مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

اره دوركن ام دي اف، از جديدترين نمونه هاي ماشين برش مي باشد. در اين مقاله قصد داريم با دستگاه اره دوركن آشنا شويم با توجه به توضيح درمورد اره دوركن هاي نوين چوب امروز قصد داريم با اره دوركن ها  براي برش ام دي اف و مدل هاي آن آشنا شويم.

اره دوركن ام دي اف

در ادامه مقاله قبل در خصوص معرفي اره دوركن كه در آن ها مطالبي درمورد اره دوركن كه كلا چيست چه كارايي دارد چند نوع هست و چه برند هايي دارد چه كارايي دارد و چه ويژگي هايي بايد يك دستگاه اره دوركن داشته باشد تا براي كار ما مفيد باشد همچنين با برند نوين چوب كه سازنده آن كشور چين ميباشد و دستگاه هاي مناسبي توليد ميكند آشنا شديم.

به بررسي ويژگي ها و خصوصيات يكي از مدل هاي آن پرداختيم  و تا حدودي با ويژگي هايش بيشتر آشنا شديم  در ادامه با اين مقاله ميخواهيم يكي ديگر از دستگاه هاي اره دوركن كه براي برش ام دي اف است را به شما معرفي كنيم تا با كارايي و برخي از ويژگي هاي آن آشنا شويم.

آشنايي با اره دوركن ام دي اف بر

دستگاه اره دوركن ام دي اف از جديد ترين نمونه هاي ماشين هاي برش ميباشد و براي برش ورق هاي ام دي اف استفاده مي گردد اين دستگاه  ها مانند ديگر اره دوركن ها شامل دستگاه هاي اتوماتيك و دستي مي باشند  كه براي برش چوب و ام دي اف مي توان از تيغه هاي مخصوص استفاده كرد.

بسياري از كارخانه ها در صنايع چوب از اين دستگاه ها براي برش چوب ، تخته و....استفاده مي كنند اگر شما قصد راه اندازي خط توليد كابينت  و ام دي اف را داريد وجود يكي از اين دستگاه ها براي كارگاه هاي شما ضروري و حياتي مي باشد.

ويژگي هاي اره دوركن ام دي اف

اگر براي خريد اره دوركن ام دي اف قصد نداريد مدل اروپايي آن را خريداري كنيد و هزينه كمتري در نظر گرفتيد مي توانيد از مدل هاي چيني موجود آن در بازار خريد كنيد اين مدل ها هم به صورت نو و هم دست دوم در بازار موجود مي باشد.

ولي براي اينكه خريد خوبي داشته باشيد  بايد در هنگام خريد اره دوركن ام دي اف نكاتي را در نظر بگيريد ابتدا  نياز ها و انتظارات خود از دستگاه را مشخص كرده و در هنگام خريد به اطلاعات دستگاه كه در برگه اطلاعات و دفترچه محصول مي باشد.

دقت كنيد و باهم تطبيق دهيد اين اطلاعات شامل مدل دستگاه ، قدرت موتور اصلي و خط زن دستگاه ، حداكثر سرعت اره اصلي و قطر آن ، سرعت اره خط زن و قطر اره خط زن  چك گردد. سپس چون اين دستگاه ها گرد و خاك زيادي دارند دقت كنيد كه دستگاه داراي هود  باشد تا در حين كار با مشكل گرد و خاك روبرو نگرديد.

ويژگي هاي دستگاه چيني اره دوركن

پس از برررسي نكات بالا بايد ويژگي هاي ديگر دستگاه كه مربوط به دستگاه هاي چيني مي باشد را بررسي كنيد تا نوع با كيفيت و مرغوب محصول را خريداري نماييد براي فهميدن مرغوبيت دستگاه اره دوركن ام دي اف كافي است به قطعات و تجهيزات الكترونيكي و مكانيكي دستگاه دقت كرده و آن ها را بررسي كنيد.

براي اين كار مي توانيد از كارشناسان موجود كمك بگيريد يا از فردي كه از اين دستگاه ها استفاده ميكند اولين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه قطعات دستگاه حتما در بازار موجود باشد تا در صورت نياز به تعمير يا تعويض قطعه به راحتي اين كار را انجام دهيد و قطعه مورد نظر را پيدا كنيد.

نكات مهم براي خريد اره دوركن

دقت كنيد كه دستگاه انتخابي شما داراي پشتيباني مناسبي در داخل از كشور باشد امروز يكي از اصلي ترين ملاك هاي خريد دستگاه يا هر قطعه الكترونيكي داشتن پشتيبان مناسب مي باشد.

در آخر سعي كنيد اگر دستگاهي چيني براي شروع كار خود خريداري ميكنيد از مرغوب ترين نمونه موجود در بازار خريد نماييد تا از لحاظ فني و كارايي محصول دلگرم بوده و پس از خريد دچار مشكلات ناشي از عدم كاركرد و يا تقلبي بودن دستگاه نگرديد و حداقل امكان سعي كنيد حتما از مراكزي خريد كنيد كه معتبر بوده و مورد اعتماد خريداران بزرگ و كارخانه هاي مطرح مي باشند.

اميدواريم كه مطالبي كه در اين مقاله آمده  شما را براي خريد دستگاه اره دوركن ام دي اف، چيني و يا هر اره دوركن نو يا دست دوم كمك كرده باشد و قدمي هرچند ناچيز در راستاي كمك به خريد شما برداشته باشيم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۰۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 1911
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب