مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

انتخاب مبلمان استيل رستوران ، به علت برخورداري از ظرافت و قيمت بالا، بايد دقت و حساسيت لازم را در اين زمينه به كار برد. دكوراسيون رستوران يكي از عامل هاي تاثير گذار براي جذب مشتري به شمار مي رود. استفاده از مبلمان استيل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصري و جذابيت در چشم بيننده، نقش پررنگ و تاثيرگذاري را ايفا مي نمايد.

طراحي رستوران

طراحي رستوران بر اساس چيدمان، ديزاين متفاوت و متناسب با سن و روحيات افراد مختلف انجام مي گيرد. يكي از نكات حائز اهميت كه در چيدمان رستوران همواره بايد مد نظر قرار گيرد، توجه به ايجاد فضايي آرامش بخش و راحت براي مشتريان مي باشد. برخورداري از دكوراسيون متفاوت و محيطي دلنشين در فضاي رستوران، باعث ايجاد تجربه اي جديد و خاطره انگيز در ذهن مشتري مي شود.

در فراهم ساختن جذابيت بصري و احساس راحتي مشتري، ترتيب و نظم چيدمان بسيار حائز اهميت مي باشد. استفاده از مبلمان استيل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصري و جذابيت در چشم بيننده، نقش پررنگ و تاثيرگذاري را ايفا مي نمايد.

انتخاب مبلمان استيل رستوران 

انتخاب مبلمان استيل رستوران، براي ايجاد دكوراسيوني به سبك كلاسيك، گزينه قابل قبول و مفيدي محسوب مي گردد. مبلمان استيل در ساختار خود از چوب هاي با كيفيت همچون راش يا گردو بهره مي برد.

از ويژگي هاي انواع اين مدل مبل ميتوان به ارتفاع زياد آن در مقايسه با مدلهاي ديگر و استفاده از ظرافت و هنر در تار و پود آن، اشاره نمود.در انتخاب مبلمان استيل براي دكوراسيون رستوران توجه به مواردي نظير تفكيك فضا، تركيب رنگ، نوع ديزاين و اندازه فضاي داخلي لازم و ضروري مي باشد. مبل استيل به دليل برخورداري از حجم بالاتر و زيادتر نياز به فضاي بيشتري نيز دارد.

مبلمان استيل به علت برخورداري از هنر و سليقه در طراحي، در رديف محصولات خاص و شيك به شمار مي رود. اين مدل مبل به دليل شباهت و هماهنگي با سبك هاي اصيل ايراني، از محبوبيت و استقبال مناسبي در بين طرفداران خود برخوردار مي باشد.

انواع مدل ها و طراحي هاي مبلمان در رستوران

طراحي خاص و منحصر به فرد محصول با ساير مدل هاي مبلمان از تفاوت فاحشي بهره مي برد. مبلمان استيل رستوران در مدل ها و رنگ ها متنوع و گوناگون ارائه مي شود. انتخاب اين مدل مبلمان براي فضاي دكوراسيون رستوران، شكوه و جذابيت خاصي به محيط آن اعطا مي كند. مبلمان استيل به دليل بهره مندي از حالت و فرم رسمي، براي ميهماني هاي رسمي و پذيرايي هاي خاص، گزينه اي مطلوب و مناسب محسوب مي گردد.

وجود مبلمان مناسب، در دكوراسيون و نوع چيدمان فضاي رستوران اهميتي انكار نشدني و تاثير گذار دارد. تناسب محصول با سبك ديزاين، راحتي، جنس و رنگ آن نيز همواره مورد توجه مي باشد. براي ايجاد جذابيت بصري در چشم مشتري و القاي زيبايي و شكوه دكوراسيون محيط رستوران، انتخاب مبلمان استيل رستوران بسيار راهگشا و داراي اثر بخشي فراواني مي باشد. ظاهر اين مبلمان در نگاه اول توجه افراد را به خود معطوف مي سازد.

ويژگي ها و مشخصات استفاده از مبلمان استيل رستوران

قسمت عمده و مهم مبلمان استيل رستوران را چارچوب يا كلاف چوبي در بر مي گيرد. در اغلب موارد در تار و پود اين مدل مبلمان از كنده كاري و هنرهاي منبت كاري استفاده بهينه و مطلوب مي شود. چوب بكار رفته در ساختار مبل از جنس چوب هاي داراي كيفيت بالا و با دوام نظير راش و گردو مي باشد.

به همين جهت، در مقايسه با ساير مدل هاي مبلمان موجود در بازار، مبل استيل از قيمت بالاتري بهره مي برد. كيفيت و استحكام مبل، استفاده از آن را براي سال هاي طولاني ميسر مي سازد. جنس پايه هاي مبل نيز بسيار محكم و مقاوم بوده و علاوه بر تحمل وزن بالا، ثبات و تعادل مبلمان را نيز به خوبي برقرار مي كند.

قسمت نشيمن مبل از راحتي و انعطاف پذيري قابل توجهي برخوردار است. هنگام نشستن بر روي مبل و استفاده براي ساعت هاي طولاني، هيچگونه فشاري به گردن و سر وارد نمي كند، چراكه در طراحي مبلمان استيل رستوران همه اصول استاندارد و ارگونومي به نحو مطلوب و مناسب رعايت شده است. روكش بكار رفته در رويه مبلمان استيل نيز از كيفيت و دوام قابل توجهي سود مي برد. اين مدل مبلمان به دليل متريال استفاده شده در ساختار آن، داراي وزن سنگيني مي باشد.

نكات كاربردي و مهم در هنگام خريد مبلمان استيل رستوران

در هنگام خريد مبلمان استيل رستوران، بايد پايه هاي مبل مورد بررسي قرار گيرد كه دچار لق خوردگي و ساييدگي نباشد. روي سطح مبل نبايد زدگي و ناهمواري به چشم بخورد. بايد دقت نمود كه قسمت دسته هاي مبل دچار شكستگي و ترك خوردگي نباشد.

فوم استفاده شده در قسمت نشيمن و پشتي مبل بايد انعطاف پذير و نرم بوده و در صورت ايجاد فشار به آن، قابليت برگشتن به حالت اوليه خود را داشته باشد. پارچه بكار رفته در رويه مبلمان استيل رستوران بايد داراي مقاومت بوده و در اثر كشيدگي نبايد دچار پارگي و خرابي شود. بدنه مبلمان استيل و كلاف آن نيز با دقت و حساسيت بايد مورد بررسي قرار گيرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۶:۵۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

انتخاب مبل براي رستوران : بدون ترديد انتخاب مبل براي رستوران، در فضاي دكوراسيون داخلي اين محيط مي تواند نقش چشمگيري داشته باشد. انتخاب مبلمان به ويژه صندلي و ميز متناسب با فضاي طراحي و دكوراسيون رستوران، يكي از عناصر پر اهميت و مهم در اين زمينه به شمار مي رود. 

انتخاب مبل براي رستوران 

انتخاب مبل رستوراني مطابق با استانداردهاي كيفي و اصول ارگونومي مي تواند براي مشتريان و كاربران آن، لذت آرامش و نشستن در محيطي امن و آرام را فراهم سازد. استفاده از دكوراسيون منحصر به فرد و انتخاب مبل براي رستوران در كنار ميز و صندلي استاندارد و مناسب، سبب مي گردد كه افراد فضاي رستوران را به عنوان محيطي دنج براي خود انتخاب نمايند.

انتخاب مبل براي رستوران از لحاظ راحتي، دوام و اصول استاندارد بايد صورت بگيرد. قرار گرفتن اين فاكتورها در كنار هم باعث موفقيت در پيشبرد اهداف صاحبان رستوران مي گردد. درصد قابل توجهي از افراد در هنگام مراجعه به رستوران، خواهان محيطي لذت بخش و برخوردار از آرامش مي باشند.

يكي از فاكتورهاي تاثيرگذار در اين زمينه، برخورداري از دكوراسيون منحصر به فرد و قوي مي باشد. به منظور جلب و حفظ مشتري فاكتورهايي مانند تميزي، زيبايي، راحتي، استفاده از مبل رستوراني مناسب و با كيفيت از درجه اهميت بالايي برخوردار مي باشد. بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته، فضايي دكوراسيون داخلي رستوران در بازگشت مشتري به آنجا تاثيري به مراتب بيشتر از كيفيت مواد خوراكي و حتي قيمت دارد.

تاثير مبل در رستوران بر روي دكوراسيون داخلي

بر اين اساس اهميت ديزاين و چيدمان جذاب در فضاي دكوراسيون  برجسته مي گردد. در انتخاب مبل براي رستوران تنها نبايد به شكل و ظاهر آن اكتفا نمود، بلكه راحتي مبل نيز از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد. هماهنگي و زيبايي مبل با محيط و فضاي دكوراسيون نيز در ايجاد فضايي چشم نواز و مورد پسند تاثير گذار و موثر است.

انتخاب مبل بايد بر اساس سايز و ابعاد محيط در نظر گرفته شود. در ايجاد نمايي زيبا و جذاب در دكوراسيون و نوع چيدمان، برقراري هارموني و تعادل در محيط حرف اول را مي ‌زند. چرا كه برهم خوردن تعادل فضاي دكوراسيون، سبب به وجود آمدن ناهماهنگي هاي بصري و بي نظمي مي شود.

انتخاب مبل براي رستوران به نوعي سرمايه گذاري به منظور فروش بيشتر و جلب مشتري زيادتر مي باشد. ميزان راحتي و لذت بردن مشتري هنگام نشستن بر روي مبل رستوران، در بازگشت يا عدم بازگشت او به محيط رستوران بسيار تاثيرگذار است.

تاثير مبل رستوراني بر روي مشتريان

مبل رستوراني بايد سبك و سياق فضاي چيدمان و نوع ديزاين را در مشتريان منعكس كند. در انتخاب مبل براي رستوران بايد پارامترهايي نظير محدوديت هاي فضايي، قابليت كارايي و نوع كاربري، طراحي و قيمت مورد توجه واقع شود. چيدمان و نوع دكوراسيون فضاي داخلي رستوران، نماينده اي از صاحبان و دست‌ اندركاران  آن محسوب مي گردد.

دكور رستوران بايد در نگاه و چشم مشتري احساس خوب و خوشايند را ايجاد نمايد. همچنين نحوه ديزاين و چيدمان رستوران بايد به گونه اي باشد كه درك اين فضا براي مشتري ميسر گردد. هر سبكي كه براي چيدمان رستوران در نظر گرفته مي شود، انتخاب مبلمان نيز بايد متناسب با همان فضاي طراحي شده صورت بگيرد.

ويژگي ها و خصوصيات انتخاب مبل براي رستوران

اولين نكته بارز و تاثيرگذار در انتخاب مبل براي رستوران، توجه به كيفيت و استحكام مبل مي باشد. پايه هاي مبل به عنوان يكي از اجزاي تاثير گذار در ثبات و نگهداري آن، بايد از استانداردهاي لازم برخوردار باشد. مبل رستوراني در هنگام نشستن بر روي آن بايد از ايستايي و مقاومت لازم بهره ببرد. قسمت پشتي و نشيمن مبل به منظور استفاده كاربر، مناسب است كه از نرمي و انعطاف پذيري لازم برخوردار باشد.

تمركز كردن بر روي عملكرد و راحتي مبل رستوراني بايد در دستور كار قرار بگيرد. انتخاب مبل براي رستوران بايد بر اساس اصول استاندارد و مطابق با  قواعد ارگونومي بدن انسان انجام شود. امروزه مبل هاي رستوراني به دليل مطابقت داشتن با سليقه هاي گوناگون، در طرح ها و رنگهاي متنوع و مختلف به كاربران و استفاده كنندگان آن  ارائه مي شود.

عوامل تاثير گذار در انتخاب مبل براي رستوران

استاندارد بودن انتخاب مبل براي رستوران، يكي از عواملي است كه همواره بايد مورد توجه قرار گيرد. نشستن بر روي صندلي هاي بي كيفيت و غير استاندارد، سبب ايجاد فشار بر روي ستون فقرات شده كه در دراز مدت مشكلات زيادي را براي كاربران به وجود مي آورد. انتخاب مبل استاندارد و با كيفيت علاوه بر راحتي، سلامتي ستون فقرات را نيز با خود به دنبال دارد.

راحتي و زيبايي مبل رستوراني با جنس و كيفيت آن رابطه عميق و تنگاتنگي دارد. بر همين اساس در هنگام انتخاب مبل رستوراني بايد در اين زمينه دقت و حساسيت كافي را به خرج داد. قسمت نشيمن مبل نيز بايد از راحتي قابل ملاحظه ‌اي برخوردار باشد.

در اين زمينه مي توان با كشيدن دست بر روي سطح مبل نرمي و انعطاف پذيري آن را مورد بررسي قرار داد. همچنين با انجام اين كار ناهمواري و خرابي مبل رستوراني مشخص مي گردد. در انتخاب مبل براي رستوران بايد به كيفيت و نحوه اتصال پايه هاي مبل نيز دقت كافي شود. در صورت وجود سطحي ناهموار يا نامطلوب در پايه هاي مبل رستوراني، كيفيت و دوام آن به شدت پايين مي آيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۷:۵۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

رطوبت سنج ها ابزارهايي ضروري براي جلوگيري از ايجاد معايبي مانند هم كشيدگي، اعوجاج و ناوداني شدن در چوب هستند.
در حال حاضر دو نوع رطوبت سنج بصورت بدون پين و داراي پين در بازار موجود هستند كه براي اندازه گيري رطوبت چوب از آنها استفاده مي شود و هر كدام از آنها از معايب و مزايايي برخوردارند كه در ادامه به آنها اشاره مي شود.
در هر دو نوع رطوبت سنج ذكر شده، نوع گونه چوبي از اهميت خاصي برخوردار است.

رطوبت سنج هاي بدون پين با استفاده از تكنيك هاي الكترومغناطيسي عمل كرده كه تراكم را در ميدان سه بعدي زير پد اندازه گيري كرده و ميانگين آن را نشان مي دهد.
اين نوع رطوبت سنج ها از طريق انحراف موج الكترومغناطيسي ناشي از مواد اسكن شده رطوبت چوب را اندازه گيري مي كنند.

درجه حرارت چوب در اندازه گيري رطوبت با رطوبت سنج هاي بدون پين تاثير نميگذارد.
يكي ديگر از مزيت هاي اين نوع رطوبت سنج، اندازه گيري رطوبت تعداد زيادي تخته در زماني كوتاه است و اينكه بعد از اندازه گيري رطوبت، هيچگونه علامتي مانند سوراخ ناشي از فرو رفتن پين ها روي سطح چوب ايجاد نمي شود.

در ضمن به ياد داشته باشيد كه رطوبت تخته هايي كه با اين نوع رطوبت سنج اندازه گيري مي شوند، بايد داراي سطحي صاف، هموار و نازك باشند، و اما رطوبت سنج هاي داراي پين، از طريق اندازه گيري مقاومت الكتريكي بين دو پين رطوبت چوب را تعيين مي كنند.

ميزان مقاومت الكتريكي چوب با رطوبت تغيير مي كند.
اگر چوب گرم يا سرد باشد، مقاومت الكتريكي در چوب تغيير مي كند.
بنابراين براي اندازه گيري رطوبت با اين نوع رطوبت سنج ها، اصلاح دما نكته اي بسيار مهم است.

 

منبع: ماهنامه صنايع چوب، مبلمان و كاغذ


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۶:۴۱ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ناهارخوري سلطنتي : يكي از جلوه هاي زيبا و ماندگار دكوراسيون داخلي منزل استفاده از چيدمان مناسب و پر طرفدار ناهار خوري مدرن در كنار تركيب رنگ هاي بديع مدرن و كلاسيك مي باشد. هر چند اگر به دكوراسيون كلاسيك بيشتر نظر داشته باشيم لازم است تا اين دكوراسيون با ناهارخوري سلطنتي ما هم به اصطلاح از نوعي هارموني و يا به قول امروزي ها ست بودن برخوردار باشد.

ناهارخوري سلطنتي 

با انواع ناهارخوري سلطنتي شگفتي را كامل كنيد!.

طبيعتا امروزه يكي از انتخاب هايي كه هنوز هم مشتري ايراني از آن لذت مي برد انواع ناهارخوري سلطنتي مي باشد كه مي تواند با ذائقه و فرهنگ ايراني نيز تا حدود زيادي تناسب داشته باشد. وجود ريزه كاري ها و ظرافت هاي هنري به كار رفته در اين نوع مبلمان زيبا و پركاربرد موجب شده است تا توليدكنندگان ايراني نيز در كنار وجود ساير رقبا در بازار توليد خودي نشان دهند.

استفاده از خلاقيت در تركيب مبلمان سلطنتي و ناهارخوري سلطنتي و تزئينات چشم نواز در دكوراسيون منزل مي تواند به هر بيننده اي حس دلنشيني القا كند. البته پيشنهاد مي كنيم در صورتي كه شما نمي توانيد در خريد و انتخاب انواع ناهارخوري سلطنتي تصميم قطعي بگيريد حتما از خدمات مشاوره اي كه در فروشگاه هاي معتبر وجود دارند استفاده كنيد.

حتي مي توانيد تا قبل از آن چرخي در اينترنت بزنيد و با مطالب متعددي در اين زمينه آشنا شويد و اطلاعات خودتان را در خصوص انواع ناهارخوري سلطنتي بالا ببريد. البته اگر در ادامه اين مطلب نيز ما را همراهي كنيد قطعا مي توانيد در پايان كار حتما ترديد هايتان را كنار بگذاريد و با خيال راحت يك ميز سلطنتي شيك و بادوام را خريداري نماييد. پس عجله نكنيد و با ما همراه باشيد.

چرا ناهارخوري؟

نشستن روي زمين  به صورت دو زانو چهار زانو به ما ايرانيان احساس راحتي بيشتري مي دهد در حالي كه به مرور زمان و به خصوص با بالاتر رفتن سن متوجه مي شويم كه اين نوع نشستن مي تواند آسيب هايي را براي ما به همراه داشته باشد. خم شدن بيش از حد و نيز عدم راحتي و آسودگي در هنگام غذا خوردن يكي از مشكلاتي است كه براي ما پيش مي آيد.

هر چند اين روش هنوز هم در اغلب منازل ما مورد استفاده قرار مي گيرد ولي لازم نيست ديگر بيشتر از اين سلامتي خودتان را به خطر بيندازيد. وجود انواع ناهارخوري سلطنتي كه از نمونه هاي كلاسيك و پرفروش اين محصول به شمار مي رود مي تواند پاسخگوي نيازهاي شما در اين زمينه باشد.

شما مي توانيد با خيال راحت و بدون كوچكترين فشاري به خودتان از غذا خوردنتان لذت ببريد. اين كار مي تواند مانع دردهاي زانو و اعصاب سياتيك شما شود و در ضمن به فضاي داخلي اتاق پذيرايي يا حتي آشپزخانه شما رنگ و رونق ديگري ببخشد.

انواع ناهارخوري سلطنتي به عنوان يك انتخاب مناسب براي خانواده ايراني داراي ابعاد و سرويس هاي مختلفي مي باشد كه با توجه به تعداد افراد و نيز كيفيت محصول طرح هاي مورد نظرتان را مي توانيد سفارش داده و يا خريداري نماييد.

مثل نشستن روي پر قو...

مبلمان هاي سلطنتي كه در منزل وجود دارند معمولا از ناهارخوري مشابهي نيز برخوردار هستند. طراحان دكوراسيون مي توانند كنتراست  و ساير ويژگي هاي زيبايي شناسي مبلمان سلطنتي را با ناهارخوري سلطنتي برقرار كنند. ويژگيهاي انواع مبلمان سلطنتي كه از آن يك محصول منحصر به فرد و در نوع خود مقرون به صرفه  ساخته است عبارتند از:

1-استحكام و دوام انواع ناهارخوري سلطنتي

2-تنوع در رنگ و مدل

3-گارانتي

4-متناسب با سليقه مشتري

5-قيمت مناسب

6-زيبايي و ظرافت

مشخصات فني سرويس ناهارخوري سلطنتي

اصولا سرويس ناهارخوري سلطنتي با توجه به تعداد افراد و نيز موارد استفاده به دو طريق سفارش مستقيم مشتري و يا انتخاب محصول در فروشگاه هاي حضوري و آنلاين انجام مي گيرد. سرويس ناهارخوري سلطنتي معمولا داراي 4 صندلي، 6، 8 يا تعداد بيشتري بوده و از يك ميز مستطيلي شكل و يا گرد تشكيل شده است.

ارتفاع صندلي ها حداقل 50 سانتيمتر بيشتر بوده و پايه هاي ميز و صندلي ها به دو صورت فلزي يا چوبي مي باشد. معمولا پايه هايي كه پرس شده باشند از پايه هايي منبت كاري شده  كه به منظور محكم كردن آن از پيچ استفاده شده است بهتر هستند.

جنس صندلي و ميز ناهارخوري مي تواند از چوب، استيل يا شيشه باشد.  اگر فكر مي كنيد ناهارخوري سلطنتي و مدل هاي متنوع آن مي تواند جايي در منزلتان داشته باشد مي توانيد هم اكنون با مراجعه به فروشگاه اينترنتي ما از انواع طرح ها و مدل هاي اين محصول بي نظير ديدن كرده و انتخاب هوشمندانه اي را تجربه كنيد.

 

نمونه هاي ديگر ما

شما با بازديد از سايت ما همچنين مي توانيد از ساير نمونه هاي ناهارخوري سلطنتي و ناهارخوري كلاسيك نيز بازديد كنيد. همچنين خريد انواع ناهارخوري ارزان يا ناهارخوري دست دوم نيز از جمله خدماتي است كه ما به مشتريان خود ارائه مي دهيم. برخي از انواع ناهارخوري جديد اين سايت عبارتند از:

ناهارخوري ال، ناهارخوري اپن، ناهارخوري ام دي اف و ساير نمونه هايي كه مي توانيد از سايت ما خريداري نماييد. به ديدار ما بياييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۱:۱۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ناهارخوري رنگارنگ : انتخاب دقيق و اصولي يك ميز ناهارخوري و تناسب آن با ساير عناصر دكوراسيون مي تواند زيبايي دوچنداني را براي محيط به ارمغان آورد. ميز هاي ناهارخوري در رنگ ها و انواع متفاوتي روانه بازار مي شوند. يكي از طرح هاي زيبا براي ميز ناهارخوري، ناهارخوري رنگارنگ مي باشد كه در ادامه بررسي بيشتري بر روي آن صورت مي گيرد.

ناهارخوري رنگارنگ

يكي از وسايل تاثير گذار در دكوراسيون يك آشپزخانه يا به صورت كلي يك منزل، ميز ناهارخوري مورد استفاده است. انتخاب دقيق و اصولي يك ميز ناهارخوري و تناسب آن با ساير عناصر دكوراسيون مي تواند زيبايي دوچنداني را براي محيط به ارمغان آورد.

ميز هاي ناهارخوري در رنگ ها و انواع متفاوتي روانه بازار مي شوند كه انتخاب نوع و رنگ مناسب داراي اهميت بالايي براي زيباتر ديده شدن محيط مي باشد. يكي از طرح هاي زيبا براي ميز ناهارخوري، ناهارخوري رنگارنگ مي باشد كه در ادامه بررسي بيشتري بر روي آن صورت مي گيرد.

داشتن روحيه خوب

برخورداري از يك ميز ناهارخوري كه متفاوت از مدل هاي مرسوم ناهارخوري باشد، مي تواند جذابيت زيادي را ايجاد كند و روحيه افراد را تغيير دهد. اين تفاوت بيان شده در هر جايي از ميز مي تواند وجود داشته باشد، اما يكي از مهمترين قسمت هايي كه اين تفاوت را ايجاد مي كند، طرح بندي يا رنگ بندي ميز ناهارخوري مي باشد. تحقيقات روانشناسي بسياري نشان داده اند كه وسايل و رنگ ها مي توانند تاثير بسياري را بر روي روحيه و نحوه برخورد افراد بگذارند.

يك ناهارخوري رنگارنگ مي تواند روحيه افرادي كه هر روز، چند بار از آن استفاده مي كنند را بسيار بهبود بخشيده و حس شادي و رضايت مداومي را در افراد ايجاد كند كه قطعا اين حس خوب مي تواند بر تمام لحظات و ساختار زندگي افراد تاثير مثبت خود را بر جاي بگذارد. اساسا يكي از فوايد خوردن غذا جدا از اينكه براي جسم لازم و ضروري است، تاثيري است كه بر روحيه ما مي گذارد و اگر اين فرايند به صورت دسته جمعي انجام شود تاثير آن چند برابر مي شود.

حال همين تاثير را به اضافه يك ميز ناهارخوري رنگارنگ و شاد كنيد و ببينيد چقدر مي تواند در ايجاد روحيه خوب در افراد نقش مثبتي را بازي كند. استفاده از ناهارخوري رنگارنگ كه متشكل از طرح ها و رنگ هاي شاد و روشن باشد در ايجاد روحيه شاد در افراد تاثير بسزايي دارد. همواره به اين جمله توجه داشته باشيد كه رنگ ها مي توانند در روحيه شما معجزه كنند. پس هيچگاه از كنار رنگ ها ساده عبور نكنيد و سعي كنيد بهترين و مناسب ترين رنگ ها را در سراسر زندگي خود استفاده كنيد.

هماهنگي با دكوراسيون

از آنجا كه يكي از اصول انتخاب ميز ناهارخوري هماهنگي آن با ساير وسايل و دكوراسيون مي باشد، پس در هنگام انتخاب ناهارخوري رنگارنگ بايد به اين اصل نيز توجه كرد و تا حد امكان از رنگ هايي در طرح ناهارخوري استفاده كرد كه همخواني و هماهنگي كاملي با دكوراسيون شما داشته باشد و باعث زيباتر شدن محيط پيرامون خود گردد، نه اين كه يك تافته جدا بافته در دكوراسيون شما محسوب شود. اما به طور كلي اين محصول مي تواند به راحتي با هر دكوراسيوني خود را منطبق كند و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.

انتخاب نوع و شكل ميز ناهارخوري

بحث طرح و رنگ بندي ميز ناهارخوري از بحث نوع و شكل آن كاملا متفاوت است. براي اين منظور شما بايد با انواع و اشكال هندسي مختلف كه در ساخت ميز هاي ناهارخوري مورد استفاده قرار مي گيرند آشنايي داشته باشيد. ميز هاي ناهارخوري در انواع مختلف چوبي، فلزي، پلاستيكي، MDF، مواد تلفيقي و مواد بازيافتي به بازار عرضه مي شوند كه هر كدام از اين انواع، مزيت ها و نواقص مخصوص به خود را دارا هستند.

همچنين رايج ترين اشكالي كه براي ميز هاي ناهارخوري مورد استفاده قرار مي گيرد شامل دايره، مستطيل، مربع و بيضي هستند. اين كه شما چه نوع و چه شكلي از ميز ناهارخوري را براي محيط خود انتخاب مي كنيد بستگي زيادي به فاكتور هاي سليقه شخصي شما، طراحي دكوراسيون منزل، بودجه و اهداف خريد شما از محصول مورد نظر دارد. بعد از اين كه شما تمام اين 4 فاكتور را براي خود مشخص نموديد مي توانيد به داشتن خريدي موفق و رضايت بخش اميد حاصل كنيد.

خريد ناهارخوري رنگارنگ

همواره استفاده از مدل هاي متفاوت و خاص با اين كه جذابيت ويژه اي دارد، اما در خريد و انتخاب ممكن است شما را دچار مشكل كند، زيرا كه مدل هاي متفاوت و غير رايج همواره به سختي در بازار پيدا شده و براي تهيه آن ها بايد فرايند خريد زمانبري را تجربه كرد.

اما راه ساده تري نيز براي تهيه اينگونه محصولات وجود دارد و آن سفارش محصول مورد نظر به سازندگان مربوطه است. اين روند باعث سهولت دسترسي ما به كالاي مورد نظر خودمان مي شود. ناهارخوري رنگارنگ نيز از اين قاعده مستثني نيست.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۶:۵۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ناهارخوري رستوراني : انتخاب ناهارخوري براي يك رستوران از مهمترين قسمت هاي طراحي دكوراسيون يك رستوران مي باشد. اولين موردي كه نظر هر مشتري را در يك رستوران به خود جلب مي كند دكوراسيون و به تبع ناهارخوري در نظر گرفته شده براي رستوران است. انتخاب ناهارخوري مناسب و زيبا براي يك رستوران تاثير زيادي در جلب رضايت مشتري ها و افزايش مراجعه به رستوران دارد.

ناهارخوري رستوراني

انتخاب ناهارخوري براي يك رستوران از مهمترين قسمت هاي طراحي دكوراسيون يك رستوران مي باشد. اولين موردي كه نظر هر مشتري را در يك رستوران به خود جلب مي كند، دكوراسيون و به تبع، ناهارخوري در نظر گرفته شده براي رستوران است. انتخاب ناهارخوري مناسب و زيبا براي يك رستوران تاثير زيادي در جلب رضايت مشتري ها و افزايش مراجعه به رستوران دارد. در اين نوشتار قصد داريم تا درباره نحوه انتخاب ناهارخوري رستوراني مناسب بحث كنيم.

 ارتفاع مناسب ناهارخوري رستوراني

ناهارخوري رستوراني بايد از ارتفاع مناسبي برخوردار باشد، به گونه اي كه فردي كه پشت ميز ناهارخوري مي نشيند بايد ارتفاع ميز، تا قفسه سينه او باشد. چنانچه اين فاصله بيشتر يا كمتر از اين مقدار باشد باعث ناراحتي و عدم رضايت مشتري مي شود. ميز ناهارخوري با ارتفاع كم باعث خم شدن زياد مشتري و ميز ناهارخوري بلند باعث عدم تسلط مشتري به غذا مي شود كه هر دو حالت آزار دهنده هستند.

مناسب بودن نشيمن صندلي ناهارخوري

استفاده از صندلي هاي بدون پشتي و نشيمن، اگر چه قيمت تمام شده پاييني دارد ولي نشستن طولاني مدت بر روي آن باعث ناراحتي مشتري و نارضايتي از غذا حتي در صورت با كيفيت بودن آن مي شود، چرا كه مشتري بر غذايي كه مي خورد تمركز ندارد. بهترين صندلي براي يك ناهارخوري، داراي نشيمني و پشتي نرم و عرض بيش از 50 سانتي متر است.

پايه هاي ناهارخوري رستوراني

از آنجا كه در رستوران ها ميز و صندلي ها بيش از حد جابجا مي شوند، داشتن پايه هاي مقاوم و بي سر و صدا براي يك ناهارخوري رستوراني بسيار لازم و ضروري است. اگر ناهارخوري پايه هاي نامناسبي داشته باشد باعث ايجاد صداي آزار دهنده هنگام حركت آن مي شود كه مي تواند با اعصاب و روان مشتري هاي رستوران بازي كند. همچنين پايه هاي بي كيفيت به مرور زمان ضعيف شده و مي شكنند كه هزينه هاي زيادي را به رستوران تحميل مي كنند.

انتخاب جنس مرغوب براي ناهارخوري رستوراني

ناهارخوري هاي متنوع و ساخته شده از مواد مختلفي در بازار وجود دارند. براي خريد يك ناهارخوري رستوراني دقت كنيد كه از جنس مرغوب براي آن استفاده شده باشد. مزيت ناهارخوري جنس چوبي، زيبايي، كيفيت بالا و قابليت رنگ پذيري كامل و نقص آن، عدم مقاومت در برابر رطوبت است.

مزيت محصول جنس MDF و ملامينه، قيمت مناسب و معايب آن، عدم مقاومت در برابر رطوبت، تنوع كم و عمر پايين است. مزيت ناهارخوري جنس فلزي، قيمت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت و عمر بالا و معايب آن، تنوع كم و جدا شدن پايه از شيشه به مرور زمان است.

نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه هر نوع جنسي كه براي ناهارخوري استفاده مي كنيد بايد مرغوب باشد. براي مثال اگر از جنس چوب استفاده مي كنيد تا حد امكان سعي كنيد از جنس چوب راش يا گردو باشد، زيرا اين چوب ها مقاوم ترين نوع چوب را در ميان نمونه هاي ديگر دارا مي باشند.

انتخاب شكل ناهارخوري

ناهارخوري ها به شكل هاي متنوعي همچون مستطيل، مربع، دايره و بيضي در بازار وجود دارند. استفاده از شكل هاي لبه دار مثل مستطيل و مربع فضاي كمتري را اشغال كرده و در بيشتر طراحي هاي امروزي به خوبي قرار مي گيرد و براي محيط هاي رستوراني مناسب تر هستند. در مقابل شكل هاي بدون لبه مثل دايره و بيضي فضاي بيشتري را اشغال كرده اما دسترسي بهتري را به نقاط مختلف ميز براي مشتري ايجاد مي كنند. شكلي كه براي ناهارخوري رستوران انتخاب مي كنيد بايد متناسب با فضاي رستوران شما باشد.

خريد ناهارخوري رستوراني

با توجه به اين كه ناهارخوري هاي موجود در محيط رستوران، روزانه به كرات مورد استفاده قرار مي گيرد، كيفيت ناهارخوري اهميت بسيار زيادي دارد. بنابراين در انتخاب اين محصول براي رستوران بايد كيفيت را بر قيمت ترجيح داد و زياد به فكر خريد محصول ارزان قيمت و بي كيفيت نبود، زيرا كه استفاده از محصولات بي كيفيت هزينه زيادي را در آينده به رستوران تحميل خواهد كرد، چه وسايل زود خراب شوند و چه به علت نامناسب بودن محصول باعث كاهش مشتري هاي رستوران گردند.

فاكتور مهم ديگر زيبايي ناهارخوري مورد نظر براي رستوران است، زيرا همانگونه كه گفته شد زيبايي اولين چيزي است كه در يك رستوران مشتري ها را به خود جلب مي كند و كيفيت غذاي رستوران در مرتبه بعدي، مشتري را به خود جلب كرده و بيشتر عامل نگهداري مشتري به عنوان يك مشتري ثابت براي رستوران است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۱:۰۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ناهارخوري دست دوم : مي دانم كه قبول داريد بعضي چيزها آسان به دست نمي آيند. مثلا شايد بتوان يك شمعدان برنزي قديمي يا نقره اي را به راحتي توي سمساري هاي تهران يا هر شهر ديگري جستجو كرد و به نتيجه مطلوب رسيد. حتي مي توان بعضي چيزها مثل ماشين هاي قديمي را هم دوباره پيدا كرد.

ناهارخوري دست دوم

خريد و فروش انواع سرويس ناهارخوري دست دوم

مي دانم كه قبول داريد بعضي چيزها آسان به دست نمي آيند. مثلا شايد بتوان يك شمعدان برنزي قديمي يا نقره اي را به راحتي توي سمساري هاي تهران يا هر شهر ديگري جستجو كرد و به نتيجه مطلوب رسيد. حتي مي توان بعضي چيزها مثل ماشين هاي قديمي را هم دوباره پيدا كرد.

با اين همه سرويس ناهارخوري دست دوم يكي از محصولاتي به شمار مي رود كه لازم است تا در مورد خريد آن عجله نكنيد. به طور كلي هر نوع وسيله يا لوازم خانگي كه به نوعي در چيدمان منزل و يا دكوراسيون داخلي منزل نقش اساسي دارند بايد با احتياط و شناخت كامل  انتخاب شده و يا خريداري گردند.

امروزه به لطف فضاي مجازي و اينترنت فروشگاه هاي معتبري كه در خريد و فروش ناهارخوري دست دوم  و ساير لوازم خانگي فعاليت دارند هم كم نيستند ولي باز هم بهتر است با حساسيت بيشتري در اين مورد عمل كنيد.

گام نخست:  مراحل خريد ناهارخوري دست دوم

براي اين كه بتوانيد ميز ارزان و با قيمت مناسب را پيدا كنيد توصيه مي كنيم  در گام نخست بر اساس زمان بندي خاصي عمل كنيد. بهترين راه براي اين كار در اختيار داشتن ليستي از سمساريها يا مراكز خريد و فروش اجناس و لوازم خانگي دست دوم هستند.

مي توانيد به سوابق اين مراكز و فروشگاه ها هم مراجعه كنيد. هر زمان كه به ناهارخوري دست دوم مناسب و مورد نظرتان دست پيدا كرديد وارد فاز دوم خريدتان مي شويد. البته مشاهده از نزديك مي تواند مزاياي بيشتري از خريدهاي آنلاين داشته باشد.

مثلا مي توانيد عيب و ايرادهاي ناهارخوري ها را از نزديك ببينيد و سپس با توجه به مشاهدات خودتان به نتيجه قطعي برسيد. حتي چانه زدن و تخفيفات هم در اين روش بيشتر جواب مي دهد. بنابراين حتما قبل از خريد لازم است تا انواع ناهارخوري دست دوم را از حيث سلامت و يا ساير نواقص از نزديك مشاهده نماييد. هر چند امروزه فروشگاه هاي آنلاين معتبري نيز وجود دارند كه سلامت محصول در آنها به نوعي تضمين شده است.

گام دوم: بازديد از معروفترين فروشگاه هاي آنلاين

يعني شما مي توانيد از اين فروشگاه ها بدون اتلاف وقت و يا هزينه هاي اياب و ذهاب در ظرف چند دقيقه انواع ناهارخوري دست دوم خود را با كيفيت عالي خريداري نموده و درب منزل دريافت نماييد.

همانطور كه اشاره كرديم مشغله هاي روزانه و ساير مشكلات فردي و روزمره مانع حضور فرد در فروشگاه هاي مختلف شده و در نتيجه فرصتي براي خريد اين محصولات براي وي فراهم نمي شود.

انواع ناهارخوري دست دوم نيز به دليل اين كه تا پيش از اين به نوعي مورد استفاده قرار گرفته اند مي توانند حساسيت هاي خاصي را از جانب مشتريان به دنبال داشته باشند. ولي خريد در سايت هاي معتبري مانند سايت ما امكان بهره مندي از سلامت كالا را به شما  مي دهد.

گام سوم: مقايسه كنيد.

يعني در واقع شما از مقايسه انواع ناهارخوري دست دوم موجود در فروشگاه هاي مختلف و متعدد شهر به اين نتيجه مي رسيد كه اين قيمت ها نه تنها تفاوت چنداني با هم ندارند بلكه در بسياري موارد قيمت ناهارخوري دست دوم موجود در وب سايت هاي فروشگاهي آنلاين بسيار مناسب تر از فروشگاه هاي ديگر مي باشد. مواردي كه مي تواند در تعيين قيمت ميز تاثير بگذارند عبارتند از:

1-    رنگ و مدل ناهارخوري دست دوم: معمولا ناهار خوري هايي كه مدت زمان كمتري از ان استفاده شده باشد و داراي طرح هاي جذاب و رنگ بندي متنوع باشد به خصوص از رنگ هاي آبي، قرمز يا سبز تشكيل شده باشند بيشتر مورد استقبال قرار مي گيرند.

2-    جنس ناهارخوري دست دوم: مشتريان تمايل دارند تا انواع ناهارخوري دست دوم كه از جنس چوب يا استيل  باشند را بر ساير نمونه ها ترجيح مي دهند. ناهارخوري هايي از جنس شيشه در درجات بعد قرار مي گيرند. جنس رويه صندلي نيز كه غالبا از پارچه ابريشمي و نرم است بر ساير رويه ها از قبيل چرم ترجيح داده مي شود.

3-    قيمت ناهارخوري دست دوم: قيمت مناسب مي تواند يكي ديگر از عوامل جذب مشتريان به اين محصول به خصوص در فروشگاه هاي آنلاين باشد. اين قيمت با توجه به جنس و تعداد صندلي ها يا ست آن تعيين مي شود.

4-    برند: معمولا برند يك محصول حتي در ناهارخوري دست دوم نيز مي تواند تعيين كننده باشد كه امروزه برندهاي  نيز در اين زمينه فعاليت هاي درخشاني دارند.

نمونه هاي ديگر ما

شما با بازديد از سايت ما همچنين مي توانيد از ساير نمونه هاي ناهارخوري سلطنتي يا ناهارخوري كلاسيك نيز بازديد كنيد. همچنين خريد انواع ناهارخوري ارزان يا ناهارخوري دست دوم نيز از جمله خدماتي است كه ما به مشتريان خود ارائه مي دهيم. برخي از انواع ناهارخوري جديد اين سايت عبارتند از:

ناهارخوري ال، ناهارخوري اپن، ناهارخوري ام دي اف و ساير نمونه هايي كه مي توانيد از سايت ما خريداري نماييد. به ديدار ما بياييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۶:۰۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ناهارخوري جلومبلي : در اين مطلب ما به شما راهنمايي­هايي از دكوراسيون داخلي مي­دهيم. بنابراين اگر نمي­دانيد كه چگونه دكوراسيون داخلي خانه را شروع كنيد يا در فكر بودجه خود براي اين­كار هستيد، اين مقاله را مطالعه كنيد. ما براي شما ترفندهايي آماده كرديم كه به مشكلات شما جواب مي­دهد. درنهايت به شما براي خريد ناهارخوري جلومبلي و انتخاب آن نكاتي را بيان مي­كنيم. 

ناهارخوري جلومبلي

در اين مطلب از ناهارخوري جلومبلي نكاتي را بيان مي­كنيم و براي انتخاب و خريد ناهارخوري­ جلومبلي ايده­هايي داريم و راهنمايي­هاي در اين زمينه و دكوراسيون داخلي براي شما آماده كرده­ايم. بنابراين اگر مي­خواهيد كه لوازم و اثاثيه­اي مانند ناهارخوري جلومبلي بخريد، مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد.

ناهارخوري جلومبلي در دكوراسيون داخلي

ممكن است كه شما مدتها باشد كه در فكر تغيير دكوراسيون داخلي خانه خود باشيد، اما بنا به دلايلي از جمله عدم آگاهي و نداشتن برنامه­ اي مشخص براي اين كار يا نداشتن بودجه كافي  تغيير دكوراسيون داخلي خانه را بيخيال شده­ايد. حقيقت اين است كه شايد شما فقط احتياج به منابع و مقاله ­اي بوده ­ايد كه شما را از نكات و ترفندهاي كم ­هزينه اين كار آگاه كند. زمانيكه شما به اندازه كافي اطلاع كسب كنيد، به­ راحتي متوجه مي­شويد كه  تغيير دكوراسيون داخلي خانه ساده­تر از چيزي است كه در ذهن­تان داشته­ايد.

استارت بزنيد!!

بنابراين از اين تغيير و استارت زدن كار دكوراسيون داخلي نترسيد. گاهي فقط كافيست زمانيكه سبك مورد علاقه خود را مي­شناسيد، چند نكته و راهنمايي از طراحان دكوراسيون داخلي كه براي شما پيشنهاداتي دارند، گوش دهيد و همچنين عالي مي­شود اگر به سراغ تجربه­هاي كسب شده در اين زمينه برويد.

براي مثال بگذاريد چند ترفند بسيار ساده را برايتان شرح دهم كه بسيار راهگشا مي­باشند اما بسياري از افرادي كه مي­خواهند دكوراسيون داخلي را براي بار اول انجام دهند، اين موضوع را نمي­دانند. درحاليكه همين راهنمايي­هاي ساده به آنها كمك بزرگي مي­كند. نكته اول اينكه اگر سردرگم­ايد و تصميم نگرفته­ايد كه دكوراسيون داخلي خانه را از كجا شروع كنيد و مدام نظرتان تغيير مي­كند، پيشنهاد ما اين است كه از يك اتاق يا  قسمتي از يك اتاق كارتان را استارت بزنيد. براي مثال اگر تصميم گرفتيد كه تغيير دكوراسيون داخلي خانه را با يكي از اتاق خواب­ها شروع كنيد و نمي­دانيد از كدام قسمت اتاق خواب شروع كنيد، به سراغ قفسه­ها و كمدهاي آن برويد.

برنامه ريزي صحيح

براي كساني كه بنا به دلايلي برنامه كمي فشرده براي تغيير دكوراسيون داخلي خانه تعيين كرده­اند، راه نجات و سرعت بخشي به پروسه برنامه­ ريزي­هاي انجام شده توسط خودشان شروع تغيير دكوراسيون داخلي خانه از اتاق ناهارخوري مي­باشد. زيرا كه لوازم و اثاثيه­هاي اين اتاق نسبت به ساير اتاق­ها كمتر است و تغيير دكوراسيون داخلي آن زودتر انجام مي­شود.

در مورد بودجه و نگراني­هاي مالي كه ممكن است در ذهن­تان باشد و ممكن است فكر كنيد كه با بودجه­اي كه داريد كار تغيير دكوراسيون داخلي خانه شما خوب پيش نخواهد رفت. ممكن است فكر كنيد كه در نهايت بعد تغيير دكوراسيون داخلي به نتيجه دلخواه خود نرسيد. بايد به شما بگويم كه در اين مورد هم نكاتي براي شما داريم كه دانستن آنها خالي از فايده نخواهد بود.

انتخاب طرح نهايي بر اساس بودجه

شما در ابتدا كه سبك دكوراسيون داخلي موردنظر خود را انتخاب مي­كنيد و مطابق با فضايي كه دراختيار داريد و بودجه فعلي­تان مي­توانيد به دكوراسيون دلخواه خود برسيد. چرا كه در دكوراسيون داخلي نياز نيست تمامي لوازم فضاي موردنظر يا اتاق­تان را نو يا تعويض كنيد. بلكه شما با كمك سبك دلخواهي كه انتخاب كرده­ايد، براي مثال سبك مدرن و تغيير نحوه چيدمان اثاثيه­ها و تعويض چند قطعه از قطعات قديمي اتاق با  لوازم جديد كار تغيير دكوراسيون داخلي خود را كامل كنيد.

بنابراين فكر نكنيد كه زمانيكه بخواهيد تغيير دكوراسيون داخلي بدهيد، بايد بودجه كلاني براي اين كار كنار بگذاريد و تمامي لوازم را تغيير دهيد. از طرفي هم در زمينه انتخاب و خريد نبايد سخت بگيريد. بلكه در درجه اول هميشه كيفيت اثاثيه­اي كه مي­خريد و سپس قيمت را در اولويت بگذاريد.

پيشنهاد ما به شما اين است كه در بين فروشگاههاي مناسب با اجناس باكيفيت جستجو كنيد و نزديك­ترين و مناسب­ترين گزينه را با توجه به كيفيت و بودجه خودتان انتخاب و خريد كنيد. پس در خريد لوازم و اثاثيه هم دقت كنيد. چرا كه قرار است اين لوازم در دكوراسيون داخلي شما قرار گيرند و براي مدتي از آنها استفاده كنيد.

استفاده از ناهارخوري جلومبلي

يكي از لوازمي كه دركار تغيير دكوراسيون داخلي به­كار مي­آيد و بيشتر افراد تمايل به خريد يا تعويض آن دارند، ناهارخوري جلومبلي ميباشد. ما در ادامه به چند نكته براي انتخاب ناهارخوري جلومبلي مناسب فضاي مدنظرتان در تغيير دكوراسيون داخلي اشاره مي­كنيم.

نكته اول در انتخاب ناهارخوري جلومبلي اندازه آن مي­باشد ناهارخوري جلومبلي بايد همان ارتفاع مبل را داشته يا از آن كوتاه­تر باشد.

نكته دوم شكل ناهارخوري جلومبلي مي­باشد. بر اساس شكل مبل ناهارخوري جلومبلي خود را انتخاب كنيد. براي مبلمان مستطيلي يا ال-شكل ناهارخوري جلومبلي بايد به مستطيلي باشد. براي مبلمان كوچك­تر كه حالت نشستن مربعي دارد، ناهارخوري جلومبلي مربعي را انتخاب كنيد و اگر مي­خواهيد از حالت يكنواختي نداشته باشد از ناهارخوري جلومبلي بيضي يا دايره­اي شكل استفاده كنيد.

نكته سوم در انتخاب ناهارخوري جلومبلي استايل يا سبك مي­باشد. براي اتاق نشيمني با سبك دكوراسيون سنتي يك ناهارخوري جلومبلي كلاسيك و ظريف كه از جنس چوب يا برنج ساخته شده باشد، مناسب فضا است. درحاليكه براي اتاقي با سبك دكوراسيون مدرن بهترين گزينه يك ناهارخوري جلو مبلي شيشه­اي با فلز براق مي­باشد.

نكته چهارم در پروسه اين انتخاب جنس ناهارخوري جلو مبلي است. به غير از چوب رايج­ترين و ارزان­ترين متريال فايبرگلاس( ام دي اف) مي­باشد. ناهارخوريهاي جلومبلي شيشه­اي و فلزي هم مستحكم هستند و تميز كردن آنها از جنس چوبي راحت­تر است. سنگ مرمر، لوسيت و اكريليك هم گزينه­هايي از ناهارخوري جلو مبلي هستند كه  نگهداري از آنها آسان است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۸:۵۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ميز ناهارخوري گرد : امروزه يكي از پركاربردترين وسايلي كه در آشپزخانه ها هر روزه مورد استفاده قرار مي گيرد ميز ناهارخوري مي باشد. ميز هاي ناهارخوري در شكل ها و انواع مختلفي توليد مي شوند كه هر كدام مزيت ها و نواقص خاص خود را دارا مي باشند. يكي از زيباترين و متداول ترين نوع ميز هاي ناهارخوري، ميز ناهارخوري گرد يا دايره اي است.

ميز ناهارخوري گرد

ميز ناهارخوري گرد يا دايره اي، يكي از زيباترين و متداول ترين نوع ميز هاي ناهارخوري، است كه محبوبيت بيشتري را در ميان تمام اشكال ميز ناهارخوري دارد. در ادامه ويژگي ها و انواع مختلفي كه اين محصول مي تواند داشته باشد را مورد بررسي قرار مي دهيم.

هماهنگي با انواع سبك دكوراسيون

مزيت اصلي ميز ناهارخوري گرد اين است كه معمولا با هر سبك طراحي دكوراسيون هماهنگي داشته و مي تواند با هر مجموعه وسيله اي منطق و هماهنگ جلوه كند. علاوه بر اين قرار دادن اين ميز ها در محيط حسي از بزرگي و فضاي بيشتر را به بيننده القا مي كند.

اما مشكلي كه ميزهاي گرد دارند، اين است كه فضاي بيشتري را نسبت به اشكال ديگر در محيط اشغال مي كنند. به همين دليل بهتر است كه در محيط هايي كه فضا به اندازه كافي وجود دارد مورد استفاده قرار بگيرند. اما به طور معمول براي اتاق هايي كه به صورت مستطيل يا مربع طراحي شده اند، استفاده از ميز هاي لبه دار به جاي ميز هاي گرد توصيه مي شود.

پوشش ظرفيت بيشتر

ميز هاي گرد يا دايره اي انعطاف پذيري بالايي از خود نشان داده كه مي توان نفرات بيشتري را به دليل گرد بودن ميز به دور آن اضافه كرد، در حالي كه در ميز هاي ناهارخوري لبه دار به علت وجود لبه امكان افزودن نفرات بيشتر از ظرفيت ميز عملا امكان پذير نيست.

اما مشكلي كه اين نوع ميز ها دارند اين است كه در صورت ابعاد بزرگ، دسترسي افراد به وسايل روي ميز به خصوص قسمت هاي مركزي آن دشوار مي شود. براي حل اين مشكل پيشنهاد مي شود كه از ميز هاي ناهارخوري گرد چرخان استفاده كنيد، زيرا كه با چرخش ميز از هر نقطه اي مي توان به وسايل آن دسترسي پيدا كرد.

امكان برقراري ارتباط بهتر افراد

در ميز ناهارخوري گرد، امكان برقراري ارتباط و تعامل افراد دور ميز به مراتب بهتر از ميز هاي لبه دار از جمله ميز هاي مستطيلي است. زيرا در اين حالت هر فرد فضاي ديد بيشتري را نسبت به حالتي كه همان فرد دور يك ميز لبه دار نشسته باشد به دست مي آورد و به همين دليل مي تواند تعامل بيشتري با ساير افراد داشته باشد و به همين دليل مي توان بسياري از جلسات را نيز در حين خوردن غذا و در دور ميز برگزار كرد.

همچنين نشستن و برخاستن بر دور ميز گرد بسيار راحت از ميز هاي لبه دار است، چرا كه به دليل گرد بودن، فاصله حاشيه ميز با ديوار يا اشيا ديگر بيشتر از ميزهاي لبه دار مي شود.

خطر آسيب كمتر نسبت به ميزهاي لبه دار

در اين ميز ها به دليل عدم وجود لبه امكان برخورد با آن به شدت كاهش يافته، حال اين برخورد به انسان صدمه وارد كند يا اين كه برخورد باعث صدمه به ميز شود، در هر دو صورت ميز ناهارخوري گرد احتمال آسيب كمتري را نسبت به ميز هاي لبه دار خواهد داشت. به طور ويژه اينگونه ميز ها براي خانواده هايي كه فرزندان خردسال دارند، بسيار كم خطر هستند.

تعداد پايه كمتر در ميز ناهارخوري گرد

پايه ميز يكي از مواردي است كه به شدت مي تواند در هنگام نشستن و برخاستن افراد مزاحمت ايجاد كند و سبب نارضايتي افراد گردد. ميز ناهارخوري گرد معمولا به دليل اينكه تنها يك پايه مركزي دارند، مزاحمتي را براي افرادي كه از ميز ناهارخوري استفاده مي كنند، ايجاد نمي كند.

خريد ميز ناهارخوري گرد يا دايره اي

در پايان بايد گفت اگر ميز ناهارخوري مي خواهيد كه با هر نوع دكوراسيون شما هماهنگ باشد و بتوان در هنگام نشستن دور ميز ارتباط بهتري را با سايرين داشت و احتمال آسيب كمتري داشته باشد، ميز ناهارخوري گرد گزينه بسيار مناسبي مي باشد. البته اين نوع ميز هم نواقص خاص خود مثل اشغال فضاي بيشتر، جابجايي و دسترسي سخت تر در صورت ابعاد بزرگ را نيز دارد.

اين ميز ها به دليل تنوع و محبوبيت زيادي كه دارند به وفور در بازار يافت شده و پروسه خريد سختي را براي خريدار ايجاد نمي كنند. همچنين قيمت مناسب اين نوع ميز ها مزيتي ديگر براي آن محسوب مي شود. با تمام اين توضيحات يكي از بهترين مدل هاي ميز ناهارخوري، مدل گرد يا دايره اي آن مي باشد كه در اين نوشتار ويژگي هاي آن را مورد بررسي قرار داديم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۲:۴۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]

ميز ناهارخوري حصيري و صندلي هاي آن اغلب از الياف ناهموار با بافت توليد مي شوند به همين دليل به كاربران خود حس استفاده از بامبو طبيعي را مي دهد از اين رو استفاده از اين مدل غذاخوري تا حد قابل توجهي افزايش يافته است. پارچه هاي استفاده شده به عنوان روكش صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري جلوه زيبايي به آن ها مي بخشد.

ميز ناهارخوري حصيري

برترين مدل هاي ميز ناهارخوري حصيري

امروزه يكي از جديدترين و زيباترين مدل هاي ميز ناهارخوري، ميز ناهارخوري حصيري مي باشد كه در ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد شده است و به صورت گسترده در بازار عرضه شده است. صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري با صندلي ديگر مدل هاي ميز ناهارخوري متفاوت است. اكثر مدل هاي ميز ناهارخوري حصيري با استفاده از چوب راش و پارچه هايي با طرح هاي مختلف توليد شده اند كه البته پارچه هاي مورد استفاده اغلب مازراتي و پورشه هستند. در ادامه با برخي از نكات مهم در رابطه با ميز ناهارخوري حصيري آشنا خواهيم شد.

در هنگام انتخاب و خريد مدل اين ميز بايد به نكات مهمي از جمله راحتي و زيبايي آن توجه نمود. انتخاب هوشمندانه بهترين مدل ميز ناهارخوري حصيري باعث مي شود استرس شما كاهش يافته و اتاق ناهارخوري شما به فضايي دلنشين تبديل خواهد شد.

آشنايي با مشخصات فني ميز ناهارخوري حصيري

در توليد برخي از ناهارخوري هاي حصيري از اسكلت آلومينيومي، پارچه هايي با طرح ها و رنگ هاي مختلف از جنس هاي متفاوت استفاده مي شود. الياف به كار رفته در توليد اين مدل ميز ناهارخوري نيز مي تواند از دو جنس مختلف الياف گياه خيزران و الياف مصنوعي پلي پروپيلين يا پلي اتيلن باشد. اكثر الياف هاي به كار رفته در توليد اين مدل ميز ناهارخوري ساخت دست سازندگان مبلمان مي باشد. با توجه به نياز بازار و سليقه طراحان در توليد ميز ناهارخوري حصيري از پارچه هايي با كيفيت بالا و عالي و ايده آل از لحاظ چرك تابي، دوام و زيبايي استفاده شده است.

برخي از توليد كنندگان ناهارخوري هاي حصيري قادر به توليد حتي يك صندلي با رنگ مورد علاقه شما مي باشند. ناهارخوري حصيري در مكان هاي مختلف همچون رستوران ها و كافي شاپ ها نيز مورد استفاده قرار مي گرفتند. شما مي توانيد ساعت هاي طولاني را با نشستن روي صندلي هاي حصيري اين مدل ميز ناهارخوري به صرف غذاهاي متنوع مشغول شويد.

نحوه مراقبت از اين ميز و شستن آن ها

ü     براي شستن ميز ناهارخوري حصيري كافيست از يك برس نرم استفاده نماييد و پس از اين كه آن را كاملاً مرطوب نموديد تمام صندلي هاي ميز ناهارخوري را با استفاده از آن تميز نماييد و پس از آن دوباره صندلي ها را با استفاده از دستمال خشك كنيد.(دقت كنيد برسي كه براي تميز كردن صندلي هاي ميز ناهارخوري حصيري مورد استفاده قرار مي دهيد ايجاد پرز و پشم نكند.)

ü     براي تميز كردن صندلي هاي ميز ناهارخوري هاي حصيري همچنين مي توانيد از مواد پاك كننده ملايم و الكل استفاده نماييد.

ü     مقدار كمي پنبه را به مقدار بسيار كمي الكل آغشته كنيد و به آرامي آن را روي لكه ها بكشيد. براي تميز كردن صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري همچنين مي توان از روغن و آبليمو استفاده كرد.

ü     براي تميز و درخشان شدن صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري مي توان از روغن مخصوص به عنوان واكس استفاده نمود.

ü     براي ميكروب زدايي و از بين بردن لكه هاي روي صندلي هاي حصيري استفاده از آبليمو توصيه مي شود.

ü     از قرار دادن صندلي هاي حصيري در معرض نور خورشيد به صورت مستقيم خودداري نماييد.

پارچه هاي روكش صندلي هاي حصيري

ü     اكثر اوقات از پارچه هاي با دوام و مقاوم به عنوان روكش صندلي هاي ميز ناهارخوري حصيري استفاده مي شود.

ü     نشستن خاك، گرد و غبار و دوده روي صندلي هاي حصيري باعث مي شود ظاهر ناخوشايند و كسل كننده اي پيدا كنند. براي بهترين پارچه ها نيز اين اتفاق ممكن است بيفتد.

برخي از ميزهاي ناهارخوري حصيري گرد هستند و براي 4 نفر مناسب مي باشد. اين ميزهاي ناهارخوري براي استفاده در رستوران ها و فودكورت ها گزينه ايده آل و مناسبي مي باشد. همچنين استفاده از آن در كافي شاپ ها كه داراي فضاي باز هستند نيز مناسب است. اسكيت اين مدل ميزهاي ناهارخوري از جنس آلومينيوم هستند كه سبك و مقاوم هستند. از ديگر ويژگي هاي اين مدل ميز ناهارخوري مي توان به ضد زنگ بودن و مقاومت آن در برابر رطوبت اشاره كرد.

كاربرد ميز ناهارخوري حصيري

از اين مدل ميز ناهارخوري مي توان در فضاهاي مختلف همچون باغ، ويلا و تراس نيز استفاده كرد. از آنجا كه اين مدل ميز ناهارخوري داراي وزن بسيار سبك مي باشد و جابه جايي آن ها ساده است به راحتي در مدت زمان اندك توانسته است طرفداران بيشمار زيادي پيدا كند. سطح برخي از اين مدل ميزهاي ناهارخوري با استفاده از شيشه حرارت ديده كه بسيار مقاوم هستند و زيبايي خاصي دارند پوشيده شده است.

الياف استفاده شده در توليد صندلي هاي ميز ناهارخوري حصيري داراي ناهمواري و بافت خاص مي باشند كه به الياف طبيعي بامبو شباهت بسيار زيادي دارند و براي سليقه هاي خاص حس استفاده از بامبو طبيعي را فراهم مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۴:۳۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 16
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1884
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب