مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

لوازم و تجهيزات كتابخانه

كتاب خانه يك مكاني عمومي است كه بسيار پر رفت و آمد است. افراد زيادي روزانه براي درس خواندن و يا گذراندن اوقات فراغت به كتاب خانه ها مي روند. تجهيزات كتاب خانه نقش اصلي در جذب افراد در كتاب خانه ها را ايفا مي كند. لوازم و تجهيزات كتاب خانه بايد با دقت انتخاب شده و بهتر است نوع مرغوب آن را تهيه نماييد. چرا كه هر كدام از اين تجهيزات در رضايت و راحتي فرد نقش زيادي خواهند داشت.

انواع لوازم و تجهيزات كتاب خانه

لوازم و تجهيزات كتاب خانه انواع مختلفي دارند اما به طور كلي در ميان لوازم و تجهيزات اصلي كتاب خانه مي توان موارد زير را در نظر گرفت:

ميز و صندلي كتاب خانه: صندلي هاي كتاب خانه ها اكثر يا از نوع چوبي است و يا از نوع پلاستيكي. اين دو نوع صندلي بيشترين استفاده را در كتاب خانه ها دارند. اما بهتر است در كتاب خانه از صندلي هايي استفاده نماييد كه راحتي فرد را به همراه داشته باشد اما استفاده از صندلي هاي چوبي و يا پلاستيكي كه جنس سفت و محكمي دارند پس از مدتي نشستن موجب گرفتگي و درد هاي عضلاني و خستگي براي فرد مي شوند. از اين رو بهتر است از صندلي هاي چرمي استفاده شود. صندلي هاي چرمي راحت بوده و نرم هستند.

قفسه هاي كتاب خانه: قفسه هاي كتاب خانه كه براي جاي گذاري كتاب از آن ها استفاده مي شود در دو نوع چوبي و فلزي استفاده مي شوند. اما بهتر است جنس قفسه هاي كتاب خانه را از نوع چوبي انتخاب نماييد. اين نوع قفسه ها از نظر كيفيت و همچنين از نظر زيبايي و مدرن بودن بهتر از قفسه هاي ديگر بوده و زيبايي خاصي را در كتاب خانه ها حاكم مي كنند. شما مي توانيد براي اين كه كتاب خانه ي زيبايي داشته باشيد از لوازم و تجهيزات دكوري نيز استفاده نماييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۰۹:۵۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 1790
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب