مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ليست قيمت يراق آلات كابينت براي هر كسي كه نسبت به سالم ماندن كابينت خانه ي خود حساس است، دانستنش يك الزام مي باشد. هدف از اين مقاله ارائه ي ليست حدودي از قيمت يراق آلات كابينت مي باشد.

ليست قيمت يراق آلات كابينت

كابينت از جمله الزامات هر خانه مي باشد. فضايي طبقه بندي شده كه مي ‌تواند محيط آشپزخانه ي خانه شما را به راحتي منظم كند. البته كابينت در جهت رسيدن به همين هدف ساده از الزامات بسياري استفاده مي ‌كند. الزاماتي با نام يراق آلات كابينت. خرابي در هر يك از اين يراق آلات مي ‌تواند در روند كاركرد اصولي و روان كابينت خانه ي شما تاثير بسيار بدي بگذارد.

 

از اين رو تقريبا براي هر كسي كه امورات خانه اي را مي گرداند، دانستن يراق آلات كابينت و از آن بهتر ليست قيمت يراق آلات كابينت مي ‌تواند از دانسته هاي مهم در زندگي باشد. چرا كه خرابي در يراق آلات كابينت مي تواند به راحتي نظم زندگي شما را به هم بريزد. از طرفي يك يراق خراب در بدنه ي كابينت مي تواند به آساني اجزاي كابينت را خراب كند كه عدم توجه به آن باعث هزينه هاي بسيار بالاتري خواهد شد. اگر در نگه داري كابينت  خانه ي خود حساس هستيد بايد نسبت به دانستن جزئيات يراق آلات كابينت هم آگاهي هاي لازم را داشته باشيد.

قيمت يراق آلات كابينت 

قيمت يراق آلات كابينت به جهت نوآوري ها و كيفيت هاي مختلف و وجود برند هاي متنوع و از طرفي نوسانات بازار به خصوص در اين ماه هاي اخير دچار تنوع و پراكندگي هاي بسياري شده است. مسئله اي كه مي‌ تواند خريد يراق آلات كابينت را براي يك فرد ناآگاه و حتي حرفه اي به يك چالش بزرگ تبديل كند.

اين گفتار، هر چند كوتاه اما تلاشي است در جهت آگاهي مردم عزيز از ليست قيمت يراق آلات كابينت تا كمكي باشد در جهت بهبود بخشيدن به شرايط آشفته در تصميم‌ گيري ‌هاي قيمتي به جهت خريد يراق آلات كابينت.

يراق آلات كابينت

-         پايه ي كابينت: پايه در كابينت جزو اساسي ‌ترين يراق آلات كابينت محسوب مي ‌شود و البته از انواع با قيمت هاي متنوع برخوردار است. پايه ي خوب در كابينت پايه اي است كه قابليت رگلاژ داشته باشد. قيمت يك پايه ي مستحكم رگلاژ دار در بازار حدود ۶000 الي ۱۰000 تومان است.

-         پريز توكار: در آشپزخانه وسايل برقي بسيار زيادي وجود دارد. در عين حال آب، ماده اي اساسي در يك آشپزخانه محسوب مي ‌شود و كابينت محل تلاقي هر دوي آنها خواهد بود. وجود پريز در يك كابينت از الزامات محسوب مي شود اما اين پريز بايد بتواند امنيت كار در محيط هاي مرطوب و خيس را داشته باشد. امكاناتي هم چون كليد On/Off و پورت هاي usb جهت شارژ نيز گاها همراه يك پريز توكار كابينتي خواهد شد. پريز كارآمدي كه امكانات فوق را هم داشته باشد، در بازار در بازه ي قيمتي ۴۰۰000 الي ۹۰۰000 تومان فروخته مي شود.

-         تقسيم كننده ي داخل كابينت: هدف از داشتن كابينت در آشپزخانه، ايجاد يك نظم در تجهيزات آشپزي مي باشد. اما گاها فضا هاي بزرگ كابينت اين توانايي را به طور كامل ارائه نمي ‌كنند. تقسيم كننده ي داخل كابينت از جمله يراق آلات كابينت است كه مي‌ تواند در اين هدف كمك حال باشد. اين يراق آلات در بازه ي قيمتي ۲۰۰000 الي ۵۰۰000 تومان فروخته مي شود.

-         جك كابينت: جك در كابينت بيشتر به جهت درب هايي كه حالت نصب افقي دارند مورد استفاده قرار مي گيرد. بهتر است كه جك كابينت از نوع مطلب با كيفيت حداقلي انتخاب شود، زيرا كه خرابي در اين يراق آلات كابينت مي ‌تواند زحمت‌ هاي بسياري به همراه داشته باشد. اين محصول در رده ي كيفي مطلوب در بازار از قيمت ۳۰000 الي ۵۰000 تومان به فروش مي رسد. نوع كارآمد تري نيز با نام جك اتوبوسي وجود دارد كه قيمتي در حدود ۵۰۰000 تومان را خواهد داشت.

-         دستگيره ي كابينت: از جمله يراق آلات كابينت كه در زيبايي ظاهري آشپزخانه ي شما بسيار تاثير گذار خواهد بود. دستگيره اي كه كيفيت مطلوبي ارائه كند و در عين حال قيمت مطلوبي نيز داشته باشد، در بازه ي قيمتي ۲۰000 الي ۴۰000 تومان فروخته مي شود.

-         لولا كابينت: درب هاي كابينت بايد به سبك خاصي باز و بسته بشوند. اين سبك از كاربرد، نياز به لولا هاي مخصوصي دارد. لولا در يراق آلات كابينت از بازه ي قيمتي ۱۴000 الي ۲۵000 تومان فروخته مي شود.

-         ريل و يراق كشو: در هر كابينتي كشو وجود دارد و هر كشويي در تفكر طراحي امروزي بايد نرم و روان باز و بسته بشود. اين روان بودن نياز به نصب ريل خواهد داشت. ريل در يراق آلات كابينت از قيمت ۸۰000 الي ۱۵۰000 تومان فروخته مي شود. البته نوع ريل آرام بند هم وجود دارد كه قيمت هاي بالاتري در حدود ۳۵۰000 تومان خواهد داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۱۴:۱۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

لولا ساده يكي از پرفروش ترين و پر كاربرد ترين انواع لولا مي باشد كه استفاده از اين لولاها بسيار گسترده و بيشتر از ديگر انواع بوده و شما مي توانيد امروزه به صورت اينترنتي و در عرض كمتر از چند دقيقه اقدام به خريد لولا ساده مورد نظر خود داشته باشيد.

يكي از متداول ترين و رايج ترين لولا هايي كه در بسياري از صنايع از اهميت بسيار زيادي برخوردار است لولا ساده مي باشد كه امروزه بسياري از شركت هاي داخلي و خارجي در حوزه توليد آن فعاليت مي كنند.

لولا ساده

لولا يكي از پركاربرد ترين لوازم تاسيسات و ساختماني مي باشد كه امروزه بسياري از شركت هاي داخلي و خارجي در حوزه توليد و طراح انواع لولا هاي فعاليت مي كند. لولا داراي انواع بسيار مختلفي دارند كه هر يك از آن ها نيز داراي كاربرد متفاوتي مي باشند. يكي از ساده ترين و رايج ترين لولاها، لولا ساده مي باشد كه به آن لولا لب به لب نيز مي گويند؛ كه همين لولاي ساده نيز از پيچيدگي بسيار بالايي برخوردار است و شما مي توانيد با نگاه كردن بر طرح و كاربرد آن به پيچيدگي آن پي ببريد.

 

اجزاي لولا ساده

لولا ها ساده داراي دو برگه مي باشند كه سوراخ هاي متفاوتي براي بستن پيچ و ميخ بوده و شما مي توانيد به راحتي با استفاده از اين سوراخ ها، لولا را به وسيله ديگر نصب كنيد. از لولا ساده در درب هاي كابينت ها، درب ها، پنجره ها و غيره استفاده مي شود كه استفاده از لولا ساده بسيار راحت تر و آسان مي باشد.

 

توجه داشته باشيد كه در نصب لولا ساده بايستي دقت داشته باشيد لق نباشد چرا كه در اين صورت بعد از چند بار استفاده شدن، مشكلاتي را به وجود خواهد آورد. هم چنين نكته ديگري كه در نصب لولا ساده وجود دارد اين است كه اين لولا در حول محور خاصي دوران مي كند و شما بايستي اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه بعد از نصب، لولا بتواند به راحتي چرخش داشته باشد؛ كه اين موضوع به زيبايي آن نيز تاثير خواهد گذاشت.

 

شما مي توانيد لولا هاي ساده بسيار شيك و زيبايي را فروشگاه هاي ابزار فروشي ساختماني و تاسيساتي مشاهده كرده و با توجه به قيمت و علاقه خود، يكي از مدل هاي آن را خريداري و تهيه نماييد.

خريد لولا ساده

با توجه به كاربرد بسيار راحت و نصب سريع لولا ساده، امروزه فروش بسيار بيشتري را در مقايسه با ديگر انواع لولا ها دارد. خريد لولا ساده توسط كارگاه هاي كابينت سازي، درب و پنجره سازي بسيار زيادتر ميباشد چرا كه اين صنايع در توليد محصولات خود، به لولا نيازمند هستند و به همين دليل سعي بر آن دارند تا بهترين و با كيفيت ترين لولا را خريداري و تهيه كنند تا بتوانند مقاوم ترين محصول را توليد و طراحي كنند و از اين طريق رضايت كامل مصرف كنندگان و مشتريان خود را به دست بياورند.

 

مدل هاي لولا ساده

اگر به دنبال خريد بهترين لولا براي محصولات خود هستيد مي توانيد مدل هاي مختلف لولا هاي ساده را مشاهده كرده و از ميان آنها يك مدل را انتخاب كرده و تهيه نماييد. همچنين براي تعويض لولا هاي قديمي يا خراب شده خود نيز مي توانيد از لولا ساده استفاده كنيد. عمر مفيد لولا هاي ساده بسيار طولاني تر بوده و شما مي توانيد براي مدت طولاني از آنها استفاده كنيد.

 

انواع لولا ساده

اشاره به اين موضوع نيز خالي از لطف نيست كه لولا هاي ساده نيز داراي انواع بسيار مختلفي مي باشد كه از جمله آنها مي توان به لولا جدا شدني، لولا جدا نشدني و لولا دكمه دار اشاره كرد؛ كه هريك از آن ها با توجه به كاربرد و كارايي خود در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. براي مثال از لولاهاي جداشدني در ساخت انواع درب استفاده مي شود كه شما مي توانيد با مشاهده لولاي درب هاي منزل خود به اين موضوع پي ببريد.

 خريد اينترنتي لولا ساده

همان طور كه در بخش هاي قبلي نيز به آن اشاره شد، استفاده از لولاهاي ساده به دليل كاربرد بسيار گسترده و نصب راحت آن مورد توجه بسياري از صنعتگران واقع شده است و به همين دليل نيز لولا ساده بيشترين سهم را در خريد و فروش لولاها دارد. امروزه راه آسان تري براي خريد لولا ساده وجود دارد به طوري كه شما مي توانيد به راحتي با مراجعه به يكي از وب سايت هاي رسمي و معتبر لولا فروشي، اقدام به خريد اينترنتي لولا ساده داشته باشيد.

 

خريد اينترنتي لولا ساده در سال هاي اخير مورد توجه بسياري از مصرف كنندگان واقع شده است و افراد بدون تلف كردن وقت خود، ميتوانند در عرض چند دقيقه يكي از بهترين نوع لولا را پسند كرده و در سبد خريد خود قرار دهند. شما مي توانيد در خريد هاي اينترنتي لولا، درباره قيمت و كاربرد محصول انتخاب شده نيز اطلاعاتي به دست بياوريد و سپس تصميم نهايي خود را درباره خريد خود داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۰۵:۳۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

قيمت لولا ساده با توجه به انواع آن ها متغير است ولي در حالت كلي اين نوع يراق آلات با مناسب ترين قيمت ها به فروش مي رسد ‌. هنگام خريد آنلاين اين نوع محصولات مي توانند به راحتي از قيمت انواع گوناگون اين محصولات مطلع و آگاهي يابيد.

لولاي ساده

آيا به دنبال قيمت لولا ساده هستيد؟ آيا مي خواهيد لولا ساده را به قيمت مناسب خريداري نماييد؟ لولا از بارزترين و مهمترين نوع يراق آلات به فروش رسيده در بازار مي باشد. امروزه انواع گوناگوني از اين نوع لولا ها با قيمت هاي مختلف و كيفيت متفاوت تنوع وسيعي را براي خريداران به وجود آورده است.

 

لولاها اگرچه به عنوان ابزار جانبي در همه ي انواع درها به كار مي رود اگرچه ما حضور آن ها را به طور كامل درك و احساس كنيم ولي در واقع همه ي درهاي شيك و باشكوه ساخته شده بدون حضور لولا ها عملا بلااستفاده خواهند بود. لولاهاي بي كيفيت به راحتي مي توانند كاربرد درهاي ساخته شده از مرغوب ترين اجناس را زير سوال ببرد. به همين دليل معمولا توليدكنندگان سازه هايي مانند درها در انتخاب نوع لولاي به كار رفته بيشترين دقت را در نظر دارند. قيمت لولا ساده با توجه به كاربرد آن ها بسيار مناسب و معقول است.

لولاهاي شيشه اي امروزه از بارزترين نوع لولاهاي به فروش رسيده مي باشد و براي هر گونه درها از جمله درب هاي كمد و كابينت و درهاي اصلي ورودي و خروجي ساختمان به كار مي روند. در ادامه به قيمت و نحوه ي خريد اينگونه محصولات اشاره شده است.

خريد لولاي ساده

خريد لولا ي ساده با مراجعه ي حضوري مشتريان به بخش اصلي توليد شده انواع يراق آلات يكي از متداول ترين گزينه ها فروش لولاي ساده مي باشد. از آنجا كه خريداران اصلي اين گونه يراق آلات معمولا عمده فروشان ديگر و يا توليدكنندگان سازه هاي مختلف مي باشد؛ كه از انواع لولا به عنوان وسايل جانبي استفاده مي كنند.

 

 معمولا اين نوع خريداران تمايل دارند با حضور و مراجعه ي مستقيم اقدامات مربوط به خريد را انجام دهند زيرا در اين نوع خريد و فروش هيچ گونه كلاهبرداري وجود ندارد و همچنين امكان فروش جنس نامرغوب به شدت كاهش مي يابد. از ديگر ديگر مزاياي خريد حضوري اين است كه با توجه به تعاملي كه بين فروشنده و مشتري صورت مي گيرد. مشتريان و خريداران مي توانند به راحتي در مورد نوع محصول ايده ها و نظرهاي خود را ابراز دهند و در ارتقاي كيفيت محصول گام موثري بر دارند.

 

خريد آنلاين لولاي ساده

خريد آنلاين لولاي ساده از ديگر گزينه هاي موجود براي فروش اينگونه يراق آلات است. از مزاياي اصلي خريد آنلاين اين نوع محصولات اين است كه شما به راحتي مي توانيد از مشخصات و قيمت لولا ساده مطلع گرديد. در اينگونه خريد و فروش لولاهاي ساده در سايت اختصاصي انواعي از اين نوع محصولات را با همه ي مشخصات از جمله قيمت لولا ساده قرار مي دهند و خريداران در اين حالت حق انتخاب بيشتري دارند.

 

تنها گزينه اي كه بايد در خريد آنلاين نظر گرفته شود اين است كه حتما از سايت هاي معتبر خريدهاي عمده را انجام دهيد زيرا سودجويان بسياري براي به فروش رساندن اجناس نامرغوب با استفاده از فضاي مجازي در كمين شما هستند. بعد از انتخاب محصول و انجام اقدامات مربوط به رزرو جنس انتخاب شده در كوتاهترين مدت زمان در مكان مشخص شده در دسترس شما خواهد بود.

قيمت لولا ساده

لولاهاي ساده با انواعي كه دارند بر اساس نوع و كيفيت متفاوت بر اساس قيمت هاي مختلف به فروش مي رسد ولي در حالت كلي قيمت لولا ساده بسيار مناسب است به ويژه قيمت لولا ساده براي خريداران عمده بسيار مقرون به صرفه است؛ و همين امر سبب شده است فروش بيشتر اين محصولات به صورت عمده صورت مي گيرد. قيمت لولاي ساده در حالت فروش به صورت عمده از تخفيف هاي ويژه اي بهره مند مي گردد. قابل به ذكر است در كنار فروش هاي عمده معمولا خريد و فروش اقساطي لولا ها نيز وجود دارد كه معمولا خريداران كم درآمد از آنها استقبال مي كنند.

 

خريد اقساطي لولا ساده

خريد اقساطي در صورتي كه شرايط و قوانين خاصي نداشته باشد در نهايت هم مي تواند به ضرر فروشنده و هم به ضرر خريدار تمام مي شود. اقساط هايي كه در زمان هاي معين شده پرداخت نگردد و سود حاصله براي فروشنده را از بين مي برد؛ و سودهاي كلاني كه براي فروش هاي اقساطي در نظر گرفته مي شود بي شك به ضرر مشتريان خواهد بود.

براي بدست آوردن قيمت لولا ساده برخي از توليدكنندگان اصلي اين گونه يراق آلات با ارائه ي سايت هاي فروش همانطور كه در بالا اشاره گرديد اطلاعات كاملي را در اختيار مشتريان قرار مي دهد. از مزاياي اصلي اين گونه سايت هاي فروش لولاي ساده بهره مندي از مشخصات يراق آلات و قيمت هاي پيشنهادي مي باشد كه خريداران در كوتاهترين زمان مي توانند اطلاعات كاملي را در مورد لولاهاي ساده كسب كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۵:۵۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

تاريخچه لولا گازور

لولا گازور ابتدا در كشور هاي اروپايي توليد مي شده است، در آن زمان اين لولا ها به عنوان يك كالاي منحصر به فرد در بازار محسوب مي شده اند. با گذشت اندك زماني بيشتر توليدكنندگان در اين صنعت توانستند تا لولا گازور را خودشان توليد كننده و بيشتر اين توليدكنندگان از صنعت چوب وارد اين قضيه شدند. در حال حاضر هم بخش عمده اي لولا گازور كه در ايران مورد استفاده قرار مي گيرد در كشور چين توليد مي شود.

در خصوص لولا هايي كه از كشور چين وارد مي شود بايد اين نكته را مدنظر قرار دهيد كه اكثر وارد كنندگان هم اكنون اقدام به وارد كردن كالاهايي مي كنند كه علاوه بر اينكه برند آن ها حفظ شود مشتري نيز رضايت كامل داشته باشد. اين امر به نوبه خود باعث پيشرفت صنعت چوب و كابينت شده است. لازم به ذكر است كه اغلب اين لولا ها با كيفيت عالي در ايران در حال توليد هستند و كيفيت مشابه با نمونه هاي استاندارد اروپا دارند. ايران در اين زمينه حتي توانايي صادرات را نيز دارد.

لولا گازور

لوله گازور كه به لوله كابينت و يا لوله فلزي نيز معروف است يكي از رايج ترين انواع لولا ها در ايران است كه كابينت را به بدنه متصل ميكند. اين لولا ها معمولا داراي دو نوع لولا گازور تك مرحله اي و دو مرحله ايست كه هر دوي آن ها در بازار يافته مي شوند. معمولا نوع دو مرحله اي اين لولا ها از محبوبيت بيشتري برخوردار است اما جالب است بدانيد كه نوع تك مرحله اي آن بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد. شايد نود درصد محبوبيت اين لولا ها به علت استيل بودن آنهاست و اينكه به راحتي قابل استفاده هستند.

لولا گازور در انواع درجه هاي مختلف توليد مي شود ولي در بيشتر مواقع از لولا 90 درجه استفاده مي شود. اغلب لولا هايي كه در بازار توليد مي شوند از كشور چين و تركيه وارد مي شوند اما مدلي كه از تركيه وارد مي شود كيفيت بهتري دارد.

براي استفاده از لولا گازور شما به يك وسيله نياز دارد كه فضاي مورد نياز براي قرص انتخاب لولا را در داخل چوب ايجاد كند. به اين وسيله گازور زن گفته مي شود و شما ميتوانيد انواع مختلف آن را در فروشگاه هاي اينترنتي و آنلاين بيابيد.

انواع لولا گازور

لولا هاي گازور معمولا بسته به اينكه كجا مورد استفاده قرار ميگيرند انواع مختلفي نيز دارند:

·        آرام بند

·        شيشه

·        درجه دار

·        خاص

·        ساده

·        آرام بند استيل

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه صداي درب كابينت ها آرامشتان را برهم زده باشد. اگر شما هم جز آن دسته كساني هستيد كه ميخواهيد كابينت هايتان كمترين صدا را داشته باشند.  در واقع با نصب لولا گازور ميتوانيد به اين خواسته ي خود جامه عمل بپوشانيد. لولا هاي گازور همانگونه كه گفته شد به دليل وجود يك پمپ درون لولا از بسته شدن درب كابينت به صورت ناگهاني جلوگيري مي كند. همين امر باعث شده است كه نام آرام بند نيز براي اين لولا ها استفاده شود.

آشنايي بيشتر با لولا گازور

در اين متن به معرفي لولا هاي گازور پرداختيم، اما نكات ديگري هست كه آشنايي با آن ها ميتواند به شما كمك بسياري در انتخاب لولاي مورد نظر شما داشته باشد. لولا هاي گازور معمولا داراي 120 ميلي متر طول هستند و از دو بخش تشكيل شده اند. بخش اول كه در واقع پايه ايست كه روي بدنه كابينت قرار مي گيرد و بخش دوم كه در ميانه خود يك حفره دايره اي شكل دارد و قطري معادل با 35 ميلي متر دارد.

ورقه هايي كه در اين لولا ها به كار ميروند معمولا داراي ضخامت هاي متفاوتي هستند كه باعث دوام و كارايي هاي مختلفي هستند. نصب اين لولا ها برروي بدنه و درب كابينت انجام مي شود كه در اين امر پيچ هاي ام دي اف نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. از ويژگي هاي بارز لولا هاي گازور مي توان به باز و بسته شدن آن ها اشاره كرد كه كاملا بي صداست.

همچنين رگلاژ لولا بر روي بدنه هاي كابينت را ميتوان به يكي ديگر از مزيت هاي اين لولاها اضافه كرد. علاوه بر مواردي كه ذكر شد، كيفيت بالا و همچنين قيمت مناسب نيز جز مزاياي مهميست كه اين لولا ها را به يك انتخاب مناسب تبديل كرده است. همانطور كه گفته شد، لولاهاي گازور ايراني نيز هم اكنون با كيفيت هاي بالايي توليد مي شوند و جز محصولات صادراتي نيز به شمار مي آيند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۳:۰۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

لولا شيشه نيز امروزه وارد بازار لولا هاي مختلف شده. شايد تصور كنيد كه لولا فقط براي چوب به كار مي رود اما اينطور نيست. لولا شيشه هم به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آن مي توان به موارد زير اشاره كرد.

لولا شيشه

شايد شما هم دقت كرده باشيد كه معمولا لولا ها به گونه اي هستند كه باعث مي شوند تو قطعه روي يكديگر بسته شوند. در واقع هر لولا دو قطعه را به گونه اي كنار هم قرار مي دهد كه باعث مي شود آنها حول يك محور روي هم بسته شوند. شايد تصور كنيد كه لولا فقط براي چوب به كار مي رود. اما اينطور نيست و لولا شيشه نيز امروزه وارد بازار لولا هاي مختلف شده است. لولا شيشه هم به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آن ميتوان به موارد زير اشاره كرد.

لولا شيشه سكوريت

همانطور كه در ساير بخش ها به اين موضوع پرداختيم، لولا ها در واقع براي باز و بسته شدن درب هاي مختلف به كار مي روند و همانطور كه درب هاي مختلف با جنس هاي مختلف نياز به لولا براي باز و بسته شدن دارند، شيشه ها و درب هاي شيشه اي نيز براي باز و بسته شدن نياز به لولا دارند.

در واقع اين لولا ها انواع مختلفي دارند و علاوه بر اينكه تنوع بالايي دارند ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي نيز دارند. در هر صورت بهتر است بدانيد كه درب هاي شيشه اي معمولا به دليل ظرافتي كه دارند نياز به لولايي دارند كه در عين محكم بودن ويژگي هاي ذكر شده را نيز دارا باشد.

لولا شيشه حمامي

شايد شما هم حمام شيشه اي داشته باشيد كه توسط يك درب بسته مي شود. در اين حمام ها به اصطلاح از لولا شيشه اي استفاده مي شود كه اين لولا ها به نوبه خود باعث مي شوند تا شيشه به ديوار اتصال پيدا كند. همانطور كه در مباحث پيشين گفته شد، لولا شيشه اي معمولا داراي جنس هاي مختلفي است.

امروزه چين يكي از بزرگترين توليدكنندگان در اين زمينه به شمار مي آيد و همانطور كه ميدانيد كشور تركيه نيز توانسته است تا در اين زمينه جز پيشگامان باشد اما تنوع اين لولا ها به حدي زياد است كه داراي انواع متنوع ايراني و وارداتي است. به دلايلي نظير اينكه اين لولا ها معمولا در فضاهاي خيس مورد استفاده ميشوند بهتر است تا از جنس آلياژ ضد زنگ باشند. همچنين دقت داشته باشيد كه اين لولا ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و اين انواع رويه هايي از جنس استيل طلا دارند كه برخي از آنها مناسب براي ست كردن دستگيره و ... در حمام هستند.

لولا شيشه هاي بوفه و كمد

شايد شما هم جز آن دسته كساني باشيد كه به يك بوفه كوچك و شيشه اي در گوشه اتاق خود علاقه مند باشيد. در اكثر خانه هاي ايراني ديده ايد بوفه هاي شيشه اي به عنوان يكي از وسايل تزييني استفاده مي شود. اين بوفه هاي شيشه اي معمولا از جنس چوب و شيشه هستند اما نكته اي كه اينجا حائز اهميت است اين است كه اين بوفه هاي معمولا به لولاهايي مخفي نياز دارند چرا كه لولا هايي كه مشخص باشد  معمولا براي اين منظور استفاده نمي شوند.

لولاهايي كه در بوفه ها استفاده مي شوند همانطور كه گفته شد از نوع مخفي هستند. اين لولا ها معمولا داراي شكلي هستند كه نه در حين باز شدن و نه در ساير موارد قابل مشاهده نيستند. اما دقت داشته باشيد كه اين لولا ها اغلب به دليل ظرافتي كه دارند قيمت بيشتري نيز دارند. ديگر استفاده از اين لولاهاي مخفي در درب هاي كابينت است. در واقع شايد بيشتر استفاده از لولا شيشه لولاي مخفي باشد. لولاي مخفي بيش از سايرين براي اين صنعت مهم است و حتي نوع آرام بند آن در توليد كابينت به كار مي رود.

قيمت لولا شيشه

لولا شيشه معمولا داراي انواع مختلفي است كه جنس هاي مختلفي نيز دارند. در واقع قيمت لولا شيشه به جنس آن ها نيز بستگي دارد. البته همانطور كه گفته شد اين لولا ها در ابتدا در كشورهايي نظير چين توليد شده اند. اين لولا ها از نظر جنسي بسيار خوب هستند ولي جالب است بدانيد كه امروزه لولا هايي كه توسط شركت هاي تركيه اي ساخته مي شوند جنس بهتري دارند.

قيمت لولا هايي كه براي درب هاي شيشه اي استفاده مي شوند معمولا بسته به نوع لولا و همچنين متريالي كه در آن ها استفاده شده است. لولا هاي وارداتي معمولا داراي انواع مختلف و متنوعي هستند كه اين مدل ها را ميتوان با توجه به روكش هاي آن ها نيز دسته بندي كرد. در اغلب موارد لولا ها آبكاري و يا روكش استيل دارند كه باعث مي شوند آنها نسبت به سايرين قيمت بيشتري نيز داشته باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۳:۴۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

لولا آرام بند كليپس دار و بدون كليپس داريم
.لولا آرام بند همانطور كه از نام آن پيداست به لولايي گفته مي شود كه باعث مي شوند دربي كه قرار است بسته شود به آرامي بسته شود. در واقع لولا آرام بند باعث مي شود تا صداي يك درب كابينت و يا كمد گرفته شود. در مباحث پيشين به بررسي انواع لولا آرام بند پرداختيم اما هم اكنون ميخواهيم هر دوي آن ها را جز به جز بررسي كنيم.

 

همانطور كه گفته شد لولا آرام بند به دو مدل لولا آرام بند بدون كليپس و لولا آرام بند كليپس دار تقسيم بندي مي شود. لولا آرام بند همانطور كه از نام آن پيداست به لولايي گفته مي شود كه باعث مي شوند دربي كه قرار است بسته شود به آرامي بسته شود. در واقع لولا آرام بند باعث مي شود تا صداي يك درب كابينت و يا كمد گرفته شود. در مباحث پيشين به بررسي انواع لولا آرام بند پرداختيم اما هم اكنون ميخواهيم هر دوي آن ها را جز به جز بررسي كنيم.

شايد تصور كنيد كه انتخاب لولا بخش مهمي از دكوراسيون نيست اما اغلب افرادي كه در اين زمينه به صورت حرفه اي كار ميكنند ميدانند كه انتخاب يك لولا خوب و باكيفيت بسيار در دكوراسيون داخلي حائز اهميت است. همانطور كه ميدانيد به طور كل مصارف لولا ها را مي توان به درب كمد و كابينت خلاصه كرد. لولا هاي آرام بند كه به آنها به اصطلاح لولا آرام بند نيز گفته مي شوند شامل انواع زير است.

لولا آرام بند كليپس دار

شايد تفاوت هايي كه بين لولا آرام بند كليپس دار و بدون كليپس هست آنقدر جزئي باشد كه گفتن آن نيز ضروري نباشد اما دقت داشته باشيد كه همين تفاوت هاي جزئي باعث مي شود تا اين لولا ها مصارف مختلفي پيدا كنند و همچنين در قيمت آن ها نيز موثر است.

اولين تفاوت لولا آرام بند كليپس دار با لولا آرام بند بدون كليپس در اين است كه در مورد اول يك كليپس به بدنه لولا وصل مي شود كه جدا كردن آن تقريبا غير ممكن است. ضخامت اين كليپس يكي از نكاتيست كه به طور حتم بايد ضخامت اين كليپس را مدنظر داشته باشيد چرا كه اگر از يك حد مشخص كمتر يا بيشتر باشند ممكن است به قطعه مورد نظر شما اتصال پيدا نكنند.

لولا آرام بند بدون كليپس

اين لولا در واقع داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است كه پيش از خريد بايد به آن دقت كنيد و به طور كامل آن ها را مورد بررسي قرار دهيد. در واقع لولا آرام بند داراي يك بخش است كه تحت عنوان كليپس به بدنه متصل مي شود. اين بخش علاوه بر اينكه كارايي لولا را افزايش مي دهد باعث زيبايي آن نيز مي شود. دقت داشته باشيد كه در زمان انتخاب اين لولا ها مدت زمان بسته شدن را به صورت دقيق مورد بررسي قرار دهيد.

انواع لولا آرام بند بدون كليپس

لولاهاي آرام بند همانطور كه گفته شد امروزه در صنعت كابينت سازي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند. اين نوع لولا ها اگرچه داراي انواع مختلفي هستند اما به دو تقسيم بندي اصلي دسته بندي مي شوند كه بين اين دو لولا آرام بند بدون كليپس از نوع كليپس دار آن بيشتر مورد استفاده است. پيش از اينكه لولا آرام بند بدون كليپس را مورد بررسي قرار دهيم لازم است اين نكته ذكر شود كه هم اكنون كابينت سازي جز مشاغل پردرآمد در ايران محسوب مي شود و علاوه بر اينكه يك شغل است، يك هنر نيز به شمار مي آيد. شايد به همين دليل است كه انتخاب يك لولا مناسب جز مهم ترين بخش ها به شمار مي آيد.

 نكته اي كه در مورد لولا آرام بند بدون كليپس حائز اهميت است اين است كه اين كليپس هايي كه اغلب به صورت مجزا به بدنه اتصال پيدا كرده اند قابل جدا شدن نيستند. اين مورد در واقع يكي از ويژگي هاي اصلي لولا آرام بند بدون كليپس به شمار مي آيد كه قدرت آن را تحت تاثير قرار مي دهد. باز و بسته شدن لولا آرام بند بدون كليپس در واقع به جنس آن بستگي دارد و كيفيت پايين ميتواند مشكل ساز شود. دقت داشته باشيد كه حين خريد لولا آرام بند بدون كليپس نكات بسياري هست كه بايد مدنظر قرار دهيد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

ضخامت كليپس

در واقع، هرچه ضخامت كليپس بيشتر باشد نشان از كيفيت بالاي لولا دارد كه باعث مي شود فشار بيشتري را تحمل كند و مقاومت بيشتري داشته باشد.

دوره زماني بسته شدن

لولا آرام بند همانطور كه از نامش پيداست بايد به آرامي بسته شود. اين نكته را هميشه بخاطر داشته باشيد كه لولا آرام بند بايد بين 8 الي 11 ثانيه زمان براي بسته شدن صرف كند. اين زمان نبايد به قدري كوتاه باشد كه صدا توليد كند و نبايد هم آنقدر كم باشد كه باعث بروز مشكل شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۸:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

راهنماي خريد يراق آلات چيزي است كه مي تواند در اين مهم به كار هر خريدار يراق آلات بيايد. خريد هر وسيله اي نياز به آگاهي هاي لازم دارد. يراق آلات نيز با آگاهي بايد تهيه بشود. 

راهنماي خريد يراق آلات

مي ‌خواهيد كابينت آشپزخانه خود را عوض كنيد؟ و يا قصد داريد كه تخت خوابي تاشوي ديواري در خانه خود داشته باشيد؟ و يا شايد هم همه چيز عالي است و فقط يك دستگيره شكسته است؟ و يا شايد يك قفل خراب در خانه شما را اذيت مي كند؟ به هر صورت احتمالا شما نياز به خريد يراق آلات خواهيد داشت. شايد اين خريد در نگاه اول چندان مقوله ي پيچيده اي به نظر نيايد. تا جايي كه احتمالا شما خود را بي ‌نياز از راهنماي خريد يراق آلات بدانيد. اما آيا واقعا خريد اين تجهيزات نياز به كسب اطلاعاتي كاربردي ندارد؟ و يا دانشي هر چند مختصر را طلب نمي كند؟

احتمالا اولين ايده آن است كه دقيقا عين جنس خراب شده را تهيه كنيد. اما اگر به دنبال نصب يك تجهيز جديد در خانه بوديد، چه؟ و يا نمي‌ خواهيد كه از يراق آلات به روزتري استفاده كنيد؟ خب، احتمالاً در اين مرحله راهنماي خريد يراق آلات خود را يك فرد آگاه قرار مي ‌دهيد. مثلا تعميركاري كه مي خواهد قفل خانه ي شما را عوض كند يا فروشنده اي كه از آن قفل را مي ‌خريد و يا مثلا نصابي كه قصد طراحي كابينت خانه ي شما را دارد.

يراق آلات خود را بشناسيد

بهتر است يراق آلات مورد نياز خود را بشناسيد. اولين گام در راهنماي خريد يراق آلات، دانش آن است كه شما به چه يراق آلاتي نياز داريد. اين گام خيلي ساده است. كافي است چرخي در خانه يا محل فعاليت خود بزنيد و در نگاهي گذرا كليه ي يراق آلاتي كه فكر مي كنيد بايد اطلاعاتي منطقي و كافي از آنها داشته باشيد، شناسايي كنيد. و يا اگر بخواهيد تجهيزي جديد در خانه داشته باشيد، قبل از تهيه، تحقيق ساده در باب يراق آلات آن مي ‌تواند در انتخاب با توجه به سليقه و يا جيب شما كمك حالتان باشد.

تحقيق كنيد

شايد در مسير راهنماي خريد يراق آلات دست تحقيق ببريد و اين تحقيق شما، در حد پرسش و پاسخ از چند نفر و يا چند تعميركار و يا نصاب باشد. اين تحقيق مي تواند خيلي خوب باشد، اما آيا كافي هم هست؟ مثلا در مسير اين پرس و جو با تمامي مدل هاي آن يراق‌آلات خاص آشنا خواهيد شد؟ و يا به جهت قيمت به عدد درستي خواهيد رسيد؟ اصلا بهترين مكان در تهيه ي آن يراق آلات را پيدا خواهيد كرد؟ شايد بهتر باشد كه به سراغ منابع وسيع ‌تري برويد، مثلا اينترنت كه يك فضاي مطلوب به جهت تكميل فرايند راهنماي خريد يراق آلات است.

 

بازارهاي يراق آلات

اما اگر خيلي دقيق تر مي خواهيد كه راجع به يراق آلات مورد نياز خود بدانيد، شايد بهتر باشد كه به سراغ بازار هاي يراق آلات برويد. يراق آلات از آن دست محصولاتي هستند كه غالباً خريد عام محسوب نمي ‌شوند. عرضه كنندگان اين دست از محصولات كه غالباً طرف مشتري آنها تعميركاران و نصاب ها هستند، علاقه دارند كه در يك جا تجمع داشته باشند. و يا به اصطلاح عاميانه، بازار آن محصول را خلق كنند. يراق آلات در شهر شما قطعاً داراي بازاري است. براي رسيدن به راهنماي خريد يراق آلات در يك فضاي مطلوب، آن بازار ها را پيدا كنيد و چند ساعتي را در آن به جست و جوي يراق آلات مورد نظر خود بپردازيد.

در خريد يراق آلات آگاهانه عمل كنيد

يراق آلات نيز مانند هر كالاي ديگري داراي انواع كيفيت مي باشد. از سازندگان معتبر تا توليدكنندگان زيرزميني محصول در اين بازار، هزار رنگ دارند. وقتي كه شما به جهت خريد يك يراق آلات ساده راهي مغازه مي شويد، قطعاً با طيف وسيعي از انواع در كيفيت ها و قيمت هاي برند هاي مختلف رو به رو خواهيد شد. اما در خريد آگاهانه عمل كنيد. يراق آلاتي كه مي ‌خريد بايد به كار آسايش شما بيايد نه موجبات دردسر شما باشد.

سعي كنيد كه فقط از مغازه هاي معتبر و ترجيحاً از بازار يراق آلات، جنسي را تهيه كنيد. يراق آلات شما از يك برند معتبر باشد. اين برند معتبر الزاماً يك مارك خارجي نيست، بلكه مي ‌تواند هر برند ايراني را شامل شود. فقط يراق آلاتي تهيه نكنيد كه بي نام و نشان هستند. نسبت به آن چه نياز داريد و آن چه پيدا مي كنيد و آن چه در نهايت خواهيد خريد، يك ارتباط منطقي برقرار كنيد. چيزي نخريد كه به كار شما نيايد.

پس با دانستن دقيق اندازه ها، سايز ها، ساختار قطعه و نحوه ي نصب آنها به جهت خريد يراق آلات اقدام كنيد. يك راهنماي خريد يراق آلات مي ‌توانند بروشور ها، كاتالوگ ها و... باشند. قبل از خريد، آنها را حتما به دقت مطالعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۱:۲۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد لولا ساده در مقايسه با ديگر انوع و مدل هاي لولاها بسيار بيشتر و زيادتر مي باشد. لولا ساده يكي از پر كاربردترين لولاهاي مورد استفاده مي باشد كه شما مي توانيد به راحتي اقدام به خريد اينترنتي لولا ساده نيز، در كم ترين زمان ممكن داشته باشيد.

لولاي ساده

لولاها از مهمترين يراق آلات به كار رفته در همه ي صنايع است . در زندگي روزمره به طور گسترده با انواع گوناگوني از لولا ها سروكار داريم بدون آن كه حضور آن ها را احساس كنيم . سازه هاي چوبي ساخته شده از جمله انواع در هاي ورودي  و خروجي ساختمان ها و درب كمد و كابينت ها عملا بدون استفاده از لولا كاربرد نخواهند داشت. همه ي درهاي به كار رفته براي كاربردي بودن نيازمند لولا اهستند .

 

لولا ها با انواع گوناگون امروزه در همه ي زندگي ما حضور دارند . امروز با توجه به تكنولوژي و پيشرفت هاي انجام شده انواع گوناگوني از لولا ها با جنس هاي مختلف در بازار به فروش مي رسد. معمولا خريد لولاي ساده با توجه به قيمت مناسب و كاربرد عالي بسيار مورد توجه است . لولاي شيشه اي از ديگر لولا ها به فروش رسيده است كه كيفيت مرغوب آن از دلايل اصلي فروش زياد اين محصول است . لولا ها با  انواع و مدل هاي گوناگون در دسترس خريداران است . فروش آن ها هم به صورت اقساطي و هم به صورت عمده انجام مي شود.

 

خريد اقساطي لولا ساده

خريد اقساطي لولاي ساده به نفع خريداران كم درآمد است كه با تسهيلات انجام شده  گزينه ي خوبي براي خريد و فروش اين نوع يراق آلات است . در اين زمينه عمده فروشان ديگر و يا توليد كنندگان انواع سازه هاي چوبي از جمله در و كمد و كابينت معمولا از خريد عمده ي اين نوع محصولات بهره مند هستند خريد عمده لولاي ساده با تخفيف هايي كه براي فروش آن ها وجود دارد سود خوبي براي خريداران اين نوع يراق آلات دارد .

 

تنها مشكلي كه در اين  نوع خريد وجود دارد فضاي كافي براي براي ذخيره و نگهداري محصولات نياز است . كه خريداران بايد فضاي مناسبي براي نگهداري اين نوع لولا ها فراهم كنند زيرا برخي از  آن ها به رطوبت فضاي نگهداري شده حساسيت نشان مي دهند . البته لولا هاي ساخته شده از جنس استيل مرغوب توانايي بسيار بالايي در برابر زنگ زدگي از خود نشان مي دهند .

 در ادامه به طور كلي در مورد كاربرد و ويژگي لولا ها به ويژه لولاي ساده و خريد آن ها مطالبي ارائه شده است براي كسب اطلاعات بيشتر با ما همراه باشيد. 

كاربرد و ويژگي آن  لولاي ساده

 لولا ها به طور كلي نقش اتصال دو قطعه به هم و ايجاد حركت دوراني يكي از قطعه ها حول ديگري را بر عهده دارند . لولاي به كار رفته به عنوان ابزار جانبي در ساخت هرگونه در جزو نكات اصلي در كيفيت محصول و سازه ي نهايي است به طور يكه اگر لولاهاي به كار رفته در اين نوع سازه ها از مرغوبيت كافي بهره مند نباشند و سبب ايجاد صدا هنگام باز و بسته شدن و يا به سختي باز و بسته شدن از جمله مشكلات اصلي در مورد لولا ها است .

 

لولا هاي مرغوب با دارا بودن ويژگي هاي مطلوب كاربرد فراواني به ويژه در ساختن در هاي گران قيمت و مجلل دارد . اصولا بدون وجود لولا ها درهاي ساخته شده هيچ كاربردي نخواهند داشت . به همين دليل توليد كنندگان اين نوع محصولات توجه ويژه اي را براي انتخاب لولا ها در نظر مي گيرند . تا كيفيت محصول نهايي را ارتقا دهند .

خريد لولاي ساده

براي خريد لولاي ساده به دو صورت مي توان اقدام كرد .خريد لولاي ساده به صورت حضوري و خريد لولا ي ساده به صورت  خريد اينترنتي . از آن جا كه بيشتر خريداران اين نوع ابزار آلات ، عمده فروشان با توليدكنندگان سازه هاي ديگر هستند كه از لولا ها به عنوان ابزار جانبي استفاده مي كنند . خريد لولاي ساده به صورت  حضوري و از توليد كنندگان اصلي بسيار پررونق است ولي با اين وجود برخي از توليد كنندگان اصلي انواع لولا با ارائه ي سايت هاي فروش اين محصولات خريد لولاي ساده  را براي خريداران ممكن ساخته اند . خريد آنلاين با توجه به صرفه ي زماني كه صورت مي گيرد بسيار بهينه است .

 

خريد و فروش آنلاين لولا

طبق پيش بيني ها در سال هاي آتي خريد و فروش آنلاين اين نوع ابزار آلات بسيار پر رونق تر خواهد بود . كافي است با پرداخت آنلاين هزينه ها در كوتاهترين زمان به مكان ارائه شده سفارش مربوطه ارسال گردد. در نظر داشته باشيد مشكلي كه در خريد اينترنتي وجود دارد كيفي محصول و مسائل مربوط به كلاهبرداري هاي موجود در فضاي مجازي است به همين دليل خريد لولا ي سارده بايد از سايت هاي معتبر انجام گيرد . سايت هاي معتبر اجناس با كيفيتي تري  را در خريد لولاي ساده در اختيار شما قرار مي دهند .

 

مي توانيد هم به صورت حضوري و هم به صورت آنلاين اقدام كنيد عمده فروشان و توليدكنندگان از مهمترين خريداران اين نوع محصولات است .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۱:۲۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

خريد يراق آلات در تهران از رقابت بالايي بين فروشندگان اين محصول برخوردار است.تهران شهر بزرگي است كه بازار يراق آلات آن غالبا دور از دسترس افراد قرار دارد . فروش اينترنتي يراق آلات موضوع اين مقاله است.

خريد يراق آلات در تهران

يراق آلات از جمله كالا هايي محسوب مي‌ شوند كه چندان در مسير خريد عمومي يك خانه قرار ندارند. يعني آن چيزي نيست كه مثلا هر روز در فكر تهيه ي آن باشيد. شايد ماهي، سالي و اصولا به ندرت پيش مي ‌آيد كه مسير نياز هاي شما به تهيه ي يراق آلات بيفتد. اما اگر در يك شهر بزرگ مثل تهران زندگي مي ‌كنيد و نياز به يراق آلات پيدا كرده ايد، چه طور بايد آن را تهيه كنيد؟ چرا كه به همان نسبت كه يراق آلات چيزي نيست كه در مسير خريد روزانه ي شما قرار داشته باشد، مكان هاي ارائه ي آن نيز قطعا جا هايي نخواهد بود كه در مسير رفت و آمد روزانه ي شما قرار داشته باشد.

رقابت در بازار يراق آلات تهران

خريد يراق آلات در تهران قطعا نمي تواند به آساني خريد يك عدد نان باشد. و يا آنكه مثلا بشود در هر مغازه اي درپايي از يراق آلات را پيدا كرد. كالا هايي شبيه به يراق آلات، مشتريان عمده ي خاص خودش را دارد. مثلا سازندگان كابينت يا توليد كنندگان كالاي چوب و يا تعميركاران و نصاب هايي كه به هر صورتي يراق آلات جزو نياز هاي كاري شان خواهد بود.

اين نوع كالا كه مشترياني خاص با شرايط خريد عمده دارند، عموما به سمت و سوي تشكيل بازار ها كشيده مي  شوند. چرا كه به راحتي مي‌ توانند با ايجاد مغازه هايي در كنار هم به ايجاد بورسي معتبر در منطقه تبديل شوند و از اين طريق تمامي توليدكنندگان و تعميركاران محل را به سمت خود بكشانند. حال اگر يك فرد با يك نياز محدود، مثلا تهيه ي يك دستگيره ي شكسته ي كابينت خانه اش، بخواهد اين يراق آلات را تهيه كند، لاجرم بايد راهي همين بازار ها بشود.

هر شهري يقيناً چنين بورسي دارد. از يكي دو مغازه در كنار هم گرفته تا ايجاد يك راسته در يك خيابان بزرگ، اما براي شهر بزرگ و ميليوني تهران چطور؟ تجسم آن كه در تهران فقط يك مكان براي خريد يراق آلات وجود داشته باشد، اندكي خارج از تصور است. شما اگر در تهران زندگي مي ‌كنيد و قصد خريد يراق آلات در تهران را داريد، بهتر است بدانيد كه در تهران بازار هاي متعددي به جهت تهيه ي يراق آلات وجود دارد. اما آيا در عصر ارتباطات روش مناسب تري وجود ندارد؟

يراق آلات خود را از دنياي مجازي بخواهيد

شما مي ‌خواهيد يراق آلات مورد نياز خود را تهيه كنيد. خب، يراق آلات چيزي نيست كه بتوانيد از مغازه ي سر كوچه در محل بتوان آن را خريد كرد. شما براي يك خريد خوب بايد راهي بازار هاي آن بشويد. اين چندان خبر خوبي نمي تواند باشد. فرض كنيد كه فقط يك دستگيره ي درب، در خانه ي شما آسيب ديده باشد. آيا منطقي است كه براي خريد يك دستگيره شال و كلاه كنيد و راهي بازار هاي غالباً دوردست در گوشه و كنار شهر خود بشويد؟ حال اگر وارد بازار هاي يراق آلات بشويد، چه تضميني وجود دارد كه در زمان غالبا اندكي كه در اختيار داريد به نوع دقيق محصولي كه در پي آن هستيد برسيد؟ اينجاست كه دنياي امروز مانند تمامي جنبه ‌هاي ديگر زندگي راهي ساده تر براي شما گشوده است.

عرضه كنندگان يراق آلات قبل از آن كه دستگيره ي شكسته خانه ي شما، ذهن شما را درگير خود كند، پي به اين مشكل برده ‌اند و امروزه با راه ‌اندازي بازار هاي مجازي در فضاي اينترنت با قابليت تحويل درب منزل مشكل دسترسي شما به بازار هاي عجيب و غريب و قالبا نا آشناي يراق آلات را حل كرده‌ اند.

خريد يراق آلات در تهران و فضاي مجازي

تهران شهر بسيار بزرگي است و بازار هاي يراق آلات غالبا چندان در دسترس عموم قرار ندارند. اين مسئله باعث ايجاد سايت هايي شده است كه مي ‌توانند با ارائه ي طيف وسيعي از يراق آلات مورد نياز شما با شرايط تحويل درب منزل، نياز هر تهراني به يراق آلات را مرتفع سازند. رقابت در اين سايت ها موجب پيدايش خدمات مطلوبي در اين زمينه شده است. خدماتي كه مبتني بر فضاي مجازي سعي در فروش دارد. اين فضا موجب راحتي عرضه كنندگان در تنوع و قيمت مي باشد. به گونه اي كه مي توانند به راحتي تمامي يراق آلات را در تمامي زمينه ها ارائه دهند. طيف وسيعي از انواع يراق آلات در كنار كيفيت هاي مطلوب و هم چنين برابري قيمت‌ ها با خود بازار از جمله ويژگي هايي است كه اكثر اين فروشندگان اينترنتي همراه خود كرده ‌اند. شرايطي كه مي ‌تواند خريد يراق آلات در تهران را به يك امر عادي و آسوده تبديل كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۲:۴۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

يراق آلات لوستر بسيار متنوع است.
لازمه ي پرداختن و معرفي يراق آلات لوستر اين است كه در ابتدا خود واژه ي يراق را روشن كنيم اصلا خود كلمه ي يراق به چه معناست؟ شايد در بين خوانندگان عزيز كسي باشد كه معني يراق را نداند از همين رو ما برآن هستيم كه ابتدا يراق را بشناسانيم. 

توضيح يراق

در زمانهاي بسيار قديم، يراق شكل ويژه اي از سلا ح و از جنس فلز بود كه در مواقع جنگ از آن استفاده ميكردند مانند شمشير كه از جنس فلز است در زمانهاي اوليه به اين جنس از وسايل يراق ميگفتند ولي امروزه و با پيشرفت تكنولوژي، ديگر فلز را به شكل ساده در اجناس استفاده نميكنند بلكه آن را بعد از شكل و طرح دادن در اقسام مختلف نامگذاري كرده و مورد استفاده قرار ميدهند و به آن، يراق آلات ميگويند حالا چه لوستر باشد و چه غير از لوستر.

انواع جنس لوستر

لوستر فلزي، لوستر چوبي، لوستر بلوري و شيشه اي، لوستر كريستال، از اقسام لوستر با توجه به يراق آلاتي كه در ساخت لوستر به كار ميرود، هستند و اينك در فضاي كوچكي كه در اختيار ما گذاشته شده است به معرفي تك تك لوستر ها ميپردازيم.

يراق آلات لوستر فلزي

ميتوان با قطعيت گفت كه لوستر ها قبل از قرن ۱۵به طور تقريبي از جنس فلز بودند البته لوستر ازجنس فلز هم هرچند قديمي است ولي طرح و ايده ي خوبي بود چون دائم سطحي صاف داشت و نور و روشنايي را به خوبي بازتاب ميداد.

يراق آلات لوستر كريستالي

اين نوع از لوستر وجنس به كاررفته دركريستال از جنس سنگ است كه ميتوان گفت سرچشمه و منبع اين شكل و طرح از لوستر از كشور فرانسه در قرن ۱۸ آغاز شد به اصطلاح، لوستر كريستال، جايگزين لوستر شيشه اي شد و در آن زمان هر كس از اين نوع لوستر ها در منزل خود داشت نماد ثروتمندي آن شخص محسوب ميشد لوستر كريستالي، به دست فلزكاران از فلز و سنگ تزئين شده است و بهترين كيفيت را در ميان انواع لوستر ها دارند .

يراق آلات لوستر شيشه اي

 

لوستر از جنس يراق آلات شيشه اي يا بلوري طرح و ايده اي است كه از كشور انگلستان آغاز شد چون آن كشور بالاترين كيفيت را در توليد شيشه داشت و شيشه را به آساني برش مي داد. اين لوسترهاي شيشه اي كه اغلب داراي رنگهاي گوناگون هستند بيشتر براي اتاق خواب وآشپزخانه توصيه ميشود.

يراق آلات لوستر چوبي

اين نوع از آلات لوستر هم از جمله پرفروش ترين آلات لوستر محسوب ميشوند چون ايرانيان، علاقه بخصوصي به جنس چوبي دارند براي همين، لوستر چوبي هم مثل ساير كالاها در اولويت است ميتوان گفت خريد آلات لوستر يك طرح و انتخاب عالي در طراحي انواع لوستر چوبي است سالن پذيرايي، راهرو و حتي اتاق خواب، همان جاهايي هستند كه لوستر چوبي قابل نصب است.

نكات مورد توجه در خريد يراق آلات  لوستر

شما خريداران يراق لوستر لازم است در هنگام خريد، چند نكته اساسي را مد نظر داشته باشيد.

- به اين صورت كه آلات خريداري شده به طور غير متعادل سنگين نباشند نه اينكه، خيلي هم سنگين باشند چون طبيعتا، آلات لوستر تا اندازه اي سنگين است، منظور ما اين است كه آن گونه سنگين نباشند كه نتوان از زمين برداشت.

- ابعاد يعني مساحت و طول وعرض ميز غذا خوري ها را اندازه بگيريد و در خريد آلات لوستر و ساخت خود لوستر اين نكته كليدي را توجه كنيد كه لوستر ساخته شده، بزرگتر از ابعاد ميز غذاخوري ها نباشد چون خريداران در هنگام خريد لوستر به ابعاد آن توجه دارند و آن را متناسب با ميز غذاخوري خودشان ميخرند.

-در هنگام خريد يراق آلات لوستر، لامپي كه قرار است براي اين لوستر ساخته شده به كار رود، هم در نظر بگيريد چون برخي لوسترها با توجه به اندازه و شكل لامپ، ساخته ميشوند.

نقش لوستر در دكوراسيون منزل

لوسترها همان انتخاب عالي و بهترين براي زينت دادن به اتاقهاي منزل شما هستند اگر از يراق آلات به كاررفته در لوسترها بگذريم، لوسترها و روشنايي آن ها نقش بسزايي در شيك شدن و جذابيت منازل دارند

در زمان خريد لوستر به چند نكات از جمله طرح لوستر، ا ندازه لوستر و كيفيت و مقدار نوردهي لوستر و از همه مهمتر به يراق آلات لوستر بايد دقت كرد البته به ابعاد لوستر هم بايد دقت شود كه بسته به كوچكي و بزرگي اتاق، لوستر مي تواند كوچك يا بزرگ انتخاب شود.

خلاصه و نتيجه گيري

با توجه به گفته هاي در بالا كه اميدواريم براي شما خوانندگان و خريداران محترم و بالويژه براي آن دسته از طراحان لوستر كه يراق آلات لوستر به كار مي گيرند، پيشنهادمان اين است كه با توجه به اينكه تكنولوژي روز به روز درحال پيشرفت است، ديگر شما لازم نيست براي خريد يراق آلات لوستر چندين ساعت وقت بگذاريد بلكه با يك جست وجوي ساده اينترنتي هم مي توانيد يراق لوستر و يا خود لوستر را تهيه نماييد و اگر مايل به گشت وگذار در بازار هستيد با مراجعه مستقيم به فروشگاههاي آلات لوستر و يا خود لوستركه الان در بازار بسيار است، فراهم كنيد. ولازم به ذكر است كه در هنگام خريد آلات لوستر به نما و روشنايي اين نوع از لوستري كه در حال ساخت آن هستيد، توجه فرماييد.

از همراهي شما خريداران و خوانندگان محترم بسيار متشكريم خريد بسيار عالي برايتان آرزو داريم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۱۹:۴۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1880
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب