مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كمد و فايل

كمد و فايل ابزاري هستند كه معمولا براي نگهداري پرونده ها و كاغد هاي اداري مهم مورد استفاده قرار مي گيرد. براي اين كه وسايل و پرونده هاي مهم روي هم انباشته نشود و همچنين براي جلوگيري از پخش شدن پرونده هاي اداري از كمد ها و فايل هاي كشو دار استفاده مي شود. در صورتي كه شما در منزل خود نيز مجبور به كار بوده و نيازمند نگهداري پرونده ها و كاغذ هاي كاري در منزل خود هستيد استفاده از فايل هاي اداري امري ضروري است. اين فرآيند به شما كمك مي كند تا فضاي منزل و محل كار خود را همواره مرتب نگه داريد و ديگر مجبور نباشيد هر روز آن ها را پراكنده نماييد.

كمد ها و فايل هاي اداري

فايل هاي اداري داراي كشور هايي هستند كه مي توان به كمك آن ها پرونده ها را جدا سازي نموده و از تركيب شدن آن ها با يك ديگر جلوگيري نمود. شايد در خانه و يا محل كار خود به عنوان يك كارمند داراي كمد هاي قديمي و فرسوده باشيد و به دنبال ابزاري باشيد كه بتوانيد به كمك آن ها به كار هاي خود سامان داده و آن ها را سازماندهي نماييد. بنابراين استفاده از فايل ها و كمد هاي اداري كشو دار بهترين انتخاب براي شما است. فايل هاي اداري در انواع گوناگون و در طرح هاي متنوعي ساخته مي شوند.

كمد هاي اداري در دو نوع افقي و عمودي هستند كه هر يك از آن ها داراي مزايا  و معايب ويژه اي هستند. مثلا استفاده از كمد هاي عمودي حجم كمي از فضا و ديوار را به خود اشغال كرده و اندازه ي مناسبي دارند. كمد هاي افقي نوع ديگري از كمد ها هستند كه با وجود اين موضوع كه فضاي بيشتري را نسبت به كمد هاي عمودي اشغال مي كنند اما داراي ارتفاع كمتري بوده اين نوع كمد ها و فايل ها داراي عمق به اندازه ي 50 سانتي متر هستند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۲:۲۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1816
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب