مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

دستگاه دوركن و لبه چسبان داراي انواع مدل هاي گوناگون براي صنايع مختلف مي باشد. شما مي توانيد دستگاه دوركن و لبه چسبان را به صورت اينترنتي خريداري كنيد.

توضيحاتي در مورد دستگاه دور كن و لبه چسبان

دستگاه دوركن و لبه چسبان  داراي فوايد بسيار زيادي در صنايع مختلف بخصوص كار با چوب مي باشد كه از جمله اين فوائد مي توان به سرعت عمل بيشتر و مصرف انرژي كمتر اشاره كرد. شما مي توانيد انواع گوناگون اين محصول بي نظير را به صورت اينترنتي و آنلاين از وب سايت ما خريداري كنيد.

دستگاه دوركن و لبه چسبان

دستگاه دوركن و لبه چسبان  از پركاربردترين وسيله هاي صنعتي مي باشد كه در بيشتر صنايع از جمله صنعت پي وي سي و ام دي اف مورد استفاده قرار مي گيرد. امروزه به كمك اين محصول پيشرفته مي توان نوارهاي پليمري و فلزي را بر روي قطعه مورد نظر چسباند. اين محصول جايگزين بسيار خوبي براي اتوهايي كه برچسب ها را بر روي قطعات مي چسبانند، است.

در صنعت ام دي اف بعد از تراش و برشكاري چوب براي از بين بردن لبه هاي تيز چوب از دستگاه لبه چسبان استفاده مي كنند. امروزه انواع بسيار مختلفي از اين محصول را مي توانيد در صنايع گوناگون مشاهده كنيد. كه در بخش بعدي در مورد انواع آن و فوايد و كاربرد اين محصول بيشتر صحبت شده است.

انواع و فوايد دستگاه دوركن و لبه چسبان

از فوايد استفاده اين محصول مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

1.      چسباندن انواع پوشش هاي مختلف بر روي سطوح گوناگون

2.      زيباتر و شيك تر شدن محصولات توليد شده

3.      مقاوم تر و مستحكم به نظر رسيدن محصول توليد شده

4.      بيشتر شدن عمر مفيد محصول مورد نظر

5.      تعويض پوشش در صورت آسيب ديدگي و از بين رفتن

6.      سرعت عمل بسيار بالا در هنگام دوركن و يا چسباندن پوشش ها

7.      هم تراز و فرز كردن سطوح محصولات توليد شده

8.      مصرف انرژي كم و راحتي در جابجايي آن

از انواع اين دستگاه مي توان به لبه چسبان و دوركاري چهار ايستگاه، منحني، پي وي سي و غيره اشاره كرد. كه شما مي توانيد با توجه به نوع نياز و صنعت خود يكي از اين مدل ها و انواع دستگاه دوركن و لبه چسبان  را خريداري كنيد. دستگاه دوركن و لبه چسبان  داراي مدل هاي گوناگون با طراحي متفاوت مي باشد.

كه برخي از اين مدل ها محصول كشورهاي خارجي مانند آلمان مي باشند. البته در حال حاضر در كشور ما نيز اين محصول توليد و طراحي مي شود. به چگونگي راهنماي خريد دستگاه دوركن و لبه چسبان در بخش بعدي اشاره شده است.

خريد اينترنتي دستگاه دوركن و لبه چسبان

در سال هاي اخير  خريد دستگاه دوركن و لبه چسبان  با توجه به كاربرد و فوايد آن بسيار زياد شده است. شما مي توانيد براي خريد اينترنتي دستگاه دوركن و لبه چسبان  به وب سايت اصلي ما مراجعه نماييد و اين محصول بي نظير را به آساني و به راحتي تهيه كنيد.

براي اين كار فقط كافي است تا از انواع مدل ها و طرح هاي گوناگون اين محصول ديدن كنيد و با توجه به بودجه و نياز خود يكي از اين مدل ها  و انواع اين دستگاه را انتخاب كنيد و در بخش ثبت سفارش فرم مخصوص سفارش را پر كنيد و محصول سفارش داده خود را تحويل بگيريد. حمل و ارسال اين محصول به صورت رايگان مي باشد و داراي ضمانت نامه هاي بسيار معتبري براي زمان مشخصي مي باشد. به شما توصيه مي شود در زمان تحويل سفارش خود از سالم بودن دستگاه دوركن و لبه چسبان  اطمينان  پيدا كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۷:۰۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1830
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب