مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كابينت دستشويي زيبايي و جلوه محيط دستشويي ها را افزايش مي دهد. طرح ها، رنگ ها و مدل هاي گوناگون كابينت دستشويي با كيفيت در دسترس قرار دارد.

كابينت هاي دستشويي

امروزه وارد دستشويي هاي هر خانه اي كه مي شويم يك كابينت دستشويي بسيار شيك را مشاهده مي كنيم كه زيبايي خاصي را به فضاي سرويس بهداشتي ها داده است. كابينت دستشويي در مدل ها، جنس ها و رنگ هاي متنوع و گوناگوني وجود دارند.

كه شما مي توانيد با خريد اينترنتي كابينت دستشويي از راهنماي خريد كابينت دستشويي استفاده كنيد تا بهترين گزينه را براي خود خريداري نماييد. در اين مطلب سعي كرده ايم به امكان خريد اينترنتي كابينت دستشويي، ويژگي ها و برندهاي موجود آن بپردازيم.

از كاربردهاي مهم كابينت دستشويي خبر داريد؟

در ابتدا كابينت ها فقط در فضاي آشپزخانه ها مورد استفاده قرار مي گرفتند ولي امروزه كابينت هاي دستشويي بسيار زيبا و متنوعي توليد شده است كه توجه زيادي را به خود جلب كرده است. به دليل فضاي مرطوب دستشويي ها، امكان رشد باكتري هاي زيادي در اين مكان وجود دارد.

استفاده از روشويي هاي قديمي كه مكاني براي قرار گرفتن وسايل بهداشتي مانند مسواك، دستمال كاغذي و حوله را در محيطي كه به دور از آلودگي ها باشند را نداشتند، اين وسايل به شدت در معرض آلودگي قرار داشتند.

اما كابينت دستشويي اين امكان را فراهم مي كند كه لوازم بهداشتي در محيطي بسته و به دور از رطوبت قرار بگيرند كه در اين صورت احتمال رشد باكتري ها در لوازم بهداشتي به حداقل مي رسد. كابينت دستشويي نه تنها محل مناسبي براي قرارگيري لوازم بهداشتي فراهم مي كند، بلكه جلوه اي بسيار شيك و زيبا را به فضاي دستشويي مي دهد.

كابينت هاي دستشويي چه مدل ها و طرح هايي دارند؟

  • ·         برند صنايع چوب كيش: اين برند معروف فعاليت خود را از سال 1382 در زمينه توليد انواع گوناگون كابينت هاي دستشويي، و كابينت هاي آشپزخانه در جزيره زيباي كيش به دليل موقعيت استراتژيكي كه دارد، شروع كرد.
  • ·         بومرنگ: شركت بومرنگ شركتي فعال در زمينه توليد انواع مختلفي از كابينت هاي دستشويي است كه از سال 1371 فعاليت خود را آغاز كرده است. اين شركت با توليد محصولات مرغوب و با كيفيت در اين زمينه توانسته است شهرت بسيار زيادي را كسب كند.
  • ·         شركت مونيمو: اين شركت از توليد كننده هاي بزرگ كابينت دستشويي و كابينت هاي سرويس بهداشتي است كه كابينت هاي زيبا در طرح ها، رنگ ها و مدل هاي گوناگوني عرضه مي كند.
  • ·         برند لوكس كابين: اين شركت هم با بهره گيري از مواد اوليه خارجي و با كيفيت و داشتن كادري مجرب و متخصص در زمينه توليد كابينت هاي دستشويي، محصولات با كيفيت و مرغوبي را با بازار عرضه كرده است و شهرت و اعتبار زيادي را توانسته است كسب كند.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۴۸:۰۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1912
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب