مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

فايل و كمد اداري عمودي

احتمالا شما به عنوان فردي كه شاغل بوده و در اداره اي شلوغ مشغول به كار هستيد داراي پرونده هاي زيادي بوده و روزانه با هزاران كاغذ و پرونده  سر و كار  داريد. اين موضوع شايد بيشتر مواقع براي شما ايجاد سردرگمي كرده و يا به دليل ازدحام زياد پرونده ها براي پيدا كردن پرونده اي مجبور باشيد ساعت هاي ساعت به دنبال يك پرونده باشيد. از اين رو استفاده از كمد ها و فايل هاي اداري امري مهم و ضروري براي شركت ها و اداره ها مي باشد. همچنين در صورتي كه در منزل نيز گاهي اوقات مجبور به كار كردن مي شويد بهتر است از كمد ها و فايل هاي اداري به منظور جلوگيري از شلوغي و منظم بودن استفاده نماييد.

فايل و كمد اداري عمودي

يكي از انواع كمد هاي اداري كمد هاي اداري عمودي هستند. كمد هاي اداري عمودي در نوع خود داراي خصوصيات ويژه اي هستند. كمد هاي اداري عمودي از  سنتي ترين كمد ها هستند كه در اداره ها مورد استفاده قرار مي گيرند. كمد هاي اداري عمودي معمولا طوري ساخته و طراحي مي شوند كه داراي دو تا پنج كشو بوده و فضاي كوچك تري نسبت به كمد هاي اداري افقي دارند.

در كمد هاي اداري عمودي با باز كردن كشو ها پرونده هايي كه در آن چيده و جا سازي نموده ايد به صورت رديفي در مقابل شما قرار مي گيرند. كمد هاي اداري عمودي يك خصوصيت ويژه اي كه دارند اين است كه فضاي كم تري از ديوار را به خود اشغال مي كنند و از اين جهت عالي هستند. اين كمد ها براي مكان هاي پر رفت و آمد و براي استفاده ي روزانه و مداوم چندان مناسب نيستند و بيشتر براي مكان هاي كم رفت و آمد و يا منازل مورد استفاده قرار مي گيرند. در صورتي كه مي خواهيد از اين نوع كمد استفاده نماييد بايد ارتفاع آن را در نظر بگيريد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۸:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 7
افراد آنلاین : 1
همه : 1808
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب