مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

خلاقيت در معماري داخلي

معاري داخلي يكي از هنر هايي است كه امروزه به صورت دانش نيز در آمده و روند كار خود را علاوه بر بهره گيري از عناصر هنري ؛ مطابق با آموخته هاي علمي دنبال مي كند .

اين رشته ي علمي - هنري به كمك انسان آمده است تا بتواند محيط هاي در دسترس خود را در كنار كار آمد و قابل استفاده بودن ؛ زيبا و شاداب نيز بنمايد .

يكي از بحث هايي كه در اين راستل مطرح مي شود و سهم عمده اي در تجربه و تخصص در معماري داخلي دارد ؛ بحث استفاده از خلاقيت ها در ارائه ي طرح و نيز به كار گيري درست نوآوري هاست .

يك معمار داخلي بايستي غلاوه بر علم ؛ اين هنر و توانايي را داشته باشد كه آن آموخته ها را به نحو احسن در تمام محيط ها به كار بگيرد . لازمه ي اين كار ؛ داشتن ذهني پويا و خلاق است كه به او در بهتر شدن طرح ها كمك مي كند.

خلاقيت در معماري داخلي :

 

همان گونه كه اشاره شد خلاقيت به عنوان عنصري مهم در معماري داخلي شناخته شده است . بنابراين چنان چه فردي اين توانايي را داشته باد ؛ مي تواند به عنوان معماري حاذق مطرح شود .

اين خلاقيت در ارائه ي طرح ها و ايده ها را متناسب با محيط و كارايي آ« ، مي توان به صورت نامحدود ارائه داد .

به عنوان مثال در طراحي هاي اداري ؛ وي مي تواند براي ايجاد اتاق هاي كنفرانس و اتاق هاي خصوصي به جاي استفاده از ديوارها ؛ از پاف هايي كه عايق صدا هستند در رنگ بندي هاي متنوع و متناسب با محل استفاده كند .

نمونه ي ديگر در اين مثال اين است كه معمار داخلي مي تواند در محيط هايي مانند ويلاها و مكان هاي تفريحي ، سبك خالص گرايي را به كار بگيرد و مثلا براي درست كردن سينك ظرقشويي از تكه هاي درخت به هماغن صورت طبيعي و بدون هيچ گونه رنگ كاري ئ تركيبات شيميايي استفاغده كرده و محيط منحصر به فردي را ايجاد نمايد .

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۱:۴۳ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 33
افراد آنلاین : 1
همه : 1959
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب