مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

پارتيشن تك جداره يكي از انواع پارتيشنها است كه كاربردهاي بسياري دارد.پارتيشن تك جداره براي تفكيك فضاهاي مختلف تجاري، اداري، مسكوني و دانشگاهي استفاده ميشود

خريد اينترنتي انواع پارتيشن تك جداره

با استفاده از پارتيشن تك جداره يا ديگر انواع پارتيشن مي توانيد بدون ريخت و پاش اضافي فضاهاي مختلفي در خانه يا محل كار خود ايجاد كنيد كه لازم است قبل از استفاده از پارتيشن تك جداره اطلاعاتي در مورد انواع آن به دست آوريد از اين رو در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد.

پارتيشن تك جداره

يكي از انواع پر كاربرد پارتيشن، پارتيشن تك جداره بوده كه براي تفكيك فضاي مختلف اداري، تجاري، دانشگاهي، مسكوني و ...كاربرد دارد به طوري كه با استفاده از اين محصول مي‌توان در  كمترين زمان ممكن فضاهاي بزرگ را به چند بخش كوچكتر با كاربردهاي مختلف تقسيم كرد.

 استفاده از پارتيشن تك جداره در منزل و ساختمان هاي خانگي مي‌تواند پذيرايي شما را به دو قسمت خصوصي و غير خصوصي تقسيم كرده و يا محيط اداري را به گونه اي تقسيم بندي كند تا هر كارمند بتواند براي خود فضاي مجزايي در اختيار داشته باشد. همچنين از اين محصول براي پنهان كردن بخش هايي از ساختمان از ديد عموم، براي تفكيك ورودي از بخش‌هاي ديگر ساختمان، براي ساخت يك فضا براي بازي كودكان و غيره نيز مي توان استفاده كرد.

انواع پارتيشن تك جداره

با توجه به كاربردهاي متعدد پارتيشن هاي تك جداره در حال حاضر مشاهده مي شود كه اين محصول در جنس ها و انواع مختلفي توليد شده تا كاربران بتوانند بنا به نياز خود نوعي از آن را انتخاب كنند‌. اين محصول معمولا با استفاده از موادي چون ام دي اف، آلومينيوم و شيشه ساخته مي‌شود كه ابعاد و ارتفاع آن بسته به نياز مشتري قابل تغيير مي باشد.

تغيير ابعاد و ارتفاع اين پارتيشن ها يكي از مهمترين مزاياي آن به شمار مي رود به طوري كه مي‌توان از اين پارتيشن ها به صورت كوتاه، بلند، نيمه بلند و حتي تا سقف استفاده كرد. توجه داشته باشيد كه يكي از انواع پر كاربرد اين پارتيشن ها نوع ام دي اف ۱۶ ميليمتري مي باشد كه هر چند عايق كامل صدا و صوت نيست اما ميزان نارسايي پارتيشن تك جداره ام دي اف نسبت به ديگر انواع آن بسيار بيشتر مي باشد.

نوع ديگر اين پارتيشن ها از جنس شيشه بوده كه استفاده از آن موجب نماي مدرن و امروزي مي‌شود. البته اين پارتيشين در جلوگيري از عبور صدا و حرارت هيچ تاثيري ندارد اما استفاده از آن موجب روشنايي محيط و در نتيجه كاهش مصرف برق مي شود. و اما آخرين نوع پارتيشن تك جداره از جنس آلومينيوم بوده كه از يك ورق آلومينيوم ۴ ميليمتري تهيه شده است.

خريد اينترنتي پارتيشن تك جداره

با توجه به ويژگي هايي كه در مورد اين پارتيشن بيان شد به طور حتم شما هم ترغيب به استفاده از اين محصول جهت تفكيك فضاهاي مورد نياز خود شده آيد.

 توجه داشته باشيد كه در حال حاضر يكي از روشهاي نوين جهت خريد پارتيشن تك جداره و ديگر محصولات، خريد اينترنتي مي باشد كه در فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد انواع پارتيشن تك جداره را با كيفيت بسيار بالا و قيمت مناسبي مشاهده كرده و سپس بنا به نياز خود نوعي از آن را سفارش داده و پس از ۲ الي ۳ روز كاري اين محصول را در سراسر كشور تحويل بگيريد. اگر به راهنماي خريد پارتيشن تك جداره نيز احتياج داريد مي توانيد از مشاورين و متخصصين اين سايت ها كمك بگيريد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۷:۱۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 1680
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب