مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ميز ناهارخوري حصيري و صندلي هاي آن اغلب از الياف ناهموار با بافت توليد مي شوند به همين دليل به كاربران خود حس استفاده از بامبو طبيعي را مي دهد از اين رو استفاده از اين مدل غذاخوري تا حد قابل توجهي افزايش يافته است. پارچه هاي استفاده شده به عنوان روكش صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري جلوه زيبايي به آن ها مي بخشد.

ميز ناهارخوري حصيري

برترين مدل هاي ميز ناهارخوري حصيري

امروزه يكي از جديدترين و زيباترين مدل هاي ميز ناهارخوري، ميز ناهارخوري حصيري مي باشد كه در ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد شده است و به صورت گسترده در بازار عرضه شده است. صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري با صندلي ديگر مدل هاي ميز ناهارخوري متفاوت است. اكثر مدل هاي ميز ناهارخوري حصيري با استفاده از چوب راش و پارچه هايي با طرح هاي مختلف توليد شده اند كه البته پارچه هاي مورد استفاده اغلب مازراتي و پورشه هستند. در ادامه با برخي از نكات مهم در رابطه با ميز ناهارخوري حصيري آشنا خواهيم شد.

در هنگام انتخاب و خريد مدل اين ميز بايد به نكات مهمي از جمله راحتي و زيبايي آن توجه نمود. انتخاب هوشمندانه بهترين مدل ميز ناهارخوري حصيري باعث مي شود استرس شما كاهش يافته و اتاق ناهارخوري شما به فضايي دلنشين تبديل خواهد شد.

آشنايي با مشخصات فني ميز ناهارخوري حصيري

در توليد برخي از ناهارخوري هاي حصيري از اسكلت آلومينيومي، پارچه هايي با طرح ها و رنگ هاي مختلف از جنس هاي متفاوت استفاده مي شود. الياف به كار رفته در توليد اين مدل ميز ناهارخوري نيز مي تواند از دو جنس مختلف الياف گياه خيزران و الياف مصنوعي پلي پروپيلين يا پلي اتيلن باشد. اكثر الياف هاي به كار رفته در توليد اين مدل ميز ناهارخوري ساخت دست سازندگان مبلمان مي باشد. با توجه به نياز بازار و سليقه طراحان در توليد ميز ناهارخوري حصيري از پارچه هايي با كيفيت بالا و عالي و ايده آل از لحاظ چرك تابي، دوام و زيبايي استفاده شده است.

برخي از توليد كنندگان ناهارخوري هاي حصيري قادر به توليد حتي يك صندلي با رنگ مورد علاقه شما مي باشند. ناهارخوري حصيري در مكان هاي مختلف همچون رستوران ها و كافي شاپ ها نيز مورد استفاده قرار مي گرفتند. شما مي توانيد ساعت هاي طولاني را با نشستن روي صندلي هاي حصيري اين مدل ميز ناهارخوري به صرف غذاهاي متنوع مشغول شويد.

نحوه مراقبت از اين ميز و شستن آن ها

ü     براي شستن ميز ناهارخوري حصيري كافيست از يك برس نرم استفاده نماييد و پس از اين كه آن را كاملاً مرطوب نموديد تمام صندلي هاي ميز ناهارخوري را با استفاده از آن تميز نماييد و پس از آن دوباره صندلي ها را با استفاده از دستمال خشك كنيد.(دقت كنيد برسي كه براي تميز كردن صندلي هاي ميز ناهارخوري حصيري مورد استفاده قرار مي دهيد ايجاد پرز و پشم نكند.)

ü     براي تميز كردن صندلي هاي ميز ناهارخوري هاي حصيري همچنين مي توانيد از مواد پاك كننده ملايم و الكل استفاده نماييد.

ü     مقدار كمي پنبه را به مقدار بسيار كمي الكل آغشته كنيد و به آرامي آن را روي لكه ها بكشيد. براي تميز كردن صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري همچنين مي توان از روغن و آبليمو استفاده كرد.

ü     براي تميز و درخشان شدن صندلي هاي اين مدل ميز ناهارخوري مي توان از روغن مخصوص به عنوان واكس استفاده نمود.

ü     براي ميكروب زدايي و از بين بردن لكه هاي روي صندلي هاي حصيري استفاده از آبليمو توصيه مي شود.

ü     از قرار دادن صندلي هاي حصيري در معرض نور خورشيد به صورت مستقيم خودداري نماييد.

پارچه هاي روكش صندلي هاي حصيري

ü     اكثر اوقات از پارچه هاي با دوام و مقاوم به عنوان روكش صندلي هاي ميز ناهارخوري حصيري استفاده مي شود.

ü     نشستن خاك، گرد و غبار و دوده روي صندلي هاي حصيري باعث مي شود ظاهر ناخوشايند و كسل كننده اي پيدا كنند. براي بهترين پارچه ها نيز اين اتفاق ممكن است بيفتد.

برخي از ميزهاي ناهارخوري حصيري گرد هستند و براي 4 نفر مناسب مي باشد. اين ميزهاي ناهارخوري براي استفاده در رستوران ها و فودكورت ها گزينه ايده آل و مناسبي مي باشد. همچنين استفاده از آن در كافي شاپ ها كه داراي فضاي باز هستند نيز مناسب است. اسكيت اين مدل ميزهاي ناهارخوري از جنس آلومينيوم هستند كه سبك و مقاوم هستند. از ديگر ويژگي هاي اين مدل ميز ناهارخوري مي توان به ضد زنگ بودن و مقاومت آن در برابر رطوبت اشاره كرد.

كاربرد ميز ناهارخوري حصيري

از اين مدل ميز ناهارخوري مي توان در فضاهاي مختلف همچون باغ، ويلا و تراس نيز استفاده كرد. از آنجا كه اين مدل ميز ناهارخوري داراي وزن بسيار سبك مي باشد و جابه جايي آن ها ساده است به راحتي در مدت زمان اندك توانسته است طرفداران بيشمار زيادي پيدا كند. سطح برخي از اين مدل ميزهاي ناهارخوري با استفاده از شيشه حرارت ديده كه بسيار مقاوم هستند و زيبايي خاصي دارند پوشيده شده است.

الياف استفاده شده در توليد صندلي هاي ميز ناهارخوري حصيري داراي ناهمواري و بافت خاص مي باشند كه به الياف طبيعي بامبو شباهت بسيار زيادي دارند و براي سليقه هاي خاص حس استفاده از بامبو طبيعي را فراهم مي كند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۴:۳۲ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1933
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب