مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دستگاه دوركن يكي از اصلي ترين دستگاه هاي برش در كارگاه هاي نجاري است. كاربري ساده و استفاده بالاي دوركن باعث شده تا هر كارگاهي به آن نياز داشته باشد.

فروش دستگاه دوركن به صورت اقساطي

دستگاه هاي دوركن جزء اساسي ترين دستگاه ها و ابزارها در صنعت نجاري و كارگاه هاي ام دي اف است. از اين دستگاه همچنين در كارگاه هايي كه با مصنوعات چوبي كار مي كنند نيز مي توان استفاده كرد. دليل كاربرد بالاي اين دستگاه در كارگاه هاي نجاري، استفاده آن در برش زني كار است. در ادامه بيشتر درباره اين موضوع توضيح خواهيم داد.

دستگاه دوركن چيست؟

اين دستگاه از پركاربردترين دستگاه هايي است كه براي برش زدن چوب و مصنوعات چوبي از آن استفاده مي شود. براي برش زني در اين دستگاه از يك تيغ اره مركزي استفاده شده است. اهميت اين دستگاه در صنايع چوبي به اين خاطر است كه رابط كاربري ساده اي داشته، شيوه عملكرد آن بسيار ساده بوده و كار با آن نياز به آموزش زيادي ندارد.

دستگاه هاي دوركن از گذشته هاي دور توليد و ساخته مي شده و مورد استفاده قرار مي گرفته است. امروزه و با پيش روي تكنولوژي، دستگاه هاي دوركن نيز از اين اتفاق بي نصيب نمانده و پيشرفته تر شده اند. پيشرفتي كه به سادگي، دقت و همين طور استهلاك پايين تر آن كمك كرده است.

راهنماي خريد دوركن

اگر قصد داشته باشيد اين دستگاه را خريداري كنيد، لازم است در ابتدا شيوه كار آن، اجزاء اصلي آن و همچنين اجزاي ديگري كه مي تواند روي دستگاه سوار شود را به خوبي بشناسيد. ابتدا از انواع اين دستگاه شروع كنيم كه به دو دسته زير تقسيم بندي مي شوند:

 ساده

 خط زن دار

كه نوع خط زن دار آن به خاطر استفاده هاي بيشتري كه دارد بيشتر هم مورد توجه خريداران است. اجزاي اصلي يك دستگاه دوركن به شرح زير است.

  1. موتور اصلي دستگاه: موتور وظيفه چرخش تيغ اره را به عهده دارد. و اغلب در زمان خريد به قدرت و توان آن توجه زيادي مي شود. دستگاه هاي دوركن به طور معمول با توجه به قدرت موتورشان نام گذاري مي شوند.
  2. ريل دوركن: ريل دستگاه مكاني است كه قطعاتي كه نياز به برش دارند روي آن قرار مي گيرند. ريل ها دسته بندي هاي متفاوتي داشته و داراي تكنولوژي هاي خاصي مي باشند. اخيراً يك نوع ريل واگني توسط كمپاني آلتندورف آلمان توليد شده كه بهترين نوع موجود در بازار است.
  3. گونيا و ميز پشت گونيا: ميز پشت گونيا، ناحيه اي است كه قطعات چوب روي آن قرار گرفته و با استفاده از گونيا سايز مي شود.
  4. نگهدارنده: نگهدارنده قسمتي است كه براي ايمني كاربر مورد استفاده قرار مي گيرد و كارش ثابت كردن قطعات روي ريل است.

در كنار اين اجزائي كه ذكر شد البته اجزاي ديگري نيز مي تواند وجود داشته باشد كه كار را براي اپراتور ساده تر مي كند. ولي جزء اجزاي اصلي دسته بندي نمي شود. از جمله ميز برش جلو، گونياي وسط ريل، پنل ديجيتال، محل حفظ اضافات، يونيت ليزري و غيره.

خريد اينترنتي و اقساطي دستگاه دوركن

اگر قصد داريد براي تجهيز كارگاه خود يك دستگاه دوركن خريداري كنيد و نياز به مشاوره و راهنمايي داريد، شركت ما مي تواند در اين زمينه اطلاعات خوبي در اختيار شما عزيزان قرار دهد.شما مي توانيد انواع دستگاه ها را در سايت ما مشاهده كرده و  با مشاورين ما مشورت كنيد و در نهايت با ثبت سفارش، به صورت نقد يا اقساط اقدام به خريد اينترنتي دوركن كنيد.

همچنين اين امكان براي صاحبان كارگاه ها فراهم شده كه بتوانند به صورت اقساط خريد خود را انجام دهند. اگر قصد خريد اقساطي را داريد مي توانيد جزئيات كامل آن را از مشاورين ما جويا شويد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۷:۴۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1673
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب