مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

راهنماي خريد يراق آلات چيزي است كه مي تواند در اين مهم به كار هر خريدار يراق آلات بيايد. خريد هر وسيله اي نياز به آگاهي هاي لازم دارد. يراق آلات نيز با آگاهي بايد تهيه بشود. 

راهنماي خريد يراق آلات

مي ‌خواهيد كابينت آشپزخانه خود را عوض كنيد؟ و يا قصد داريد كه تخت خوابي تاشوي ديواري در خانه خود داشته باشيد؟ و يا شايد هم همه چيز عالي است و فقط يك دستگيره شكسته است؟ و يا شايد يك قفل خراب در خانه شما را اذيت مي كند؟ به هر صورت احتمالا شما نياز به خريد يراق آلات خواهيد داشت. شايد اين خريد در نگاه اول چندان مقوله ي پيچيده اي به نظر نيايد. تا جايي كه احتمالا شما خود را بي ‌نياز از راهنماي خريد يراق آلات بدانيد. اما آيا واقعا خريد اين تجهيزات نياز به كسب اطلاعاتي كاربردي ندارد؟ و يا دانشي هر چند مختصر را طلب نمي كند؟

احتمالا اولين ايده آن است كه دقيقا عين جنس خراب شده را تهيه كنيد. اما اگر به دنبال نصب يك تجهيز جديد در خانه بوديد، چه؟ و يا نمي‌ خواهيد كه از يراق آلات به روزتري استفاده كنيد؟ خب، احتمالاً در اين مرحله راهنماي خريد يراق آلات خود را يك فرد آگاه قرار مي ‌دهيد. مثلا تعميركاري كه مي خواهد قفل خانه ي شما را عوض كند يا فروشنده اي كه از آن قفل را مي ‌خريد و يا مثلا نصابي كه قصد طراحي كابينت خانه ي شما را دارد.

يراق آلات خود را بشناسيد

بهتر است يراق آلات مورد نياز خود را بشناسيد. اولين گام در راهنماي خريد يراق آلات، دانش آن است كه شما به چه يراق آلاتي نياز داريد. اين گام خيلي ساده است. كافي است چرخي در خانه يا محل فعاليت خود بزنيد و در نگاهي گذرا كليه ي يراق آلاتي كه فكر مي كنيد بايد اطلاعاتي منطقي و كافي از آنها داشته باشيد، شناسايي كنيد. و يا اگر بخواهيد تجهيزي جديد در خانه داشته باشيد، قبل از تهيه، تحقيق ساده در باب يراق آلات آن مي ‌تواند در انتخاب با توجه به سليقه و يا جيب شما كمك حالتان باشد.

تحقيق كنيد

شايد در مسير راهنماي خريد يراق آلات دست تحقيق ببريد و اين تحقيق شما، در حد پرسش و پاسخ از چند نفر و يا چند تعميركار و يا نصاب باشد. اين تحقيق مي تواند خيلي خوب باشد، اما آيا كافي هم هست؟ مثلا در مسير اين پرس و جو با تمامي مدل هاي آن يراق‌آلات خاص آشنا خواهيد شد؟ و يا به جهت قيمت به عدد درستي خواهيد رسيد؟ اصلا بهترين مكان در تهيه ي آن يراق آلات را پيدا خواهيد كرد؟ شايد بهتر باشد كه به سراغ منابع وسيع ‌تري برويد، مثلا اينترنت كه يك فضاي مطلوب به جهت تكميل فرايند راهنماي خريد يراق آلات است.

 

بازارهاي يراق آلات

اما اگر خيلي دقيق تر مي خواهيد كه راجع به يراق آلات مورد نياز خود بدانيد، شايد بهتر باشد كه به سراغ بازار هاي يراق آلات برويد. يراق آلات از آن دست محصولاتي هستند كه غالباً خريد عام محسوب نمي ‌شوند. عرضه كنندگان اين دست از محصولات كه غالباً طرف مشتري آنها تعميركاران و نصاب ها هستند، علاقه دارند كه در يك جا تجمع داشته باشند. و يا به اصطلاح عاميانه، بازار آن محصول را خلق كنند. يراق آلات در شهر شما قطعاً داراي بازاري است. براي رسيدن به راهنماي خريد يراق آلات در يك فضاي مطلوب، آن بازار ها را پيدا كنيد و چند ساعتي را در آن به جست و جوي يراق آلات مورد نظر خود بپردازيد.

در خريد يراق آلات آگاهانه عمل كنيد

يراق آلات نيز مانند هر كالاي ديگري داراي انواع كيفيت مي باشد. از سازندگان معتبر تا توليدكنندگان زيرزميني محصول در اين بازار، هزار رنگ دارند. وقتي كه شما به جهت خريد يك يراق آلات ساده راهي مغازه مي شويد، قطعاً با طيف وسيعي از انواع در كيفيت ها و قيمت هاي برند هاي مختلف رو به رو خواهيد شد. اما در خريد آگاهانه عمل كنيد. يراق آلاتي كه مي ‌خريد بايد به كار آسايش شما بيايد نه موجبات دردسر شما باشد.

سعي كنيد كه فقط از مغازه هاي معتبر و ترجيحاً از بازار يراق آلات، جنسي را تهيه كنيد. يراق آلات شما از يك برند معتبر باشد. اين برند معتبر الزاماً يك مارك خارجي نيست، بلكه مي ‌تواند هر برند ايراني را شامل شود. فقط يراق آلاتي تهيه نكنيد كه بي نام و نشان هستند. نسبت به آن چه نياز داريد و آن چه پيدا مي كنيد و آن چه در نهايت خواهيد خريد، يك ارتباط منطقي برقرار كنيد. چيزي نخريد كه به كار شما نيايد.

پس با دانستن دقيق اندازه ها، سايز ها، ساختار قطعه و نحوه ي نصب آنها به جهت خريد يراق آلات اقدام كنيد. يك راهنماي خريد يراق آلات مي ‌توانند بروشور ها، كاتالوگ ها و... باشند. قبل از خريد، آنها را حتما به دقت مطالعه كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۱:۲۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 30
دیروز : 20
افراد آنلاین : 2
همه : 1955
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب