مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ايكيا سري محصول مدرن و جديد خود به نام YEPPERLIG را در اكتبر 2017 روانه بازار كرد

ايكيا در اكتبر سال 2017 از همكاري خود با برند دانماركي HAY خبر داد. اين دو كمپاني بزرگ مجموعه‌اي از تصاوير را منتشر كرده‌اند كه شامل طيف گسترده‌اي از مبلمان و محصولات خانگي است كه به صورت مشترك طراحي شده‌اند.

اين مجموعه كه با نام YEPPERLIG شناخته مي‌شود، نخستين بار در كشور سوئد رونمايي شد و اغلب شامل محصولاتي است كه با نيازهاي مدرن سازگار است.

ماركوس انگمان، سرپرست گروه طراحيIKEA سوئد عقيده دارد، «ايكيا از كار با كمپاني‌هاي ديگر لذت مي‌برد، زيرا در اين همكاري‌ها كارهاي بيشتر و خلاقانه‌تري انجام مي‌شود و راه‌حل‌هاي خوبي براي پاسخگويي به نيازهاي مردم ارائه مي‌گردد».

 

رولف هي (Rolf Hay)، موسس برند HAY مي‌گويد: «ما از اين همكاري چيزهاي زيادي آموختيم كه مي‌توانيم به مجموعه خود اضافه كنيم. سادگي در فرآيند عرضه ايكيا و توليد وسايلي كاربردي‌تر، ساده‌تر و ارزان‌تر از جمله آموخته‌هاي ما از كمپاني ايكيا هستند. همچنين ما در برخورد با چالش‌ها و نيازهاي مشتري و ارائه راه‌حل‌هاي بهتر نيز تجربه‌هاي جديدي در كنار ايكيا به دست آورديم»

مجموعه YEPPERLIG شامل قطعات مختلفي از مبل، ميز و صندلي تا لوازم دكوراتيو كوچك نظير گلدان، شمع و پتو مي‌شود كه همگي از قيمت‌هاي مقرون به صرفه‌اي برخوردارند.

اين محصولات تمام نيازهاي اوليه‌اي كه براي تجهيز يك خانه مورد نياز است را شامل مي‌شود و عمدتاً براي زندگي مدرن طراحي شده‌اند. رويكرد اسكانديناوي به كار رفته در طراحي اين محصولات موجب شده تا آنها فرمي ساده، كارايي بالا و متريال هاي گوناگوني داشته باشند.

كمبود فضا از جمله معضلات زندگي مدرن امروزي است. در نتيجه، در ميان محصولات مجموعه YEPPERLIG مبل‌هايي مشاهده مي‌شود كه با راحتي منحصر به فرد خود، مي‌توانند به‌عنوان يك تشك نرم و راحت نيز مورد استفاده قرار گيرند.

صندلي‌هاي جمع و جور و استاندارد نيز از ديگر محصولات جالب توجه در اين مجموعه هستند كه هم با فرم مناسب خود مانع از خستگي كاربران مي‌شوند و هم با وزن سبك و قابليت چينش بر روي هم كمترين فضاي ممكن را اشغال مي‌كنند. اين صندلي‌ها مي‌توانند در كنار ميزهاي غذاخوري كه در اين مجموعه معرفي شده‌اند نيز مورد استفاده قرار گيرند.

از ديگر محصولات جذاب مجموعه YEPPERLIG، چراغ مطالعه‌اي است كه شركت HAY آن را طراحي كرده كه با توجه به شكل ظريف خود، كاربرد زيادي دارد و مي‌تواند در يك اتاق با طراحي مدرن جلوه زيادي از خود نشان دهد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۶:۲۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1819
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب