته وايت برد ها بيشتر افراد از الكل و مواد مشابه استفاده مي نمايند كه اين امر به شدت لايه هاي رويي تخته وايت برد را تخريب مي نمايد. شما بايد دقت نماييد تخته وايت برد دست دومي كه قصد خريد آن را داريد بيش از حد تخريب نشده باشد اين كار را مي توانيد با كشيدن ماژيك بر روي آن مشخص كنيد اگر ديديد ماژيك به راحتي از روي آن پاكسازي شد بدانيد هنوز لايه هاي زيادي از روي آن تخريب نشده است و تخته وايت برد قابل استفاده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۱:۱۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 25
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1853
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب