مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

اره دوركن ايتاليايي، دستگاهي است كه در صنايع چوب و كارخانجات بزرگ براي برش چوب ، ام دي اف و....با ابعاد و قطعات بزرگ استفاده ميگردد. وجود اين دستگاه خطاي برش را تا حدودي كاهش داده است. در ادامه توضيحات بيشتري در رابطه با اره دوركن ايتاليايي گفته شده.

دستگاه اره دوركن

اره دوركن دستگاهي است كه در صنايع چوب و كارخانجات بزرگ براي برش چوب ، ام دي اف و.... با قطعات و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرد. وجود اين دستگاه خطاي اندازه گيري در هنگام برش را كاهش داده و وجودش در صنايع چوب ، كابينت سازي و هر صنعتي كه نياز به برش چوب داشته باشد حياتي مي باشد. به طور خلاصه مي توان گفت ارزان ترين اره دوركن ها اره دوركن هاي چيني مي باشد كه در مقالات قبلي به آن ها اشاره كرديم.

علاوه بر آن متناسب با هزينه كارايي و ويژگي هاي مورد نياز مي توان اره دوركن مناسبي تهيه كرد كه در هنگام خريد خدمات پس از فروش و گارانتي نيز داشته باشد. با اره دوركن هاي نوين چوب و فلدر آشنا شديم.

به فراخور مقاله  و مجال صحبت با ويژگي ها كارايي ها ي آن ها و همچنين از هر برند با يك مدل از اره دوركن هاي توليد شده توسط اين دو برند آشنا شديم و كارايي ها و ويژگي هاي يك مدل از دستگاه  هاي توليد شده را بررسي كرديم اكنون و در ادامه مقاله قبل به بررسي اره دوركن ايتاليايي مي پردازيم و آن را با توجه به ويژگي هايش معرفي خواهيم كرد.

اره دوركن ايتاليايي

يكي از اره دوركن هاي خوبي كه مي توان در صنايع چوب نام برد اره دوركن ايتاليايي است كه سال هاست در صنعت چوب و برش جهان  از آن ها استفاده مي شود و كار برش چوب ام دي اف و ديگر مشتقات چوب با ابعاد بالا را راحت كرده است. اره دوركن ايتاليايي با كيفيت ها و برند هاي مرغوب و عالي در بازار موجود مي باشند كه ميتوان از گريگگو GRiggio واس سي ام   scm group  نام برد.

تفاوت اره دوركن ساده و اتوماتيك

محصولات و اره دوركن ايتاليايي را علاوه بر خريد  حضوري از سايت هاي اينترنتي نيز تهيه كنيد. اره دوركن ايتاليايي همانند ديگر اره دوركن ها به صورت كلي به دو دسته ساده (دستي) و مكانيكي(اتوماتيك) تقسيم مي گردند و همانطور كه در مباحث قبل گفتيم اره دوركن دستي به وسيله دست تنظيم مي شود زاويه برش ارتفاع و.... همه به وسيله دست تنظيم مي گردد.

ولي در اره دوركن هاي اتوماتيك ايتاليايي تنظيمات به وسيله صفحه لمسي دستگاه انجام مي گردد و براي راه اندازي آن نياز به آموزش و تبحر خاصي نداريد و از روي دفترچه راهنماي آن به آساني مي توانيد تنظيمات لازمه را انجام دهيد.

انواع اره دوركن

با توجه به حركت بر سطح چوب نيز اين دستگاه ها به سه دسته ريلي ، واگني و لوكوموتيوي موجود ميباشند كه درمورد هر كدام و طول عمرشان در قسمت هاي قبلي مقاله اشاره كرديم و توضيحاتي ارائه داديم. تقريبا تمامي اره دوركن ها و بالطبع اره دوركن ايتاليايي، بر اساس همين پارامترهاي موجود  ساخته ميگردند كه با پيشرفت علم و روز افزون مهندسي ايرادات آن رفع شده و كارايي و كيفيت بيشتري نسبت به ساير محصولات پيدا ميكنند.

از دير باز اره دوركن ايتاليايي و برند هاي ايتاليايي از بهترين توليد كنند گان اين صنعت بوده و دستگاه هاي توليدي اين شركت ها با كارايي بسيار بالا گويا و معرف شركت خود مي باشند كما اينكه قيمت اين محصولات با توجه به قيمت ارز گذاشته  مي شود و در اختيار ما قرار ميگيرد ولي نسبت به كارايي كيفيت و خدمات پس از فروش آن ها قيمت مناسب و در خوري دارند.

خريد اينترنتي محصولات اره دوركن

البته خريد محصولات اين چنيني به صورت اينترنتي كه در زمان و وقت  شما صرفه جويي مي كند به صرفه تر بوده و خريدي آسان را براي شما فراهم ميكند. همچنين در فروشگاه هاي اينترنتي مي توانيد براحتي مدل ها و قيمت ها و كارايي ها را باهم مقايسه كنيد و خريد مناسب تري انجام دهيد.

اميدواريم كه توانسته باشيم اره دوركن هاي مناسبي به همراه برندهاي آن ها را به شما معرفي كرده و شما را با كارايي و كيفيت و ويژگي هاي اين محصولات آشنا كنيم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۷:۰۴ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1917
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب