مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كابينت فلزي طرح mdf، كابينتي در طرح ها و رنگ هاي گوناگون است. با خريد كابينت فلزي طرح mdf، كابينتي زيبا و در عين حال مقرون به صرفه خواهيد داشت.

كابينت فلزي طرح mdf

يك عامل بسيار مهم و تاثير گذار در زيبايي آشپزخانه، استفاده از كابينت هاي زيبا و چشم گير است. يكي از زيباترين نوع كابينتي كه مورد قبول اكثر مردم و به ويژه خانم هاي خانه دار قرار گرفته، كابينت فلزي طرح mdf است. شكل ظاهري كابينت ها و قيمت آن ها اهميت بسيار زيادي براي خريداران، به ويژه خانم هاي خانه دار دارد.

عرضه كابينت فلزي طرح mdf با بهترين كيفيت و بهره مندي از راهنماي خريد مناسب

اين سايت فروش آنلاين كابينت فلزي طرح mdf، در راستاي جلب رضايت هرچه بيش تر مشتريان عزيز، امكان خريد اينترنتي كابينت فلزي طرح mdf را در انواع مدل ها، طرح ها، برند ها و در اختيار گذاشتن راهنماي خريد كابينت فلزي طرح mdf، براي مشتريان و خريداران خود فراهم كرده تا به آن ها در راستاي خريد اينترنتي كابينت فلزي طرح mdf خدمات ارزنده اي را ارائه بدهد.

از انواع مدل ها و ويژگي هاي كابينت فلزي طرح mdf اطلاع داريد؟

كابينت هاي آشپزخانه در انواع مدل ها و جنس ها در دسترس هستند كه شما بايد با در نظر گرفتن سليقه شخصيتان، جنس كابينت و همچنين قيمت مدنظرتان كه مي خواهيد براي كابينت هاي آشپزخانه تان صرف كنيد، يكي از اين مدل ها را انتخاب نماييد.

انواع مدل هاي كابينت ها شامل موارد زير است:

كابينت هاي فلزي، كابينت هاي تمام چوب، كابينت mdf، كابينت هايگلاس، كابينت هاي pvc

  • كابينت هاي فلزي: بدنه اصلي اين نوع كابينت ها از جنس فلز است كه قيمت پايين تري هم از ساير كابينت ها دارند.
  • كابينت تمام چوب: اين جنس كابينت هاي ساخته شده از چوب، براي خانه هايي كه صاحبان آن ها علاقه مند به داشتن سبكي كلاسيك در آشپزخانه هستند، مناسب است.
  • كابينت mdf: اين كابينت ها محبوبيت زيادي را در بين مردم پيدا كردند. بدنه اين كابينت هاي mdf از خرده هاي چوب ساخته مي شوند، به همين دليل اين كابينت تنوع رنگ هاي بسيار زيادي را نسبت به ساير كابينت ها دارند. كابينت هاي mdf بر خلاف كابينت هاي چوب در برابر رطوبت مقاومت بسيار زيادي دارند و به همين دليل با توجه به رطوبت موجود و مصرف آب در داخل آشپزخانه ها استفاده از اين نوع كابينت ها، مناسب تر و بهتر است.
  • كابينت هايگلاس: كابينت هاي هايگلاس در واقع از انوع كابينت هاي mdf به شمار مي روند كه داراي سطحي براق تر و درخشان تر نسبت به كابينت هاي mdfمعمولي هستند.
  • كابينت پي وي سي: اين كابينت ها، هزينه هاي كمتري نسبت به كابينت هاي mdf دارند و از تنوع رنگ هاي بسيار زيادي نيز برخوردار هستند. اما از كابينت هاي تمام pvc، بيش تر در كابينت هاي دستشويي، كابينت هاي حمام و كابينت هاي سينك ظرفشويي استفاده مي شود. اين كابينت ها به دليل ساختار مصنوعي و داشتن ويژگي عدم تجزيه پذيري، باعث آسيب رسيدن به طبيعت مي شوند كه بهتر است تا جاي امكان از آن ها استفاده نشود.

با توجه به نكات گفته شده، كابينت فلزي طرح  mdf، به دليل داشتن بدنه فلزي، از قيمت بسيار كمتري نسبت به كابينت هاي تمام mdf برخودار است و  هم اين كه با داشتن طرح mdf، انتخابي مناسب، براي كساني است كه هم مي خواهند از تنوع رنگ ها و جذابيت هاي كابينت mdf برخوردار باشند و هم هزينه زيادي را صرف نكنند.

برند هاي متنوع و گوناگوني وجود دارند كه در زمينه كابينت هاي فلزي طرح  mdfفعاليت مي كنند؛ مانند: Binova، Boffi، Bul Thaup و...

سايت فروشگاهي خوگر پلاس با عرضه انوع طرح ها و برندهاي كابينت هاي فلزي طرح mdf، آماده خدمت رساني به شما خريداران عزيز است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۸:۲۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كابينت عروس از شيك ترين مدل هاي كابينت در بازار هست كه مي توان جديدترين آنها را از طريق سايت خريد اينترنتي كابينت عروس با ارزان ترين قيمت دريافت كرد.

كابينت عروس

كابينت درجه يك از ضروريات هر آشپزخانه هست كه مدل هاي مختلف آن را مي توان در نمايندگي هاي فروش مشاهده كرد. انواع كابينت عروس با تنوع در طرح و مدل از جمله پرفروش ترين نمونه هاي كابينت در بازار مي باشد. در تهيه انواع كابينت عروس از مواد درجه يك و طرح هاي خلاقانه استفاده مي شود. براي خريد اين كابينت هاي شيك با قيمت مناسب مي شود از طريق سايت هاي اينترنتي معتبر اقدام كرد.

انواع كابينت از لوازم ضروري آشپزخانه به حساب مي آيد كه نقش مهمي در دكوراسيون آشپزخانه دارد. با بهره گيري از كابينت هاي استاندارد مي توان انواع ظروف و مواد غذايي را به صورت ايمن و به شكلي زيبا طبقه بندي نمود. از جمله كابينت هاي جذاب و شيك موجود در بازار مي توان به كابينت هاي مخصوص عروس اشاره نمود كه داراي تنوع در طرح و نقش و نوع مواد اوليه مي باشد.

كابينت عروس بهترين ابزار چيدمان آشپزخانه

يكي از مهمترين ضروريات براي چيدمان خانه هاي نوساز مخصوصا خانه عروس استفاده از كابينت استاندارد و زيبا براي آشپزخانه مي باشد. از اين رو توليد كنندگان كابينت از بهترين مواد اوليه جهت ساخت كابينت هاي زيبا بهره مي برند. اين كابينت ها كه در انواع ام دي اف، هايگلاس، چوبي، تمام استيل و تركيبي ساخته مي شود علاوه بر زيبايي از ماندگاري بالايي برخوردار مي باشد. با تهيه اين كابينت ها شيك و لوكس مي توان به زيباتر شده هر چه بيشتر دكوراسيون آشپزخانه كمك كرد.

در حال حاضر با كمك مواد اوليه درجه يك برندهاي مختلفي در حوزه توليد اين كابينت هاي زيبا و منحصر به فرد فعال هستند. استفاده از طرح هاي خلاقانه در كنار تجهيزات مدرن و پيشرفته در اين شركت هاي توليد كننده منجر به ارائه بهترين كابينت به بازار مي شود. از برندهاي معتبر سازنده كابينت مي توان به برند الگاسه، هيكر، طوبي، ايران آرشيتكت و ... اشاره كرد.

كساني كه به دنبال خريد كابينت عروس درجه يك و مدرن هستند مي توانند جديدترين اين تجهيزات را از نمايندگي هاي فروش تهيه نمايند. با توجه به عرضه مدل هاي مختلف كابينت در بازار هر خريدار مي تواند متناسب با سليقه خود بهترين محصول را دريافت نمايد. از نكات مهم براي خريد انواع كابينت مخصوص خانه عروس توجه به قيمت فروش اين محصولات مي باشد كه فاكتورهاي مختلفي در تعيين آن نقش دارد. از گزينه هاي موثر بر تعيين قيمت كابينت هاي موجود در بازار نوع مواد مورد استفاده در ساخت، مدل و طرح كابينت و برند توليد كننده اين تجهيزات شيك و بادوام را مي شود نام برد.

بهترين راه خريد ارزان كابينت عروس چيست؟

هر خريدار كابينت آشپزخانه به دنبال تهيه نمونه هاي زيبا و لوكس اين محصولات با قيمت ارزان است. در ميان روش هاي مختلف براي خريد ارزان انواع كابينت خريد اينترنتي كابينت عروس از طريق سايت هاي معتبر در فضاي مجازي مي باشد. از اطلاعات موجود در سايت هاي اينترنتي عرضه كابينت مي توان به راهنماي خريد كابينت عروس اشاره كرد كه مطالب مختلفي را در بر مي گيرد. با مطالعه راهنماي خريد و كسب اطلاعات در مورد مشخصات محصولات ارائه شده مي توان انواع كابينت را با ارزان ترين نرخ ممكن دريافت كرد. از طرف ديگر هر خريدار از هر نقطه از كشور كه باشد مي تواند با دسترسي به اينترنت اقدام به خريد نموده و بدون نياز به هزينه اضافي بهترين مدل كابينت را تهيه نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۵:۱۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كابينت گلاس ترك از انواع كابينت هاي مدرن مي باشد. كابينت گلاس ترك با داشتن ظاهري شفاف و طرح هاي متنوع براي دكوراسيون هاي مدرن و ساده بسيار مناسب مي باشد.

كابينت گلاس ترك

همانطور كه مي دانيد كابينت ها از مهمترين وسايل در آشپزخانه ها مي باشند كه با توجه به سليقه و فضاي آشپزخانه، انواع گوناگوني دارند. يكي از انواع كابينت ها، كابينت گلاس ترك است كه در اين مقاله توضيحاتي را در رابطه با معرفي و راهنماي خريد آن ارائه مي كنيم.

كابينت گلاس چگونه است؟

اگر كمي در مورد طراحي داخلي و دكوراسيون داخلي اطلاعاتي داشته باشيد، خواهيد دانست كه كابينت ها از اجزاي مهم در طراحي داخلي و تعيين كننده نوع دكوراسيون محيط مي باشند. به همين خاطر انتخاب و خريد كابينت هاي مناسب با محيط بسيار مهم است.

يكي از انواع كابينت هاي جديدي كه در بازار مورد پسند واقع شده است كابينت گلاس است. اين نوع كابينت ها از انواع كابينت هاي آشپزخانه ها به شمار مي روند كه براي دكوراسيون هاي مدرن بسيار مناسب مي باشند. از جمله ويژگي هايي كه مي توان در مورد اين نوع كابينت گلاس ترك گفت عبارتند از:

  • مقاوم ترين كابينت ها به شمار مي روند.
  • جنس اين نوع كابينت ها از ام دي اف مي باشد.
  • مناسب خانه هاي مدرن و ساده مي باشند.

در واقع ويژگي مهمي كه اين نوع كابينت آن را متمايز از ساير انواع كابينت ها مي كند، وجود يك روكش براق، شيشه اي و پلاستيكي است كه باعث شده ظاهر آن براق و شفاف باشد.

  • داشتن  طرح ها و رنگ هاي متنوع و خاص
  • داشتن لبه هاي تيز
  • خش و لك پذير
  • تصوير شماره يك

چرا كابينت گلاس را انتخاب كنيم؟

از دلايل مهمي كه ممكن است شما را به خريد كابينت گلاس ترك راغب كند مي توان گفت:

  • شفاف بودن و داراي طرح هاي گوناگون در نوع خود
  • انعكاس نور و شفاف شدن محيط: اين كابينت ها با سطح صيقلي و شفافي كه دارند مي توانند به عنوان منبع نور استفاده شوند.
  • ظاهر ساده و جذاب: سادگي و جذاب بودن اين نوع كابينت باعث مي شود تا با محيط راحت تر هماهنگ شود.
  • سهولت در تميز شدن: به خاطر داشتن سطوح صاف و يكپارچه اي كه دارند، اين نوع كابينت ها به سادگي با يك دستمال تميز خواهند شد.
  • قابليت شخصي سازي با تغيير و تعويض دستگيره ها با توجه به سليقه افراد
  • داشتن طرح ها و ديزاين هاي متنوع، ساده و موج دار متناسب با سليقه افراد

راهنماي خريد كابينت گلاس ترك

براي خريد كابينت گلاس ترك مي توان به موارد زير توجه نمود:

همانطور كه گفتيم اين نوع كابينت ها با توجه به سليقه هاي متفاوت به طرح هاي ساده محدود نمي شوند و شما مي توانيد نمونه هاي طرح دار آن را سفارش بدهيد.

نكته اي كه بايد دقت نمود اين است كه براي خريد اينترنتي كابينت گلاس ترك حتما بايد از متخصصين طراحي و ساخت كابينت ها استفاده نمود.

پيش از خريد كابينت گلاس مي توانيد با مشاوره از دكوراتورها، از مشاوره آنها براي چينش صحيح كابينت و انتخاب بهترين مدل مناسب محيط استفاده كنيد.

از جمله بهترين برندها براي كابينت سازي مي توان گفت:

  • ARCLINEA: طراحي آشپزخانه ايتاليايي توسط Antonio Citterio
  • Bentwood Luxury Kitchens: طراح آشپزخانه هاي لوكس با كابينت هاي كلاسيك
  • Binns: كابينت هاي آشپزخانه لوكس
  • BOFFI: آشپزخانه ايتاليايي
  • برند فيت
  • گروه طراحي و معماري برندا
  • كابينت رويال
  • كابينت و پارتيشن پايور
  • كابينت پرشين
  • دكوراسيون كاج
  • رويال كابينت

همچنين شما مي توانيد با مراجعه به سايت هاي اينترنتي كه اين شركت ها دارند، از نمونه كارها، اطلاعات تماس و سابقه كاري اين شركت ها مطلع شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۸:۰۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كابينت سه بعدي از زيباترين نمونه هاي كابينت آشپزخانه در بازار مي باشد كه مي توان از طريق سايت معتبر خريد اينترنتي كابينت سه بعدي بهترين آنها را دريافت كرد.

كابينت سه بعدي

خريد انواع كابينت مناسب و با كيفيت از دغدغه هاي خريداران اين محصول مي باشد. انواع كابينت سه بعدي با تنوع در مدل و طرح از پرفروش ترين اين تجهيزات در بازار محسوب مي شود. از ويژگي هاي كابينت سه بعدي موجود در بازار كيفيت عالي اين كالا در كنار تنوع در طرح و ابعاد مي باشد كه توسط برندهاي مختلف توليد مي گردد. براي خريد انواع كابينت هاي سه بعدي شيك با قيمت استاندارد مي توان از طريق سايت هاي معتبر اينترنتي اقدام كرد.

در آشپزخانه هاي آپارتمان ها از انواع تجهيزات استاندارد بهره گرفته مي شود كه از آن ميان مي توان به انواع كابينت اشاره كرد. در حال حاضر مدل هاي مختلفي از كابينت هاي شيك و زيبا در بازار عرضه شده است كه براي بكارگيري در دكوراسيون آشپزخانه مناسب مي باشد. از مدرن ترين نمونه هاي كابينت در بازار كه با استقبال خريداران روبرو شده كابينت سه بعدي را مي توان نام برد.

دكوراسيون عالي با كابينت هاي سه بعدي

از زيباترين نمونه هاي كابينت آشپزخانه در بازار محصولاتي است كه با كمك طراحي سه بعدي تهيه مي شود. در ساخت انواع اين كابينت ها علاوه بر استفاده از طرح هاي سه بعدي زيبا بهره گيري از مواد اوليه درجه يك اهميت بالايي دارد. امروزه بر اساس نياز مصرف كنندگان از طرح هاي جالب و جذاب براي تهيه انواع كابينت هاي سه بعدي كمك گرفته مي شود. با بهره گيري از انواع كابينت هاي سه بعدي مي توان محيط آشپزخانه را به صورت زيبا و در عين حال كاربردي تزيين نمود.

در حال حاضر خريد كابينت سه بعدي با كيفيت عالي و نرخ فروش مناسب يكي از دغدغه هاي خريداران اين تجهيزات مي باشد. با توجه به استقبال خريداران از انواع كابينت هاي سه بعدي امروزه برندهاي متعددي در حوزه توليد كابينت هاي آشپزخانه سه بعدي فعاليت مي كنند. از انواع اين كابينت ها مي توان به كابينت هايي با مدل ايستاده، بدون دستگيره و كابينت ريلي اشاره نمود كه با طرح و رنگ بندي مختلف در بازار عرضه مي شود. از ميان برندهاي پرفروش كابينت هاي آشپزخانه مي شود از برند ممبران، آرتينو و سامان چوب نام برد.

يكي از فاكتورهاي مهم در حوزه خريد اين كابينت هاي استاندارد قيمت خريد اين محصولات مي باشد كه به عوامل مختلفي بستگي دارد. از عوامل موثر بر قيمت كابينت هاي سه بعدي مي توان به كيفيت محصولات عرضه شده به بازار، ابعاد كالا و نوع برند سازنده آن اشاره كرد. از اين رو در بازار انواع كابينت با تنوع در نرخ فروش عرضه مي شود. با كسب اطلاعات موثق در مورد قيمت اين كابينت ها مي توان بهترين اين تجهيزات را جهت تجهيز آشپزخانه تهيه كرد.

خريد ارزان كابينت سه بعدي از طريق سايت اينترنتي

اكثر خريداران كابينت هاي سه بعدي به دنبال تهيه بهترين اين محصولات با قيمت ارزان هستند. بهترين راه براي تهيه ارزان اين كالا اقدام از طريق سايت خريد اينترنتي كابينت سه بعدي مي باشد كه از طريق فضاي مجازي فعاليت دارند. ارائه اطلاعات مختلف مربوط به مشخصات محصول، قيمت خريد و نحوه سفارش در قالب راهنماي خريد كابينت سه بعدي از جمله خدمات سايت هاي خريد اينترنتي كابينت مي باشد. از مزاياي خريد اينترنتي انواع كابينت هاي سه بعدي دريافت زيباترين و جديدترين اين محصولات با ارزان ترين نرخ موجود است كه تاثير زيادي در استقبال خريداران و تمايل آنها به خريد اينترنتي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۱۴:۵۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

دلايلي كه مي توانيد به سراغ انتخاب كابينت فلزي درب ام دي اف برويد را با هم مرور مي كنيم . در ادامه همه چيز را درباره كابينت فلزي درب ام دي اف خواهيد خواند

كابينت فلزي درب ام دي اف

يكي از الزامات داشتن هر آشپزخانه مدرن وجود كابينت هاي شيك و زيبا مي باشد . يكي از بهترين و هم چنين مقرون به صرفه ترين نوع كابينت ها كابينت فلزي درب ام دي اف مي باشند . همراه ما باشيد تا با هم تمام ويژگي هاي اين نوع كابينت ها را بررسي كنيم پس از آن مي توانيد با خيالي آسوده اقدام به خريد كابينت فلزي درب ام دي اف نماييد .

چه ويژگي هايي را بايد در نظر بگيريد ؟

براي خريد هر نوع كابينتي كه مي خواهيد بايد به خاطر داشته باشيد كه به دنبال چه چيزي هستيد . در واقع بايد نياز خود را به درستي تعيين كرده باشيد . اين كار باعث مي شود تا لازم نباشد هزينه هاي اضافي بابت چيزهايي بدهيد كه هرگز به آن ها نياز پيدا نخواهيد كرد .

كابينت فلزي درب ام دي اف در واقع بدنه فلزي دارند كه تنها درب آن ها از ام دي اف ساخته شده است همين موضوع باعث مي شود تا اين نوع كابينت ها به اندازه كابينت هاي تمام ام دي اف زيبا باشند و كارايي قابل قبولي نيز داشته باشند . براي انتخاب اين نوع كابينت ها به اندازه مدل هاي ديگر دست بازي براي انتخاب داريد .مي توانيد از انواع مختلف رنگ ها و همچنين طرح هاي چوب هاي ام دي اف انتخاب نماييد . همين امر باعث مي شود تا خيال شما بابت زيبايي كار راحت باشد.

ويژگي ديگري كه بايد براي انتخاب كابينت فلزي درب ام دي اف در نظر بگيريد  مساحت فضا شما مي باشد . شما بايد حتما به اندازه هاي مورد نياز خود در آشپزخانه توجه نماييد . همچنين بايد متراژ دقيق كابينت فلزي درب ام دي اف مورد نظر خود را بدانيد . به خاطر داشته باشيد كه اين به دليل فلزي بودن اين نوع كابينت ها احتمال زنگ زدگي در آن ها نيز وجود دارد پس تماس با آب را بايد به حداقل برسانيد تا طول عمر اين نوع كابينت ها اضافه گردد .

خريد كابينت فلزي درب ام دي اف مي تواند يك كار آسان به شمار برود به شرط آن كه از جاي مطمئني اين كار را انجام دهيد پس بررسي مدل هاي مختلف اين نوع كابينت را در سايت ما از دست ندهيد .

قيمت كابينت فلزي درب ام دي اف

شما به آساني مي توانيد با كمك راهنماي خريد كابينت فلزي درب ام دي اف كه به شما ارائه كرديم به آساني مدل كابينت مد نظر خود را در سايت ما انتخاب نماييد . همچنين براي خريد اينترنتي كابينت فلزي درب ام دي اف نيز مي توانيد تمام ويژگي ها و مدل هاي آن را در سايت ما مشاهده نماييد .

 به خاطر داشته باشيد قيمت اين نوع كابينت ها به نسبت ساير كابينت هايي كه به صورت تمام ام دي اف مي باشند قيمت بسيار مناسب تري دارند همين امر باعث مي شود تا افراد علاقه بيشتري به انتخاب و خريد اين نوع كابينت ها داشته باشند . البته اين نكته را نيز بدانيد كه اين نوع كابينت ها مدل هاي ساده تري نسبت به ساير كابينت هاي تمام ام دي اف دارند و نبايد انتظار مدل هاي بسيار متنوع تري را داشته باشيد .

البته از نظر رنگ بندي به اندازه كافي دست بازي داريد و مي توانيد رنگ هاي متنوعي را انتخاب نماييد . به آساني مي توانيد خريد كابينت خود را نيز از طريق اينترنت انجام دهيد و دقيقا مدل و رنگ مورد نظر خود را در محل خود تحويل بگيريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۶:۵۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كابينت طوسي در سال هاي اخير بسيار مورد توجه دكوراتورها واقع شده است. شما مي توانيد كابينت طوسي رنگ را با مراجعه به وب سايت فروشگاه ما تهيه نماييد

كابينت طوسي

در سال هاي اخير كابينت طوسي بسيار مورد توجه افراد در سراسر جهان واقع شده است و دكوراتورهاي حرفه اي اين رنگ كابينت را بيشتر ترجيح داده و در اولويت قرار مي دهند. شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه اينترنتي ما انواع پروژه هاي مختلف در اين زمينه مورد مشاهده قرار داده و در صورت مورد پسند بودن اقدام به خريد كابينت طوسي مد نظر خود نماييد.

آيا به دنبال خريد و تهيه كابينت طوسي هستيد؟

كابينت طوسي يكي از بهترين انتخاب هايي مي باشد كه مي توانيد با آن زيبايي چند برابري را به آشپزي خود ببخشيد برخي از افراد رنگ طوسي را رنگي بي روح و غمگين مي پندارند كه اين تفكر به كل اشتباه مي باشد. امروزه دكوراتورهاي بسياري در سراسر جهان رنگ طوسي را براي زيبايي بيشتر و جلوه دادن به ديگر رنگ ها در اين محيط مورد استفاده قرار مي دهند.

علاوه بر آشپزخانه استفاده از ديوارها با طرح هايي با رنگ طوسي مورد انتخاب بسياري از افراد قرار مي گيرد. دكوراتورها براي انسجام و وحدت بيشتر در طراحي داخلي آشپزخانه علاوه بر كابينت طوسي رنگ از ديوارها، روكابينتي ها و حتي در كف آشپزخانه نيز از رنگ طوسي استفاده مي كنند كه در يك نگاه جذابيت خاصي را نمايان مي كنند و توجه هر فردي را به خود جذب مي كنند.

فروشگاه اينترنتي ما در زمينه فروش كابيت طوسي فعاليت داشته و باكيفيت ترين و بهترين جنس كابينت هاي طوسي را به فروش عموم مي رساند اگر قصد خريد كابينت طوسي را داريد پيشنهاد مي كنيم همين الان به وب سايت رسمي ما مراجعه نموده و پروژه هاي مختلف در اين زمينه را مورد مشاهده قرار دهيد و زيبايي اين طرح دكوراسيون را مشاهده نماييد. بي شك شما نيز در يك نگاه بر عكس هايي از دكوراسيون آشپزخانه با كابينت طوسي جذب آن خواهيد شد.

آيا مي دانستيد كابينت طوسي سبب لوكس به نظر رسيدن دكوراسيون آشپزخانه تان مي شود؟

كابينت هاي طوسي تاثير به سزايي در دكوراسيون و طراحي داخلي آشپزخانه شما خواهد داشت اگر شما از جمله افرادي هستيد كه براي زيبايي طرحي داخلي منزل خود اهميت بسياري قائل هستيد اين گزينه بهترين انتخاب براي شما خواهد بود. تنها كافي است چيدمان و رنگ بندي مناسب ديگر لوازم آشپزخانه شما با رنگ طوسي وفق داشته باشند.

براي خريد اينترنتي كابينت طوسي، فروشگاه اينترنتي ما بهترين و معتبرترين مركز خريد براي شما خواهد بود. تنها با روشن كردن واي فاي گوشي خود به وب سايت ما مراجعه و با مطالعه راهنماي خريد كابينت طوسي اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

شما مي توانيد در صورت داشتن سوالاتي در اين زمينه با شماره تماس ما در پايين صفحه با مسئولين مربوطه تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را دريابيد. هم چنين قبل از اقدام به خريد اين محصول مي توانيد با مشاوران مربوطه و يا دكوراتورهاي حرفه اي در اين زمينه صحبتي داشته باشيد و با تصميمي قاطع تر اقدامات لازم به خريد اين محصول را انجام دهيد.

فروشگاه اينترنتي ما با در اولويت قرار دادن كسب رضايت مشتريان و كاربران خود بهترين جنس محصول را ارائه مي دهند و مناسب ترين قيمت را براي محصول فروشي خود تعيين و مشخص مي كنند. مسلما شما با خريد اين محصول از وب سايت فروشگاه رسمي ما نهايت احساس رضايت را خواهيد داشت و به هيچ عنوان احساس پشيماني را تجربه نخواهيد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۳:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كابينت فشاري باعث افزايش نظم در طراحي آشپزخانه مي شود. با استفاده از كابينت فشاري مي توان طراحي مدرن و منحصر بفردي در آشپزخانه انجام داد. 

كابينت فشاري

در طول ساليان اخير استفاده از كابينت هاي فشاري در ايران رونق زيادي پيدا كرده است. با خريد كابينت فشاري مي توان طراحي و دكوراسيون مدرن و شيكي را در آشپزخانه خود اجرا نمود. در صورت استفاده از كابينت فشاري، نيازي به دستگيره براي باز و بسته كردن درب هاي كابينت نيست و ظاهري مينيماليستي به آشپزخانه مي دهد.

بنابراين اگر مي خواهيد آشپزخانه اي شيك و كارآمد داشته باشيد، خريد اينترنتي كابينت فشاري گزينه مناسبي براي شما خواهد بود. اين نوع از كابينت ها در طرح ها و رنگ هاي مختلفي ساخته مي شوند كه مي تواند تمامي سلايق را پوشش دهد. سبك هاي زيادي نيز طراحي شده است كه كابينت هاي فشاري جزئي از اين سبك ها هستند. در ادامه مقاله با مزيت هاي اين نوع از كابينت ها و راهنماي خريد كابينت فشاري بيشتر آشنا خواهيم شد.

چرا استفاده از كابينت فشاري گزينه مناسبي براي شماست؟

بهره بردن از كابينت هاي بدون دستگيره يا فشاري باعث منظم شدن فضاي آشپزخانه مي شود چرا كه دستگيره درب هاي كابينت در عين حال كه ابعاد كوچكي دارند، باعث شلوغ شدن طراحي آشپزخانه مي شوند. بنابراين در آشپزخانه هايي كه درب هاي كابينت آن دستگيره ندارد، مي توان تصويري ساده، مدرن و آرامش بخشي را تجربه نمود.

علاوه بر آن، كابينت فشاري براي آشپزخانه هاي كوچك به شدت توصيه مي شود زيرا فضاي كمتري را اشغال مي كند و مي توان در طراحي بهتر عمل كرد چرا كه دستگيره هاي مزاحم وجود ندارد و كشو و كمد ها با هم تداخل پيدا نمي كند. از ديگر كاربرد هاي كابينت هاي فشاري مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه عدم وجود دستگيره باعث افزايش ايمني در خانواده هايي شده است كه داراي فرزند هستند.

در واقع، باز و بسته كردن درب هاي كابينت هاي فشاري براي كودكان بسيار سخت تر از ساير كابينت ها است. بنابراين والدين مي توانند با سهولت بيشتري به آشپزي بپردازند. از ديگر مزيت هاي كابينت فشاري مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه با خريد اينترنتي كابينت فشاري مي توان يكپارچگي بيشتري به فضاي آشپزخانه بخشيد به طوري كه نماي كابينت، نماي اپن و جزيره و همچنين نماي كف آشپزخانه داراي يكپارچگي شده و زيبا تر به نظر مي رسد.

آيا كابينت هاي فشاري با ساير اجزاي آشپزخانه متناسب است؟

امروزه با گسترش استفاده از كابينت هاي فشاري، لوازم و دكوري هاي بي شماري ساخته شده است كه مناسب اين سبك از آشپزخانه ها است. انواع لوازم آشپزخانه مانند مايكروويو، فر و اجاق گازها و ماشين لباسشويي بدون دستگيره ساخته شده است كه متناسب با كابينت هاي فشاري است. اين نوع لوازم از تكنولوژي هاي بالاتري نيز برخوردار هستند كه كار با آن ها را راحت تر مي كند.

علاوه بر آن مي توان از رنگ هاي متنوعي براي طراحي آن ها استفاده كرد. همچنين اجراي جزيره هاي زيبا بدون دستگيره نيز مي تواند جذابيت آشپزخانه ها را افزايش دهد و رفت و آمد را آسان تر كند چرا كه ديگر دستگيره درب ها به لباس گير نمي كند. با كنار هم قرار دادن تمامي اين عوامل مي توان به اين نتيجه رسيد كه استفاده از كابينت هاي فشاري مي تواند باعث ايجاد آشپزخانه اي منحصر به فرد شود. بنابراين براي خريد كابينت فشاري و تجربه يك حس خوب، وقت را هدر ندهيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۷:۵۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كابينت دستشويي زيبايي و جلوه محيط دستشويي ها را افزايش مي دهد. طرح ها، رنگ ها و مدل هاي گوناگون كابينت دستشويي با كيفيت در دسترس قرار دارد.

كابينت هاي دستشويي

امروزه وارد دستشويي هاي هر خانه اي كه مي شويم يك كابينت دستشويي بسيار شيك را مشاهده مي كنيم كه زيبايي خاصي را به فضاي سرويس بهداشتي ها داده است. كابينت دستشويي در مدل ها، جنس ها و رنگ هاي متنوع و گوناگوني وجود دارند.

كه شما مي توانيد با خريد اينترنتي كابينت دستشويي از راهنماي خريد كابينت دستشويي استفاده كنيد تا بهترين گزينه را براي خود خريداري نماييد. در اين مطلب سعي كرده ايم به امكان خريد اينترنتي كابينت دستشويي، ويژگي ها و برندهاي موجود آن بپردازيم.

از كاربردهاي مهم كابينت دستشويي خبر داريد؟

در ابتدا كابينت ها فقط در فضاي آشپزخانه ها مورد استفاده قرار مي گرفتند ولي امروزه كابينت هاي دستشويي بسيار زيبا و متنوعي توليد شده است كه توجه زيادي را به خود جلب كرده است. به دليل فضاي مرطوب دستشويي ها، امكان رشد باكتري هاي زيادي در اين مكان وجود دارد.

استفاده از روشويي هاي قديمي كه مكاني براي قرار گرفتن وسايل بهداشتي مانند مسواك، دستمال كاغذي و حوله را در محيطي كه به دور از آلودگي ها باشند را نداشتند، اين وسايل به شدت در معرض آلودگي قرار داشتند.

اما كابينت دستشويي اين امكان را فراهم مي كند كه لوازم بهداشتي در محيطي بسته و به دور از رطوبت قرار بگيرند كه در اين صورت احتمال رشد باكتري ها در لوازم بهداشتي به حداقل مي رسد. كابينت دستشويي نه تنها محل مناسبي براي قرارگيري لوازم بهداشتي فراهم مي كند، بلكه جلوه اي بسيار شيك و زيبا را به فضاي دستشويي مي دهد.

كابينت هاي دستشويي چه مدل ها و طرح هايي دارند؟

  • ·         برند صنايع چوب كيش: اين برند معروف فعاليت خود را از سال 1382 در زمينه توليد انواع گوناگون كابينت هاي دستشويي، و كابينت هاي آشپزخانه در جزيره زيباي كيش به دليل موقعيت استراتژيكي كه دارد، شروع كرد.
  • ·         بومرنگ: شركت بومرنگ شركتي فعال در زمينه توليد انواع مختلفي از كابينت هاي دستشويي است كه از سال 1371 فعاليت خود را آغاز كرده است. اين شركت با توليد محصولات مرغوب و با كيفيت در اين زمينه توانسته است شهرت بسيار زيادي را كسب كند.
  • ·         شركت مونيمو: اين شركت از توليد كننده هاي بزرگ كابينت دستشويي و كابينت هاي سرويس بهداشتي است كه كابينت هاي زيبا در طرح ها، رنگ ها و مدل هاي گوناگوني عرضه مي كند.
  • ·         برند لوكس كابين: اين شركت هم با بهره گيري از مواد اوليه خارجي و با كيفيت و داشتن كادري مجرب و متخصص در زمينه توليد كابينت هاي دستشويي، محصولات با كيفيت و مرغوبي را با بازار عرضه كرده است و شهرت و اعتبار زيادي را توانسته است كسب كند.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۸:۰۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

كدام تيغه اره نواري براي كار شما مناسب تر است؟

اولين گام در انتخاب تيغه اره نواري، توجه به اين نكته است كه آيا تيغه ها براي برش مورد نظر مناسب هستند يا خير.
برخي از اين ملاحظات مربوط به كيفيت برش (صاف و مستقيم بودن برش و شعاع منحني) است.
برخي از آنها نيز مربوط به چوب (چگالي، عمق برش و جهت الياف) هستند.
البته سرعت برش نيز عامل مهم ديگري است كه برخي از افراد اهميت ويژه اي به آن مي دهند.
در ادامه سعي كرده ايم تا به برخي از عوامل موثر در انتخاب تيغه اره نواري اشاره كنيم.

پهناي تيغه اره
عرض تيغه به منطقه بين نوك دندانه تا لبه پشت تيغه گفته مي شود.
عموما تيغه هاي پهن تر به طوركلي سخت تر بوده(داراي فلز بيشتري هستند) .
تمايل به حمله آنها نيز بهتر از تيغه هاي باريك است.
هنگام برش مواد ضخيم تر، تيغه هاي پهن، كمتر دچار انحراف مي شوند.
زيرا هنگام برش پشتي تيغه به هدايت تيغه به جلو كمك مي كند.
به ويژه هنگامي كه تغذيه دستگاه بيش از اندازه نباشد.

نكته مهمي كه درخصوص تيغه هاي برش بايد به آن توجه كرد اين است كه در هنگام برش چوب، در راستاي الياف تيغه باريك نسبت به تيغه پهن، به صورت راست تري عمليات برش را انجام مي دهد.
هنگام برش با تيغه پهن، نيروي اعمال شده تيغه را به طرفين منحرف مي كند.
در حاليكه هنگامي كه عمليات برش با تيغه باريك انجام مي شود، نيروي برش تيغه را به سمت عقب هول مي دهد نه به سمت طرفين.
اين موضوع با اينكه مورد انتظار نيست اما صحت دارد و در هنگام برش در راستاي الياف اتفاق مي افتد.

هنگام برش منحني، تيغه هاي باريك نسبت به تيغه هاي پهن، منحني هايي با شعاع بسيار كوچك تر را برش مي دهند.
به عنوان مثال، يك تيغه با پهناي 4/3 اينچ مي تواند منحني هايي به شعاع 5 تا 2/1 اينچ (تقريبا)را برش بزند. 
درحاليكه يك تيغه با پهناي  16/3 اينچ، مي تواند منحني هايي به شعاع 16/5 را ببرد. 
توجه داشته باشيد كه دو پهناي تيغه اي كه مثال زده شد، پهناهاي معمول هستند.
استفاده از تيغه ها با پهناي بيشتر منجر به ايجاد شكاف بزرگ تر و در نتيجه خاك اره بيشتر مي شود.
علاوه بر اين، با تيغه هاي پهن تر، منحني هايي با شعاع كمتري برش داده مي شود.
همچنين استفاده از يك تيغه پهن به معناي برشي با سطح خشن تر و انحراف بيشتر تيغه به سمت طرفين است.

هنگام اره كردن پهن برگان و سوزني برگان با چگالي بالا توصيه مي شود كه در صورت امكان، از تيغه هاي پهن استفاده شود. براي چوب هايي كه چگالي آنها كم است بهتر است از تيغه هاي باريك استفاده شود.

ضخامت تيغه اره نواري

به طوركلي، تيغه هاي ضخيم تر، تنش بيشتري را در هنگام برش ايجاد مي كنند.
تيغه ضخيم تر، همچنين داراي پهناي تيغه بيشتري نيز هستند كه منجر به برش مستقيم و راست تري خواهد شد.
با اين حال، تيغه هاي ضخيم تر منجر به توليد خاك اره بيشتر مي شود.
خم كردن تيغه هاي ضخيم تر براي قرار دادن آنها در فلكه سخت تر است.
بنابراين بسياري از توليدكنندگان اره نواري، يك ضخامت مشخص يا دامنه مشخصي از ضخامت را توليد مي كنند.

در اره هايي با قطر فلكه كوچكتر نياز به تيغه نازك تر است.
به عنوان مثال، قطر فلكه 12 اينچي اغلب با يك تيغه به ضخامت 025/0 اينچ (حداكثر) كه پهناي آن نيز 2/1 اينچ  يا باريك تر است مجهز مي شود.
در اره هايي با قطر فلكه 18 اينچي مي توانيد از يك تيغه با ضخامت 032/0 اينچ و پهناي 4/3 استفاده كنيد.

به طوركلي، تيغه ضخيم تر و پهن تر هنگامي انتخاب مي شود كه قصد اره كردن چوب هاي متراكم و چوب هايي با گره هاي سخت را داشته باشيم.
چنين چوب هايي نياز به مقاومت فوق العاده اره دارند.
تيغه هاي ضخيم تر و پهن تر در مقابل سختي چوب مقاومند و نمي شكنند.
تيغه هاي ضخيم تر همچنين كمتر در هنگام برش انحراف مي يابند.
ضخامت تيغه به صورت اندازه واقعي گزارش مي شود.
گاهي اين اندازه گيري از طريق ضخامت سنج صورت مي گيرد.

 

منبع: ماهنامه صنايع چوب كاغذ


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۵:۳۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

تيز كردن تيغ اره ها با هر بار تيز كردن، اندكي نازك تر مي شوند.
به گونه اي كه بخش كوچكي از آزادي دندانه نسبت به بدنه تيغ اره، پس از هر بار تيز كردن از بين مي رود.
اما مسلما اين به معني ناديده گرفتن تيز كردن آنها نخواهد بود.
در ادامه توجه شما را به نكاتي در اين خصوص جلب مي كنيم.

دو فاكتور مهم كه در هنگام تيز كردن تيغ اره بايد به آنها توجه شود عبارتند از:
زواياي آزاد ايجاد شده در كناره هاي دندانه ها (دندانه نسبت به بدنه تيغ اره) و مقداري از تيغ اره كه در حين تيز كردن گرفته مي شود.

مكانيسم كند شدن، تا حدودي به گرما وابسته است.
زماني كه تيغ اره دچار سايش مي شود گرماي بيشتري توليد مي كند.
در نتيجه هنگامي كه اره تيز باشد نرخ كند شدن نيز پايين تر مي آيد.
از اين رو، اگر اره را زود به زود تيز مي كنيد، در بازه زماني عمر مفيد دندانه هاي اره، مقدار كمتري از ماده تشكيل دهنده تيغ اره را از دست خواهيد داد.

اگر فقط قرار است كه قسمت بالايي دندانه را تيز كنيد، در حين تيز كردن تيغ اره، بايد ماده بيشتري برداشته شود.
اين بدان معني است كه در عمر مفيد دندانه اره، دفعات كمتري قادر خواهيد بود كه آن را تيز كنيد.
با اين حال، واضح است كه ساييدن و برداشتن مواد تيغ اره بيش از حد نياز، مطلوب نخواهد بود.
با وجود اينكه اين كار تيغ اره تيزتري به دست خواهد داد، اما در عين حال منجر به كاهش تعداد دفعات تيز كردن آن نيز مي شود.
همچنين اين امر مي تواند منجر به زياد شدن شكاف برش نيز شود.

فاكتورهاي ديگري كه بر تيز كردن و تعويض دندانه اره تأثير مي گذارد عبارتند از: 
گونه هايي كه قرار است بريده شوند، زبري، نرخ تغذيه توليد، درصد رطوبت و كمترين مقدار مورد نياز براي آزادي دندانه نسبت به بدنه تيغ اره.
اگر آزادي دندانه نسبت به بدنه تيغ اره كمتر از مقدار لازم باشد، اصطكاك به همراه تراشه ها و خاك اره، بدنه تيغ اره را گرم كرده و منجر به  سوختن آن مي شود.

منبع: ماهنامه صنايع چوب كاغذ


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۱۹:۰۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1874
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب