مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ناهارخوري رنگارنگ : انتخاب دقيق و اصولي يك ميز ناهارخوري و تناسب آن با ساير عناصر دكوراسيون مي تواند زيبايي دوچنداني را براي محيط به ارمغان آورد. ميز هاي ناهارخوري در رنگ ها و انواع متفاوتي روانه بازار مي شوند. يكي از طرح هاي زيبا براي ميز ناهارخوري، ناهارخوري رنگارنگ مي باشد كه در ادامه بررسي بيشتري بر روي آن صورت مي گيرد.

ناهارخوري رنگارنگ

يكي از وسايل تاثير گذار در دكوراسيون يك آشپزخانه يا به صورت كلي يك منزل، ميز ناهارخوري مورد استفاده است. انتخاب دقيق و اصولي يك ميز ناهارخوري و تناسب آن با ساير عناصر دكوراسيون مي تواند زيبايي دوچنداني را براي محيط به ارمغان آورد.

ميز هاي ناهارخوري در رنگ ها و انواع متفاوتي روانه بازار مي شوند كه انتخاب نوع و رنگ مناسب داراي اهميت بالايي براي زيباتر ديده شدن محيط مي باشد. يكي از طرح هاي زيبا براي ميز ناهارخوري، ناهارخوري رنگارنگ مي باشد كه در ادامه بررسي بيشتري بر روي آن صورت مي گيرد.

داشتن روحيه خوب

برخورداري از يك ميز ناهارخوري كه متفاوت از مدل هاي مرسوم ناهارخوري باشد، مي تواند جذابيت زيادي را ايجاد كند و روحيه افراد را تغيير دهد. اين تفاوت بيان شده در هر جايي از ميز مي تواند وجود داشته باشد، اما يكي از مهمترين قسمت هايي كه اين تفاوت را ايجاد مي كند، طرح بندي يا رنگ بندي ميز ناهارخوري مي باشد. تحقيقات روانشناسي بسياري نشان داده اند كه وسايل و رنگ ها مي توانند تاثير بسياري را بر روي روحيه و نحوه برخورد افراد بگذارند.

يك ناهارخوري رنگارنگ مي تواند روحيه افرادي كه هر روز، چند بار از آن استفاده مي كنند را بسيار بهبود بخشيده و حس شادي و رضايت مداومي را در افراد ايجاد كند كه قطعا اين حس خوب مي تواند بر تمام لحظات و ساختار زندگي افراد تاثير مثبت خود را بر جاي بگذارد. اساسا يكي از فوايد خوردن غذا جدا از اينكه براي جسم لازم و ضروري است، تاثيري است كه بر روحيه ما مي گذارد و اگر اين فرايند به صورت دسته جمعي انجام شود تاثير آن چند برابر مي شود.

حال همين تاثير را به اضافه يك ميز ناهارخوري رنگارنگ و شاد كنيد و ببينيد چقدر مي تواند در ايجاد روحيه خوب در افراد نقش مثبتي را بازي كند. استفاده از ناهارخوري رنگارنگ كه متشكل از طرح ها و رنگ هاي شاد و روشن باشد در ايجاد روحيه شاد در افراد تاثير بسزايي دارد. همواره به اين جمله توجه داشته باشيد كه رنگ ها مي توانند در روحيه شما معجزه كنند. پس هيچگاه از كنار رنگ ها ساده عبور نكنيد و سعي كنيد بهترين و مناسب ترين رنگ ها را در سراسر زندگي خود استفاده كنيد.

هماهنگي با دكوراسيون

از آنجا كه يكي از اصول انتخاب ميز ناهارخوري هماهنگي آن با ساير وسايل و دكوراسيون مي باشد، پس در هنگام انتخاب ناهارخوري رنگارنگ بايد به اين اصل نيز توجه كرد و تا حد امكان از رنگ هايي در طرح ناهارخوري استفاده كرد كه همخواني و هماهنگي كاملي با دكوراسيون شما داشته باشد و باعث زيباتر شدن محيط پيرامون خود گردد، نه اين كه يك تافته جدا بافته در دكوراسيون شما محسوب شود. اما به طور كلي اين محصول مي تواند به راحتي با هر دكوراسيوني خود را منطبق كند و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.

انتخاب نوع و شكل ميز ناهارخوري

بحث طرح و رنگ بندي ميز ناهارخوري از بحث نوع و شكل آن كاملا متفاوت است. براي اين منظور شما بايد با انواع و اشكال هندسي مختلف كه در ساخت ميز هاي ناهارخوري مورد استفاده قرار مي گيرند آشنايي داشته باشيد. ميز هاي ناهارخوري در انواع مختلف چوبي، فلزي، پلاستيكي، MDF، مواد تلفيقي و مواد بازيافتي به بازار عرضه مي شوند كه هر كدام از اين انواع، مزيت ها و نواقص مخصوص به خود را دارا هستند.

همچنين رايج ترين اشكالي كه براي ميز هاي ناهارخوري مورد استفاده قرار مي گيرد شامل دايره، مستطيل، مربع و بيضي هستند. اين كه شما چه نوع و چه شكلي از ميز ناهارخوري را براي محيط خود انتخاب مي كنيد بستگي زيادي به فاكتور هاي سليقه شخصي شما، طراحي دكوراسيون منزل، بودجه و اهداف خريد شما از محصول مورد نظر دارد. بعد از اين كه شما تمام اين 4 فاكتور را براي خود مشخص نموديد مي توانيد به داشتن خريدي موفق و رضايت بخش اميد حاصل كنيد.

خريد ناهارخوري رنگارنگ

همواره استفاده از مدل هاي متفاوت و خاص با اين كه جذابيت ويژه اي دارد، اما در خريد و انتخاب ممكن است شما را دچار مشكل كند، زيرا كه مدل هاي متفاوت و غير رايج همواره به سختي در بازار پيدا شده و براي تهيه آن ها بايد فرايند خريد زمانبري را تجربه كرد.

اما راه ساده تري نيز براي تهيه اينگونه محصولات وجود دارد و آن سفارش محصول مورد نظر به سازندگان مربوطه است. اين روند باعث سهولت دسترسي ما به كالاي مورد نظر خودمان مي شود. ناهارخوري رنگارنگ نيز از اين قاعده مستثني نيست.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۶:۵۰ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 19
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1944
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب