مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ناهارخوري جلومبلي : در اين مطلب ما به شما راهنمايي­هايي از دكوراسيون داخلي مي­دهيم. بنابراين اگر نمي­دانيد كه چگونه دكوراسيون داخلي خانه را شروع كنيد يا در فكر بودجه خود براي اين­كار هستيد، اين مقاله را مطالعه كنيد. ما براي شما ترفندهايي آماده كرديم كه به مشكلات شما جواب مي­دهد. درنهايت به شما براي خريد ناهارخوري جلومبلي و انتخاب آن نكاتي را بيان مي­كنيم. 

ناهارخوري جلومبلي

در اين مطلب از ناهارخوري جلومبلي نكاتي را بيان مي­كنيم و براي انتخاب و خريد ناهارخوري­ جلومبلي ايده­هايي داريم و راهنمايي­هاي در اين زمينه و دكوراسيون داخلي براي شما آماده كرده­ايم. بنابراين اگر مي­خواهيد كه لوازم و اثاثيه­اي مانند ناهارخوري جلومبلي بخريد، مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد.

ناهارخوري جلومبلي در دكوراسيون داخلي

ممكن است كه شما مدتها باشد كه در فكر تغيير دكوراسيون داخلي خانه خود باشيد، اما بنا به دلايلي از جمله عدم آگاهي و نداشتن برنامه­ اي مشخص براي اين كار يا نداشتن بودجه كافي  تغيير دكوراسيون داخلي خانه را بيخيال شده­ايد. حقيقت اين است كه شايد شما فقط احتياج به منابع و مقاله ­اي بوده ­ايد كه شما را از نكات و ترفندهاي كم ­هزينه اين كار آگاه كند. زمانيكه شما به اندازه كافي اطلاع كسب كنيد، به­ راحتي متوجه مي­شويد كه  تغيير دكوراسيون داخلي خانه ساده­تر از چيزي است كه در ذهن­تان داشته­ايد.

استارت بزنيد!!

بنابراين از اين تغيير و استارت زدن كار دكوراسيون داخلي نترسيد. گاهي فقط كافيست زمانيكه سبك مورد علاقه خود را مي­شناسيد، چند نكته و راهنمايي از طراحان دكوراسيون داخلي كه براي شما پيشنهاداتي دارند، گوش دهيد و همچنين عالي مي­شود اگر به سراغ تجربه­هاي كسب شده در اين زمينه برويد.

براي مثال بگذاريد چند ترفند بسيار ساده را برايتان شرح دهم كه بسيار راهگشا مي­باشند اما بسياري از افرادي كه مي­خواهند دكوراسيون داخلي را براي بار اول انجام دهند، اين موضوع را نمي­دانند. درحاليكه همين راهنمايي­هاي ساده به آنها كمك بزرگي مي­كند. نكته اول اينكه اگر سردرگم­ايد و تصميم نگرفته­ايد كه دكوراسيون داخلي خانه را از كجا شروع كنيد و مدام نظرتان تغيير مي­كند، پيشنهاد ما اين است كه از يك اتاق يا  قسمتي از يك اتاق كارتان را استارت بزنيد. براي مثال اگر تصميم گرفتيد كه تغيير دكوراسيون داخلي خانه را با يكي از اتاق خواب­ها شروع كنيد و نمي­دانيد از كدام قسمت اتاق خواب شروع كنيد، به سراغ قفسه­ها و كمدهاي آن برويد.

برنامه ريزي صحيح

براي كساني كه بنا به دلايلي برنامه كمي فشرده براي تغيير دكوراسيون داخلي خانه تعيين كرده­اند، راه نجات و سرعت بخشي به پروسه برنامه­ ريزي­هاي انجام شده توسط خودشان شروع تغيير دكوراسيون داخلي خانه از اتاق ناهارخوري مي­باشد. زيرا كه لوازم و اثاثيه­هاي اين اتاق نسبت به ساير اتاق­ها كمتر است و تغيير دكوراسيون داخلي آن زودتر انجام مي­شود.

در مورد بودجه و نگراني­هاي مالي كه ممكن است در ذهن­تان باشد و ممكن است فكر كنيد كه با بودجه­اي كه داريد كار تغيير دكوراسيون داخلي خانه شما خوب پيش نخواهد رفت. ممكن است فكر كنيد كه در نهايت بعد تغيير دكوراسيون داخلي به نتيجه دلخواه خود نرسيد. بايد به شما بگويم كه در اين مورد هم نكاتي براي شما داريم كه دانستن آنها خالي از فايده نخواهد بود.

انتخاب طرح نهايي بر اساس بودجه

شما در ابتدا كه سبك دكوراسيون داخلي موردنظر خود را انتخاب مي­كنيد و مطابق با فضايي كه دراختيار داريد و بودجه فعلي­تان مي­توانيد به دكوراسيون دلخواه خود برسيد. چرا كه در دكوراسيون داخلي نياز نيست تمامي لوازم فضاي موردنظر يا اتاق­تان را نو يا تعويض كنيد. بلكه شما با كمك سبك دلخواهي كه انتخاب كرده­ايد، براي مثال سبك مدرن و تغيير نحوه چيدمان اثاثيه­ها و تعويض چند قطعه از قطعات قديمي اتاق با  لوازم جديد كار تغيير دكوراسيون داخلي خود را كامل كنيد.

بنابراين فكر نكنيد كه زمانيكه بخواهيد تغيير دكوراسيون داخلي بدهيد، بايد بودجه كلاني براي اين كار كنار بگذاريد و تمامي لوازم را تغيير دهيد. از طرفي هم در زمينه انتخاب و خريد نبايد سخت بگيريد. بلكه در درجه اول هميشه كيفيت اثاثيه­اي كه مي­خريد و سپس قيمت را در اولويت بگذاريد.

پيشنهاد ما به شما اين است كه در بين فروشگاههاي مناسب با اجناس باكيفيت جستجو كنيد و نزديك­ترين و مناسب­ترين گزينه را با توجه به كيفيت و بودجه خودتان انتخاب و خريد كنيد. پس در خريد لوازم و اثاثيه هم دقت كنيد. چرا كه قرار است اين لوازم در دكوراسيون داخلي شما قرار گيرند و براي مدتي از آنها استفاده كنيد.

استفاده از ناهارخوري جلومبلي

يكي از لوازمي كه دركار تغيير دكوراسيون داخلي به­كار مي­آيد و بيشتر افراد تمايل به خريد يا تعويض آن دارند، ناهارخوري جلومبلي ميباشد. ما در ادامه به چند نكته براي انتخاب ناهارخوري جلومبلي مناسب فضاي مدنظرتان در تغيير دكوراسيون داخلي اشاره مي­كنيم.

نكته اول در انتخاب ناهارخوري جلومبلي اندازه آن مي­باشد ناهارخوري جلومبلي بايد همان ارتفاع مبل را داشته يا از آن كوتاه­تر باشد.

نكته دوم شكل ناهارخوري جلومبلي مي­باشد. بر اساس شكل مبل ناهارخوري جلومبلي خود را انتخاب كنيد. براي مبلمان مستطيلي يا ال-شكل ناهارخوري جلومبلي بايد به مستطيلي باشد. براي مبلمان كوچك­تر كه حالت نشستن مربعي دارد، ناهارخوري جلومبلي مربعي را انتخاب كنيد و اگر مي­خواهيد از حالت يكنواختي نداشته باشد از ناهارخوري جلومبلي بيضي يا دايره­اي شكل استفاده كنيد.

نكته سوم در انتخاب ناهارخوري جلومبلي استايل يا سبك مي­باشد. براي اتاق نشيمني با سبك دكوراسيون سنتي يك ناهارخوري جلومبلي كلاسيك و ظريف كه از جنس چوب يا برنج ساخته شده باشد، مناسب فضا است. درحاليكه براي اتاقي با سبك دكوراسيون مدرن بهترين گزينه يك ناهارخوري جلو مبلي شيشه­اي با فلز براق مي­باشد.

نكته چهارم در پروسه اين انتخاب جنس ناهارخوري جلو مبلي است. به غير از چوب رايج­ترين و ارزان­ترين متريال فايبرگلاس( ام دي اف) مي­باشد. ناهارخوريهاي جلومبلي شيشه­اي و فلزي هم مستحكم هستند و تميز كردن آنها از جنس چوبي راحت­تر است. سنگ مرمر، لوسيت و اكريليك هم گزينه­هايي از ناهارخوري جلو مبلي هستند كه  نگهداري از آنها آسان است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۸:۵۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 21
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1946
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب