مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

قيمت ماژيك وايت برد شارژي

در گذشته از تخته سياه و گچ براي نوشتن و آموزش دادن در مكان هاي عمومي و مدارس استفاده مي شد امروزه با توجه به مزايايي كه استفاده از ماژيك وايت برد نسبت به گچ دارد استفاده از گچ كاهش پيدا كرده است به طوري كه ديگر از گچ و تخته سياه استفاده نمي شود و جاي خود را به ماژيك وايت برد و تخته وايت برد داده است.

انواع ماژيك وايت برد و قيمت آن ها

ماژيك هاي وايت برد در دو نوع معمولي و يا غير شارژي و قابل شارژ وجود دارند هر يك از اين ماژيك ها داراي قيمت هاي متفاوتي هستند اما چندان اختلاف قيمت با هم ندارند و تقريبا در يك قيمت نرمال هستند. ماژيك هاي وايت برد معمولي اولين ماژيك هايي بودند كه وارد بازار شدند اين  ماژيك ها در جنس هاي مختلفي وجود دارند اما معمولا جنس خوبي داشته و مي توان تا چند ماه از آن ها استفاده نمود. از طرفي اين ماژيك ها پس از استفاده و تمام شدن جوهر بايد دور ريخته شوند و نمي توان از آن ها استفاده ي مجدد نمود. دومين نوع ماژيك هاي وايت برد ماژيك هاي قابل شارژ هستند. اين ماژيك ها طوري طراحي شده اند كه قابل شارژ بوده و در صورت تمام شدن يك جوهر مي توان از جوهر ديگر استفاده نمود. قيمت جوهر ماژيك شارژي ها نيز چندان بالا نبوده و مي توان آن ها را با قيمت مناسب و به صورت بسته اي تهيه نمود.

محلول ماژيك هاي شارژي و غير شارژي به صورت تركيب جوهر و محلول الكل است كه به راحتي در حين نوشتن با يك ديگر تركيب مي شوند و بلا فاصله جوهر بر روي تخته پراكنده مي شود. در صورتي كه بخواهيد اثر ماژيك را از روي تخته وايت برد ها پاك نماييد از دستمال نمناك استفاده نماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۱:۵۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1670
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب