مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

انواع تجهيزات كتاب خانه

كتاب خانه ها محيط هايي پر رفت و آمد هستند . در واقع كتاب خانه مكاني فرهنگي براي جمع آوري كتاب هاي متنوع در زمينه هاي مختلف است كه افراد زيادي از آن براي درس خواندن و يا گذراندن اوقات فراغت و مطالعه استفاده مي نمايند. از آن جايي كه كتاب خانه يك محيط عمومي بوده و افراد زيادي در آن رفت و آمد مي كنند از اين رو بايد در انتخاب وسايل و چيدمان يك كتاب خانه نهايت دقت را به كار گرفت.

انواع تجهيزات كتاب خانه

در واقع به هر وسيله اي كه در كتاب خانه توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد تجهيزات كتاب خانه نام دارد. در ادامه به تعدادي از آن ها اشاره خواهيم كرد:

ميز و صندلي كتاب خانه : يكي از مهم ترين تجهيزات در كتاب خانه ميز و صندلي است. ميز و صندلي جزو وسايلي است كه افراد بيشتر از هر چيزي از آن ها استفاده مي نمايند. از اين رو بهتر است در انتخاب و خريداري ميز و صندلي براي كتاب خانه دقت نمود. در هنگام خريد صندلي كتاب خانه بهتر است جنس صندلي را در نظر بگيريد. سعي كنيد صندلي خريداري نماييد كه نرم بوده و شكل صحيح بدن فرد را حفظ نمايد. اين خصوصيات موجب مي شود فرد در هنگام نشستن بر روي صندلي احساس خستگي نكند.

قفسه هاي كتاب خانه : از ديگر تجهيزات كتاب خانه ها قفسه هاي كتاب خانه است. قفسه هاي كتاب خانه به دليل اين كه بار زيادي را تحمل مي كنند از اين رو بايد مقاومت بالايي داشته باشند. اين قفسه ها بهتر است از نوع چوبي باشند  اگرچه چوب ممكن است مقاومت آهن را نداشته باشد اما مي تواند دكوراسيون زيبايي را به كتاب خانه هديه دهد.

دو وسيله اي كه در بالا ذكر شد جزو وسيله هاي اصلي يك كتاب خانه به حساب مي آيند. طبق سليقه و ميزان هزينه اي كه قرار است بشود مي توان از وسيله هاي ديگر براي كتاب خانه استفاده نمود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۷:۴۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 1823
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب