مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

تحصيلات معماري داخلي

حتما تا كنون واژه ي معماري داخلي را شنيده ايد . شايد با اين سوال مواجه شده باشيد كه براي كسب تجربه و تخصص در اين رشته ؛ بايستي در كدام موارد و زمينه ها ؛ آموزش كسب كنيد ؟

معماري داخلي شاخه اي از رشته هاي تخصصي در رابطه با ساخت و ساز و بهينه و قابل استفاده كردن فضاهاي ساختماني و ايجاد محيط هاي آرامش بخش مي باشد .

اين رشته كاري  را مي توان حد وسط طراحي ساختمان – معماري و محيط و حفاظت از آن دانست.

 هدف و برنامه در معماري داخلي استفاده ي مجدد و بازسازي ساختمان ها با هدف ترقي در آن ها مي باشد . به عنوان مثال معماران داخلي چگونگي استفاده از تكنيك ها براي مجهر كردن ساختمان هاي قديمي را نيز ياد مي گيرند . مثلا به اين تجريبه و تخصص دست پيدا مي كنند كه بتوانند ساختمان هاي قديمي را در برابر زلزله ها مقاوم كنند.

علاوه بر اين ها ذكر اين نكته هم در راستاي اين حيطه ي كاري الزامي است كه ؛ يك معمار داخلي در مورد اهميت‌هايي مانند اين كه كدام سبك از مبلمان و تزئينات استفاده شود، نيز مواردي را آموخته  و مطالعه مي‌كند.

تحصيلات معماري داخلي :

 

اگرچه معماري داخلي داراي مرز باريكي با طراحي و دكوراسيون داخلي مي باشد . اما بيشترين تمركز آن بر روي مسايل ساخت و ساز و سازه است .

افرادي كه براي كسب علم و دانش در اين راه قدم بر مي دارند ؛ آموزش هايي كه دريافت مي كنند ؛ شامل : سبك‌هاي طراحي، معماري تاريخي حفاظت و جايگزين كردن ساختمان‌هاي قديمي ، و كدهاي ساختماني و امنيتي، ، طراحي نقشه قسمت‌هاي فيزيكي و مجازي ساختمان ؛ طراحي سيستم هاي گرمايش و سرمايش ؛ طراحي هاي داخلي ؛ استفاده از استانداردهاي امنيت و ساخت و ...  هستند .

در كنار اين آموزه ها يادگيري شيوه هاي طراحي مناسب و زاحت و امن نيز براي آن ها نتايج مفيدي در آينده ي كاري خواهد داشت .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۰:۲۶ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 13
افراد آنلاین : 1
همه : 1869
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب