مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

با خريد اقساطي صندلي، صندليهاي مدنظرتان را انتخاب و هزينه آن را به صورت اقساط بپردازيد.امكان خريد اقساطي صندلي با سود كم و شرايط مناسب در شركت ما وجود دارد

راهنماي خريد اقساطي صندلي مناسب

انتخاب يك صندلي مناسب تاثير زيادي بر سلامت فرد دارد كه مساله قيمت موجب شده اكثرا به دنبال صندلي‌هاي غيراستاندارد و ارزان بروند. اما نگران قيمت نباشيد، چرا كه براي خريد اقساطي صندلي با قيمت مناسب به سايت ما سر بزنيد. امكان خريد اقساطي صندلي با شرايط مناسب و سود كم براي شما فراهم شده است. در ادامه به معرفي يك صندلي خوب و شرايط خريد آن مي‌پردازيم.

خريد اقساطي صندلي

 امروزه افراد ساعات زيادي از شبانه‌روز را در حال نشستن بر روي صندلي سپري مي‌كنند.  چنانچه فرد شاغل باشد، بايستي حداقل روزي پنج شش ساعت بر روي صندلي و پشت ميز كار بنشيند و همچنين هنگام حضور در خانه براي كار با رايانه يا استراحت از صندلي استفاده مي‌كند. خوب است بدانيم كه استفاده از صندلي نامناسب فشار زيادي به ستون فقرات و مفاصل بدن وارد كرده و مي‌تواند موجب اختلال در سيستم گردش خون بدن شود.

استفاده طولاني‌ مدت از صندلي‌هاي نامناسب موجب آسيب‌هاي جبران‌ناپذيري به ستون فقرات و ايجاد مشكلاتي همچون كمردرد مي‌گردد. لذا هزينه براي خريد اقساطي صندلي‌هاي مناسب براي محيط كار يا خانه امري كاملا عاقلانه به نظر مي‌رسد.

راهنماي خريد اقساطي صندلي

صندلي‌هاي اداري بسته به نوع كا‌ركردشان و محيط استفاده در طرح‌ها و كاربردهاي مختلف طراحي و توليد مي‌شوند كه شما مي‌توانيد بسته به نيازتان اقدام به خريد اقساطي صندلي‌هاي مدنظرتان از شركت ما نماييد. در انتخاب نوع صندلي به نكات زير توجه نماييد.

صندلي‌هاي مديريتي داراي اندازه بزرگ و بلندي هستند و راحتي بيشتري نسبت به ساير انواع صندلي دارند كه طبيعتا قيمت بالاتري نسبت به ساير صندلي‌ها دارند. صندلي‌هاي كامپيوتر براي استفاده در كنار ميز كامپيوتر طراحي شده‌اند و  استفاده از پايه چرخان موجب حركت و گردش راحت‌تر صندلي مي‌شود.صندلي‌هاي كنفرانس مناسب استفاده كوتاه مدت در جلسات و كنفرانس‌ها هستند و به همين دليل تنظيمات زيادي براي راحتي بيشتر ندارند.

 صندلي ارگونوميك كه به آن صندلي طبي  هم گفته مي‌شود، داراي طراحي خاصي براي ستون فقرات است، به نحوي كه حالت طبيعي انحناي كمر و ستون فقرات را حفظ كند. اين نوع صندلي بهترين گزينه براي افرادي كه داراي كمردرد هستند،مي باشد.

نكات خريد اقساطي صندلي مناسب

پس از انتخاب نوع صندلي به نكات زير نيز توجه نماييد.

طراحي صندلي بايستي به گونه‌اي باشد كه انحناي طبيعي بدن و قسمت تحتاني كمر را حفظ نمايد. در برخي صندلي‌ها بالشتك گودي كمر قابل تنظيم است تا فرد بتواند منطبق با شرايط بدني خود آن را تنظيم نمايد.

 روكش صندلي بايستي به نحوي باشد كه هنگام استفاده طولاني مدت موجب عرق كردن بدن نشود. همچنين نشيمنگاه و پشتي صندلي ضخامت مناسبي داشته باشد تا فرد بر روي آن احساس راحتي نموده و سفتي صندلي را احساس نكند.

در يك صندلي استاندارد حداقل بايستي ارتفاع نشيمنگاه، وضعيت و ارتفاع دسته صندلي و زاويه تكيه گاه صندلي قابل تنظيم باشد تا فرد بتواند بهترين حالت ممكن براي انطباق با بدن خود را انتخاب نمايد.

شرايط خريد اقساطي صندلي

اگر به دنبال خريد اينترنتي اقساطي صندلي  با شرايط و قيمت مناسب براي محيط كار يا خانه خود مي‌گرديد، به سايت شركت ما سر بزنيد. 

امكان خريد اقساطي صندلي ارزان با تعداد اقساط و شرايط مناسب با سود كم  بدون نياز به چك كارمندي براي شما فراهم گرديده است. پس از مشاهده و انتخاب صندلي‌هاي مدنظرتان، مبلغي از كل فاكتور را پرداخت و بقيه را به صورت اقساطي پرداخت نماييد. همچنين مي‌توانيد به ازاي هر چند قسط، يك چك صادر نماييد و با چند فقره چك صياد، خريد خود را انجام دهيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۹:۵۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 1838
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب