مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

تشك هاي دونفره

تشك ها با سايز ها و اندازه هاي مختلفي براي تمامي گروه هاي سني توليد مي شوند , تشك بايد با توجه به قد و سن افراد انتخاب شود در غير اين صورت باعث عدم آرامش شما به هنگام خواب مي گردد .

زوج ها به هنگام خريد تشك هاي دونفره بايد اطلاعاتي را مدنظر داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن اقدام به تهيه تشك مناسب نمايند , در اينجا به شرح انواع تشك هاي دونفره مي پردازيم و ويژگي هاي هريك را شرح مي دهيم :

تشك هاي فنري منفصل

تشك هاي فنري منفصل يكي از بهترين انواع تشك هاي دونفره موجود در بازار هستند , اين نوع تشك ها از فنرهاي منفصل ساخته مي شوند بدين ترتيب تكان خوردن قسمتي از تشك ربطي به بقيه فنرها ندارد و هريك از زوج ها مي توانند با آرامش استراحت كنند .

تشك هاي نرم و راحت فنري منفصل به شما اين امكان را مي دهد تا خوابي راحت و شيرين را تجربه كنيد چرا كه قسمت هايي از بدن كه داراي برآمدگي بيش تري است مانند شانه ها و باسن بيش تر در تشك فرو مي رود و به ستون فقرات فشاري وارد نمي شود .

تشك هاي اسفنجي

ديگر انواع تشك ها , تشك هاي اسفنجي هستند كه در وزن ها و اندازه هاي گوناگوني توليد شده و در ساخت آن ها از هيچ فنري استفاده نشده است . تشك هاي اسفنجي با تكنولوژي قديمي ساخته مي شوند اما به دليل عدم وجود فنر در آن ها براي تخت هاي دونفره مناسب هستند چراكه با تكان يا غلت خوردن فرد مزاحمتي براي فرد ديگر ايجاد نمي كند .

تشك هاي فنري

تشك هاي فنري جزو پرطرفدارترين نوع تشك ها علي الخصوص براي افراد سنگين وزن است زيرا وزن شخص را در تمام سطح تشك پخش مي كند , اصلي ترين بخش اين نوع تشك ها فنر است و شما مي توانيد بعد از يك روز سخت كاري با آرامش روي آن ها استراحت كنيد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۹:۳۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1803
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب