مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ميز ناهارخوري ثابت نيز يكي از مدل هاي مدرن ميز ناهارخوري مي باشد كه امروزه در طرح ها و رنگ هاي مختلف در بازار موجود هستند. اين مدل ميزهاي غذاخوري از متريال هاي مختلف توليد شده اند. اغلب ميزهايي هستند كه با استفاده از پيچ ثابت مي شوند و پايه هاي آن جدا هستند كه مي توان آن ها در گوشه هاي ميز قرار داد.

مجموعه اي از زيباترين مدل هاي ميز ناهارخوري ثابت

ميز ناهارخوري ثابت اغلب ميزهاي شيشه اي هستند كه داراي طرح بسيار ساده مي باشند، اين مدل ميزها با استفاده از يك پيچ در آشپزخانه يا اتاق ناهارخوري ثابت مي شوند و منحصر به فرد و بسيار شگفت آور هستند. برخي از ناهارخوري هاي ثابت كه از شيشه هاي براق توليد مي شوند داراي پايه هاي جداگانه هستند كه بايد آن ها را در گوشه هاي ميز محكم نماييد تا ميزي فوق العاده زيبا و مدرن داشته باشيد.

ميز ناهارخوري ثابت در انواع مدل هاي گرد، بيضي يا مستطيل شكل در بازار عرضه مي شوند كه شما مي توانيد با توجه به سليقه خود و با توجه به نوع دكوراسيون منزل يكي از آن ها را انتخاب نماييد. در ادامه مجموعه اي از زيباترين مدل هاي ميز ناهارخوري ثابت را مشاهده خواهيد نمود.

انواع مدل هاي ميز ناهارخوري ثابت

امروزه ميزهاي ناهارخوري ثابت در متريال و رنگ هاي مختلف در بازار به صورت گسترده عرضه مي شوند و برخي از آن ها از شيشه در تركيب با چوب، فلز ضد زنگ يا پايه هاي مرمرين ساخته شده اند. ميزهاي ناهارخوري ثابت كه توسط Pinuccio Borgonovo در ايتاليا طراحي شده اند در مدت زمان اندك توانسته اند به شهرت جهاني دست پيدا كنند و به صورت گسترده در استراليا و ديگر كشورها در دسترس هستند.

اغلب ميزهاي ناهارخوري ثابت براي ايجاد زيبايي منحصر به فرد و فوق العاده بدون در نظر گرفتن كيفيت توليد شده اند. اكثر اين مدل ميزهاي ناهارخوري ساخته دست بشر و به نوعي هنرهاي دستي مي باشند.

ميز ناهارخوري ثابت 

برخي از مدل هاي ميز ناهارخوري ثابت به صورت گرد يا بيضي همراه با سه پايه طراحي شده اند، البته ميزهاي ناهارخوري مستطيل شكل ثابت چهار پايه دارند. همانطور كه گفتيم صفحه برخي از مدل هاي ناهارخوري ثابت از شيشه براق توليد شده اند كه كاملاً شفاف هستند و مي توان گفت اين مشخصه كليدي اين مدل ميزهاي ناهارخوري مي باشد.

پايه هايي كه به طور جداگانه به گوشه هاي مختلف اين ميز ثابت مي شوند ساختار منحصر به فردي را ايجاد مي كنند. پايه هاي اين مدل، اغلب چوبي هستند كه از چوب درختاني همچون بلوط، ساج، چوب درخت گردو و ديگر چوب هاي طبيعي ساخته شده اند.

شما همچنين مي توانيد ميزهايي با پايه هاي استيل ضد زنگ، پايه هاي آلومينيومي يا پلاستيكي را كه داراي رنگ هاي براق هستند را انتخاب نماييد. ميزهاي ناهارخوري ثابت مدرن اغلب به رنگ سفيد هستند. در صورتي كه دكوراسيون سبك مدرن را براي منزل خود انتخاب نموده ايد توصيه مي كنيم اقدام به خريد اين محصول، به رنگ سفيد نماييد.

معرفي چند مدل ميز ناهارخوري ثابت

ميز ناهارخوري ثابت نيز همانند ديگر ميزهاي ناهارخوري در متريال و رنگ هاي مختلف و متنوع طراحي و توليد شده اند. شما مي توانيد با در نظر گرفتن سبك دكوراسيون منزل خود يكي از مدل هاي اين ميز در حالت هاي گرد، بيضي يا مستطيل شكل را براي خود انتخاب نماييد.

در ادامه به معرفي چند مدل ميز ناهارخوري ثابت خواهيم پرداخت كه مي توانيد با توجه به سليقه خود يكي از آن ها را براي منزل خود انتخاب نماييد.

بررسي مشخصات فني ميز ناهارخوري ثابت Liam

پايه هاي اين مدل ميز ناهارخوري از چوب ساخته شده اند و روكش آن نيز از چوب بلوط مي باشد. پايه هاي آن كاملاً ساده طراحي شده اند كه به راحتي زير ميز و در جاي مناسب خود ثابت مي شوند. اين مدل در انواع رنگ ها و طرح ها در دسترس هستد كه به صورت جداگانه و بدون صندلي نيز به فروش مي رسند.

با استفاده از يك پارچه تميز و مرطوب به راحتي تميز مي شوند. در بازار جهاني به فروش مي رسند. اين مدل ميز ناهارخوري ثابت در اندونزي توليد شده و سپس به صورت گسترده در بازار جهاني مبلمان عرضه شده است. ابعاد كلي اين ميز ناهارخوري به صورت عرض 60 پا، طول 28 پا و ارتفاع آن 30 پا مي باشد. ارتفاع اين ميز ناهارخوري از سطح زمين تا سطح آن حدوداً 29 پا مي باشد.

بررسي مشخصات فني ميز ناهارخوري ثابت تريسي

اين مدل ميزهاي ناهارخوري ثابت از چوب MDF با پوشش براق توليد شده اند. ناهارخوري هاي ثابت تريسي در انواع رنگ هاي خاكستري و ديگر رنگ ها در بازار موجود مي باشد. پايه هاي آن نيز از جنس MDF هستند كه داراي رنگ سفيد براق مي باشند.

ابعاد اين ميز به صورت طول 180، عرض 90 و ارتفاع 76 سانت مي باشد. اين ميز ناهارخوري براي 4 تا 6 نفر مناسب مي باشد و از آن مي توان براي كارآيي هاي مختلف همچون ميز بازي يا ميز ناهارخوري استفاده نمود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۴:۰۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1883
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب