مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

يراق آلات استيل در اين مطلب بررسي مي شود. استيل كه نام ديگر آن فولاد است، ضرب المثل هم كه مي گويند، بدنش از فولاد است يعني طوريش نمي شود يا نمي شكند، از همين مقاوم بودن استيل يا فولاد است. استيل ها، ويژگي اصلي و بارزي كه دارند، اين است كه در مقابل باد و باران مقاومت دارند و به دليل عدم زنگ زدگي فاسد نمي شوند پس استيل ها را در همه جا مي توان، به كار برد. 

راهنماي خريد يراق آلات استيل

اگر به نرده هاي موجود در بالكن ها و پله ها به ويژه، درشهر هاي بزرگ دقت كنيم، خواهيم ديدكه يراق آلات به كار رفته در نرده هاي پله ها و غيره استيل است. استيل ها، ويژگي اصلي و بارزي كه دارند، اين است كه در مقابل باد و باران مقاومت دارند و به دليل عدم زنگ زدگي، فاسد نمي شوند.

پس استيل ها را درهمه جا مي توان به كار برد حتي درخانه هاي كوچك يا ويلايي و حتي در باغ ها كه  كلبه ي كوچك درست مي كنند، مي توان يراق آلات استيل به كار برد، چون مقاوم بودن آن ها به اثبات رسيده است حتي استخرهايي كه در باغ هاي بزرگ مي زنند، اطراف آن را با يراق آلات استيل، حصار بندي مي كنند.

 پس با ما همراه باشيد تا يراق آلات استيل به كاررفته در انواع مكان ها را، بيشتر به شما بشناسانيم.

توضيح استيل

استيل كه نام ديگر آن فولاد است، ضرب المثل هم كه مي گويند، بدنش از فولاد است يعني طوريش نمي شود يا نمي شكند، از همين مقاوم بودن استيل يا فولاد است.

پس تعريف و توضيح استيل، اين است كه پايه و مبنا و جنس آن ها از آهن است وكمتر از ۳ درصد كربن دارد.

اندازه يراق آلات استيل

استيل هاي به كاررفته، در يراق آلات در اندازه هاي مختلف،  مثال ۲۰۱ و۲۰۴ و  ۳۰۵ در بازار، براي مشتريان گرامي عرضه مي شوند، اگر بخواهيم، به بررسي يراق آلات بپردازيم، بايد بگوييم كه انواع مختلفي دارند و با كيفيت ها و ويژگي هاي مختلف هم هستند كه محبوب ترين آن ها يراق آلات استيل مي باشد.

 يراق آلات استيل، محبوب مردم و مشتريان است كه استيل خالص باشد و فقط استيل خالص است كه ويژگي ضد زنگ دارد، درصورت استيل خالص بودن يراق استيل، داراي قيمت بالايي هم مي باشد، اما توصيه مي كنيم كه به قيمت بالاي جنس دقت نكنيد، فقط به پر كيفيت بودن آن و اين كه چند سال مي تواند در مقابل باد و باران، دوام آورد، دقت داشته باشيد در اين صورت است كه حتي يراق آلات از جنس استيل، رنگ خود را هم، بعد از چند سال هم، از دست نمي دهد.

موارد مصرف يراق آلات استيل

كاربرد يراق آلات از جنس استيل بسيار است و در هر كجا، از هر نوع ساختماني كه شما مشتريان گرامي به ذهنتان برسد، در آن جا، يراق آلات از جنس استيل مي تواند، به كاررود، از پله ها و حمام و دستگيره هاي در و غيره، تا جايي كه كاربرد يراق آلات از جنس استيل، غير قابل شمارش است، چون يراق آلات استيل ها، با هر شرايط آب و هوايي، سازگاري به تمام معنايي دارند.

بنابراين مشتريان، به قيمت آن نمي انديشند فقط به اين فكر هستند كه وقتي دستگيره يا لوله استيل يا نرده استيل را، سر جاي خود مي اندازند، يا نصب مي كنند، چند سال دوام آورد و مجبور نشوند، وقت بگذارند و هزينه بكنند و يا دوباره عوض كنند.

 شما فرض بكنيد كه چقدر در طول روز يا هفته، دستگيره ي حمام، در معرض آب وهوا است، اگر اين دستگيره از جنس چوب باشد يا استيل نا خالص باشد، (مشتريان گرامي خودشان قضاوت كنند ) دوام مي آورد؟

قطعا كه دوام نمي آورد و زود مي پوسد پس بهتر است، از ابتدا، استيل خالص به كار ببريد.

استفاده از يراق آلات استيل

 براي شما مشتريان عزيز پيشنهاد مي كنيم، براي اين كه بتوانيد، يراق آلات از جنس استيل را، در بازار پيدا كنيد، بهتر است، در آغاز از اينترنت شروع كنيد و تمام فروشنده ها را از طريق جست وجوي اينترنتي بشناسيد و ابزار استيل آن ها را كه معمولا همراه با عكس در سايتشان مي گذارند، بررسي كنيد و در صورت امكان، با پرداخت الكترونيكي بخريد و يا بعد از شناختن فروشنده ها و شركت ها و كارخانه ها، به آدرس آن ها مراجعه كنيد و به منظور خريدن از نزديك هم، ديدن فرماييد.

نرده يراق آلات استيل حتي در زمينه هاي مسكوني وكشاورزي، براي جدا سازي آن ها، از يكديگر هم، مورد استفاده قرار مي گيرند، پس كاربرد يراق آلات استيل، بيش از آن است كه ما به ذهنمان مي رسد.

 علاوه برموارد بالا، نرده و حفاظ استيل، در انواع ساختمان هاي چند طبقه اي هم، كاربرد دارد و اين براي امنيت ساختمان هم خوب است، تا اين كه بخواهيم از نرده چوبي استفاده كنيم.

خلاصه و نتيجه گيري

با توجه به مطالب اندكي كه در بالا و در مورد يراق آلات استيل ارائه گرديد، اميد است شما مشتريان و همراهان ارجمند، بتوانيد به اندازه كافي و به طور مفيد، يراق آلات از جنس استيل با اقسام مختلفش كه در انواع مكان ها، كارايي دارند، بشناسيد.

با توجه به مقاوم بودن، يراق آلات از جنس استيل، بيشترين مقدار فروش را، نسبت به بقيه آلات از جنس چوبي يا غيره را دارا است، و معمولا آلات استيل، همراه با نمونه و عكس و قيمتش، در سايت كارخانه ها و

 شر كت ها و مغازه فروشي ها هست و شما عزيزان به راحتي مي توانيد، يراق آلات از جنس استيل را، ازطريق جست وجوي اينترنتي و يا با مرا جعه مستقيم تهيه نماييد.

  امروزه، حتي نصب استيل ها هم، خيلي راحت شده است و معمولا كساني كه اين جنس را مي فروشند، با يك تماس شما، خودشان، كار نصب را هم انجام مي دهند و از اين بابت، خيال شما عزيزان، آسوده باشد.

از همراهي شما مشتريان و خوانندگان عزيز، بسيار متشكريم و آرزوي موفقيت براي تك تك شما را داريم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۰:۰۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

چگونگي ساخت اتصالات و چسب مورد استفاده نقش تعيين كننده اي را در كيفيت اتصالات انگشتي بازي مي كند.

بررسي ها نشان داده است كه بيشتر شكست هايي كه در الوارها و سازه هايي كه با اتصالات انگشتي ساخته شده اتفاق مي افتد، در اثر مناسب نبودن اتصالات و ضعف در ماشين كاري ايجاد مي شود.
اهميت ساخت اتصالاتي درست و مقاوم به اندازه اي است كه حتي بهترين چسب ها هم نمي توانند مشكل اتصالات ضعيف را حل كنند.

در ادامه به تعدادي از مشكلات رايج در ساخت و استفاده از اتصالات انگشتي اشاره شده است.

جدا شدن اتصالات انگشتي فشرده از رايجترين مشكلاتي است كه در هنگام استفاده از اين اتصال در ساخت سازه ها و در هنگام استفاده از آن مشاهده مي شود.
بررسي ها نشان داده است كه كافي نبودن نفوذ چسب به چوب و پايين بودن دماي چسب در هنگام استفاده از جمله دلايل ايجاد چنين اتصالات ضعيفي است.
به اين ترتيب براي جلوگيري از ايجاد چنين مشكلاتي بايد رطوبت چوب را در حد بالاي 15 درصد نگاه داشت و دماي چسب را در هنگام استفاده كنترل كرد و به دماي مناسب رساند.

بلند و كوتاه بودن طول انگشتان از ديگر مشكلات مشاهده شده در هنگام ساخت اين اتصالات است.
در صورت بلند بودن انگشتان بايد با افزايش در مقدار چوب اره شده طول اضافي انگشتان را كوتاه كرد.
همچنين در صورت كوتاه بودن طول انگشتان نيز بايستي مقدار چوبي كه اره مي شود را كاهش داد.

توجه داشته باشيد كه يك اتصال انگشتي مناسب اتصالي است كه هيچ شكاف و درزي نداشته باشد و اندازه انگشتان متصل شده به آن با هم برابر باشد.

وجود شكاف هاي مقعر، مشكل رايج ديگري است كه در برخي از اتصالات انگشتي مشاهده مي شود.
جابجايي قسمت داخلي تيغه هنگام تنظيم زاويه جلويي و چرخيدن دور از مركز دستگاه از جمله دلايل ايجاد شكاف مقعر در اتصالات انگشتي است.
همچنين اگر تيغه به اندازه اي مناسب تيز نشده و يا بيش از حد تيز شده باشد موجب ايجاد چنين مشكلاتي خواهد شد.
توجه داشته باشيد در هنگام برش، قسمت پشتي تيغه را نيز به درستي تنظيم كنيد.

منبع: ماهنامه صنايع چوب، مبلمان و كاغذ


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۸:۳۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كيفت برش با اره دوركن از اهميت زيادي برخوردار مي باشد. از ابزار هاي صنعتي كه تحولي شگرف در صنايع چوب پديد آورده اره دوركن ها ميباشند. اين دستگاه ها با به كار گيري اصول پيشرفته و نوين علم و با پيشرفت در سطح كارايي و عمر خود كار در صنايع چوب و برش چوب در قطعات بزرگ را آسان كرده است.

كيفيت برش با اره دوركن

از ابزارهاي صنعتي كه در دهه هاي گذشته يا بهتر در صد سال گذشته تحولات وسيع و شگرفي در صنعت چوب و برش پديد آورده است اره دوركن ها ميباشند. اين دستگاه ها با به كار گيري علم و محققاني كه در حال توسعه آن ها هستند پيشرفت زيادي در صنعت چوب و برش قطعات بزرگ و ابعاد بزرگ به وجود آورده است به صورتي كه خطاي برش در آن ها تا حدود زيادي كاهش يافته است و كيفيت برش با اره دوركن بالا مي رود و ديگر برش ها دچار شكستگي و زنندگي نميشود.

قابليت هاي اره دوركن

اره دوركن دستگاهي است كه براي برش چوب با قطعات و ابعاد بزرگ به كار ميرود و در انواع مختلف از جمله اتوماتيك و دستي ساخته ميشود و با توجه به نوع كارايي آن قطعات سازنده دستگاه فرق ميكند. اما از جمله قطعاتي از دستگاه كه مي توان نام برد ميز برش، موتور دستگاه ،ريل دستگاه ،گونياي پشت و جلو اره و....ميباشد كه تقريبا در تمامي دستگاه هاي اره دوركن دستي و اتوماتيك مشترك ميباشد.

اره دوركن دستي به صورت دستي تنظيم ميگردد وبه آساني قابل تنظيم است ولي دوركن اتوماتيك به وسيله صفحه ديجيتال يا لمسي تنظيم ميگردد كه در مقاله هاي گذشته اشاره كرديم از صفحه كنترلي استفاده كنيد كه قابل تعديل تر يا تعويض باشد. در اين صورت كيفيت برش با اره دوركن شما بالا مي رود. اين صفحه قابليت تنظيم تيغه اره گونياي پشت و جلو صفحه را نيز دارا ميباشد.

اره دوركن ها براساس حركت تخته ، چوب ،ام دي اف بر روي سطح شان به اره دوركن هاي با ريل واگني ساچمه اي و لوكوموتيوي و جديداً ايكس رول تقسيم ميگردند كه به طبع با توجه به حركت و كارايي عمر دستگاهي با ريل ايكس رول طولاني تر و خوب  قيمت بالاتري نيز دارد.

كارايي اره دوركن ها

اره دوركن ها براي برش چوب ،ام دي اف و...استفاده ميشود. كارايي اين دستگاه در كارگاه هاي نئوپان، چوب بري ، تخته لايه ، پاركت ، كابينت سازي ، ميز و صندلي سازي و صنايعي كه در ارتباط با چوب هستند مثل افرادي كه به دكوراسيون منزل مشغول ميباشند مورد استفاده قرار ميگيرد به طوريكه وجود يك اره دوركن براي شروع كار كابينت سازي لازم و ضروري است.

ضروريات هنگام خريد اره دوركن

اگر شما هم قصد خريد اره دوركن داريد بهتر است كه مقاله هاي گذشته ما را مطالعه كنيد تا با جزئيات آن آشنا شويد ولي به طور كلي اگر قصد خريد اره دوركن در قيمت مناسب داريد ابتدا بهتر است از شركت مولن و محصولاتش ديدن كنيد زيرا شركتي ايراني ميباشد و كيفيت برش با اره دوركن اين شركت عاليست.

ولي اگر قصد خريد دستگاهي خارجي نو يا دست دوم داريد بهتر است قبل از خريد درمورد مارك ها و برندهاي موجود تحقيق كنيد كه ما چهار برند را در پي مقاله هاي خود به شما معرفي كرديم.

پس از آن به اصل بودن قطعات الكترونيكي و مغناطيسي دقت كنيد همچنين دقت كنيد كه اين قطعات در داخل كشور موجود باشد كه اگر در حين انجام برش مجبور به تغيير قطعه شديد با مشكل روبرو نشويد سپس از برندي خريد كنيد كه پشتيباني و خدمات پس از فروش به شما ارائه كند سعي كنيد در هنگام  خريد دستگاهي را انتخاب كنيد كه اقدامات ايمني آن كامل باشد.

قيمت دستگاه اره دوركن

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه براي خريد يا قبل از خريد استعلامي از قيمت خريد اين محصول در بازار بگيريد  و يا گمان كنيد كه اين محصول از لحاظ كشور سازنده قيمت كمتر يا بيشتري داشته باشد بد نيست بدانيد قيمت اين محصول با توجه به ارز تعيين ميشود چه اره دوركني كه در داخل توليد ميشود و چه اره دوركني كه در خارج ساخته و به كشور وارد ميشود پس اگر با تغيير قيمت هاي اني كم و زياد شدن روبرو شديد متعجب نشويد چون اين دستگاه وابسته به قيمت ارز ميباشد.

در پايان اميدواريم كه خلاصه و نكاتي كه در اين مقالات براي شما گردآوري كرديم كمكي هرچند كم در شناختن دستگاه اره دوركن، كيفيت برش با اره دروكن و مدل هاي آن و همچنين راهنمايي كوتاهي براي خريد هاي شما باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۱:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دستگاه اره دوركن نوعي اره ميزي است كه براي برش دهي هاي جدا كننده استفاده مي شود. دستگاه اره دوركن به صورت الكتريكي كار مي كند. در اين دستگاه يك اره ي اصلي وجود دارد اما در بعضي دستگاه ها نيز دو اره وجود دارد كه يكي از آن ها براي نمره دهي استفاده مي شود.

دستگاه اره دوركن

دستگاه اره دوركن يك نوع از اره هاي ميزي است كه در نجاري و براي چوب استفاده مي شود كه به صورت الكتريكي كار مي كند و براي جدا جدا كردن قسمت هاي چوب استفاده مي شود. دستگاه اره دوركن مي تواند افقي يا عمودي باشد.

تفاوت اره هاي عمودي و افقي

معمولا اره هاي عمودي فضاي كمتري را اشغال مي كنند. اره هاي افقي چون بزرگ تر هستند داراي كشو نيز هستند كه چوب را به سمت اره هل مي دهد، البته اره هايي كه كشو نيز ندارند هم اين كار را به خوبي انجام مي دهند اما در آن دستگاه ها هل دادن چوب توسط يك فرد انجام مي شود. اين دستگاه شامل يك ميز، موتور و خط كش مي شود.

دستگاه داراي اره گردي است كه به صورت مستقيم با موتور الكتريكي كار مي كند يا به صورت غير مستقيم توسط دنده ها كنترل مي شود. اره ي دستگاه بر روي دستگاه نصب گرديده تا برش راحت تر انجام شود. عمق برش ايجاد شده در صورت تغيير بالا بودن يا پايين بودنِ اره متفاوت خواهد بود. هر چقدر اره در محل بالاتري قرار بگيرد عمق بيشتري را بر روي چوب به وجود مي آورد.

زاويه اره دوركن

زاويه اره طوري مي تواند تنظيم شود تا برش هاي مورب نيز ايجاد كند. اره هايي با مدل قديمي تر، موتور و تيغه ي ثابتي داشتند كه براي ايجاد برش ها و زاويه ها نياز بود خود ميز را جا به جا كنند. دستگاه اره دوركن با استفاده از خط كش اندازه اي كه چوب قرار است برش بخورد را تعيين مي كند. دستگاه اره دوركن مي تواند يك اره ي اصلي داشته باشد و در كنار آن مي تواند يك تيغه ي نمره دهي نيز داشته باشد.

تيغه نمره دهي در اره دوركن

تيغه ي نمره دهي براي ايجاد شيار روي چوب استفاده مي شود. استفاده از اين تيغه در برش هاي ورقه ورقه كاربرد بسياري دارد كه مانع از دو تيكه شدن مي شود. هنگامي كه اره ي اصلي برش انجام نمي دهد، تيغه ي نمره دهي در جهت معكوس براي برش دادن چرخش مي كند.

 

دستگاه اره دوركن عمودي از نظر هزينه به پر هزينه و كم هزينه تقسيم مي شود. هر دو نسخه داراي اره اي هستند كه مي تواند چوب را برش مياني دهد. براي ساير برش ها مدل كم هزينه اره ثابت استفاده مي شود اما در مدلي كه هزينه بيشتري دارد اره مي تواند روي چوب حركت كند.

قبل از اختراع دستگاه اره دوركن

دستگاه اره دوركن از اختراعات جديد است كه مي توان گفت نتايج تغييراتي است كه در اره هاي ميزي به وجود آمده است. در سال 1906 اره ي ميزي توسط ويلهم آلتندورف اختراع شد. بعد از اين اختراع استاندارد هايي جديدي براي كار هاي چوب بري ايجاد شده كه تفاوت قابل ملاحظه اي در مقايسه با دستگاه هاي قديمي تر داشت.

تا قبل از اين اختراع، دستگاه هاي قديمي تر هيچ سيستمي براي برش هاي لبه اي نداشتند. براي اينكه برش هاي لبه اي ايجاد كنند به صورت بايد آن قسمت ها را مورد برش دهي قرار مي دادند. دستگاه هاي جديد اين امكان را ايجاد كرده اند كه چوب را بتوان مستقيما توسط اره برش زد. به همين دليل برش دهي ها سريع تر، دقيق تر و پر بازده تر شده است.

دستگاه اره دوركن يا اره ميزي توسط كسب و كار هايي كه كابينت توليد مي كنند استفاده مي شوند. به وسيله دستگاه اره دوركن مي توانند برش هاي پنل، پروفايل، چوب هاي جامد، تخته هاي سه لايي، ام دي اف، برش هاي ورقه ورقه، ورق هاي پلاستيكي و ورق هاي ملامين را انجام دهند. بعضي از دستگاه هاي اره دوركن توسط كامپيوتر هم مي توانند كنترل شوند كه به صورت اتوماتيك تيغ و اره ي دستگاه را حركت مي دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۰۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

اره دوركن كاركرده در بازار در ابعاد، كيفيت و قيمت هاي متفاوتي وجود دارد. طبيعتاً كسي كه به دنبال خريد اره دوركن كاركرده است، بايد تا حدودي با مشخصات و كاركردهاي دستگاه اره دوركن آشنا باشد. از اين رو بايد مشخصات يك اره دوركن كاركرده استاندارد را بداند، تا بتواند بهترين را انتخاب كند.

در اين مطلب سعي داريم با توجه به عنوان، خريد اره دوركن كاركرده، مهمترين و مرتبط ترين مباحث مربوط به اره دوركن كاركرده را به ترتيب زير در ادامه تشريح مي نماييم.

  • ·        اره دوركن استاندارد كاركرده
  • ·        مشخصات اره دوركن كاركرده

اره دوركن استاندارد كاركرده

اره دوركن در بازار هم به صورت اره دوركن كاركرده و هم به صورت اره دوركن نو موجود مي باشد. براي افرادي كه قصد دارند از اره دوركن كاركرده استفاده كنند، بايد هنگام خريد به قابليت هاي اره دوركن استاندارد توجه داشته باشد تا بهترين دستگاه اره دوركن را خريداري نمايند.

مراحل خريد يك اره دوركن استاندارد با قابليت ها و محدوديت هاي آن در نظر گرفته مي شود. توجه به مواردي نظير، ميز برش مناسب، بيشترين ارتفاع برش، كورس گونياي پشت و جلوي دستگاه، تيغه، امكانات خط زني دستگاه، موتور دستگاه، يونيت برش، قدرت و سرعت دستگاه، مي تواند در انتخاب و خريد اره دوركن كاركرده استاندارد مؤثر باشد.

مشخصات اره دوركن كاركرده

براي اره دوركن كاركرده بايد مشخصاتي از نظر كارايي و ظاهري مد نظر قرار داد تا بتوان در خريد اين دستگاه با دقت و آگاهي لازم، انتخابي مناسب و خريدي مقرون به صرفه داشت.

مشخصات يك اره دوركن كاركرده با توجه به نياز متقاضي بايد در نظر گرفته شود؛ برخي اره دوركن را براي كارگاهي سبك و سيار نياز دارند؛ و برخي براي كارهاي كارگاهي و برش كاري در ابعاد بزرگتر؛ بنابراين با توجه به نياز و درخواست متقاضي و تعيين رنج قيمت كه متقاضي مي خواهد براي اره دوركن كاركرده هزينه نمايد، مي توان مشخصات اره دوركن كاركرده را به شرح زير در نظر گرفت.

  • حداقل عرض ريلي دستگاه اره دوركن (در عرض 40 سانتيمتر به بالا باشد).
  • داراي سيستم ريلي يا ريلي- واگني براي سهولت كار باشد.

توان موتور دستگاه

توان موتور دستگاه از مهم ترين مشخصات خواهد بود؛ و هر چه قوي تر باشد، كارايي بيشتر و تواني برش كاري بالاتري خواهد داشت. توان موتور بايد از 5 اسب بخار بالاتر باشد و داشتن توان 7 اسب بخار، استاندارد خواهد بود.

  • تنظيمات زاويه اي دستگاه كه مي تواند دستي و اتومات باشد. نوع اتومات آن براي دقت و بالا بردن سرعت كار بسيار بهتر است.

دستگاه بدون كمترين افت توان يا گشتاور باشد.

مدل هاي دستگاه

مدل هاي مختلف دستگاه و توجه به مدل و برند دستگاه، مي تواند در قيمت و انتخاب دستگاه مورد توجه قرار داد؛ مثلاً در برخي مدل هاي چيني، اين دستگاه ها اگرچه ارزان مي باشند، اما كارايي لازم را ندارند.

  • سيستم مكنده قوي با اتصالات زير ميزي و پوشش ايمني دستگاه بايد مورد توجه قرار داده شود.
  • ملزومات برقي و درجه ولتاژ دستگاه.
  • ميزان سر و صداي دستگاه با كمترين حد 79.2 و بيشترين حد 88.2 بايد در نظر گرفته شود.

نوع و جنس اره دوركن

نوع، جنس، تعداد دندانه هاي تيغه يا اره از مهمترين مشخصات اره دوركن كاركرده است؛ كه بايد در نظر گرفت. مثلا تيغه hss از تيغه هاي با آلياژي از جنس فولاد و دندانه هاي زياد است كه مي تواند مورد توجه باشد.

  • دارا بودن محافظ ايمني دستگاه از ديگر مواردي است كه مي تواند مؤثر باشد.
  • ارتفاع اره بايد طبق استاندارد باشد؛ تا دقيق كار برش را انجام دهد.
  • جنس ريل دستگاه از نوع آلومينيومي از سوپر آلياژي است كه هم سبك و هم ماندگار است.

سال توليد دستگاه

سال ساخت دستگاه اره دوركن، هر قدر كمتر باشد، نشانه نو بودن و استهلاك كمتر دستگاه است؛ و خريد اين دستگاه اره دوركن كاركرده، مي تواند از جهت اقتصادي مقرون به صرفه تر باشد.

  • سلامت تجهيزات و امكانات دستگاه با مدل هاي متنوع بايد به دقت بررسي شود.
  • رنج قيمت خريد اره دوركن كاركرده مي تواند به توجه به دستگاه متنوع باشد.
  • حداكثر قطر تيغه اصلي 350 ميلي متر باشد و حداكثر قطر تيغه خط زن، 120 ميلي متر باشد.

از نظر ضخامت برش، ارزيابي شود. استاندارد ضخامت برش 80 ميلي متر است.

سرعت چرخش از مهمترين مواردي است كه در خريد اره دوركن كاركرده بايد مورد توجه قرار داد. سرعت 7000 دور در دقيقه، مي تواند سرعتي استاندارد محسوب شود.

وزن دستگاه نيز با توجه به اندازه و تجهيزات مي تواند متنوع باشد و اين با توجه به درخواست متقاضي و ميزان فضاي تعبيه شده براي دستگاه در نظر گرفته مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۴۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

اره دوركن ام دي اف، از جديدترين نمونه هاي ماشين برش مي باشد. در اين مقاله قصد داريم با دستگاه اره دوركن آشنا شويم با توجه به توضيح درمورد اره دوركن هاي نوين چوب امروز قصد داريم با اره دوركن ها  براي برش ام دي اف و مدل هاي آن آشنا شويم.

اره دوركن ام دي اف

در ادامه مقاله قبل در خصوص معرفي اره دوركن كه در آن ها مطالبي درمورد اره دوركن كه كلا چيست چه كارايي دارد چند نوع هست و چه برند هايي دارد چه كارايي دارد و چه ويژگي هايي بايد يك دستگاه اره دوركن داشته باشد تا براي كار ما مفيد باشد همچنين با برند نوين چوب كه سازنده آن كشور چين ميباشد و دستگاه هاي مناسبي توليد ميكند آشنا شديم.

به بررسي ويژگي ها و خصوصيات يكي از مدل هاي آن پرداختيم  و تا حدودي با ويژگي هايش بيشتر آشنا شديم  در ادامه با اين مقاله ميخواهيم يكي ديگر از دستگاه هاي اره دوركن كه براي برش ام دي اف است را به شما معرفي كنيم تا با كارايي و برخي از ويژگي هاي آن آشنا شويم.

آشنايي با اره دوركن ام دي اف بر

دستگاه اره دوركن ام دي اف از جديد ترين نمونه هاي ماشين هاي برش ميباشد و براي برش ورق هاي ام دي اف استفاده مي گردد اين دستگاه  ها مانند ديگر اره دوركن ها شامل دستگاه هاي اتوماتيك و دستي مي باشند  كه براي برش چوب و ام دي اف مي توان از تيغه هاي مخصوص استفاده كرد.

بسياري از كارخانه ها در صنايع چوب از اين دستگاه ها براي برش چوب ، تخته و....استفاده مي كنند اگر شما قصد راه اندازي خط توليد كابينت  و ام دي اف را داريد وجود يكي از اين دستگاه ها براي كارگاه هاي شما ضروري و حياتي مي باشد.

ويژگي هاي اره دوركن ام دي اف

اگر براي خريد اره دوركن ام دي اف قصد نداريد مدل اروپايي آن را خريداري كنيد و هزينه كمتري در نظر گرفتيد مي توانيد از مدل هاي چيني موجود آن در بازار خريد كنيد اين مدل ها هم به صورت نو و هم دست دوم در بازار موجود مي باشد.

ولي براي اينكه خريد خوبي داشته باشيد  بايد در هنگام خريد اره دوركن ام دي اف نكاتي را در نظر بگيريد ابتدا  نياز ها و انتظارات خود از دستگاه را مشخص كرده و در هنگام خريد به اطلاعات دستگاه كه در برگه اطلاعات و دفترچه محصول مي باشد.

دقت كنيد و باهم تطبيق دهيد اين اطلاعات شامل مدل دستگاه ، قدرت موتور اصلي و خط زن دستگاه ، حداكثر سرعت اره اصلي و قطر آن ، سرعت اره خط زن و قطر اره خط زن  چك گردد. سپس چون اين دستگاه ها گرد و خاك زيادي دارند دقت كنيد كه دستگاه داراي هود  باشد تا در حين كار با مشكل گرد و خاك روبرو نگرديد.

ويژگي هاي دستگاه چيني اره دوركن

پس از برررسي نكات بالا بايد ويژگي هاي ديگر دستگاه كه مربوط به دستگاه هاي چيني مي باشد را بررسي كنيد تا نوع با كيفيت و مرغوب محصول را خريداري نماييد براي فهميدن مرغوبيت دستگاه اره دوركن ام دي اف كافي است به قطعات و تجهيزات الكترونيكي و مكانيكي دستگاه دقت كرده و آن ها را بررسي كنيد.

براي اين كار مي توانيد از كارشناسان موجود كمك بگيريد يا از فردي كه از اين دستگاه ها استفاده ميكند اولين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه قطعات دستگاه حتما در بازار موجود باشد تا در صورت نياز به تعمير يا تعويض قطعه به راحتي اين كار را انجام دهيد و قطعه مورد نظر را پيدا كنيد.

نكات مهم براي خريد اره دوركن

دقت كنيد كه دستگاه انتخابي شما داراي پشتيباني مناسبي در داخل از كشور باشد امروز يكي از اصلي ترين ملاك هاي خريد دستگاه يا هر قطعه الكترونيكي داشتن پشتيبان مناسب مي باشد.

در آخر سعي كنيد اگر دستگاهي چيني براي شروع كار خود خريداري ميكنيد از مرغوب ترين نمونه موجود در بازار خريد نماييد تا از لحاظ فني و كارايي محصول دلگرم بوده و پس از خريد دچار مشكلات ناشي از عدم كاركرد و يا تقلبي بودن دستگاه نگرديد و حداقل امكان سعي كنيد حتما از مراكزي خريد كنيد كه معتبر بوده و مورد اعتماد خريداران بزرگ و كارخانه هاي مطرح مي باشند.

اميدواريم كه مطالبي كه در اين مقاله آمده  شما را براي خريد دستگاه اره دوركن ام دي اف، چيني و يا هر اره دوركن نو يا دست دوم كمك كرده باشد و قدمي هرچند ناچيز در راستاي كمك به خريد شما برداشته باشيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۰۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ايمني در اره دوركن بسيار اهميت دارد. در قسمت هاي قبلي با اره دور كن و شركت هاي سازنده اره دور كن آشنا شديم. مدل هاي آن را بررسي كرديم و به بررسي  ويژگي ها و وضعيت هاي موجود پرداختيم و در اين مقاله نكاتي براي جلوگيري از خطرات و ايمني در اره دوركن گفته شده.

نكات مهم در حين استفاده از اره دوركن

در قسمت هاي قبلي با شركت هاي سازنده اره دور كن آشنا شديم مدل هاي متفاوت آن را بررسي كرديم و به بررسي ويژگي ها و وضعيت هاي موجود پرداختيم. آموختيم كه يك دستگاه را در هنگام خريد از چه لحاظ بررسي كنيم و چه معيارهايي را ملاك خريد خود قرار دهيم.

با چند نمونه از اره دور كن هاي مرغوب و شركت هاي سازنده آن ها از جمله ايران ، ايتاليا ، اتريش  و چين آشنا شده ويژگي هاي آن ها را بررسي كرديم و نمونه اي هر چند كوتاه از توليدات اين شركت ها را بررسي كرديم و با آن ها آشنا شديم با وجود اينكه تمامي اره دور كن ها مطابق با استانداردهاي دنيا ساخته ميشوند و امنيت در آن ها به حد بالا رعايت ميشود ولي به نكاتي در حين استفاده و راه اندازي اره دور كن بايد دقت نمود.

ايمني در اره دور كن

مهمترين نكته ايمني كار با اره دور كن اپراتور يا كاربر دستگاه ميباشد اين فرد بايد يا قبلا آموزش ديده باشد و با دستگاه هاي اين چنيني كار كرده باشد با تحت آموزش قرار بگيرد و آشنايي نسبي نسبت به دستگاه پيدا كند تا بتواند دستگاه خريداري شده را با توجه به رعايت موارد ايمني در هر مورد نصب و راه اندازي كرده و همچنين به تمامي موارد ايمني در اره دوركن در حين انجام كار با دستگاه آشنا بوده تا دچار مشكل و سانحه در حين انجام كار نگردد.

براي ايمني در اره دوركن سعي كنيد پوشش ايمني مشابه با رويه دستگاه براي پوشش قسمت تيغه اره تهيه كنيد كه هم براي زاويه نود درجه و هم براي زاويه چهل و پنج درجه مناسب باشد بيشتر توليد كنند گان اره دور كن اين مورد را در آپشن هاي توليدي دستگاه اره دور كن خود قرار داده اند.

رعايت نكات ايمني

حداقل امكان براي رعايت ايمني در اره دوركن سعي كنيد از دستگاهي استفاده كنيد كه صفحه ي كنترل برش طولي آن كه صفحه اي تعديل كننده مي باشد قابليت به عقب كشيدن و يا تعويض با صفحه كنترل كم هدايت تر را دارا باشد.

هنگامي كه درب هاي روي دستگاه باز ميباشد از روشن كردن دستگاه خودداري نماييد و اگر در هنگام برش درب روي سطح ميز باز شد دستگاه را سريع خاموش كنيد.

در دستگاه هايي كه مجهز به ترمز الكترومغناطيسي با استانداردهاي ce ميباشند در هنگام قطع برش در عرض ده ثانيه تيغه اره آن ها متوقف ميشوند پس اين مورد كه دستگاه  اره دور كن داراي ترمز الكترومغناطيسي با استاندارد ceباشد را ملاك و معيار خريد خود براي حفظ بيشتر ايمني قرار دهيد

تنها در موارد خاص و با احتياط مثل زماني كه تخته ها بزرگ هستند روكش محافظ دستگاه اره دور كن را از آن جدا كرده و پس از اتمام برش دوباره آن را سرجاي خود قرار دهيد.

خطرات ممكن در حين كار با اره دور كن

با وجود اينكه در ساخت اره دور كن ها ايمني تا حد بالا رعايت شده است اما در مواردي نيز برخي اتفاقات ناگهاني منجر به حادثه مي گردند كه بد نيست با چنين اتفاقاتي آشنا شويد و سعي كنيد از پيش آمدن چنين حادثه هايي كه ممكن است خطرات جاني داشته باشد جلوگيري كنيد و ايمني در اره دوركن را رعايت كنيد.

لمس تيغه اره اصلي و تيغه اره شياردار در ناحيه برش

حين حركت ميز دور كن به عقب و جلو لمس تيغه اره از زير صفحه ممكن است در حين انجام عمل برش قطعه اي از چوب به عقب بازگردد يا پرتاب شود و يا تيغه دستگاه بشكند يا پرتاب گردد.

مواد خرد شده به صورت دستي يا ميز كه با روشن شدن موتور حركت مي كند.

مشكلات متعدد در حين كار

وقتي برق قطع شود ممكن است با قسمتي در دستگاه مواجه شويد كه به برق وصل است

شنيدن طولاني مدت صداي دستگاه اره دور كن بدون محافظ گوش

وقتي چگونگي كار و نگهداري از اره دور كن و پنجره را تنظيم مي كنيد بايد توجه زيادي به جلوگيري از قرار گرفتن يا قراردادن افراد در معرض چنين خطراتي گرديد زيرا منجر به آسيب هايي جدي به فرد و دستگاه مي گردند.

دستگاه اره دور كن با وجود اينكه كار برش را آسان كرده است ولي اگر در حين استفاده از دستگاه نكات ايمني را رعايت نكنيد يا فاصله خود با دستگاه رو حفظ نكنيد ممكن است در معرض خطراتي جدي قرار بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۱:۲۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

اره دوركن كوچك نمونه اي از اره هاي دوركن مي باشد كه به سبب  سايز كوچك، توان و وزن كمتر، به اين نام خوانده مي شود. اين اره نسبت به اره دوركن هاي ديگر هر چند قابليت هاي كمتري دارد، اما در انجام برخي از كارها، توانايي هاي منحصر به فردي نيز دارد.

در اين مطلب سعي داريم به منظور معرفي ماشين اره دوركن كوچك، از مهم ترين و مرتبط ترين مباحث مربوط به اين ماشين با توجه به عناوين زير بپردازيم.

  • طبقه بندي اره دوركن از نظر اندازه
  • كاربرد اره دوركن كوچك
  • مدل و مشخصات اره دوركن

طبقه بندي اره دوركن از نظر اندازه

ماشين اره دوركن را علاوه بر تقسيم بندي به اره دوركن اتومات و اره دوركن دستي، مي توان از نظر اندازه دستگاه، به اره دوركن كوچك، اره دوركن متوسط و اره دوركن بزرگ، طبقه بندي كرد.

اره دوركن كوچك از نمونه هاي دستگاه هاي اره دوركن است كه به دليل اندازه كم و اشغال فضاي كمتر، در دسته اره دوركن هاي كوچك قرار مي گيرد. اره دوركن كوچك را به عنوان اره ميزي نيز مي شناسند و براي برش كاري انواع ورقه هاي چوبي با ضخامت هاي مختلف، مورد استفاده قرار مي دهند.

تنظيمات اره دوركن كوچك

در مدل هاي اوليه اره دوركن كوچك، بيشتر تنظيمات به صورت دستي يا نيمه اتومات بوده است؛ ولي امروزه اين دستگاه به صورت تمام اتومات و به شكل پيشرفته اي در خدمت كارگاه هاي كوچك و بزرگ صنايع چوبي مي باشد. البته مدل هاي متنوع اين دستگاه به صورت خيلي كوچك نيز در بازار موجود است؛ يعني به صورت سيار كه بسيار سبك و قابل حمل مي باشد.

كاربرد اره دوركن كوچك

كاربرد اره دوركن كوچك براي برش كاري ورقه هايي كه از نظر اندازه كوچكتر هستند، مناسب است؛ اما به طور كلي كاربرد هاي اره دوركن كوچك عبارتند از:

  • برش انواع فيبر هاي نجاري
  • برش انواع ورقه نئوپان
  • برش تخته هاي دولايه و سه لايه
  • برش ورقه هاي چوبي با ضخامت مختلف
  • برش صفحات كابينت

مدل  و مشخصات اره دوركن كوچك

مدل اره دوركن كوچك با توجه به اندازه ميز و تيغه مي تواند سايز بندي شود و در انواع مختلفي با مشخصات متنوعي مورد استفاده قرار گيرد؛ در ادامه براي آگاهي بيشتر، به بررسي چند مدل از اره دوركن كوچك همراه با ذكر مشخصات مي پردازيم:

ماشين اره دوركن كوچك مدل MJ6118TZ 

اين ماشين داراي ميز برش كوچك با وزن 500 كيلو گرم  است و داراي توان موتور يك اسب بخار، مجهز به ريل ساچمه اي، سرعت 4000 تا 6000 دو در دقيقه، قطر تيغه 120 ميلي متر، قابليت زاويه 0 تا 45 درجه اي و مناسب براي برش هاي سايز كوچك مي باشد.

ماشين اره دوركن كوچك مدل MJ6132TY

داراي ميز برش كوچك، با وزن 700 كيلوگرم است، توان موتور يك اسب بخار، مجهز به ريل واگني، سرعت 4000 تا 6000 دور در دقيقه، قطر تيغه 120 ميلي متر، مجهز به نمايشگر ديجيتال، قابليت زاويه 0 تا 45 درجه اي، تنظيمات دستي اره، مناسب براي برش هاي ورقه ام دي اف و بسيار پر فروش، از مشخصات اصلي اين مدل مي باشد.

ماشين اره دوركن كوچك مدل MJ6130TZ

داراي ميز برش كوچك با ريل ساچمه اي به طول 3000 ميلي متر و وزن 625 كيلو گرم  است؛ و داراي توان موتور يك اسب بخار، سرعت 4000 تا 6000 دور در دقيقه، حداكثر قطر تيغه 120 ميلي متر تا 300 ميلي متر، مجهز به نمايشگر ديجيتال، قابليت زاويه 0 تا 45 درجه اي و مناسب براي برش هاي ورقه ام دي اف و نئوپان مي باشد.

ماشين اره دوركن كوچك مدل MJ1132C

اين ماشين نمونه اي از اره دوركن پايون مي باشد كه سرعت تيغه اصلي آن 4100 تا 5600 دور در دقيقه است  و سرعت تيغه خط زن 1000 دور در دقيقه مي باشد. قابليت برش زاويه 45 تا 90 درجه اي، توان يك اسب بخار، وزن 820 كيلوگرم و مناسب براي برش هاي 55 تا 70 ميلي متر، از ديگر مشخصات اين مدل مي باشد.

ماشين اره دوركن كوچك مدل PS3200

اين ماشين نمونه اي از اره دوركن پايون مي باشد؛ كه سرعت سه دور تيغه اصلي 3000، 4000 و 5000 دور در دقيقه است و سرعت تيغه خط زن آن 1000 دور در دقيقه مي باشد. مجهز به گونياي تلسكوپي پيشرفته و گونياي پشت اره با دقت بالا،  قابليت برش زاويه 45 تا 90 درجه اي، توان يك اسب بخار، وزن 1200 كيلوگرم و مناسب براي برش هاي 55 تا 70 ميلي متر مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۲:۵۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

اره دوركن فلدر يكي از برندهاي مطرح در اره دوركن مي باشد. در مقاله هاي قبلي تا حدودي با دستگاه اره دور كن آشنا شديم. ويژگي هاي لازمه براي خريد يك دستگاه اره دور كن را شناختيم و بررسي كرديم در ادامه به بررسي ديگر جزئيات اين دستگاه و اره دوركن فلدر مي پردازيم.

آشنايي با اره دوركن

در مقاله هاي قبل تا حدودي با دستگاه اره دوركن آشنا شديم. ويژگي ها ، قسمت هاي اصلي موتور، قدرت ، مكش، هود، زاويه برش و....را بررسي كرديم. به خوبي متوجه شديم چه اره دوركن ها براي برش چوب و چه مورد استفاده براي برش ام دي اف دو دسته كلي اتوماتيك و دستي دارند كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را دارد.

انواع اره دوركن

با اره دوركن هاي ريلي ، واگني ، و حتي ايكس رول x-roll  آشنا شديم طول عمر هر كدام را شناختيم و با برند نوين چوب نيز آشنا شديم ويژگي هاي يكي از محصولات آن  را بررسي  كرديم.

همچنين بررسي كرديم و آموختيم كه در هنگام خريد محصولات چيني چه معيارهايي را ملاك خريد قرار دهيم تا در حين كار دچار مشكل نشويم در ادامه در مقاله روبرو قصد معرفي برندهاي سازنده اره دور كن را معرفي كنيم و با ويژگي محصولات آن آشنا شويم اولين برندي كه قصد معرفي آن را داريم فلدر مي باشد. 

اره دوركن فلدر

فلدر شركت اتريشي مي باشد كه دستگاه هاي الكترونيكي توليد مي كند يكي از اين دستگاه ها اره دوركن فلدر مي باشد كه در نوع خود در جهان بي نظير و عاري از هرگونه عيب و ايراد مي باشند و سعي كرده ايراد هاي وارد شده در ديگر دستگاه ها را با گروه كارشناسي و مهندسي حل و فصل كند.

يكي از دستگاه هاي توليد شده توسط اين شركت اره دوركن فلدر مدل k940x-motion مي باشد كه در نوع خود دستگاهي بي نظير و عالي در نوع خود و مدل خود مي باشد. از ويژگي هاي اين دستگاه ميتوان پشتيباني اين دستگاه از تيغه اره تا قطر چهل سانتي متر را نام برد ،ريل آن از نوع ايكس رولx-roll  مي باشد و شركت فلدر اين مدل دستگاه را ده سال گارانتي كرده و خدمات پشتيباني مي دهد يعني شما تا ده سال از بابت خدمات پس از فروش دستگاه آسوده خاطر خواهيد بود.

 

ويژگي هاي اره دوركن فلدر

از ديگر ويژگي هاي اره دوركن فلدر مي توان قيمت مناسب اين محصول نسبت به كارايي و عملكرد حرفه اي كه در حين انجام كار دارد نام برد البته نبايد فراموش كنيم كه قيمت تمامي محصولات وارداتي بسته به قيمت ارز مي باشد. اين مدل دستگاه اره دوركن براي ساعت هاي طولاني به راحتي كار كرده و دچار مشكل نمي گردد پس مي توانيد ساعت ها در طول روز از آن استفاده نماييد.

اره دوركن فلدر داراي استانداردهاي روز و منحصر به فرد جهاني مي باشد و آن را در نوع خود بي نظير ساخته است برق ورودي براي كارگاه هاي سه فاز براي دستگاه چهارصد ولت سه فاز مي باشد و براي كارگاه هاي با برق تك فاز دويست و سي ولت پس با برق رودي و انرژي لازمه براي راه اندازي دستگاه مشكلي با تك فاز و سه فاز نخواهيد داشت.

مشخصات اره دوركن فلدر

اين مدل دستگاه اره دور كن كاملا مهندسي ساخته شده و مناسب براي افرادي است كه به كار مهندسي و دقيق بسيار علاقه دارند همچنين تنظيمات ديگر دستگاه راحت و آسوده بوده و به آساني قابل انجام مي باشند.

با توجه به اين ويژگي ها و آپشن هاي منحصر به فرد ديگري كه اين دستگاه دارد اگر شما با پرداخت مبلغي بيشتر يك دستگاه اره دور كن فلدر اتريشي تهيه كنيد اولا كه تا ده سال ضمانت خريد انجام شده را داريد دوما از لحاظ مالي ضرر نكرده ايد چون ماشيني مطابق با استاندارد روز دنيا خريداري نموده ايد كه مهندسين آن شركت در طول شبانه درصدد رفع نواقص احتمالي دستگاه هاي خود ميباشند.

همچنين دستگاهي مطابق با استاندارد جهاني متناسب با نياز و كارايي خود را خريداري كرده ايد. اميدوارم  كه با توجه به متن بالا با يكي از برند هاي توليد كننده اره دور كن آشنا شده باشيد و در هنگام خريد آن را مد نظر قرار دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۶:۱۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

اره دوركن ايتاليايي، دستگاهي است كه در صنايع چوب و كارخانجات بزرگ براي برش چوب ، ام دي اف و....با ابعاد و قطعات بزرگ استفاده ميگردد. وجود اين دستگاه خطاي برش را تا حدودي كاهش داده است. در ادامه توضيحات بيشتري در رابطه با اره دوركن ايتاليايي گفته شده.

دستگاه اره دوركن

اره دوركن دستگاهي است كه در صنايع چوب و كارخانجات بزرگ براي برش چوب ، ام دي اف و.... با قطعات و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرد. وجود اين دستگاه خطاي اندازه گيري در هنگام برش را كاهش داده و وجودش در صنايع چوب ، كابينت سازي و هر صنعتي كه نياز به برش چوب داشته باشد حياتي مي باشد. به طور خلاصه مي توان گفت ارزان ترين اره دوركن ها اره دوركن هاي چيني مي باشد كه در مقالات قبلي به آن ها اشاره كرديم.

علاوه بر آن متناسب با هزينه كارايي و ويژگي هاي مورد نياز مي توان اره دوركن مناسبي تهيه كرد كه در هنگام خريد خدمات پس از فروش و گارانتي نيز داشته باشد. با اره دوركن هاي نوين چوب و فلدر آشنا شديم.

به فراخور مقاله  و مجال صحبت با ويژگي ها كارايي ها ي آن ها و همچنين از هر برند با يك مدل از اره دوركن هاي توليد شده توسط اين دو برند آشنا شديم و كارايي ها و ويژگي هاي يك مدل از دستگاه  هاي توليد شده را بررسي كرديم اكنون و در ادامه مقاله قبل به بررسي اره دوركن ايتاليايي مي پردازيم و آن را با توجه به ويژگي هايش معرفي خواهيم كرد.

اره دوركن ايتاليايي

يكي از اره دوركن هاي خوبي كه مي توان در صنايع چوب نام برد اره دوركن ايتاليايي است كه سال هاست در صنعت چوب و برش جهان  از آن ها استفاده مي شود و كار برش چوب ام دي اف و ديگر مشتقات چوب با ابعاد بالا را راحت كرده است. اره دوركن ايتاليايي با كيفيت ها و برند هاي مرغوب و عالي در بازار موجود مي باشند كه ميتوان از گريگگو GRiggio واس سي ام   scm group  نام برد.

تفاوت اره دوركن ساده و اتوماتيك

محصولات و اره دوركن ايتاليايي را علاوه بر خريد  حضوري از سايت هاي اينترنتي نيز تهيه كنيد. اره دوركن ايتاليايي همانند ديگر اره دوركن ها به صورت كلي به دو دسته ساده (دستي) و مكانيكي(اتوماتيك) تقسيم مي گردند و همانطور كه در مباحث قبل گفتيم اره دوركن دستي به وسيله دست تنظيم مي شود زاويه برش ارتفاع و.... همه به وسيله دست تنظيم مي گردد.

ولي در اره دوركن هاي اتوماتيك ايتاليايي تنظيمات به وسيله صفحه لمسي دستگاه انجام مي گردد و براي راه اندازي آن نياز به آموزش و تبحر خاصي نداريد و از روي دفترچه راهنماي آن به آساني مي توانيد تنظيمات لازمه را انجام دهيد.

انواع اره دوركن

با توجه به حركت بر سطح چوب نيز اين دستگاه ها به سه دسته ريلي ، واگني و لوكوموتيوي موجود ميباشند كه درمورد هر كدام و طول عمرشان در قسمت هاي قبلي مقاله اشاره كرديم و توضيحاتي ارائه داديم. تقريبا تمامي اره دوركن ها و بالطبع اره دوركن ايتاليايي، بر اساس همين پارامترهاي موجود  ساخته ميگردند كه با پيشرفت علم و روز افزون مهندسي ايرادات آن رفع شده و كارايي و كيفيت بيشتري نسبت به ساير محصولات پيدا ميكنند.

از دير باز اره دوركن ايتاليايي و برند هاي ايتاليايي از بهترين توليد كنند گان اين صنعت بوده و دستگاه هاي توليدي اين شركت ها با كارايي بسيار بالا گويا و معرف شركت خود مي باشند كما اينكه قيمت اين محصولات با توجه به قيمت ارز گذاشته  مي شود و در اختيار ما قرار ميگيرد ولي نسبت به كارايي كيفيت و خدمات پس از فروش آن ها قيمت مناسب و در خوري دارند.

خريد اينترنتي محصولات اره دوركن

البته خريد محصولات اين چنيني به صورت اينترنتي كه در زمان و وقت  شما صرفه جويي مي كند به صرفه تر بوده و خريدي آسان را براي شما فراهم ميكند. همچنين در فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد براحتي مدل ها و قيمت ها و كارايي ها را باهم مقايسه كنيد و خريد مناسب تري انجام دهيد.

اميدواريم كه توانسته باشيم اره دوركن هاي مناسبي به همراه برندهاي آن ها را به شما معرفي كرده و شما را با كارايي و كيفيت و ويژگي هاي اين محصولات آشنا كنيم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۷:۰۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1876
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب