مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

انتخاب مبلمان استيل رستوران ، به علت برخورداري از ظرافت و قيمت بالا، بايد دقت و حساسيت لازم را در اين زمينه به كار برد. دكوراسيون رستوران يكي از عامل هاي تاثير گذار براي جذب مشتري به شمار مي رود. استفاده از مبلمان استيل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصري و جذابيت در چشم بيننده، نقش پررنگ و تاثيرگذاري را ايفا مي نمايد.

طراحي رستوران

طراحي رستوران بر اساس چيدمان، ديزاين متفاوت و متناسب با سن و روحيات افراد مختلف انجام مي گيرد. يكي از نكات حائز اهميت كه در چيدمان رستوران همواره بايد مد نظر قرار گيرد، توجه به ايجاد فضايي آرامش بخش و راحت براي مشتريان مي باشد. برخورداري از دكوراسيون متفاوت و محيطي دلنشين در فضاي رستوران، باعث ايجاد تجربه اي جديد و خاطره انگيز در ذهن مشتري مي شود.

در فراهم ساختن جذابيت بصري و احساس راحتي مشتري، ترتيب و نظم چيدمان بسيار حائز اهميت مي باشد. استفاده از مبلمان استيل رستوران، در به وجود آوردن ارتباط بصري و جذابيت در چشم بيننده، نقش پررنگ و تاثيرگذاري را ايفا مي نمايد.

انتخاب مبلمان استيل رستوران 

انتخاب مبلمان استيل رستوران، براي ايجاد دكوراسيوني به سبك كلاسيك، گزينه قابل قبول و مفيدي محسوب مي گردد. مبلمان استيل در ساختار خود از چوب هاي با كيفيت همچون راش يا گردو بهره مي برد.

از ويژگي هاي انواع اين مدل مبل ميتوان به ارتفاع زياد آن در مقايسه با مدلهاي ديگر و استفاده از ظرافت و هنر در تار و پود آن، اشاره نمود.در انتخاب مبلمان استيل براي دكوراسيون رستوران توجه به مواردي نظير تفكيك فضا، تركيب رنگ، نوع ديزاين و اندازه فضاي داخلي لازم و ضروري مي باشد. مبل استيل به دليل برخورداري از حجم بالاتر و زيادتر نياز به فضاي بيشتري نيز دارد.

مبلمان استيل به علت برخورداري از هنر و سليقه در طراحي، در رديف محصولات خاص و شيك به شمار مي رود. اين مدل مبل به دليل شباهت و هماهنگي با سبك هاي اصيل ايراني، از محبوبيت و استقبال مناسبي در بين طرفداران خود برخوردار مي باشد.

انواع مدل ها و طراحي هاي مبلمان در رستوران

طراحي خاص و منحصر به فرد محصول با ساير مدل هاي مبلمان از تفاوت فاحشي بهره مي برد. مبلمان استيل رستوران در مدل ها و رنگ ها متنوع و گوناگون ارائه مي شود. انتخاب اين مدل مبلمان براي فضاي دكوراسيون رستوران، شكوه و جذابيت خاصي به محيط آن اعطا مي كند. مبلمان استيل به دليل بهره مندي از حالت و فرم رسمي، براي ميهماني هاي رسمي و پذيرايي هاي خاص، گزينه اي مطلوب و مناسب محسوب مي گردد.

وجود مبلمان مناسب، در دكوراسيون و نوع چيدمان فضاي رستوران اهميتي انكار نشدني و تاثير گذار دارد. تناسب محصول با سبك ديزاين، راحتي، جنس و رنگ آن نيز همواره مورد توجه مي باشد. براي ايجاد جذابيت بصري در چشم مشتري و القاي زيبايي و شكوه دكوراسيون محيط رستوران، انتخاب مبلمان استيل رستوران بسيار راهگشا و داراي اثر بخشي فراواني مي باشد. ظاهر اين مبلمان در نگاه اول توجه افراد را به خود معطوف مي سازد.

ويژگي ها و مشخصات استفاده از مبلمان استيل رستوران

قسمت عمده و مهم مبلمان استيل رستوران را چارچوب يا كلاف چوبي در بر مي گيرد. در اغلب موارد در تار و پود اين مدل مبلمان از كنده كاري و هنرهاي منبت كاري استفاده بهينه و مطلوب مي شود. چوب بكار رفته در ساختار مبل از جنس چوب هاي داراي كيفيت بالا و با دوام نظير راش و گردو مي باشد.

به همين جهت، در مقايسه با ساير مدل هاي مبلمان موجود در بازار، مبل استيل از قيمت بالاتري بهره مي برد. كيفيت و استحكام مبل، استفاده از آن را براي سال هاي طولاني ميسر مي سازد. جنس پايه هاي مبل نيز بسيار محكم و مقاوم بوده و علاوه بر تحمل وزن بالا، ثبات و تعادل مبلمان را نيز به خوبي برقرار مي كند.

قسمت نشيمن مبل از راحتي و انعطاف پذيري قابل توجهي برخوردار است. هنگام نشستن بر روي مبل و استفاده براي ساعت هاي طولاني، هيچگونه فشاري به گردن و سر وارد نمي كند، چراكه در طراحي مبلمان استيل رستوران همه اصول استاندارد و ارگونومي به نحو مطلوب و مناسب رعايت شده است. روكش بكار رفته در رويه مبلمان استيل نيز از كيفيت و دوام قابل توجهي سود مي برد. اين مدل مبلمان به دليل متريال استفاده شده در ساختار آن، داراي وزن سنگيني مي باشد.

نكات كاربردي و مهم در هنگام خريد مبلمان استيل رستوران

در هنگام خريد مبلمان استيل رستوران، بايد پايه هاي مبل مورد بررسي قرار گيرد كه دچار لق خوردگي و ساييدگي نباشد. روي سطح مبل نبايد زدگي و ناهمواري به چشم بخورد. بايد دقت نمود كه قسمت دسته هاي مبل دچار شكستگي و ترك خوردگي نباشد.

فوم استفاده شده در قسمت نشيمن و پشتي مبل بايد انعطاف پذير و نرم بوده و در صورت ايجاد فشار به آن، قابليت برگشتن به حالت اوليه خود را داشته باشد. پارچه بكار رفته در رويه مبلمان استيل رستوران بايد داراي مقاومت بوده و در اثر كشيدگي نبايد دچار پارگي و خرابي شود. بدنه مبلمان استيل و كلاف آن نيز با دقت و حساسيت بايد مورد بررسي قرار گيرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۶:۵۸ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 20
افراد آنلاین : 2
همه : 1931
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب