مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

اره دوركن فلدر يكي از برندهاي مطرح در اره دوركن مي باشد. در مقاله هاي قبلي تا حدودي با دستگاه اره دور كن آشنا شديم. ويژگي هاي لازمه براي خريد يك دستگاه اره دور كن را شناختيم و بررسي كرديم در ادامه به بررسي ديگر جزئيات اين دستگاه و اره دوركن فلدر مي پردازيم.

آشنايي با اره دوركن

در مقاله هاي قبل تا حدودي با دستگاه اره دوركن آشنا شديم. ويژگي ها ، قسمت هاي اصلي موتور، قدرت ، مكش، هود، زاويه برش و....را بررسي كرديم. به خوبي متوجه شديم چه اره دوركن ها براي برش چوب و چه مورد استفاده براي برش ام دي اف دو دسته كلي اتوماتيك و دستي دارند كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را دارد.

انواع اره دوركن

با اره دوركن هاي ريلي ، واگني ، و حتي ايكس رول x-roll  آشنا شديم طول عمر هر كدام را شناختيم و با برند نوين چوب نيز آشنا شديم ويژگي هاي يكي از محصولات آن  را بررسي  كرديم.

همچنين بررسي كرديم و آموختيم كه در هنگام خريد محصولات چيني چه معيارهايي را ملاك خريد قرار دهيم تا در حين كار دچار مشكل نشويم در ادامه در مقاله روبرو قصد معرفي برندهاي سازنده اره دور كن را معرفي كنيم و با ويژگي محصولات آن آشنا شويم اولين برندي كه قصد معرفي آن را داريم فلدر مي باشد. 

اره دوركن فلدر

فلدر شركت اتريشي مي باشد كه دستگاه هاي الكترونيكي توليد مي كند يكي از اين دستگاه ها اره دوركن فلدر مي باشد كه در نوع خود در جهان بي نظير و عاري از هرگونه عيب و ايراد مي باشند و سعي كرده ايراد هاي وارد شده در ديگر دستگاه ها را با گروه كارشناسي و مهندسي حل و فصل كند.

يكي از دستگاه هاي توليد شده توسط اين شركت اره دوركن فلدر مدل k940x-motion مي باشد كه در نوع خود دستگاهي بي نظير و عالي در نوع خود و مدل خود مي باشد. از ويژگي هاي اين دستگاه ميتوان پشتيباني اين دستگاه از تيغه اره تا قطر چهل سانتي متر را نام برد ،ريل آن از نوع ايكس رولx-roll  مي باشد و شركت فلدر اين مدل دستگاه را ده سال گارانتي كرده و خدمات پشتيباني مي دهد يعني شما تا ده سال از بابت خدمات پس از فروش دستگاه آسوده خاطر خواهيد بود.

 

ويژگي هاي اره دوركن فلدر

از ديگر ويژگي هاي اره دوركن فلدر مي توان قيمت مناسب اين محصول نسبت به كارايي و عملكرد حرفه اي كه در حين انجام كار دارد نام برد البته نبايد فراموش كنيم كه قيمت تمامي محصولات وارداتي بسته به قيمت ارز مي باشد. اين مدل دستگاه اره دوركن براي ساعت هاي طولاني به راحتي كار كرده و دچار مشكل نمي گردد پس مي توانيد ساعت ها در طول روز از آن استفاده نماييد.

اره دوركن فلدر داراي استانداردهاي روز و منحصر به فرد جهاني مي باشد و آن را در نوع خود بي نظير ساخته است برق ورودي براي كارگاه هاي سه فاز براي دستگاه چهارصد ولت سه فاز مي باشد و براي كارگاه هاي با برق تك فاز دويست و سي ولت پس با برق رودي و انرژي لازمه براي راه اندازي دستگاه مشكلي با تك فاز و سه فاز نخواهيد داشت.

مشخصات اره دوركن فلدر

اين مدل دستگاه اره دور كن كاملا مهندسي ساخته شده و مناسب براي افرادي است كه به كار مهندسي و دقيق بسيار علاقه دارند همچنين تنظيمات ديگر دستگاه راحت و آسوده بوده و به آساني قابل انجام مي باشند.

با توجه به اين ويژگي ها و آپشن هاي منحصر به فرد ديگري كه اين دستگاه دارد اگر شما با پرداخت مبلغي بيشتر يك دستگاه اره دور كن فلدر اتريشي تهيه كنيد اولا كه تا ده سال ضمانت خريد انجام شده را داريد دوما از لحاظ مالي ضرر نكرده ايد چون ماشيني مطابق با استاندارد روز دنيا خريداري نموده ايد كه مهندسين آن شركت در طول شبانه درصدد رفع نواقص احتمالي دستگاه هاي خود ميباشند.

همچنين دستگاهي مطابق با استاندارد جهاني متناسب با نياز و كارايي خود را خريداري كرده ايد. اميدوارم  كه با توجه به متن بالا با يكي از برند هاي توليد كننده اره دور كن آشنا شده باشيد و در هنگام خريد آن را مد نظر قرار دهيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۶:۱۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 10
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1915
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب