مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ناهارخوري تاجدار : همانطور كه مي دانيد در اكثر خانه ها ميز ناهارخوري به عنوان يكي از عناصر اصلي دكوراسيون مي باشد بنابراين هنگام خريد ميز ناهارخوري بايد به دكوراسيون خود نيز توجه كنيد. يكي از انواع ناهارخوري هاي پرطرفدار ناهارخوري تاجدار مي باشد كه با دكوراسيون سلطنتي بيشتر هماهنگ است و مطابقت دارد.

ميز ناهارخوري تاجدار انتخابي ايده آل براي آشپزخانه شما

استفاده از ميز ناهارخوري تاجدار و منبت كاري شده به دليل دارا بودن ظاهري شيك و خاص باعث مي شود جلوه دكوراسيون اتاق ناهارخوري شما بسيار زيبا به نظر برسد. اين مدل ميز ناهارخوري بيشتر براي دكوراسيون به سبك سلطنتي مناسب مي باشد.

براي تزئين اين مدل ميز ناهارخوري از منبت كاري هاي ظريف و زيبا و همچنين تاج بر روي صندلي ها استفاده شده است و همين امر اين مدل ميز ناهارخوري را به سبكي كاملاً مدرن و به روز تبديل نموده است. از آنجا كه ظاهر اين مدل ميز ناهارخوري بسيار عالي و زيباست باعث جذب نظر بسياري از مشتريان به سوي خود شده است. اين مدل ميز ناهارخوري به صورت چهار نفره، شش نفره و هشت نفره و با توجه به سفارش مشتري در بازار عرضه شده است.

در توليد ميز ناهارخوري تاجدار از چه چوبي استفاده شده است؟

در توليد صندلي هاي ناهارخوري تاجدار از چوب توسكا كه داراي مقاومت بسيار بالا مي باشد استفاده شده است. تاج صندلي اين مدل ميز ناهارخوري اغلب با استفاده از دستگاه توليد مي شوند و با ظرافت بسيار زياد طراحي شده اند. در برخي از اين مدل ناهارخوري ها نيز از چوب راش استفاده مي شود كه اين چوب اغلب از كشور گرجستان وارد مي شود.

در توليد صندلي هاي اين مدل ناهارخوري از طراحي و نماي بسيار زيبا استفاده شده است كه همين امر باعث مي شود استفاده از آن ها براي دكوراسيون منزل به اتاق ناهارخوري شما جلوه خاص و قابل توجهي ببخشد. صفحه روي ميز ناهارخوري تاجدار نيز در اكثر مواقع از ام دي اف ساخته مي شود.

ناهارخوري تاجدار

به طور كلي استفاده از چوب راش، توسكا و همچنين صفحه هاي ام دي اف باعث افزايش كيفيت و طول عمر مفيد اين محصول شده است. در توليد اين مدل ميز ناهارخوري محدوديتي براي تعداد افراد وجود ندارد و از اين رو مي توانيد اين مدل ناهارخوري را در ابعاد دلخواه سفارش دهيد.

 

ناهارخوري تاجدار در طرح ها و رنگ هاي مختلف توليد شده و وارد عرضه بازار گشته اند و همچنين مشتري به سليقه خود مي تواند رنگ چوب و رنگ پارچه اي كه در توليد اين صندلي ها مورد استفاده قرار مي گيرد را انتخاب نمايد. از رنگ هاي معروف در توليد اين مدل ناهارخوري مي توان به رنگ هاي سفيد، فندقي، فندقي سوخته و طلايي رنگ اشاره كرد.

غذاخوري تاجدار مدل M 313

در توليد ناهارخوري تاجدار مدل M313 تاجي از جنس چوب و رنگ هاي طلايي استفاده شده است. پارچه استفاده شده در توليد صندلي هاي اين ناهارخوري در دو طرف داراي طرح هاي مختلف مي باشد.

پايه هاي اين مدل ميز ناهارخوري نيز منبت كاري شده اند و به همين دليل است كه مي توان گفت به ميز ناهارخوري هاي استيل و سلطنتي شباهت بسيار زيادي دارند و بر اساس رنگ و ساختار مورد استفاده قرار گرفته در توليد آن ها، با هر نوع دكوراسيون و مبلماني هماهنگ است.

وجود برش سي ان سي در دو طرف ميز ناهارخوري زيبايي و جلوه آن را دو چندان كرده است. طراحي اين مدل ناهارخوري در مقايسه با ديگر ناهارخوري ها برتر و عالي مي باشد.

غذاخوري تاجدار ماهان

اگر دوست داريد براي اتاق ناهارخوري خود، يك ميز با طراحي جديد و زيبا انتخاب كنيد توصيه مي كنيم اين مدل ميز ناهارخوري را خريداري نماييد. صندلي هاي اين مدل ناهارخوري داراي تاجي بسيار زيبا و كنده كاري هاي چوبي مي باشد و قسمت پشتي آن با استفاده از پارچه گلدار و بسيار راحت توليد شده است.

در كناره هاي ميز ناهارخوري نيز مي توان طرح تاج را به كار برد كه در اين صورت مدل ناهارخوري ست خواهيد داشت. ناهارخوري تاجدار ماهان در ابعاد مختلف چهار نفره، 6 نفره، 8 نفره و ده نفره توليد شده و به صورت گسترده در بازار عرضه شده اند. مشتريان مي توانند رنگ چوب و پارچه مورد استفاده در توليد اين مدل ناهارخوري را بر اساس سليقه خود انتخاب كنند و توليد آن را نمايندگي هاي فروش سفارش دهند.

بررسي مشخصات فني ناهارخوري تاجدار ماهان

پارچه مورد استفاده قرار گرفته در انواع مدل هاي ناهارخوري تاجدار ماهان داراي جنس مرغوب است و اكثر پارچه ها داراي طرح هاي گلدار هستند. براي توليد پايه ميز اين ناهارخوري نيز از چوب راش با مقاومت بالا استفاده شده است.

در توليد پشتي صندلي هاي اين ناهارخوري نيز از اسفنج روكش پارچه استفاده شده است و بخش نشيمن آن نيز همچنين با استفاده از اسفنج با روكش پارچه استفاده شده است. صفحه اين ناهارخوري از جنس ام دي اف با رنگ هاي مختلف مي باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۶:۵۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1885
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب