مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كابينت فشاري باعث افزايش نظم در طراحي آشپزخانه مي شود. با استفاده از كابينت فشاري مي توان طراحي مدرن و منحصر بفردي در آشپزخانه انجام داد. 

كابينت فشاري

در طول ساليان اخير استفاده از كابينت هاي فشاري در ايران رونق زيادي پيدا كرده است. با خريد كابينت فشاري مي توان طراحي و دكوراسيون مدرن و شيكي را در آشپزخانه خود اجرا نمود. در صورت استفاده از كابينت فشاري، نيازي به دستگيره براي باز و بسته كردن درب هاي كابينت نيست و ظاهري مينيماليستي به آشپزخانه مي دهد.

بنابراين اگر مي خواهيد آشپزخانه اي شيك و كارآمد داشته باشيد، خريد اينترنتي كابينت فشاري گزينه مناسبي براي شما خواهد بود. اين نوع از كابينت ها در طرح ها و رنگ هاي مختلفي ساخته مي شوند كه مي تواند تمامي سلايق را پوشش دهد. سبك هاي زيادي نيز طراحي شده است كه كابينت هاي فشاري جزئي از اين سبك ها هستند. در ادامه مقاله با مزيت هاي اين نوع از كابينت ها و راهنماي خريد كابينت فشاري بيشتر آشنا خواهيم شد.

چرا استفاده از كابينت فشاري گزينه مناسبي براي شماست؟

بهره بردن از كابينت هاي بدون دستگيره يا فشاري باعث منظم شدن فضاي آشپزخانه مي شود چرا كه دستگيره درب هاي كابينت در عين حال كه ابعاد كوچكي دارند، باعث شلوغ شدن طراحي آشپزخانه مي شوند. بنابراين در آشپزخانه هايي كه درب هاي كابينت آن دستگيره ندارد، مي توان تصويري ساده، مدرن و آرامش بخشي را تجربه نمود.

علاوه بر آن، كابينت فشاري براي آشپزخانه هاي كوچك به شدت توصيه مي شود زيرا فضاي كمتري را اشغال مي كند و مي توان در طراحي بهتر عمل كرد چرا كه دستگيره هاي مزاحم وجود ندارد و كشو و كمد ها با هم تداخل پيدا نمي كند. از ديگر كاربرد هاي كابينت هاي فشاري مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه عدم وجود دستگيره باعث افزايش ايمني در خانواده هايي شده است كه داراي فرزند هستند.

در واقع، باز و بسته كردن درب هاي كابينت هاي فشاري براي كودكان بسيار سخت تر از ساير كابينت ها است. بنابراين والدين مي توانند با سهولت بيشتري به آشپزي بپردازند. از ديگر مزيت هاي كابينت فشاري مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه با خريد اينترنتي كابينت فشاري مي توان يكپارچگي بيشتري به فضاي آشپزخانه بخشيد به طوري كه نماي كابينت، نماي اپن و جزيره و همچنين نماي كف آشپزخانه داراي يكپارچگي شده و زيبا تر به نظر مي رسد.

آيا كابينت هاي فشاري با ساير اجزاي آشپزخانه متناسب است؟

امروزه با گسترش استفاده از كابينت هاي فشاري، لوازم و دكوري هاي بي شماري ساخته شده است كه مناسب اين سبك از آشپزخانه ها است. انواع لوازم آشپزخانه مانند مايكروويو، فر و اجاق گازها و ماشين لباسشويي بدون دستگيره ساخته شده است كه متناسب با كابينت هاي فشاري است. اين نوع لوازم از تكنولوژي هاي بالاتري نيز برخوردار هستند كه كار با آن ها را راحت تر مي كند.

علاوه بر آن مي توان از رنگ هاي متنوعي براي طراحي آن ها استفاده كرد. همچنين اجراي جزيره هاي زيبا بدون دستگيره نيز مي تواند جذابيت آشپزخانه ها را افزايش دهد و رفت و آمد را آسان تر كند چرا كه ديگر دستگيره درب ها به لباس گير نمي كند. با كنار هم قرار دادن تمامي اين عوامل مي توان به اين نتيجه رسيد كه استفاده از كابينت هاي فشاري مي تواند باعث ايجاد آشپزخانه اي منحصر به فرد شود. بنابراين براي خريد كابينت فشاري و تجربه يك حس خوب، وقت را هدر ندهيد!

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۷:۵۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1910
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب