مبلمان، دكوراسيون و معماري داخلي
 

پارتيشن بندي در دكوراسيون اداري

 همه ي ما مي دانيم كه در هر اداره اي براي پيشبرد بهتر كارها و عدم تداخل در انجام فعاليت هاي هر كارمند و مدير ؛ بايستي مكان هايي به عنوان اتاق كار با ابزار و وسيله هاي ويژه ي كار ؛ براي آن ها تعريف شود .

با توجه به اين كه معمولا متراژ هايي كه براي راه اتندازي مكاني به نام اداره در اختيار افراد و سازمان ها قرار مي گيرد ، معمولا كوچك هستند و نمي توان ساخت و ساز زيادي را در آ« ها انتجام داد ، پارتيشن بندي يكي از بهترين راه هايي است كه مي توان براي تفكيك قسمت هاي مختلف اداره و اتاق ها از آن استفاده كرد.

پارتيشن بندي در دكوراسيون اداري :

از پارتيشن ها قبراي منفك كردن فضاهاي مربوط به اتاق مديريت و كنفرانس – اتاق معاونت – اتاق كارشناسي و كارمندان استفاده مي شود كه هر كدام از آن ها با توجه به موقعيتي كه كارمند و مديرو ... در فضاي اداره دارند ، داراي جنس هاي مختلفي مي باشد .

چنس پارتيشن :

قالب و چارچوب كلي پارتيشن ها را براي ايجاد اتاق ؛ معمولا از آلومنيوم و ام دي اف مي سازند و براي ايجاد بدنه ها از جنس تمام ام دي اف استفاده مي كنند ، كه هر كدام از آن ها با توجه به طراحي هاي پيش بيني شده براي اداره و ديزاين كلي محيط ، داراي رنگ ها و طرح هاي متنوعي مي تواند باشد . به علاوه مي توان جايي را براي داشتن پنجره اي از جنس شيشه نيز تعريف كرد .

نوع ديگري از پارتيشن ها وجود دارد كه با عنوان پارتيشن هاي دو جداره و پروفيلي معروف هستند كه هر كدام از آن ها داراي خواص و ويژگي هاي خاص خود بوده و براي ايجاد فضاهاي گوناگون مورد استفاده قرار مي گيرند .

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۹:۵۹ ] [ معين ويژه ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 27
افراد آنلاین : 1
همه : 1861
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب