مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

پارتيشن خانگي گزينه اي مدرن و جذاب جهت ايجاد تغير و تحول در چيدمان داخلي منازل است. امروزه انواع گوناگون پارتيشن خانگي به صورت اينترنتي به فروش مي رسد.

هر آنچه لازم است درباره خريد پارتيشن خانگي بدانيم

استفاده از پارتيشن خانگي از جمله روش هاي نوين و خلاقانه‌ امروزي جهت به روز رساني و ايجاد تحول در محيط خانه‌ها است. در واقع اگر به دنبال ايجاد تغييري منحصر به فرد در محيط خانه و زندگي خود هستيد،‌ مي توانيد با استفاده از پارتيشن خانگي به راحتي و بسيار كم هزينه به اين هدف برسيد.

با توجه به اينكه، در حال حاضر علاقه‌مندان بسياري مشتاق به خريد انواع پارتيشن هاي خانگي و پياده سازي آن در منازل خود هستند، در اين مقاله قصد داريم توضيحاتي در اين رابطه ارائه كنيم. لذا اگر به دنبال يك راهنماي خريد پارتيشن خانگي جامع و كامل هستيد با ما همراه باشيد.

پارتيشن خانگي

پارتيشن هاي خانگي در واقع جداكننده هايي هستند كه براي تقسيم بندي فضاي داخلي يك خانه يا منزل طراحي شده اند. پارتيشن خانگي همانند پارتيشن هاي اداري كه براي تقسيم بندي محيط ساختمان ها و ادارات مورد استفاده است ديزاين مي شود، با اين تفاوت كه محدوديت هاي نوع اداري را ندارد. معمولا محيط خانه ها و ساختمان هاي مسكوني نسبت به ساختمان هاي اداري از حجم محيطي كمتري برخوردار هستند، لذا اين پارتيشن ها معمولا در ابعاد كوچك و همانند يك تيغه ساخته مي شوند.

همچنين ظرافت و زيبايي پارتيشن هاي خانگي بايد به گونه اي باشد كه سازگار با دكوراسيون داخلي خانه ها باشد و به زيبايي آن بيفزايد. متريال هاي مورد استفاده براي ساخت پارتيشن خانگي و همچنين طراحي آن به طور كلي با نمونه هاي ديگر پارتيشن متفاوت است. به عبارت ديگر با خريد پارتيشن خانگي علاوه بر اينكه مي توان محيط درون خانه و ساختمان مسكوني را تقسيم بندي كرد، مي توان از آن به عنوان يك عنصر دكوراسيون داخلي بهره برد.

آشنايي با انواع پارتيشن خانگي

به طور كلي پارتيشن هاي خانگي را مي توان بر اساس متريال و جنس ماده ساخت آن، طرح، رنگ، قابليت جابجايي يا ثابت بودن، ويژگي هاي خاص همانند ضد حريق بودن، داشتن قفسه، ديزاين مخصوص يك اتاق همانند اتاق كودك و اتاق خواب تقسيم بندي كرد. با اين حال پارتيشن خانگي از جنس چوب يكي از عمده علايق در اين زمينه مي باشد.

انواع پارتيشن هاي خانگي چوبي، پارتيشن هاي خانگي چوب بامبو، پارتيشن هاي خانگي ام دي اف و PVC، پارتيشن هاي خانگي شيشه اي از نوع ساده، رنگي و مات و خلاقانه، پارتيشن هاي خانگي مشبك، پارتيشن خانگي از جنس گياهان خانگي و داراي قفسه نگهدارنده گياهان، پارتيشن هاي ساخته شده از چوب خشك درختان، پارتيشن هاي ساخته شده از جعبه هاي چوبي، فلزي و شيشه اي، پارتيشن هاي ساخته شده از نخ، پارچه و ريسه هاي تزييني، پارتيشن هاي خانگي مجوف و پارتيشن هاي صلب از مهمترين انواع پارتيشن مخصوص منازل مي باشد كه در هنگام خريد مي توان آنها را انتخاب كرد.

خريد اينترنتي پارتيشن خانگي

جهت خريد انواع گوناگون پارتيشن خانگي، مي توان از خدمات اينترنتي اين فروشگاه استفاده كنيد. اين فروشگاه عرضه كننده انواع گوناگون پارتيشن هاي خانگي با قيمت مناسب و كيفيت عالي به مشتريان خود مي باشد. جهت خريد انواع مختلف پارتيشن هاي اداري نيز مي توانيد از خدمات اين فروشگاه بهره ببريد.

از جمله مهمترين نكات در هنگام خريد پارتيشن هاي خانگي، توجه به فضاي در دسترس منازل، آب و هواي منطقه مسكوني و دكوراسيون داخلي مورد استفاده در منازل است. مشاوران اين فروشگاه در هنگام خريد انواع پارتيشن هاي خانگي اين آمادگي را دارند تا مشاوره هاي لازم درباره انتخاب بهينه پارتيشن، شما را راهنمايي كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۴:۲۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1835
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب