مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

ناهارخوري سلطنتي : يكي از جلوه هاي زيبا و ماندگار دكوراسيون داخلي منزل استفاده از چيدمان مناسب و پر طرفدار ناهار خوري مدرن در كنار تركيب رنگ هاي بديع مدرن و كلاسيك مي باشد. هر چند اگر به دكوراسيون كلاسيك بيشتر نظر داشته باشيم لازم است تا اين دكوراسيون با ناهارخوري سلطنتي ما هم به اصطلاح از نوعي هارموني و يا به قول امروزي ها ست بودن برخوردار باشد.

ناهارخوري سلطنتي 

با انواع ناهارخوري سلطنتي شگفتي را كامل كنيد!.

طبيعتا امروزه يكي از انتخاب هايي كه هنوز هم مشتري ايراني از آن لذت مي برد انواع ناهارخوري سلطنتي مي باشد كه مي تواند با ذائقه و فرهنگ ايراني نيز تا حدود زيادي تناسب داشته باشد. وجود ريزه كاري ها و ظرافت هاي هنري به كار رفته در اين نوع مبلمان زيبا و پركاربرد موجب شده است تا توليدكنندگان ايراني نيز در كنار وجود ساير رقبا در بازار توليد خودي نشان دهند.

استفاده از خلاقيت در تركيب مبلمان سلطنتي و ناهارخوري سلطنتي و تزئينات چشم نواز در دكوراسيون منزل مي تواند به هر بيننده اي حس دلنشيني القا كند. البته پيشنهاد مي كنيم در صورتي كه شما نمي توانيد در خريد و انتخاب انواع ناهارخوري سلطنتي تصميم قطعي بگيريد حتما از خدمات مشاوره اي كه در فروشگاه هاي معتبر وجود دارند استفاده كنيد.

حتي مي توانيد تا قبل از آن چرخي در اينترنت بزنيد و با مطالب متعددي در اين زمينه آشنا شويد و اطلاعات خودتان را در خصوص انواع ناهارخوري سلطنتي بالا ببريد. البته اگر در ادامه اين مطلب نيز ما را همراهي كنيد قطعا مي توانيد در پايان كار حتما ترديد هايتان را كنار بگذاريد و با خيال راحت يك ميز سلطنتي شيك و بادوام را خريداري نماييد. پس عجله نكنيد و با ما همراه باشيد.

چرا ناهارخوري؟

نشستن روي زمين  به صورت دو زانو چهار زانو به ما ايرانيان احساس راحتي بيشتري مي دهد در حالي كه به مرور زمان و به خصوص با بالاتر رفتن سن متوجه مي شويم كه اين نوع نشستن مي تواند آسيب هايي را براي ما به همراه داشته باشد. خم شدن بيش از حد و نيز عدم راحتي و آسودگي در هنگام غذا خوردن يكي از مشكلاتي است كه براي ما پيش مي آيد.

هر چند اين روش هنوز هم در اغلب منازل ما مورد استفاده قرار مي گيرد ولي لازم نيست ديگر بيشتر از اين سلامتي خودتان را به خطر بيندازيد. وجود انواع ناهارخوري سلطنتي كه از نمونه هاي كلاسيك و پرفروش اين محصول به شمار مي رود مي تواند پاسخگوي نيازهاي شما در اين زمينه باشد.

شما مي توانيد با خيال راحت و بدون كوچكترين فشاري به خودتان از غذا خوردنتان لذت ببريد. اين كار مي تواند مانع دردهاي زانو و اعصاب سياتيك شما شود و در ضمن به فضاي داخلي اتاق پذيرايي يا حتي آشپزخانه شما رنگ و رونق ديگري ببخشد.

انواع ناهارخوري سلطنتي به عنوان يك انتخاب مناسب براي خانواده ايراني داراي ابعاد و سرويس هاي مختلفي مي باشد كه با توجه به تعداد افراد و نيز كيفيت محصول طرح هاي مورد نظرتان را مي توانيد سفارش داده و يا خريداري نماييد.

مثل نشستن روي پر قو...

مبلمان هاي سلطنتي كه در منزل وجود دارند معمولا از ناهارخوري مشابهي نيز برخوردار هستند. طراحان دكوراسيون مي توانند كنتراست  و ساير ويژگي هاي زيبايي شناسي مبلمان سلطنتي را با ناهارخوري سلطنتي برقرار كنند. ويژگيهاي انواع مبلمان سلطنتي كه از آن يك محصول منحصر به فرد و در نوع خود مقرون به صرفه  ساخته است عبارتند از:

1-استحكام و دوام انواع ناهارخوري سلطنتي

2-تنوع در رنگ و مدل

3-گارانتي

4-متناسب با سليقه مشتري

5-قيمت مناسب

6-زيبايي و ظرافت

مشخصات فني سرويس ناهارخوري سلطنتي

اصولا سرويس ناهارخوري سلطنتي با توجه به تعداد افراد و نيز موارد استفاده به دو طريق سفارش مستقيم مشتري و يا انتخاب محصول در فروشگاه هاي حضوري و آنلاين انجام مي گيرد. سرويس ناهارخوري سلطنتي معمولا داراي 4 صندلي، 6، 8 يا تعداد بيشتري بوده و از يك ميز مستطيلي شكل و يا گرد تشكيل شده است.

ارتفاع صندلي ها حداقل 50 سانتيمتر بيشتر بوده و پايه هاي ميز و صندلي ها به دو صورت فلزي يا چوبي مي باشد. معمولا پايه هايي كه پرس شده باشند از پايه هايي منبت كاري شده  كه به منظور محكم كردن آن از پيچ استفاده شده است بهتر هستند.

جنس صندلي و ميز ناهارخوري مي تواند از چوب، استيل يا شيشه باشد.  اگر فكر مي كنيد ناهارخوري سلطنتي و مدل هاي متنوع آن مي تواند جايي در منزلتان داشته باشد مي توانيد هم اكنون با مراجعه به فروشگاه اينترنتي ما از انواع طرح ها و مدل هاي اين محصول بي نظير ديدن كرده و انتخاب هوشمندانه اي را تجربه كنيد.

 

نمونه هاي ديگر ما

شما با بازديد از سايت ما همچنين مي توانيد از ساير نمونه هاي ناهارخوري سلطنتي و ناهارخوري كلاسيك نيز بازديد كنيد. همچنين خريد انواع ناهارخوري ارزان يا ناهارخوري دست دوم نيز از جمله خدماتي است كه ما به مشتريان خود ارائه مي دهيم. برخي از انواع ناهارخوري جديد اين سايت عبارتند از:

ناهارخوري ال، ناهارخوري اپن، ناهارخوري ام دي اف و ساير نمونه هايي كه مي توانيد از سايت ما خريداري نماييد. به ديدار ما بياييد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۱:۱۵ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1945
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب