مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دستگاه دوركن نجاري يكي از مهمترين دستگاه هايي است كه در نجاري هاي مورد استفاده قرار مي گيرد دستگاه دوركن نجاري در مدل هاي اتوماتيك و دستي مي باشد.

آشنايي با دستگاه دوركن نجاري و خريد آن

دستگاه دوركن نجاري يكي از مهمترين دستگاه هايي است كه در نجاري هاي مورد استفاده قرار مي گيرد به همين دليل در اين مقاله قصد داريم كه به ارائه اطلاعاتي در مورد دستگاه دوركن نجاري و نحوه خريد دستگاه دوركن نجاري بپردازيم اگر به دنبال اين هستيد كه در اين زمينه اطلاعاتي را بدست آوريد تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد. دستگاه دوركن نجاري در حال حاضر از اجزا جدا ناشدني نجاري ها محسوب مي شود و انواع مختلفي دارد.

دستگاه دوركن نجاري

يكي از دستگاه هايي كه از ديرباز در ميان نجاران و كساني كه در صنايع چوبي فعاليت داشته اند مورد استفاده قرار مي گرفته است دستگاه دوركن نجاري بوده و مي باشد. در همه كارگاه ها و كارخانه هايي كه در آنها انواع چوب ها برش داده مي شود از دستگاه دوركن نجاري استفاده مي شود.

از اين دستگاه براي برش انواع ورق هاي چوب، پي وي سي، ام دي اف و ... در ابعاد بزرگتر و به صورت دقيق استفاده مي شود. استفاده از دستگاه دوركن اين مزيت را دارد كه نسبت به روش هاي سنتي در زمان صرفه جويي مي كند و همچنين برش هاي بسيار دقيقي را به دست مي دهد.

انواع دستگاه دوركن نجاري

 دستگاه دوركن داراي انواع مختلفي است كه در حالت كلي مي توان آن را در دو مدل كه دستي و اتوماتيك مي باشد دسته بندي كرد. دستگاه هاي اتوماتيك نسبت به دستگاه هاي دستي بسيار پيشرفته هستند و مناسب براي كارگاه هايي هستند كه در سطح وسيع فعاليت مي كنند.

اين دستگاه هاي دوركن مجهز به صفحه لمسي هستند كه از طريق آن به راحتي مي توان زاويه اره و خط زن را مشخص كرد و برش دقيقي را انجام داد. دستگاه هاي دوركن نجاري از لحاظ اندازه نيز در انواع مدل ها هاي كوچك و بزرگ نيز موجود هستند، دستگاه هاي دوركن نجاري كه استفاده از آنها به منظور برش صفحات بزرگ است در مدل هاي واگني، لوكوموتيوي و ريل دار نيز مي باشند.

اجزاي دستگاه دوركن نجاري

مهمترين اجزاي دستگاه دوركن موارد ذيل هستند:

  • گونيا: اين ابزار در پشت اره جلويي تعبيه شده است و با استفاده از آن مي توان قطعه مورد نظر را اندازه گرفت.
  • گونياي وسط: از اين گونيا زماني استفاده مي كنند كه برش مثلثي لازم باشد.
  • ميز پشت گونيا: از آن براي استفاده بخشي از كار بهره گرفته مي شود.
  • ميز برش جلو: از آن براي گونيا كردن قطعه كار استفاده مي كنند.
  • موتور: براي حركت دارد تيغ اره است.
  • تيغ اره: وظيفه برش دادن قطعه را بر عهده دارد.
  • ريل دستگاه: براي حركت قطعه كار در حين برش مي باشد.

راهنماي خريد دستگاه دوركن نجاري

اگر به دنبال خريد اينترنتي دستگاه دوركن نجاري هستيد مي توانيد خريد آن را از سايت ما انجام دهيد در هنگام خريد اينترنتي دستگاه دوركن بايد به چند نكته توجه داشته باشيد در ابتدا بايد ميزان هزينه خود را در نظر بگيريد و بر اساس آن اقدام به خريد دستگاه دوركن بكنيد.

سپس با توجه به انتظار و كاربردي كه دستگاه دوركن نجاري براي شما خواهد داشت مي توانيد براي انتخاب دوركن مورد نظر اقدام كنيد. اگر برش چوب شما زياد است و در واقع سطح كار شما وسيع مي باشد انتخاب دستگاه هاي دوركن اتوماتيك براي شما مي توانيد يك گزينه مناسب باشد كارگاه هايي كه در سطح كوچكتري فعاليت دارند نيز مي توانند نوع دستي را خريداري كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۳:۲۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 27
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1855
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب