مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

يراق آلات استيل در اين مطلب بررسي مي شود. استيل كه نام ديگر آن فولاد است، ضرب المثل هم كه مي گويند، بدنش از فولاد است يعني طوريش نمي شود يا نمي شكند، از همين مقاوم بودن استيل يا فولاد است. استيل ها، ويژگي اصلي و بارزي كه دارند، اين است كه در مقابل باد و باران مقاومت دارند و به دليل عدم زنگ زدگي فاسد نمي شوند پس استيل ها را در همه جا مي توان، به كار برد. 

راهنماي خريد يراق آلات استيل

اگر به نرده هاي موجود در بالكن ها و پله ها به ويژه، درشهر هاي بزرگ دقت كنيم، خواهيم ديدكه يراق آلات به كار رفته در نرده هاي پله ها و غيره استيل است. استيل ها، ويژگي اصلي و بارزي كه دارند، اين است كه در مقابل باد و باران مقاومت دارند و به دليل عدم زنگ زدگي، فاسد نمي شوند.

پس استيل ها را درهمه جا مي توان به كار برد حتي درخانه هاي كوچك يا ويلايي و حتي در باغ ها كه  كلبه ي كوچك درست مي كنند، مي توان يراق آلات استيل به كار برد، چون مقاوم بودن آن ها به اثبات رسيده است حتي استخرهايي كه در باغ هاي بزرگ مي زنند، اطراف آن را با يراق آلات استيل، حصار بندي مي كنند.

 پس با ما همراه باشيد تا يراق آلات استيل به كاررفته در انواع مكان ها را، بيشتر به شما بشناسانيم.

توضيح استيل

استيل كه نام ديگر آن فولاد است، ضرب المثل هم كه مي گويند، بدنش از فولاد است يعني طوريش نمي شود يا نمي شكند، از همين مقاوم بودن استيل يا فولاد است.

پس تعريف و توضيح استيل، اين است كه پايه و مبنا و جنس آن ها از آهن است وكمتر از ۳ درصد كربن دارد.

اندازه يراق آلات استيل

استيل هاي به كاررفته، در يراق آلات در اندازه هاي مختلف،  مثال ۲۰۱ و۲۰۴ و  ۳۰۵ در بازار، براي مشتريان گرامي عرضه مي شوند، اگر بخواهيم، به بررسي يراق آلات بپردازيم، بايد بگوييم كه انواع مختلفي دارند و با كيفيت ها و ويژگي هاي مختلف هم هستند كه محبوب ترين آن ها يراق آلات استيل مي باشد.

 يراق آلات استيل، محبوب مردم و مشتريان است كه استيل خالص باشد و فقط استيل خالص است كه ويژگي ضد زنگ دارد، درصورت استيل خالص بودن يراق استيل، داراي قيمت بالايي هم مي باشد، اما توصيه مي كنيم كه به قيمت بالاي جنس دقت نكنيد، فقط به پر كيفيت بودن آن و اين كه چند سال مي تواند در مقابل باد و باران، دوام آورد، دقت داشته باشيد در اين صورت است كه حتي يراق آلات از جنس استيل، رنگ خود را هم، بعد از چند سال هم، از دست نمي دهد.

موارد مصرف يراق آلات استيل

كاربرد يراق آلات از جنس استيل بسيار است و در هر كجا، از هر نوع ساختماني كه شما مشتريان گرامي به ذهنتان برسد، در آن جا، يراق آلات از جنس استيل مي تواند، به كاررود، از پله ها و حمام و دستگيره هاي در و غيره، تا جايي كه كاربرد يراق آلات از جنس استيل، غير قابل شمارش است، چون يراق آلات استيل ها، با هر شرايط آب و هوايي، سازگاري به تمام معنايي دارند.

بنابراين مشتريان، به قيمت آن نمي انديشند فقط به اين فكر هستند كه وقتي دستگيره يا لوله استيل يا نرده استيل را، سر جاي خود مي اندازند، يا نصب مي كنند، چند سال دوام آورد و مجبور نشوند، وقت بگذارند و هزينه بكنند و يا دوباره عوض كنند.

 شما فرض بكنيد كه چقدر در طول روز يا هفته، دستگيره ي حمام، در معرض آب وهوا است، اگر اين دستگيره از جنس چوب باشد يا استيل نا خالص باشد، (مشتريان گرامي خودشان قضاوت كنند ) دوام مي آورد؟

قطعا كه دوام نمي آورد و زود مي پوسد پس بهتر است، از ابتدا، استيل خالص به كار ببريد.

استفاده از يراق آلات استيل

 براي شما مشتريان عزيز پيشنهاد مي كنيم، براي اين كه بتوانيد، يراق آلات از جنس استيل را، در بازار پيدا كنيد، بهتر است، در آغاز از اينترنت شروع كنيد و تمام فروشنده ها را از طريق جست وجوي اينترنتي بشناسيد و ابزار استيل آن ها را كه معمولا همراه با عكس در سايتشان مي گذارند، بررسي كنيد و در صورت امكان، با پرداخت الكترونيكي بخريد و يا بعد از شناختن فروشنده ها و شركت ها و كارخانه ها، به آدرس آن ها مراجعه كنيد و به منظور خريدن از نزديك هم، ديدن فرماييد.

نرده يراق آلات استيل حتي در زمينه هاي مسكوني وكشاورزي، براي جدا سازي آن ها، از يكديگر هم، مورد استفاده قرار مي گيرند، پس كاربرد يراق آلات استيل، بيش از آن است كه ما به ذهنمان مي رسد.

 علاوه برموارد بالا، نرده و حفاظ استيل، در انواع ساختمان هاي چند طبقه اي هم، كاربرد دارد و اين براي امنيت ساختمان هم خوب است، تا اين كه بخواهيم از نرده چوبي استفاده كنيم.

خلاصه و نتيجه گيري

با توجه به مطالب اندكي كه در بالا و در مورد يراق آلات استيل ارائه گرديد، اميد است شما مشتريان و همراهان ارجمند، بتوانيد به اندازه كافي و به طور مفيد، يراق آلات از جنس استيل با اقسام مختلفش كه در انواع مكان ها، كارايي دارند، بشناسيد.

با توجه به مقاوم بودن، يراق آلات از جنس استيل، بيشترين مقدار فروش را، نسبت به بقيه آلات از جنس چوبي يا غيره را دارا است، و معمولا آلات استيل، همراه با نمونه و عكس و قيمتش، در سايت كارخانه ها و

 شر كت ها و مغازه فروشي ها هست و شما عزيزان به راحتي مي توانيد، يراق آلات از جنس استيل را، ازطريق جست وجوي اينترنتي و يا با مرا جعه مستقيم تهيه نماييد.

  امروزه، حتي نصب استيل ها هم، خيلي راحت شده است و معمولا كساني كه اين جنس را مي فروشند، با يك تماس شما، خودشان، كار نصب را هم انجام مي دهند و از اين بابت، خيال شما عزيزان، آسوده باشد.

از همراهي شما مشتريان و خوانندگان عزيز، بسيار متشكريم و آرزوي موفقيت براي تك تك شما را داريم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۰:۰۷ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1927
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب