مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

كيفت برش با اره دوركن از اهميت زيادي برخوردار مي باشد. از ابزار هاي صنعتي كه تحولي شگرف در صنايع چوب پديد آورده اره دوركن ها ميباشند. اين دستگاه ها با به كار گيري اصول پيشرفته و نوين علم و با پيشرفت در سطح كارايي و عمر خود كار در صنايع چوب و برش چوب در قطعات بزرگ را آسان كرده است.

كيفيت برش با اره دوركن

از ابزارهاي صنعتي كه در دهه هاي گذشته يا بهتر در صد سال گذشته تحولات وسيع و شگرفي در صنعت چوب و برش پديد آورده است اره دوركن ها ميباشند. اين دستگاه ها با به كار گيري علم و محققاني كه در حال توسعه آن ها هستند پيشرفت زيادي در صنعت چوب و برش قطعات بزرگ و ابعاد بزرگ به وجود آورده است به صورتي كه خطاي برش در آن ها تا حدود زيادي كاهش يافته است و كيفيت برش با اره دوركن بالا مي رود و ديگر برش ها دچار شكستگي و زنندگي نميشود.

قابليت هاي اره دوركن

اره دوركن دستگاهي است كه براي برش چوب با قطعات و ابعاد بزرگ به كار ميرود و در انواع مختلف از جمله اتوماتيك و دستي ساخته ميشود و با توجه به نوع كارايي آن قطعات سازنده دستگاه فرق ميكند. اما از جمله قطعاتي از دستگاه كه مي توان نام برد ميز برش، موتور دستگاه ،ريل دستگاه ،گونياي پشت و جلو اره و....ميباشد كه تقريبا در تمامي دستگاه هاي اره دوركن دستي و اتوماتيك مشترك ميباشد.

اره دوركن دستي به صورت دستي تنظيم ميگردد وبه آساني قابل تنظيم است ولي دوركن اتوماتيك به وسيله صفحه ديجيتال يا لمسي تنظيم ميگردد كه در مقاله هاي گذشته اشاره كرديم از صفحه كنترلي استفاده كنيد كه قابل تعديل تر يا تعويض باشد. در اين صورت كيفيت برش با اره دوركن شما بالا مي رود. اين صفحه قابليت تنظيم تيغه اره گونياي پشت و جلو صفحه را نيز دارا ميباشد.

اره دوركن ها براساس حركت تخته ، چوب ،ام دي اف بر روي سطح شان به اره دوركن هاي با ريل واگني ساچمه اي و لوكوموتيوي و جديداً ايكس رول تقسيم ميگردند كه به طبع با توجه به حركت و كارايي عمر دستگاهي با ريل ايكس رول طولاني تر و خوب  قيمت بالاتري نيز دارد.

كارايي اره دوركن ها

اره دوركن ها براي برش چوب ،ام دي اف و...استفاده ميشود. كارايي اين دستگاه در كارگاه هاي نئوپان، چوب بري ، تخته لايه ، پاركت ، كابينت سازي ، ميز و صندلي سازي و صنايعي كه در ارتباط با چوب هستند مثل افرادي كه به دكوراسيون منزل مشغول ميباشند مورد استفاده قرار ميگيرد به طوريكه وجود يك اره دوركن براي شروع كار كابينت سازي لازم و ضروري است.

ضروريات هنگام خريد اره دوركن

اگر شما هم قصد خريد اره دوركن داريد بهتر است كه مقاله هاي گذشته ما را مطالعه كنيد تا با جزئيات آن آشنا شويد ولي به طور كلي اگر قصد خريد اره دوركن در قيمت مناسب داريد ابتدا بهتر است از شركت مولن و محصولاتش ديدن كنيد زيرا شركتي ايراني ميباشد و كيفيت برش با اره دوركن اين شركت عاليست.

ولي اگر قصد خريد دستگاهي خارجي نو يا دست دوم داريد بهتر است قبل از خريد درمورد مارك ها و برندهاي موجود تحقيق كنيد كه ما چهار برند را در پي مقاله هاي خود به شما معرفي كرديم.

پس از آن به اصل بودن قطعات الكترونيكي و مغناطيسي دقت كنيد همچنين دقت كنيد كه اين قطعات در داخل كشور موجود باشد كه اگر در حين انجام برش مجبور به تغيير قطعه شديد با مشكل روبرو نشويد سپس از برندي خريد كنيد كه پشتيباني و خدمات پس از فروش به شما ارائه كند سعي كنيد در هنگام  خريد دستگاهي را انتخاب كنيد كه اقدامات ايمني آن كامل باشد.

قيمت دستگاه اره دوركن

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه براي خريد يا قبل از خريد استعلامي از قيمت خريد اين محصول در بازار بگيريد  و يا گمان كنيد كه اين محصول از لحاظ كشور سازنده قيمت كمتر يا بيشتري داشته باشد بد نيست بدانيد قيمت اين محصول با توجه به ارز تعيين ميشود چه اره دوركني كه در داخل توليد ميشود و چه اره دوركني كه در خارج ساخته و به كشور وارد ميشود پس اگر با تغيير قيمت هاي اني كم و زياد شدن روبرو شديد متعجب نشويد چون اين دستگاه وابسته به قيمت ارز ميباشد.

در پايان اميدواريم كه خلاصه و نكاتي كه در اين مقالات براي شما گردآوري كرديم كمكي هرچند كم در شناختن دستگاه اره دوركن، كيفيت برش با اره دروكن و مدل هاي آن و همچنين راهنمايي كوتاهي براي خريد هاي شما باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۱:۳۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1922
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب